Harddriver Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 08:14 #26 Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 08:14 За 2000 - 3000 $ можна взяти і німця і японця 1985++, але хто знає, що там всередині. б/у машини це завжди кіт в мішку.Багато питань можуть зняти аналізи візит на СТО. Яма, діагностика ходової, замір компресії в циліндрах - вкладешся може навіть у 50 грн. (а дати майстрам ще стільки-ж - розкажуть в 3 рази більше) Якщо перекуп на СТО не хоче їхати - слать його подалі і забути про цю машинку.
swen1989 Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 09:40 #27 Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 09:40 Кажу ще раз. Стан автомоблія напряму залежить тільки від її власника. Якщо він буде лише думати які ж то "тітани" вліпити, чи то де б бабла на "патік" назбирати, або всякіх "абвєсів" нацепити, то і він не буде їхати ніхрена. В мене є багато толкових знайомих, у яких ВАЗ-и. І працюють вони чудово. Сам не раз переконувався. Я не є захисник російського автопрому. У самого Vito 98-го року. І проблеми з кузовом спостерігаються. А це все завдяки нашим дорогам. Кмінчики від коліс вдаряються в кузов, по-трішки збивають краску і вуаля...
vams Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 09:53 #28 Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 09:53 Значить мені 19 років і я хочу собі купити якесь хороше авто. Ну щоб вчитись (буду скоро на права здавати). Яку марку ви б порадили ? Ну наприклад якщо щось зламается, щоб можна було дістати легко запчастини в Луцьку. Є один знайомий, він повністю по новому збирае авто ВАЗ 2105 ( 1996 року ), сказав мотор хороший, все остальне буде також якісне та нове. Но деякі мені радять купити Opel Ascona. Що ви можете сказати про ВАЗ 2105 ? Як він сам по собі? На скільки його хватить ? За машиною звісно буду доглядати. Дякую за поради За 3000 у.е. можно найти 2109 2002-2006 года...желательно российской сборки...2105 - не советую...разве что за 1500 продаст...моя первая машина 2108 (может ты видел год назад ездила черная с обвесами)...воспоминания - только приятные (за исключением шумного салона)...
MilitarySE Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 10:13 Автор #29 Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 10:13 Ну той хто збирае ВАЗ 2105, то мій знайомий, він сказав що мотор там дуже хороший, покраска повністю була, + все нове буде - ходова, КПП. Мені аби машини ( без всяких там ремонтів ) на 2-3 роки хватило, щоб відчувати саму машину і здобути навички водіння, а там вже можна буде щось купити і за 5-10 тисяч Удобних одиниць
justice777 Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 10:58 #30 Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 10:58 Колега вірно звернув увагу, що ВАЗ - задньопривідний, а зимою це, враховуючи, що перший автомобіль, - не найкращий варіант!Додатково пропоную полистати:http://www.autoconsulting.com.ua/autoforum/
Anubius Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 11:11 #31 Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 11:11 З.И. Вибирай так, щоб отримувати задоволення від їзди, а не від лежання під машинкою Деякі люди, отримують задоволення саме від лежання під машиною з пляшкою пива в руці , я це кожен день спостерігаю. 2 MilitarySE ти вже на ВАЗі ганяв? Якщо ні, то спопробуй і все зрозумієш сам без лишніх питань - ще це за "апарат". Головне, не спіши, передивись всі варінти, протестуй, щоб знати що береш.
MilitarySE Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 11:37 Автор #32 Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 11:37 З.И. Вибирай так, щоб отримувати задоволення від їзди, а не від лежання під машинкою Деякі люди, отримують задоволення саме від лежання під машиною з пляшкою пива в руці , я це кожен день спостерігаю. 2 MilitarySE ти вже на ВАЗі ганяв? Якщо ні, то спопробуй і все зрозумієш сам без лишніх питань - ще це за "апарат". Головне, не спіши, передивись всі варінти, протестуй, щоб знати що береш. Їздив на одній іномарці з автоматом, і на Ланосі ( ручная КПП ). На ВАЗі ще ні А що скажете про Ланос, як він?
vrm Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 11:37 #33 Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 11:37 За 3000 у.е. можно найти 2109 2002-2006 года...желательно российской сборки...2105 - не советую...разве что за 1500 продаст...моя первая машина 2108 (может ты видел год назад ездила черная с обвесами)...воспоминания - только приятные (за исключением шумного салона)...Я вибачаюсь, але таке питання де продаються девятки хоча б 2000 року по такій ціні? Я б купив би пару штук. Чи може ми в різних країнах живемо? Нє, ну я не спорю можна купити якогось грата на металолом, але ж тут тема про машини... , тому не треба вводити в оману...
Anubius Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 11:40 #34 Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 11:40 З.И. Вибирай так, щоб отримувати задоволення від їзди, а не від лежання під машинкою Деякі люди, отримують задоволення саме від лежання під машиною з пляшкою пива в руці , я це кожен день спостерігаю. 2 MilitarySE ти вже на ВАЗі ганяв? Якщо ні, то спопробуй і все зрозумієш сам без лишніх питань - ще це за "апарат". Головне, не спіши, передивись всі варінти, протестуй, щоб знати що береш. Їздив на одній іномарці з автоматом, і на Ланосі ( ручная КПП ). На ВАЗі ще ні Ото обов"язково спопробуй!!! :)
justice777 Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 11:51 #35 Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 11:51 Ланос в порівнянні з Вазом - космос!
deluxkangoo Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 12:06 #36 Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 12:06 В мене в тата був ВАЗ 2103 віком 30+++ років і я б не сказав, що він його дуже часто ремонтував) Раз в пів року - рік до майстра їздив на огляд. І в свої 32 ласточка їздила 120 тіки так) Головне як ставишся до машини)ВАЗ 2103 віком 30+++ років s 2105 хай навіть йому 10 років это как говорят в Одессе две большие разницы.Я за іномарку навіть стару. Тільки вибрати попроси когось.
MilitarySE Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 14:51 Автор #37 Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 14:51 А що ві зможете порадити на 5 тис. у.е.? ( може получится ще "нашкрябати" трошки . Аде за 5 тис. вже авто не на один раз ( навчитися ), а більш менш нормальне, на років так 10....
MilitarySE Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 14:51 Автор #38 Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 14:51 сорі.. дабл пост
Arden Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 21:47 #39 Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 21:47 А на задньоприводних жигулях їзда зимою - той ще екстрім, їздив на жигулях в норм тех стані з нормальною зимньою резиною і досвідчений водієм. Їхали переважно боком :-). Шо да то да... І в сугробі можна посидіти, якщо стрілка вище 80 на повороті буде... А виїхати в селі під гірку градусів так 40 - 45 це взагалі мистецтво, а от екстрім це коли тебе за метр від провалля на тій гірці розвертає, бо машина не може виїхати і котиться вниз коли колеса крутяться вперед Але на мою думку, якщо навчитися їздити на ВАЗі зимою, то вже 100% можна не рахувати себе "оленем" за кермом...
Orin Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 22:15 #40 Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 22:15 А на задньоприводних жигулях їзда зимою - той ще екстрім, їздив на жигулях в норм тех стані з нормальною зимньою резиною і досвідчений водієм. Їхали переважно боком :-). Але на мою думку, якщо навчитися їздити на ВАЗі зимою, то вже 100% можна не рахувати себе "оленем" за кермом... Але якою ціною може датися ця наука.... І це не тільки від горе-водія залежить... а ще й від горе-пішоходів. Більшість не звертають увагу на стан дорожнього покриття, не враховують, що на ожеледиці і при 20 км/год можна гальмувати 10-15м... Хоча - це вже не та тема З.І. *Origin: Пешеход всегда прав... пока жив...
Harddriver Опубліковано 27 Серпня, 2010 в 07:55 #41 Опубліковано 27 Серпня, 2010 в 07:55 А що ві зможете порадити на 5 тис. у.е.? ( може получится ще "нашкрябати" трошки . Аде за 5 тис. вже авто не на один раз ( навчитися ), а більш менш нормальне, на років так 10.... За 5 вийде Жигуль значно свіжиший (9-ка ), або німець, що потребуватиме ще майже стільки само вкладень до рівня нормального авто (мораль - "шкрябати" до 8-ми). Моя порада - на першій машині економити, не економити на страховці.
justice777 Опубліковано 27 Серпня, 2010 в 10:41 #42 Опубліковано 27 Серпня, 2010 в 10:41 http://auto.ria.ua/http://avtobazar.ua/
deluxkangoo Опубліковано 27 Серпня, 2010 в 11:21 #43 Опубліковано 27 Серпня, 2010 в 11:21 А що ві зможете порадити на 5 тис. у.е.? ( може получится ще "нашкрябати" трошки . Аде за 5 тис. вже авто не на один раз ( навчитися ), а більш менш нормальне, на років так 10.... Мій син за нестачою грошей в 18 років купив 2106 за 820 уе. Через рік - півтора продав чуть дорожче. Потім її бачили на базарі за 2,5тис. Купив Опель Омега за 3600 уе. Поступово підремонтував, підварив(це проблема опелей А)навіть музику поставив за 2к уе. Звичайно зараз ціни повиростали. Купляти треба йти з спецом. Продивись оголошення в газетах. І торгуйся - за омегу хотіли більше 4.
MilitarySE Опубліковано 27 Серпня, 2010 в 12:46 Автор #44 Опубліковано 27 Серпня, 2010 в 12:46 Я знайшов тут 2 машини, Volkswagen B3 and Opel Omega. Пока що не звонив, нічого не питали, але мені сказали, що як для початківця Омега ДУЖЕ довга для мене Наприклад http://auto.ria.ua/auto_volkswagen_3027465.html http://auto.ria.ua/auto_opel_3142184.html .
vrm Опубліковано 27 Серпня, 2010 в 12:53 #45 Опубліковано 27 Серпня, 2010 в 12:53 Ой не нада тобі омега... дружить з корозією, зад. привід, велика..., звичайно пассат покраще будеАле в любому випадку по фото чи опису нічого не скажеш. Тут треба дивитися. Як кузов, мотор, підвіска...
MilitarySE Опубліковано 27 Серпня, 2010 в 12:55 Автор #46 Опубліковано 27 Серпня, 2010 в 12:55 ДЯкую всім, хто допомагав, і давав поради ВАЗ пятерку напевно шо не буду купляти. Буду брати Audi Volkswagen or Opel.
Dimaxa Опубліковано 27 Серпня, 2010 в 13:19 #47 Опубліковано 27 Серпня, 2010 в 13:19 Моя порада, не брати дуже старих машин і не заморочуватися на ( навчитися ) навчишся їздити і на не тимчасовому авто, будеш здавати на права, їздити з інструктором, заплатиш за більше годин практичного водіння, от там і навчишся. Як кажуть апетит приходить під час споживання їжі. Не витрачай лишніх грошей на ремонт "калимаг". От прикинь, купиш ти авто за 2000 доларів. Явно власник, який її продає, "щось " про неї знає, тому і продає, причому хоче ще трошки заробити, там вище в постах, є приклад: купив 2106 за 820 уе. Через рік - півтора продав чуть дорожче. Потім її бачили на базарі за 2,5тис. .І що саме цікаве, коли ти будеш її купувати, то купиш дорожче, а коли будеш продавати, то продасиш дешевше, такий от закон підлості Знач купиш авто, не свіже і не фонтан, ну або як повезе. Поїздиш, полюбе всунеш гроші в ремонт, потім воно ще більше з часом обезціниться, постаріє-підржавіє, а поскільки кров молода-гаряча, будеш чіпляти і внідряти в неї всякі там прибаутки тіпа "тюнєнх". А це все теж гроші! А наступному власнику, воно нафік не треба, а гроші потрачені. Так от, позбирай ще трохи, авто тобі ну прям зараз вже не горить, підбери щось нормальне, без різниці іномарка чи наш, наш - дешевший в обслуговуванні але жре більше пального, іномарка комфорт, трохи економія - запчастини дорогі. Але не виручай товариша, і не купуй 5-й Таз, хоч він і весь перебраний, не від добра його перебирали...
justice777 Опубліковано 27 Серпня, 2010 в 14:18 #48 Опубліковано 27 Серпня, 2010 в 14:18 Я знайшов тут 2 машини, Volkswagen B3 and Opel Omega. Пока що не звонив, нічого не питали, але мені сказали, що як для початківця Омега ДУЖЕ довга для мене Наприклад http://auto.ria.ua/auto_volkswagen_3027465.html http://auto.ria.ua/auto_opel_3142184.html . http://www.autocentre.ua/ac/Service/Used-Cars/OPEL-Omega-3291.html http://www.autocentre.ua/ac/Service/Used-Cars/VOLKSWAGEN-Passat-OPEL-Vectra-273.html
Orin Опубліковано 27 Серпня, 2010 в 14:57 #49 Опубліковано 27 Серпня, 2010 в 14:57 MilitarySE Я теж вибирав з німців... Причому, свого часу не повівся на дещо дешевшу і прикрашену Омегу, а взяв Пасата. Спочатку трошки жалкував, поки не побачив в рихтувальників корозію на значно свіжішій Омезі. Моя порада - візьми пасат... і хорошого механіка на автобазар не забудь
Harddriver Опубліковано 27 Серпня, 2010 в 15:31 #50 Опубліковано 27 Серпня, 2010 в 15:31 І що саме цікаве, коли ти будеш її купувати, то купиш дорожче, а коли будеш продавати, то продасиш дешевше, такий от закон підлості Не факт. Наш дорогий уряд і тіпудати ім. тов. Васадзе рік з року обкладають ввізні старі і нові ауто митами, поборами, акцизами і тпр., тому і можливі такі парадоксальні ситуації, як описував в пості #10. До-речі, ряд марок дешевшає стрімко ("бюджетники" роблені під кредити, "китайці", нові з салона) а ряд (добротні німці, старенькі ВАЗи) - повільно. Правда у випадку з ТАЗом дешевшати їм уже нікуди П.С. Хоч "дешево і сердито" - "девятіну" бери, або "вісімку" (крепша). По-відчуттям від водіння - щось середнє між іномаркою і "нашемаркою". До того-ж - передній привід і легенда 90-х , Ознака гарного смаку років за 20 продасиш як безцінний раритет
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.