Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Це у всіх зараз така дупа з інтернетом?

Ні.

Або поки що ні.

А що саме не так? 40 район - польот нормальний.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

це можуть бути якісь локальні граблі

десь два тижні тому в товариша плющило інет

у всіх нормально а в нього практично нема

дня зо три наярював в підтримку - виправили

не знаю, може просто свіч ребутнули

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це не локальні проблеми.

Це знову вечірній флуд з 20000 пакетів.

Самостійно щось із тим можна зробиити? Чи то тільки зі сторони провайдера лікується?

А то я не дуже в тому спеціаліст...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Самостійно щось із тим можна зробиити? Чи то тільки зі сторони провайдера лікується?

А то я не дуже в тому спеціаліст...

Можливо поставити потужніший роутер, але самої проблеми це не вирішить,

роутер просто буде справлятись зі шквалом сміття.

Провайдер теж не хоче нічого з цим робити.

Чекають грошей від керівництва на заміну якогось обладнання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вибиває що 15хв

Теж наблюдаються збої, куди звернутись для вирішення? Хто підскаже?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вибиває що 15хв

Теж наблюдаються збої, куди звернутись для вирішення? Хто підскаже?

Форум http://myairbites.net.ua/forum.

Телефон.

Скайп.

Аська.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

винниченка, політ нормальний. Роутер на 2 кампа, айпітв (на них же, дякуючи Жені). Швидкість гарнюня 4,8-5мб\сек (торент)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Роскажу мою сумну історію надання послуг інтернен від даної контори.

Замовив інтернет приблизно 2 роки назад, до цього часу користувався інтернетом від Билайн чи Київстар, але після літньої грози через даний провайдер згорів мережевий адаптер в мат.платі та щей монітор в придачу, прийшлось з ними попрощатись - так от:

Прийшли швидко, налаштували, підключили все добре, залишився задоволений. Немалу роль зіграло в виборі оператора IPTV. Пісьля приблизно 6 місяців користування придбав роутер "D-Link 615 E4". Зразу почались проблеми:

1) Постійно (деколи 2- 5 дні працював без проблем) пропадав інтернет , при цьому IPTV працювало.

2) Різке зниження швидкості закачки нижче 1 мб, а передача була більше 20 мб (Speedtest.net та інші..) Тар.план 100мб.

3) На сайт авторизації зайти було не можливо, при цьому IP-адреса провайдера пінгувалась а шлюз - ні.

Перезавантаження та виключення живлення результату не давали, вихід найшов - інколи скидання налаштувань роутера на заводські настройки, а 100% результат такий - кабель підключав напряму до компа при цьому отримувалась нова IP адреса - далі авторизація на їхньому сайті, мак адрес компа прописувався в роутер і так по кругу півтора року . ЖАХ.

Декілька раз звонив в службу підтримки - відповідь була проста: "перезавантажте роутер", вийміть вставте кабель і в тому дусі.

Про роботу IPTV окрема тема - постійно ікає, картинка сипеться, дивитись НЕМОЖЛИВО - в підтримці сказали, що телебачення робить в тестовому режимі , що є деякі проблеми... і ТД..

З цих причин вирішив, що виною є даний кітайський роутер - прошивки перешивав які тільки можна і офіційні і DD-WRT. Результат одинаковий.

Збираю на новий якісний роутер!!! - примітив для себе по відгукам "Zyxel Keenetic", і ось недавно я його придбав...

Налаштував без проблем. На слідуючий день - інтернета немає - головне при користуванні протягом двох тижнів замітив, що ВСІ (1,2,3) проблеми які були на D-Link - залишились на Zyxel !!!ОДИН в ОДИН!!! тільки на Zyxel інтернет постійно пропадав непролробивши і 1 суткі. Ось вже промучившись 2 тижні і кожноденними звінками в службу підтримки та зміною прошивок в роутері (перепробував всі що на оф сайті) результату немає..

В тех підтримці записали заявку на заміну порта - на слідуючий день звонив механік на моб.тел. - при розмові він мені пояснив , що проблем в їхньому обладненні немає, нещодавно його міняли і заміна порта результату не дасть., після кожнодевних звінків мені знову пообіцяли замінити порта, або просили зателефонувати завтра (як будто я буду з ними обладнення міняти). Смішно...

Сьогодні телефонував черговий раз - взяв трубку Віктор - спокійно висказав свою скаргу, він пообідцяв подивитись, попросив підождати - ждав я хвилин 20-25 - не меньше так він назад і не вернувся (напевно за пивом побіг....) Зателефонував знову. взяв трубку інший оператор - розказав йому свою історію - він черговий раз пообідцяв замінити порта, та на мою відповідь що вже мені разів з 5, атой більше обіцяли замінити - відповів що у нас записано що до мене не дозвонились... ну ясно, щож можна ще сказати...

Ось так... пробачте за стільки тексту, за 2 роки накипіло.... жуть...

Змінено користувачем DooM4aK
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А я навпаки від КС тікав на Airbytes. Щось в них якісь трабли почались. Або в мене руки не звідти росли, або трохи того і трохи того. А от на АБ один-єдиний раз, десь літом був глюк: день чи два постійно пропадав інет. Але кілька запитів у службі техпідтримки і на форумі зробили своє. З того часу - все гуд. Хоч би не наврочити :)

До речі, от помітив, що коли лишаєш заявку про проблему на їх форумі, то якось вони швидше реагують. Хоча цілком можливо, що то в моєму випадку так співпало. Два рази.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В продовження... Домовився, прийшли з сервісу, вияснилось, що доний роутер ZYXEL Keenetic пропускає в сеть декілька Мак - адрес, тобто мак адрес роутера та мак адреси підключених до нього компьютерів. Чому так не везе з роутерами??? Може хто знає як вирішити дану проблему???

п.с. в неті найшов що таку проблемку має і роутер TP-LINK NL-WR1043ND - читати тут

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

п.с. в неті найшов що таку проблемку має і роутер TP-LINK NL-WR1043ND - читати тут

На самом же деле дело вот в чем (извините за каламбур)

наша супер-железка в момент своей загрузки работает практически как 5-портовый свич, в следствие чего на WAN порту успевает появится весь джентльменский набор маков вашего оборудования, из-за чего же многие провайдеры блочат порт на время/банят доступ/не пускают в инет до дропа соединения.

Я раніше думав, що з дешевими роутерами таке відбувається тільки при клонуванні МАС адреси на WAN порті.

Продавайте свої роутери та купуйте RB751G-2HnD

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прийшов сьогодні лист

Шановні користувачі! Ми хочемо повідомити вас, що з 1 жовтня 2012 року змінюються умови відключення за несплату послуг.

В разі, якщо сума коштів на вашому рахунку зменшиться до нуля, надання послуг буде призупинено.

Для того, щоб поновити надання послуг, вам буде потрібно мати на абонентському рахунку суму повної місячної абонплати, згідно вашого тарифу.

Це погано.

Ні SMS повідомлення, ні електронні листи про критичний баланс не приходять,

а постійно слідкувати за балансом нормальна людина не буде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ещё заметил, что с дешёвых тарифов убрали функцию кредит, оставили, вроде, только на программе лояльности. И то, раньше можно было отсрочить оплату на 14 дней, а теперь только 7

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Продавайте свої роутери та купуйте RB751G-2HnD

А ціна? І як він в налаштуваннях?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ціна? І як він в налаштуваннях?

RB751U-2HnD $68

RB751G-2HnD $87

Різниця тільки в гігабітних портах.

Якщо людина до цього вже налаштовувала роутери - проблем не виникне.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

однако цікаво.

Бо буквально позавчора намагався щось скачати з трекера. Почалося все гарно - згідно тарифу. ~2.7 мегабайта/с. Потім швидкість ніпанятним образом впала. Я вимкнув закачку. Вмикнув знову і все повернулося на кругі своя. ДО цього таких граблів не було. Стартувало із норм. швидкістю і тримало її до закінчення закачки. У всіх випадках роздаючих понад 1000

Не знаю, в чому грабля. Чи роутер вийо.. чи трекер чи провайдер і хз.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прийшов сьогодні лист

Шановні користувачі! Ми хочемо повідомити вас, що з 1 жовтня 2012 року змінюються умови відключення за несплату послуг.

В разі, якщо сума коштів на вашому рахунку зменшиться до нуля, надання послуг буде призупинено.

Для того, щоб поновити надання послуг, вам буде потрібно мати на абонентському рахунку суму повної місячної абонплати, згідно вашого тарифу.

Це погано.

Ні SMS повідомлення, ні електронні листи про критичний баланс не приходять,

а постійно слідкувати за балансом нормальна людина не буде.

От буржуяки! А в телефон нагадування за день до закінчення слабо поставити?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ще uTorrent славиться тим, що любить жерти память при закачці, тому зараз вмикаю його лише коли треба щось завантажити, не тримаю ввімкненим постійно

налаштуй дисковий кеш, і буде тобі щастя :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От буржуяки! А в телефон нагадування за день до закінчення слабо поставити?

Ну я не дуже розумію в чому сенс робити тижневі тарифні плани.

Київстар присилає sms, Укртелеком квитанції.

Airbites в профілі запитує номер телефону та email, але не сповіщає.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...