vaz75 Опубліковано 14 Серпня, 2013 в 15:28 #1526 Опубліковано 14 Серпня, 2013 в 15:28 Чекаємо... У них після грози-зливи 30 липня погоріла тьма обладнання. Я без нета був дома 5 днів. І дзвонив і сварився і що тільки. Лише через 5 днів після звернення прийшли і перевтикнули мене в робочий порт зі згорілого. Як то кажуть "So easy, so right"
Prog Опубліковано 15 Серпня, 2013 в 17:48 #1527 Опубліковано 15 Серпня, 2013 в 17:48 після звернення прийшли і перевтикнули мене в робочий порт зі згорілого.теж кілька портів згоріло, так вони не з першого разу визначили робочий порт. Інету 2 дня не було, хоча можна було б це все ще зранку протестити
Venom Опубліковано 20 Серпня, 2013 в 07:01 #1528 Опубліковано 20 Серпня, 2013 в 07:01 Нарешті в четвер (не знав, що з понеділка ранку до четверга після обіду 3 робочих дні).Але радість тривала недовго. Вчора інет пропав. В рутері лямпочка реагує на підключення шнурка, мережева плата напряму також реагує, але нету немає. Осад від спілкування з техпідтримкою залишився. Таке відчуття, що в саппорті одна адекватна людина, яка може нормально спілкуватися з людьми.Сьогодні знову відповіли - чекайте протягом 3-х днів.
Zheny@ Опубліковано 20 Серпня, 2013 в 07:28 #1529 Опубліковано 20 Серпня, 2013 в 07:28 Сьогодні знову відповіли - чекайте протягом 3-х днів.мені також таке казали, ссилалися на договір, мовляв,там таке прописано, що вони повинні реагувати протягом 3-х робочих (чи то календарних) днів. То я спеціально підняв договір і перечитав вдумливо 3 рази. І О Чудо! Не знайшов там такого. Тому можна сміливо вимагати негайного виконання!І і ще.В рутері лямпочка реагує на підключення шнурка, мережева плата напряму також реагує, але нету немає.Зайти на сайт (Мій кабінет) і натиснути кнопочку "авторизуватися". Чому? Бо якщо спочатку так зробили БЕЗ роутера, і інет був, а потім підключили роутері нета не стало, то потрібно авторизуватися. І ще МАС склонувати з мамки на роутер.Якщо напряму без роутера підключитися - то одразу теж не буде нета. Потрібно тискати кніпочку "авторизуватися".Отакі пончики.P.S. Хіба що нета ВЗАГАЛІ немає. Бо зазвичай немає нета і заходить виключно на http://airbites.net.ua
Venom Опубліковано 20 Серпня, 2013 в 13:42 #1530 Опубліковано 20 Серпня, 2013 в 13:42 Виявилось, що вимахувався порт їхнього свіча. Специфічно стали працювати в Сапорті. При підключенні протянули кабель УТП 2 пари, довжина 120 метрів, по вулиці. Дзвінки з мобільних телефонів тільки на міський. А якщо немає міського? Поспілкуватися 10 вхилин з сапортом - половину місячного тарифа до побачення. А якщо немає коштів на рахунку мобільного і потрібно бути присутнім біля компа? Відповіді на сапорті типу перетикніть кабель, ми вас не бачимо, виписуємо аварійний наряд. Наступного дня телефонуєш - відповідь "... на вас виписано аварійний наряд..., протягом 3-х робочих днів неполадки буде усунено". За останній тиждень спілкування з сапортом злості було маса не тому, що так довго все робиться, а тому, що ніхто не може сказати точного дня, коли будуть техніки ці неполадки усувати. Чи сидіти на місці і чекати протягом трьох робочих днів?Офіс - дівчатам окремий ріспект. Питання вирішують швидше сапорта. Адміністратору - дуже дякую за оперативність в вирішенні проблеми. Технікам - за витримку. Службі підтримки, яка сидить в офісі - мінус.
Oli Опубліковано 20 Серпня, 2013 в 13:49 #1531 Опубліковано 20 Серпня, 2013 в 13:49 взагалі то вони запитують з якого міста, значить служба підтримки не в Луцьку, і як вони передають про проблеми невідомо
Venom Опубліковано 20 Серпня, 2013 в 14:00 #1532 Опубліковано 20 Серпня, 2013 в 14:00 А те, що номер телефону Луцький?
Zheny@ Опубліковано 20 Серпня, 2013 в 14:25 #1533 Опубліковано 20 Серпня, 2013 в 14:25 і шо? Переадресація.
Venom Опубліковано 20 Серпня, 2013 в 14:28 #1534 Опубліковано 20 Серпня, 2013 в 14:28 Мене не запитували на рахунок міста по причині того, що я відразу говорив № договору. Можливо Сапорт і знаходиться в Львові.
Dilvish Опубліковано 21 Серпня, 2013 в 18:20 #1535 Опубліковано 21 Серпня, 2013 в 18:20 (змінено) В мене не було нету з 9-го по 15-те числоПодзвонив 9го ввечері сказали прийдуть через 3 робочих дні, прийшли 13-го, сказали треба перетягувати кабель, знову ждати 3 робочих дні. 15-го я подзвонив, сказали "завтра". Мені набридли "завтраки" і я тепер клієнт Київстара, надіюсь в них такого не буде, не можна ж так до клієнтів відноситисьНаписав 16го заяву про відключення, сказали відключать аж в кінці місяця, ще й подзвонять щоб я їм гроші доніс.Тепер думаю, що з їхнім кабелем робити, забирати його вони явно не будуть, там одна пара пошкоджена Змінено 21 Серпня, 2013 в 18:23 користувачем Dilvish
pashka05 Опубліковано 21 Серпня, 2013 в 19:27 #1536 Опубліковано 21 Серпня, 2013 в 19:27 В мене не було нету з 9-го по 15-те число Подзвонив 9го ввечері сказали прийдуть через 3 робочих дні, прийшли 13-го, сказали треба перетягувати кабель, знову ждати 3 робочих дні. 15-го я подзвонив, сказали "завтра". Мені набридли "завтраки" і я тепер клієнт Київстара, надіюсь в них такого не буде, не можна ж так до клієнтів відноситись Написав 16го заяву про відключення, сказали відключать аж в кінці місяця, ще й подзвонять щоб я їм гроші доніс. Тепер думаю, що з їхнім кабелем робити, забирати його вони явно не будуть, там одна пара пошкоджена А що тут думати? Я от колись так кабель Київстара обрізав по квартиру - досі не приходили за ним
Dilvish Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 00:24 #1537 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 00:24 Не хочеться залишати кусок кабеля в щитку, він в нас в будинку і так забитий
Zheny@ Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 06:13 #1538 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 06:13 Зіпсувалася підтримка Airbites, ніякої оперативності. На інет немає скарг, а от на підтримку...
charlie Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 07:03 #1539 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 07:03 (змінено) певно половина людей ще у відпустках Якщо з нетом все добре, то нащо тоді саппорт? O_o Хіба, які інші питання. Більш як півтора роки Airbites, ніразу туди не дзвонив, бо за весь період тільки 2-а рази глюконув нет на годинки 3-4 і все. Змінено 22 Серпня, 2013 в 07:04 користувачем charlie
LANser Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 20:14 #1540 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 20:14 (змінено) Є питаннячко... в знайомих Airbites та wi-fi роутер, як тільки не налаштовував з'єднання, то при вдалих спробах коли пінгуються різні адреси, при введені нової адреси іде переадресація на їхній сайт. В чому моя помилка?п.с. Інтернет налаштовую не вперше, проте саме з Airbites стикаюся вперше....і як результат хвилин 10 згаяного часу. Змінено 22 Серпня, 2013 в 20:26 користувачем LANser
PPArhangel Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 20:16 #1541 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 20:16 потрібно авторизуватись на сайті з любого компа підключеного до роутера
LANser Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 20:26 #1542 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 20:26 Тобто логін, пароль? А договір, чи щось подібне Airbites дає на руки, а то власники сказали, що нічого немає.
LANser Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 20:42 #1543 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 20:42 Тоді ще кілька питань, щоб потім не придумувати велосипед:в Airbites іде привязка до МАС адреси роутера чи компютера, з якого здійснилася авторизація і в другому випадку,якщо кілька ПК підключені по лан до роутера, на решті ПК не потрібно перший вказувати, як шлюз або ж сервер?ПК не сприймали адрес днс серверів, які "видавав на-гора" роутер, тільки після прописування вручну до мережевих карт,... так у всіх?
PPArhangel Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 20:57 #1544 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 20:57 порядок дій:підключити роутер до мережевого кабеля і до компютеразайти на роутер далі network-wan WAN Connection Type: ( Dynamic IP ) - renew і в тебе має появитись нет якщо не зявився тоді потрібно зайти на сайт ввести логін пароль який надали абоненту після підписання договору і авторизуватись
amadey777 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 21:00 #1545 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 21:00 (змінено) обережніше з MAC адресамив ідеалі має бути лише один - раз авторизувались і всев роутері повинен бути ввімкнений NAT, то загальновідомо Змінено 22 Серпня, 2013 в 21:02 користувачем amadey777
LANser Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 21:04 #1546 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 21:04 Дякую, за пораду ... писав же підключаю не вперше і не лише провідний... супутниковий, 3G, плюс рызноманітні роздачі . Це все було зроблено сходу... проте виявилося, що не все так просто, лишень після прописування вручну DNS-серверів пішла переадресація на сайт провайдера... я вже було подумав, що може це так само як в Білайна було (при внегативному балансі відкритий лише власний портал). За авторизацію спасибі, тільки дайте відповідь, в якій формі чи на чому провайдер зазначає дані для авторизації а то власники сказали, що нічого немає.
PPArhangel Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 21:12 #1547 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 21:12 (змінено) на сайті пише авторизуватисядані на папері формату А4 Змінено 22 Серпня, 2013 в 21:13 користувачем PPArhangel
charlie Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 22:02 #1548 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 22:02 в ідеалі має бути лише один - раз авторизувались і все я разів 10 авторизовувся, бо треба було IP адреси змінити
Ruslyk Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 09:09 #1549 Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 09:09 в ідеалі має бути лише один - раз авторизувались і все я разів 10 авторизовувся, бо треба було IP адреси змінити Ага)) Забанять тебе такого вумного.. і шо далі???Куча сльоз і море соплей що інет не працює??? P.S. Це просто до пори до часу))))
charlie Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 09:28 #1550 Опубліковано 23 Серпня, 2013 в 09:28 Ага)) Забанять тебе такого вумного.. і шо далі???Куча сльоз і море соплей що інет не працює??? P.S. Це просто до пори до часу)))) треба буде прочитати договір, де я його порушував. А якщо я, наприклад, змінив 5 роутерів або підключався напряму і в мене 5 карт мережевих згоріло ? В таких випадках треба кожного разу авторизовуватись. А так сліз багато не буде, конкурентів ще 3 штуки в моєму будинку є.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти