Перейти до змісту

Хочу купити авто, допоможіть порадами :)


MilitarySE

Рекомендовані повідомлення

Ще -й до того-ж економічна...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 76
  • Створено
  • Остання відповідь

Тут ВАЗ 2110 приглянувся. Він думаю краще чим пятерка, і девятка :) і красивіша. Інтересно який в них метал, як там ципляется корозія до них, чи ні...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  Відверто гнилі  (з дірами в крилах і дверях) 8-9-10 щось мені не попадались. Грунтують їх краще, чи просто час ще не настав, хз.

Ось  тут є пару відповідей від знаючих людей. А взвгвліто якщо купуєш на 2 роки - сам побачиш, проржавіє воно за той період, чи ні :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Значить мені 19 років і я хочу собі купити якесь хороше авто. Ну щоб вчитись (буду скоро на права здавати). Яку марку ви б порадили ? Ну наприклад якщо щось зламается, щоб можна було дістати легко запчастини в Луцьку. Є один знайомий, він повністю по новому збирае авто ВАЗ 2105 ( 1996 року ), сказав мотор хороший, все остальне буде також якісне та нове. Но деякі мені радять купити Opel Ascona. Що ви можете сказати про ВАЗ 2105 ? Як він сам по собі? На скільки його хватить ? За машиною звісно буду доглядати.

Дякую за поради :)

В мене теж була подібна ситуація. Треба була машина щоб вчитись їздити.

Спочатку думав купити Жигуля, але вкінці купив Аскону.

Для початківця - те що треба. Я задоволений.

А от мій знайомий купив Жигуля (відносно нового) то часто бігає на базар якісь детальки купує.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ІМХО для навчання краще ВАЗ бо іномарку ти вбєш ще до того як навчися. І буде дуже шкода викидати купу грошей за свою дурість/невміння їздити.

Кілька порад при купівлі:

1. Коли знайдеш те шо приглянулося заїдь до кузовщика на яму щоб подивився в якому стані кузов, бо на самому моторі далеко ти не заїдеш коли за "100км" воно тобі розвалиться. Особливу увагу зверни на захист кузова там де колеса, так звані підкрильникі, без них машину не бери ні в якому разі оскільки це говорить про про те що хазяїну машина була побарабану.

2. Коли кузов в нормі їдь до досвідченого моториста в гараж, ні в якому разі не вір тим хто на базарі бо правильно параметри мотору не поміряєш без обладнання (були преценденти коли зазяїн доливав в масло автодоктора). При чому бажано щоб продавець не знав того до кого поїдеш.

3. А взагалі бажано щоб з тобою був хтось досвідчений в машинах, кому ти довіряєш.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чисто моя порада - купляй машини іномарки! Навіть якщо іномарка трошки старша за ,,савєцку,, машину - бери іномарку) Можливо вази і дешівші трішки  в обслуговуванні за іномарку, але потрібність в ремроботах на порядок частіша. Пройдись по автобазару, вибір легкових зараз там дуже малий, тому можеш ще зайти на інтернет автобазар (http://auto.ria.ua/). Удачі з вибором!

П.С: а також немалу роль при покупці б/у авто відіграє удача. як повезе тобто)

П.С.С: напишеш потім шо купив, цікаво )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чисто моя порада - купляй машини іномарки! Навіть якщо іномарка трошки старша за ,,савєцку,, машину - бери іномарку) Можливо вази і дешівші трішки  в обслуговуванні за іномарку, але потрібність в ремроботах на порядок частіша. Пройдись по автобазару, вибір легкових зараз там дуже малий, тому можеш ще зайти на інтернет автобазар (http://auto.ria.ua/). Удачі з вибором!

П.С: а також немалу роль при покупці б/у авто відіграє удача. як повезе тобто)

П.С.С: напишеш потім шо купив, цікаво )

:smile-zachot:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тут ВАЗ 2110 приглянувся. Він думаю краще чим пятерка, і девятка :) і красивіша. Інтересно який в них метал, як там ципляется корозія до них, чи ні...

Абсолютно  те саме га..но. Це як яйце - вид збоку. Абсолютно аналогічні мотори 1,5/1,6 інежектор... хіба тільки тільки десятка 16-и клапанна (але вона дорога в обслуговуванні), і з-за дизайну, кращої шумоізоляції і додаткових опцій дорожче... Тому чи є резон переплачувати

А якщо про корозію то росіяни ще не навчились працювати з металом... про українську зборку я взагалі промовчу..

P.s. Звичайно я порівняв авто одинакових років випуску...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

П.С.С: напишеш потім шо купив, цікаво )

Звичайно напишу :smile-zachot:

Завтра мабуть зранку піду на автобазар, гляну шо, як, де :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в мене знайомий купив ще перед отриманням прав Ford Eskort 1997 року за 4,5 уё, через тиждень отримав права, і тепер не натішиться, правда в ремонт таки за рік вклав десь 500-600 уё... І навчився їздити непагано і машинка бігає добре.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Купив значить ВАЗ 21099 1999 р. ( 3900 у.е.) Все провірили, сказали мотор хороший, підвіска добра і.т.д. :)

Тільки в мене карбюратор, зараз читаю, що краще карбюратор чи інжектор. Всі пишуть інжектор, невже карбюратор на стільки погано ?оО

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вітаю з покупкою. Сильно не захоплюйся обмиванням :friday:

З приводу карбюратор, інжектор - не парся. Аби працювало все добре.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

MilitarySE

Вітаю з придбанням:)

Ни гвоздя, ни жезла
:0123:
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Купив значить ВАЗ 21099 1999 р. ( 3900 у.е.) Все провірили, сказали мотор хороший, підвіска добра і.т.д. :)

Тільки в мене карбюратор, зараз читаю, що краще карбюратор чи інжектор. Всі пишуть інжектор, невже карбюратор на стільки погано ?оО

З практичної точки зору експлуатація карб. машини дешевше і простіше. Але карбюратор це пережиток минулого. З інжектором машина більш динамічна, швидша і краще відзивається на педаль газу...., тому як наслідок - дорожча. Тому ти обрав практичний варант. Якщо буде потреба поставиш інжектор...

А з покупкою вітаю. До речі, якось дешево взяв...  Розскажеш скільки обійшлась постановка на облік (можна в приват) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ни гвоздя, ни жезла...

Правильный выбор....Карбюратор если правильно настроить будет экономичней чем инжектор...хотя давить на педальку инжектора интересней :rolleyes:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вітаю! :)

Заодно про карбюратор.

Як на мене його недоліки:

1. погано може заводитись взимку (якщо не в теплому гаражі і не зовсім справний карб, акумулятор чи бензонасос)

2. Щоб добитися економії інжектора треба часто настроювати.

Переваги:

1. ремонтується і настроюється одною викруткою :)

2. не містить електронних компонентів, все просто і зрозуміло, навіть для початківця

3. нормально переносить поганий бензин - тільки трохи падає тяга.  В інжекторах від такого одразу  забитий бензофільтр / форсунки, "летить" ТНВД.

Але додатковий "прозорий" фільтрик за 5 грн. всеодно варто поставити ;)

4. можна дуже занедорого встановити газову апаратуру - для інжектора треба третє покоління - здається щось від 700$

5. Як на моє імхо в карбюраторних моторів більший крутний момент. 

6. Ремкомплект для карба коштує в буквальному смислі копійки. Зробити капремонт інжектроному вприску (заміна форсунок, ТНВД, різних там клапанців, фільтру, страшно навіть подумати-компа)- виллється як мінімум у пару сот $ (для іномарки)

Так що  вибір щодо карбюратора одобрюю   :smile-zachot:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вітаю! :)

Заодно про карбюратор.

Як на мене його недоліки:

1. погано може заводитись взимку (якщо не в теплому гаражі і не зовсім справний карб, акумулятор чи бензонасос)

2. на пару процентів більший розхід, ніж в інжектора.

Переваги:

1. ремонтується і настроюється одною викруткою :)

2. не містить електронних компонентів, все просто і зрозуміло, навіть для початківця

3. нормально переносить поганий бензин - тільки трохи падає тяга.  В інжекторах від такого одразу  забитий бензофільтр / форсунки, "летить" ТНВД.

Але додатковий "прозорий" фільтрик за 5 грн. всеодно варто поставити ;)

4. можна занедорого встановити газову апаратуру - для інжектора треба третє покоління - здається щось від 700$

5. Як на моє імхо в карбюраторних моторів більший крутний момент. 

6. Ремкомплект для карба коштує в буквальному смислі копійки. Зробити капремонт інжектроному вприску (заміна форсунок, ТНВД, різних там клапанців, фільтру, страшно навіть подумати-компа)- виллється як мінімум у пару сот $ (для іномарки)

Так що  вибір щодо карбюратора одобрюю   :smile-zachot:

Пасиб :) Я читав тільки що про карби і інжектори, також пишуть що зимою прийдется просто розігрівати машину і розхід топлива більше. Но для мене зараз хватить :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Буду вчитись осінью, до зими думаю трошки поїзджу :) Я теж читав що передньопривідне авто для початківцяф краще на ожеледиці, не так заносить і.т.д. Але чомусь мені хочется задньопривідне :) Ставити буду на організації одній, так сказати стоянка, поки що буде стояти на вулиці, а там може з часом і гараж знайдется.

Вітаю!

Але запам"ятай вже зараз найголовніше: найнебезпечніший пробіг водія - це 30-50 тис. В цей час ти будеш думати, що вже АСС, але це не так. В екстімальних ситуаціях ти ше НОЛЬ (бо тільки получив права і їздив досить обережно і "не ліхачив")!

Взимку теж раджу трохи піднатаскатись з інструктором, бо їзда по ожеледиці кординально відрізняеться від їзди по сухому чи мокрому асфальтах.

І ще: коли будеш вчитись їздити, обов"язково вчися на передньоприводній машині.

(для прикладу на передньоприводній при повороті треба добавляти газу, а на задьоприводній для кращого зщеплення з дорогою - скидати газ).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підтверджую. Справжній ДОСВІД десь після 100 тиків приходить. Або 10 років майже щоденної  їзди по місту (у великих містах -швидше напевно) .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ще помни правило ДДД і те шо твій янгол-охоронець швидше 100Км/год не літає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хороший вибір, та й і ціна дуже добра! а то шо там карбюратор , а не інжектор - то фігня, незвертай уваги.  :smile-zachot:Удачі  їздовій практиці)) може не в тему але смішно: 

Перша машина

У перший раз відкриваючи водійську дверцята убитої (скоріше, навіть мертвонародженою) шістки, ти відчуваєш себе безмірно, нелюдськи крутим. Ти сідаєш повільно, встигаючи покрасуватися перед усіма перехожими. До цих пір твоє майно можна було взяти в руки або, як мінімум, пересунути в іншу кімнату. Але цей предмет не влазить ні в сумку, ні навіть у квартиру, і тим не менш він твій! Десь до твоїх 10 000 пробігу машина здається величезною, ти боїшся зачепити будинку на різних сторонах вулиці одночасно. Потім ти починаєш легко протискуватися в завулки, арки. Машина стає все менше, і після 10 000 км приходить впевненість, що зачепити що-небудь машиною в принципі неможливо. Потім це трапляється. Дивно, адже між тролейбусом і бетономішалкою був ясно видно просвіт. Як же некруто стояти на проспекті поруч з пом’ятої нерухомої залізякою!

взято з http://mycontact.com.ua/2010/05/29-pershix-raziv-v-zhitti-cholovika/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо плануєш керувати зимою, то вже вчись правильно використовувати педаль гальма, збирати гроші на хорошу нову(!) зимову резину і невірити в байки про достатність останньої на одній з осей.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Вже трохи поїздив. Як враження? З першими пригодами вже зіткнувся? ;-)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бачу тут багато досвідчених автомобілістів. А як Таврія-Славута вам для навчання + ціна/економічність?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бачу тут багато досвідчених автомобілістів. А як Таврія-Славута вам для навчання + ціна/економічність?

Для навчання можливо і непоганий варіант, якщо буде успшіний досвід водіння Таврії чи "класики", то потім буде дуже легко їздити на більш сучасних авто.

І звичайно ж при невеличких негараздах, себто контактів з парканами, деревами і взагалі невеличким пошкодженням авто, сума ремонту буде незначна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...