Перейти до змісту

Правила поведінки з ДАІ


Ostap87

Рекомендовані повідомлення

Водій має знати не лише правила дорожнього руху, але й свої громадянські права, права та відповідальність співробітників ДАІ, діючі нормативні правові акти, процесуальні норми адміністративного, кримінального та цивільного права, тобто володіти певною правовою культурою. Без цього водій ризикує стати дійною коровою для шахраїв, аферистів і всіляких недобросовісних працівників. Тому давайте починаємо серію публікацій (історій з життя) із метою дати водію певні знання нормативних правових актів, підказати правильну манеру поведінки в екстремальних ситуаціях, озброїти його знаннями основ законодавства. Можливо серед форумчанів є адвокати і висококваліфіковані юристи...

Попередньо всім дякую за інформацію...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Читай Дорожній Контроль, там про права водіїв і як боротись з ДАЙ написано досить багато і доступно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хаха, гаЇшник збрехав(як завжди) з вумною рожою - сказав шо звернення було о 10.30, подивившись на ip адресу сервера...

post-1130-1282821782,85_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можливо оффтоп, але все ж таки:

В Запорожской обл. водитель - гражданин РФ - откусил инспектору ГАИ фалангу пальца

В Запорожской области водитель, нарушивший Правила дорожного движения (ПДД), гражданин Российской Федерации, 1962 г.р., откусил 32-летнему инспектору ГАИ фалангу пальца. Об этом сообщает пресс-служба Департамента ГАИ МВД Украины.

Как выяснилось, травмировал инспектора водитель, которого остановили за превышение скорости движения. Происшествие произошло около 14:00 на 37 км автодороги Харьков-Симферополь на подъезде к селу Каменское Васильевского района Запорожской области. Инспектор остановил автомобиль Lexus, который двигался со стороны Симферополя в направлении Запорожья со значительным превышением скорости (измеритель "Радис" зафиксировал скорость 197 км/час).

После остановки транспортного средства инспектор подошел к водителю, отрекомендовался и попросил передать документы для проверки. Одновременно он объяснил причину остановки автомобиля и сообщил, что составляет административный протокол за нарушение ПДД. Вместо этого водитель внезапно схватил инспектора за руку и откусил фалангу пальца.

По факту травмирования работника ГАИ проведено служебное расследование, материалы которого направлены в прокуратуру. Инспектор признан потерпевшим. Против водителя возбуждено уголовное дело.

Проводится расследование.

РБК-Украина
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 рік потому...

Щоб не створювати нової теми.сюди запощу.

Значить так.

Два тижні тому їхав в с.Сирники.Перед Маяками мій радар-детектор почав піщати.Я швидкість скинув.Їду дивлюся на зустріч Дайці.Їдуть в авто в зустрічному напрямку і знімають "Візірем".Здивувався,посміхнувся і поїхав далі.

На цих вихідних їздив ту саму сторону.Повертався на Луцьк.В Маяках назустріч даішний,білий Ланос і через одне авто,за ним та сама біла 10-ка з "Візірем " на борту.Радар запіщав пізно.Включили сирену з мигалками,по подвійній (!!!) суцільній розвернулися і припаркувалися за мною.Бла-бла-бла...Інспекор Петренко...Коротше,дзвінок другові розрулював проблему.Питання от в чому."Візіри" ж заборонені. Зі свого авто вони не ведуть фотофіксацію,а тупо спостерігають за зустрічним рухом,не фіксуючи факт порушення.(так мені здалося).Ще вони ж на зустріч їдуть з певною швидкістю.Нехай і мінімальною.Фізику ніхто не відміняв і моїх 60 км/год,в них на екраніможуть бути 85! І як довести,що ти не порушував? Хто що думає? Правомірно це все,чи знову план наганяють?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Щоб не створювати нової теми.сюди запощу.

Значить так.

Два тижні тому їхав в с.Сирники.Перед Маяками мій радар-детектор почав піщати.Я швидкість скинув.Їду дивлюся на зустріч Дайці.Їдуть в авто в зустрічному напрямку і знімають "Візірем".Здивувався,посміхнувся і поїхав далі.

На цих вихідних їздив ту саму сторону.Повертався на Луцьк.В Маяках назустріч даішний,білий Ланос і через одне авто,за ним та сама біла 10-ка з "Візірем " на борту.Радар запіщав пізно.Включили сирену з мигалками,по подвійній (!!!) суцільній розвернулися і припаркувалися за мною.Бла-бла-бла...Інспекор Петренко...Коротше,дзвінок другові розрулював проблему.Питання от в чому."Візіри" ж заборонені. Зі свого авто вони не ведуть фотофіксацію,а тупо спостерігають за зустрічним рухом,не фіксуючи факт порушення.(так мені здалося).Ще вони ж на зустріч їдуть з певною швидкістю.Нехай і мінімальною.Фізику ніхто не відміняв і моїх 60 км/год,в них на екраніможуть бути 85! І як довести,що ти не порушував? Хто що думає? Правомірно це все,чи знову план наганяють?

так так теж їх бачив)

сирена+мигалка -мають право відступати від ПДР.

в грудні 2011 року дозволили використовувати Візири при патрулюванні. візиром вже передбачено можливість фіксування швидкості при його русі.

читаємо інструкцію - http://xauto.com.ua/...toru_vizir.html

звертаємо увагу що там ніде не вказано про погодні умови - сніг дощ туман тощо. при таких обставинах вже можна починати повністю заперечувати інспектору.

по-друге - якщо ж ви попалися починаємо трясти інспектора - заставляємо при вас міряти температуру в салоні автомобіля, перевіряємо сертифікат на прилад, звіряти номери. дивимось чи прилад закріплений на кронштейні в авто (просто тримати в руках він не має права) , чи опломбований, а також вмикаємо відеокамеру на телефоні. в багатьох випадках бажання інспектра спілкуватись з вами відпадає.

якщо інспектори дуже вперті даємо їм можливість складати протокол: документи не передаємо а предявляємо - і нехай переписують собі необхідну інформацію для протокола (нехай навіть лякають оперативною групою чи евакуатором :)

крайній випадок коли вже складають протокол - пишемо в поясненнях всі заперечення вказані вищеякі виявили (сертифікат, пломба, закріпленість на кронштейні і т.д.), пишемо що скло патрульного автомобіля було грязне, щільний поток авто (видумуємо, фантазуємо).

далі заявляємо клопотання про перенесення часу розгляду справи у звязку із необхідність скористатися допомогою юриста (ст59 конституції). якщо ж вони відразу пишуть постанову про притягнення - то зразу звертаємось в прокуратуру (або суд) на незаконні дії інспектора (не дав права скористатися ст59) і скасовуємо постанову.

якщо прийняли клопотання - звертаємось до юриста і йдемо в назначений час на розгляд справи в даі.

ще як варіант - заявляємо клопотання про розгляд справи за місцем фактичного проживання. тобто пишемо в протоколі що на даний момент проживаю в донецьку наприклад (а на волинь приїхав до родичів) і прошу розглядати справу там же в донецьку. правда тут - як лотерейка - можуть дійсно надіслати матеріали "туди" або ж викинуть просто той ваш протокол.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

пишемо в гугл ""ПАМЯТКИ ВОДИТЕЛЮ И ДР скачать", шукаємо найсвіжіший збірник, скачуємо, передивляємось, читаємо, друкуємо з собою в бардачок.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

31 січня я проводив семінар "Взаємовідносини водіїв з органами ДАЇ"

http://www.facebook.com/komitet.volyn.ua

Фотки з події:

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.302138016502397.67066.100001186032731&type=3

Плануємо періодично проводити такі заходи.

Кому цікаво - слідкуйте за новинами на фейсбуці

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

31 січня я проводив семінар "Взаємовідносини водіїв з органами ДАЇ"

http://www.facebook....omitet.volyn.ua

Фотки з події:

http://www.facebook....86032731&type=3

Плануємо періодично проводити такі заходи.

Кому цікаво - слідкуйте за новинами на фейсбуці

цікаво і актуально для волині. слідкую.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щоб не створювати нової теми.сюди запощу.

Значить так.

Два тижні тому їхав в с.Сирники.Перед Маяками мій радар-детектор почав піщати.Я швидкість скинув.Їду дивлюся на зустріч Дайці.Їдуть в авто в зустрічному напрямку і знімають "Візірем".Здивувався,посміхнувся і поїхав далі.

На цих вихідних їздив ту саму сторону.Повертався на Луцьк.В Маяках назустріч даішний,білий Ланос і через одне авто,за ним та сама біла 10-ка з "Візірем " на борту.Радар запіщав пізно.Включили сирену з мигалками,по подвійній (!!!) суцільній розвернулися і припаркувалися за мною.Бла-бла-бла...Інспекор Петренко...Коротше,дзвінок другові розрулював проблему.Питання от в чому."Візіри" ж заборонені. Зі свого авто вони не ведуть фотофіксацію,а тупо спостерігають за зустрічним рухом,не фіксуючи факт порушення.(так мені здалося).Ще вони ж на зустріч їдуть з певною швидкістю.Нехай і мінімальною.Фізику ніхто не відміняв і моїх 60 км/год,в них на екраніможуть бути 85! І як довести,що ти не порушував? Хто що думає? Правомірно це все,чи знову план наганяють?

часто ще знімають на візир біля Рівного в потоці їдуть ментозаври я так розумію ловлять тих хто неправильний обгін робить і одразу відео-доказ є.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Водій має знати не лише правила дорожнього руху, але й свої громадянські права, права та відповідальність співробітників ДАІ, діючі нормативні правові акти, процесуальні норми адміністративного, кримінального та цивільного права, тобто володіти певною правовою культурою. Без цього водій ризикує стати дійною коровою для шахраїв, аферистів і всіляких недобросовісних працівників. Тому давайте починаємо серію публікацій (історій з життя) із метою дати водію певні знання нормативних правових актів, підказати правильну манеру поведінки в екстремальних ситуаціях, озброїти його знаннями основ законодавства. Можливо серед форумчанів є адвокати і висококваліфіковані юристи...

Попередньо всім дякую за інформацію...

Хай перш ДАІ навчять спілкуватися з водіями !

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прийшло мені посилання в ПМ. http://roadcontrol.org.ua/forum/viewforum.php?f=80

Мо дійсно зарегатися??? Хто що думає? Хтось візьме участь?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Давайте будем чесними хоча б самі з собою - більшість таких "проблем" автоматично відпаде, якщо ми всього-навсього будем дотримуватись "Правил дорожнього руху" :)

Тільки не потрібно мені розповідати байки про ЗвіроМентозаврів і охоти на "добропорядних невинних беззахисних" водіїв ;) Я за кермом вже більше 20-ти років, так що вже знаю, про що кажу.

А якщо вже порушив - відповідай і не випендрюйся.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Давайте будем чесними хоча б самі з собою - більшість таких "проблем" автоматично відпаде, якщо ми всього-навсього будем дотримуватись "Правил дорожнього руху" :)

Тільки не потрібно мені розповідати байки про ЗвіроМентозаврів і охоти на "добропорядних невинних беззахисних" водіїв ;) Я за кермом вже більше 20-ти років, так що вже знаю, про що кажу.

А якщо вже порушив - відповідай і не випендрюйся.

все правильно кажете)

в іншому випадку дві проблеми - деякі придуркуваті інспектори і недосконалість законодавства щодо цих питань.

найбільш обурює те що постанову про притягнення виписують відразу після складання протоколу на дорозі. в купап точно прописано від чого залежить розмір штрафу (майновий стан, ступінь вини і т.д. і т.п.). а вони розмір "от фонаря" беруть.

доречі багато постанов було оскаржено і виграно (на користь позивача) в звязку з тим що постанову було виписано звичайним інспектором. хлопці з "дорожнього контроль" знайшли в законодавстві таке положення за яким постанову може виносити лише інспектор адмінпрактики.

цікава ситуація. на їхньому сайті це досить гарно розписано.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...