Psih Опубліковано 17 Січня, 2007 в 20:49 #1 Опубліковано 17 Січня, 2007 в 20:49 Писав гру на конкурс. Зараз перероблюю тому хочу почути ваші думки та побажання. http://www.ogre3d.org.ru/e107_files/downlo...Battle_psih.rar Важить 4.5 мб PS - гра з сорсами ( C++ та OGRE 3D версія 1.2.х), якщо цікаво пишіть!
Psih Опубліковано 17 Січня, 2007 в 21:36 Автор #4 Опубліковано 17 Січня, 2007 в 21:36 Сорі хлопці зовсім забув звик що всі програмери з мого кола знають де що лежить ...\seaBattle_psih\bin\Release там лежать екзешніки їх аж 4 основний PS_SeaBattle Якщо в когось глючить то вам - зі словом NoShadows NoCam - там камера постійно не міняе позиції(кому як зручніше) Права кнопка миші повертати кораблі ліва ставити та стріляти! Да конкурс проводили на російськомовному сайті OGRE (Обєткно Орієнтований Двіжок Рендерінга) http://www.ogre3d.org.ru/news.php - рос сайт http://www.ogre3d.org/ - англ Краще дививитись на Direct3D, діалогове вікно про настройку системи рендерінга викликаеться лише при 1 запуску... якщо хочете змінити то в ...\seaBattle_psih\bin\Release видаліть файл screen.cfg и запускайте ехе.
p3h Опубліковано 17 Січня, 2007 в 21:46 #5 Опубліковано 17 Січня, 2007 в 21:46 внешняя ссылка? не не буду качать
Scorpio Опубліковано 17 Січня, 2007 в 21:48 #6 Опубліковано 17 Січня, 2007 в 21:48 А де 5.1 соунд без камери варіант краще в принципі номана де навчився програмкі писать
Psih Опубліковано 17 Січня, 2007 в 21:52 Автор #7 Опубліковано 17 Січня, 2007 в 21:52 Звуку немае бо невстигав, тому вирішив зупинитись на інших ньансах це в процесі допрацювання Багато часу моделив і текстурив - нове було для мене. На роботі і дома. В Універах Луцьких такого не вчать закінчив ВДУ - Матфак, Інформатика впринципі все ок але про нормальне програмування годі й мріяти.
Psih Опубліковано 17 Січня, 2007 в 22:06 Автор #8 Опубліковано 17 Січня, 2007 в 22:06 p3h - да рейтинг сайта поднимаю 4.5 мб всего!
Jordan23 Опубліковано 17 Січня, 2007 в 23:22 #9 Опубліковано 17 Січня, 2007 в 23:22 Звуку немае бо невстигав, тому вирішив зупинитись на інших ньансах це в процесі допрацюванняБагато часу моделив і текстурив - нове було для мене. На роботі і дома. В Універах Луцьких такого не вчать закінчив ВДУ - Матфак, Інформатика впринципі все ок але про нормальне програмування годі й мріяти. Блін він тут понімаєш програмує... А тренуватися хто буде... ЗІ: Прівет псіхований
Psih Опубліковано 17 Січня, 2007 в 23:39 Автор #10 Опубліковано 17 Січня, 2007 в 23:39 2Jordan23 - ЗДОРОВ БУВ! да блін після того як зламали носа щось не сильно пре... шютка! Да робота, дружина,+ дома працюю, да й нема де потренуватись ... Ви зараз де граете? Якщо є можливість ми б з Пупсом залюбки пограли б! Заскучив я за баскетболом, хоча ніс після останьої гри досі дає про себе знати! ЗІ - а гру глянь
Yagun Опубліковано 18 Січня, 2007 в 00:11 #11 Опубліковано 18 Січня, 2007 в 00:11 Питання трохи не по темі. Можеш дати ссилочки на книги по яким реально можна навчитись програмувати і на достатньому рівні моделювати! а то розумієш матеріалів багато в неті а толку мало один спам ! Просто теж вчусь на матфаці в ВДУ інформатика і нічого путнього ще не вчили і сумніваюсь, що будемо вчити Основи дають а щось такого... Ну я думаю проханя зрозуміле. Ще забув Гра класна! за неї "+" наставлю бо мля зачьотно!!!
Taurus Опубліковано 18 Січня, 2007 в 06:44 #12 Опубліковано 18 Січня, 2007 в 06:44 Супер! Приймаєш замовлення на розробку ігор? Хочу Half-Life 3: Мочилово на Театральному майдані. Якщо серйозно - гарно програмуєш. В Луцьку тобі немає, що робити. Треба пробиватись до Києва, чи хоча б до Львова.
self Опубліковано 18 Січня, 2007 в 07:49 #13 Опубліковано 18 Січня, 2007 в 07:49 Прикольная иигрушка ... тока я промграл ((((
dimmon Опубліковано 18 Січня, 2007 в 08:47 #14 Опубліковано 18 Січня, 2007 в 08:47 Прикольно, графу тоже сам рисовал, али кто помогал?
Psih Опубліковано 18 Січня, 2007 в 09:08 Автор #15 Опубліковано 18 Січня, 2007 в 09:08 2Yagun - який курс? Про книжки важко відповісти все залежить від твоїх знань в данний момент. В основному програмую на делфі, з с++ трохи гірше (в процесі вивчення). Зобовязаний тим що зараз знаю тіпчіку тут відомому як - Avatar ! На полиці лежить багато книжок виділив би такі 1) Делфі - С. Боббровский - Delphi5 Учебный курс (взагалі автор досить непогано пише, його книги досить легко сприймаються, книга для початківців але треба знати основи паскаля) 2) С++ - порекомендував би - Стивен Прата - Язык программирования С++ (лекции и упражнения) 3) По дизайну навыть незнаю, багато туторіалів є в неті. Сам мало цим займаюсь, те що знаю навчився від своїх дизайнерів і методом наукового втика. Програмувати значно краще коли перед тобою стоїть реальна задача і ти в голові маеш кінцевий її вигляд. І крок за кроком наближаешся до кінця. Так накопичуються поитрохи знання і досвід. 2Taurus - розробка таких ігр на інтузіазмі неможлива Да ти правий в Луцьку з цим проблематично, останній час взагалі небачив щоб комусь були потрібні програмісти і пропонували нормальну ЗП. Але буду надіятись що це тимчасово, да й привязаний я тут 2self - хех буває 2dimmon - все сам як зміг так намалював дизайнерів так і не допросився... Скоро графіка буде ще краща, добиться звук, рівні. Гру дороблюю вже не тільки я 1 буде - Казуальна (шаровара). Саме тому хотів почути якісь побажання та зауваження, можливо надихнете на щось таке про що раніше й не думав.
dimmon Опубліковано 18 Січня, 2007 в 09:15 #16 Опубліковано 18 Січня, 2007 в 09:15 а ти правий в Луцьку з цим проблематично, останній час взагалі небачив щоб комусь були потрібні програмісти і пропонували нормальну ЗП. Але буду надіятись що це тимчасово, да й привязаний я тут А на сколько ты себя оцениваешь? Скоро графіка буде ще краща, добиться звук, рівні. Гру дороблюю вже не тільки я 1 буде - Казуальна (шаровара). Саме тому хотів почути якісь побажання та зауваження, можливо надихнете на щось таке про що раніше й не думав. СВРУС, РСДН.Шареваре читаешь? Неужели скоро будем устраивать шароварки в Луцке?
Psih Опубліковано 18 Січня, 2007 в 09:28 Автор #17 Опубліковано 18 Січня, 2007 в 09:28 dimmon - сам себя непривик оценивать! Как только ти чтото освоил сразу же появляеться чтото новое, так что в етой сфере человека тяжело оценивать вообще Мне еще учиться и учиться - всю жизнь. на с++ ето первая игра, и нормальный проект. На делфе пишу уже более 4-х лет более 3-х лет работаю (с конца второго курса) Если глянеш в исходники игры то сможеш оценить работу, знаю там много ляпов в коде есть (спешил.) СВРУС, РСДН.Шареваре читаешь - нет не читаю, другие ресурсы изучаю. GameDev.ru, DTF, КРИ-материалы итд... Обязательно будем Есть народ кто етим занимаеться! Но к сожадению работать на началах без денег никто не будет(( Вот так по отдельности пропадает интузиаз у програмистов и дизайнеров
Yagun Опубліковано 20 Січня, 2007 в 23:27 #18 Опубліковано 20 Січня, 2007 в 23:27 Завжди мрія була скласти іграшку своїми руками... Навіть брався! Я з товаришем в десятому класі робили іграшку... щось на кшталт квиста, але з багатьма діалогами і тд. Зараз брожу в пошуках хорошої літератури... Бо її багато, але береж книгу і через 2 години матюкаєшся... Дуже хороша книга по програмуванню на С++ Лаффоре, але дістати її нігде не можу! +там мало, що розповідається про програмування з використанням Directx і OPenGL! принаймі в першому томі книги! А в бібліотеці вже мені її не дають! я її 5-6 разів підряд брав на 5-6днів! Карочь вчитись треба, але лєнь! ЗІ: важко підключати моделі кораблів і тд. до гри???
Psih Опубліковано 21 Січня, 2007 в 08:44 Автор #19 Опубліковано 21 Січня, 2007 в 08:44 2Yagun Да лень це штука погана з чистими APIi - Directx і OPenGL непрацюю, в даний час більшою перспективою є використання різних ігрових двіжків. Звичайно знання точо чи іншого графічного апі дає великі переваги! Двіжкі полегшують життя. Підключити готову модель пару секунд. OGRE (самий кращий безкоштовний двіг ) http://www.ogre3d.org.ru/ - рус сайт http://www.ogre3d.org/ - оригінальний англ. // каталог ігрових двыжків http://www.3dengines.net/ // сайти для рос. мовних ігроделів http://www.gamedev.ru/ http://www.dtf.ru/ http://mirgames.ru/ ... Yagun - якщо щось цікавить питай
Yagun Опубліковано 21 Січня, 2007 в 21:27 #20 Опубліковано 21 Січня, 2007 в 21:27 Хоч за це +100 до репутації? Блін просто цікаво ппц! нічку точно проведу за розбором пальотів! ДЯКУЮ!!!!
reuse Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 21:33 #21 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 21:33 Ну що можу сказати... Гра цікава, але машина в мене трапнулася після того як нажав на "Ексіт". Дякую, Псіх, 2 місяця аптайма коту під хвіст ;-) Доречі в SVN є така команда svn export і не треба копіювати і підчищати файли і каталоги (.svn) вручну Або якщо користуєшся тортоізом, тоді обери команду експорт, вона запитає гілку репрозіторія, ревізію і місце куди експортувати, бо "seaBattle_psih/Media/gui/.svn" - зайве.
Psih Опубліковано 17 Серпня, 2007 в 07:44 Автор #22 Опубліковано 17 Серпня, 2007 в 07:44 reuse - Ой йооййй .... Сорі, сорі, сорі ... Скільки народу гралось такого не було. Надіюсь такого більше не буде, переробив вже давно багато чого там. Прос СВН я знаю но колись робив саме так(підчищав) ... МЕ
jasfan_ua Опубліковано 17 Серпня, 2007 в 08:26 #23 Опубліковано 17 Серпня, 2007 в 08:26 Давно не грав такої простої, і водночас захоплючої гри. Мабуть день точно буду тільки її шпіляти.
Psih Опубліковано 17 Серпня, 2007 в 09:51 Автор #24 Опубліковано 17 Серпня, 2007 в 09:51 jasfan_ua - спс Yagun - привет
reuse Опубліковано 17 Серпня, 2007 в 10:47 #25 Опубліковано 17 Серпня, 2007 в 10:47 Якісь глюки з відеодрайвером, як я зрозумів, трапнулася на win32k.sysСкільки людей, стільки і глюків, тут від того ніхто не застрахований.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.