Перейти до змісту

Новини ПриватБанку


talja

Рекомендовані повідомлення

"Приват" не перестає мене дивувати.

Сьогодні у відділенні, що знаходиться біля "Слона" зі мною трапилась не дуже приємна історія. Мені потрібно було здійснити платіж на суму 200 грн. Черга, в яку я стала, налічувала близько 5-6 чоловік, одна каса була закрита і касир була обіді. В цій черзі я простояла 40 хв. :angry2: Переді мною дівчині без ПІН ніяк не могли видати переказ з Росії, лише на неї касир витратила хвилин 20, на моє питання "чи ще довго чекати", касир пробувала підвищити голос і порадила стати в іншу чергу - це після того, як я в цій простояла 40 хв. :angry2: .

Але не в цьому суть. Я розумію, що може, касир новенька, виникли якісь проблеми, з ким не буває. Мене роздратувало інше - мене запитали одразу чи є я клієнтом банку і чи в мене є його картка. Я відповіла, що клієнтом я є, але картки з собою немає. Тоді в мене відмовились приймати платіж, мотивуючи це тим, що Приват приймає платежі лише від своїх клієнтів!!!!!!!Я взагалі терпляча людина, але на цей раз зірвалась. Це що за дискримінація??? В усього населення що мають бути картки від Привата????? Якщо банк прийняв таке рішення, то що важко розмістити таку інформацію прямо над касою? а то я прочекала 40 хв. в черзі і просто маю піти додому?? Невже касир не може перевірити за моїм прізвищем, чи я є їх клієнтом, якщо вже таке правило ввели? Я що мала вгадати, що приват придумав нові правила? І чого я маю носити з собою депозитку, щоб заплатити за щось?

Після того як я все це сказала мій платіж таки прийняли.

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і у мене таке часто буває. останнім часом приват спортився. доречі там є телефон служби підтримки зателефонувавши за яким можна повідомити усі деталі і Ф.І.О. операціоніста. хай приймають міри

  • +1 3
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так в Приваті давно така тема була)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так в Приваті давно така тема була)

десь півроку тому я платила без жодної карточки

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тиждень тому платив в тому банку, то мені ще й "носом тицьнули" в табличку про те, що обслуговують ВСІХ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тиждень тому платив в тому банку, то мені ще й "носом тицьнули" в табличку про те, що обслуговують ВСІХ.

то що виходить, що то касир собі таке придумала?)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

щомісяця плачу по 150-300 грн, питають тільки номер телефону, за карточку ніхто не заікався :naezd:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

то що виходить, що то касир собі таке придумала?)))

:sm128: але в мене було саме так НЕ у відділенні для віп-клієнтів тиждень тому. Для заспокоєння совісті треба глянути хіба з якого числа їх наказ про обслуговування лиш зі власними картками діє. І якщо "все чисто", то можна спокійно "капати".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це недавно таке ввели, буквально тіжнів зо 2 максимум

теж прийшов покласти гроші на картку, в мене платіж прийняли, але сказали щоб наступного разу приходив уже з карткою

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Звони и жалуйся-эт и кассирши там долго никогда не задерживаются-меняются как генсеки с 83-85 год

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зареєструйся в "приват24" і ненада буде стояти в чергах, будеш платити не виходячи з дому куди хочеш і коли хочеш.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У відділені біля слона завжди великі черги

стараюся іти в якесь інше, бо, як правило, похід в пиват біля слона закінчується у 50% розчаруванням

Змінено користувачем zluden'
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

там є надпис, якшо ви не задоволенні обслуговувані надішліть смс на такий то номер з номером каси...........я думаю їй пояснять шо вона помилилась

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Черга, в яку я стала, налічувала близько 5-6 чоловік, одна каса була закрита і касир була обіді. В цій черзі я простояла 40 хв.

При такій черзі і за стільки часу можна пройти до ДПЗ пішком, по дорозі відвідавши до десятка відділень Прівєта. :/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З початку листопада була інформація, що Приват з першого грудня буде обслуговувати на Відділеннях тільки своїх клієнтів (читай власників карток - як ідентифікатор). Наразі на касах повідомляють, що для здійснення операції від Вас треба картка або паспорт. З першого числа "або" вже не буде. Так що з Вами мабуть таки переборщили. В мене питання в іншому. Невже в районі слона немає більше ніяких банків, що Ви постійно звертаєтесь в Приват і вже не вперше пишете про неякісне обслуговування? Здійснити банальний платіж на 200 грн. зараз здатна будь яка банківська точка продажу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зареєструйся в "приват24" і ненада буде стояти в чергах, будеш платити не виходячи з дому куди хочеш і коли хочеш.

я зареєстрована, але поповнюю тільки мобільні і інтернет, платежі на більші суми трохи страшно відправляти, бо одного разу поповнення на мобільний не прийшло :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене питання в іншому. Невже в районі слона немає більше ніяких банків, що Ви постійно звертаєтесь в Приват і вже не вперше пишете про неякісне обслуговування? Здійснити банальний платіж на 200 грн. зараз здатна будь яка банківська точка продажу.

Раз на раз не приходиться. Просто це найближче до мене відділення, в мене тут депозит, людина, яка мене обслуговує по цьому, робить це якісно.

Якраз таки в районі "Слона" нема інших банків. На першу думку згадується одразу банк в "Там-тамі" :).

Мені Приват багато в чому зручний - це і "Приват 24", і можливість поповнення депозиту через банкомат. Комісія тут теж менша, в інших банках комісія за маленький платіж може бути не 2, а 5 грн.

Просто їхні нововведення останнім часом вбивають....

Змінено користувачем talja
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Черга, в яку я стала, налічувала близько 5-6 чоловік, одна каса була закрита і касир була обіді. В цій черзі я простояла 40 хв.

При такій черзі і за стільки часу можна пройти до ДПЗ пішком, по дорозі відвідавши до десятка відділень Прівєта. :/

в середньому платіж приймається за 2-3 хв., а то і швидше. За той час явно до іншого відділення не дійдеш. А вдруг там теж черга??? Це ж не Волі, де банки на кожному кроці :). Тим більше, дивно було б піти шукати інший банк, якщо перед тобою в черзі лишилась одна людина, правда?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А, можливо, вони таким чином зменшують черги? :P

Не "можливо", а саме для того це і роблять. І ніхто цього не приховує. Дивує просто сам метод. На Заході зменшують навантаження на працівників фронт-офісу покращуючи технології. А тут просто таки крачать потенційному клієнту "ти нам не потрібен", а він бідолашний все приходить і приходить. В Україні понад 170 банків. Які проблеми?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А, можливо, вони таким чином зменшують черги? :P

Не "можливо", а саме для того це і роблять. І ніхто цього не приховує. Дивує просто сам метод. На Заході зменшують навантаження на працівників фронт-офісу покращуючи технології. А тут просто таки крачать потенційному клієнту "ти нам не потрібен", а він бідолашний все приходить і приходить. В Україні понад 170 банків. Які проблеми?

то, може, на дверях написати при вході - "Чужим вхід заборонено" :) щоб не тримати людину в черзі, а потім культурно послати

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Черги зменшують? Та що ви кажете. Людина простояла 40 хвилин в черзі! В мене також були випадки з Приватом, коли хвилин 15-20 в черзі простоював без результату. Зараз послугами цього банку намагаюся не користуватися.

З Приват24 також проблеми були. "Забули" повернути депозит. Більше тижня стратив поки питання вирішилося на мою користь. І через он-лайн підтримку пару разів зв'язувався, і у відділення найблежче ходив - відфутболили в інше відділення.

Якість роботи з клієнтами мене не задовільняє :-(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що мені подобається на борді, так це те, що це невичерпне джерело інсенуацій. То інкасатори сім'ю задавили, то банк клієнтів без карток не обслуговує...

Щоб скористатися послугою в банку, яка потребує ідентифікації, клієнтам більше не потрібно надавати касирові або операціоністу паспорт, достатньо лише пластикової картки ПриватБанку. При оформленні картки клієнт проходити повну разову процедуру ідентифікації, мета якої, крім інших переваг, спростити ідентифікацію при майбутньому обслуговуванні. Крім того, такий спосіб ідентифікації займає набагато менше часу: 8 секунд за допомогою карти проти 40 секунд традиційно (пред'явлення документів, заведення даних клієнта, в програмний комплекс та ін.), що скорочує загальний час на надання послуги, і в свою чергу позитивно впливає на задоволеність клієнтів якістю обслуговування.

Дане нововведення спрямоване на те, щоб зробити обслуговування клієнтів у відділеннях ПриватБанку ще більш швидким і комфортним. Це не означає, що клієнту буде відмовлено в обслуговуванні при відсутності карти або не бажання її оформити - Банк лояльно ставиться до своїх клієнтів і хоче довести всі ПЕРЕВАГИ ОБСЛУГОВУВАННЯ З КАРТКОЮ:

di-13129019647810.jpg

АЛЕ вищенаведене ніяк не говорить про те, що клієнтам, які не мають карток ПриватБанку, буде відмовлено в обслуговуванні. Таким клієнтам ми завжди йдемо на зустріч, пропонуючи кредитку в ПОДАРУНОК! У свою чергу, клієнти, які відмовилися від оформлення будь-якої карти, обслуговуються зараз БЕЗ БУДЬ-ЯКИХ ОБМЕЖЕНЬ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

десь півроку тому я платила без жодної карточки

Більше року назад пішов провести платіж в відділені, що по Волі. Спитали чи є картка, я сказав, що є і спитав чи не можна заплатити готівкою. Відповідь була, ні, в нас оплати по картках)

Може розвод, але сума оплати, що так, що так не відрізнялась, наскільки я пам’ятаю)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

правда?

і так, і ні. :) Сьодні почекав півгодини, а завтра в те відділення ні ногою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На словах дійсно вигладає все гарно. А на ділі самі бачите що коїться. Приватбанк нав’язує картки. Працівникам встановлюють план скільком людям треба виробити карточки. Та ж касир напевно отримала вказівку від начальства. Таке враження, що банк працює під гаслом: "Кожному картку Прівєт-банку"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...