Black Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 16:28 #1726 Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 16:28 (змінено) Її зробили по технології тоді і дали гарантію. Змінено 27 Лютого, 2013 в 16:29 користувачем Black
Ha3aP Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 16:55 #1727 Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 16:55 А як Набережна між Ковельською і Шевченка - тримається?майже без вибоїн. одну вулицю Шиба в Луцьку зробив, зате на совість. (це не агітація, він тоді напевно ще не знав як що робиться)))Що означає майже? Саме там де її тоді робили (а це від кільця до перехрестя) я не бачив ще жодної ямки!
special Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 17:07 #1728 Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 17:07 Все таки там 17 млн. грн.
Dream Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 17:34 #1729 Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 17:34 Будьте обережні, на всіма нами улюбленому піш.переході від Променя до Укртелекому, Зі сторони телекома блище до тротуару, величезна ЯМА залита водою. Або відкритий каналізаційний люк. Сьогодні декілька разів бачив як туди попадав транспорт.Тойота аж бампером до асфальту достала, а маршрутний Богдан сильно перехилився на бік ,тому що повільно їхав. Мабуть не перший раз проїзжав. Тільки вчора написав, сьогодні в 15.30 бачив як у цій вибоїні стояла Хонда, на вигляд роззута (стирчали з під крила залишки шини або можливо підкрильника)
Liberta Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 17:41 #1730 Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 17:41 їдеш туди на машині - лишаєш машину десь на стоянці за 10грн. Вертаєшся назад рейковим автобусом (чи як там він називається), через день їдеш знову залізницею за машиною і нею вертаєшся назад. Profit!так і до гужового транспорту недалеко)
Dream Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 17:47 #1731 Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 17:47 Та лаааадно. Аби по часу встигала, а економія грошей і нервів очевидна.
nemo Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 18:00 #1732 Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 18:00 Та лаааадно. Аби по часу встигала, а економія грошей і нервів очевидна. Рейковий автобус на Львів-Луцьк-Львів, супер, виїзд з Луцька 6-00, на Луцьк здається 21-00.
Dream Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 20:00 #1733 Опубліковано 27 Лютого, 2013 в 20:00 В "Укравтодорі" назвали справжні причини поганих дорігМережа автомобільних доріг загального користування України сформована здебільшого у 70-х роках минулого століття. Існуюча мережа доріг запроектована та побудована за старими нормативами, тобто розрахована на певне навантаження (10 тс на дорогах I – IV категорій; 6,0 тс на дорогах V категорії), повідомили в “Укравтодорі”.Сьогодні цими дорогами їздять транспортні засоби, фактичне навантаження на вісь яких значно перевищує розрахункову в півтора рази.Варто також відзначити, що з 2000 року капітально відремонтовано лише близько 5 тис. км автомобільних доріг, або 4% від передбаченого нормативами. У відомстві зазначають, що це дуже мало відносно всієї довжини мережі доріг загального користування.В Україні дороги складаються з різних типів покриття, які, в свою чергу, мають різні терміни служби. Так, автомобільні дороги з асфальтобетонним покриттям складають лише 35,2%. Чорні шосе (дорожнє покриття з використанням рідких бітумів, кам’яновугільних смол і дьогтів) – 41,9%. Цементобетонні – 1,3%, бруківки – 4,6%, а білі щебеневі і гравійні – 14,9%.В “Укравтодорі” акцентують увагу на тому, що кожен тип покриття має свій міжремонтний термін служби:- Асфальтобетонне: 9-12 років.- Цементобетонне: 18-21 років;- Чорнощебеневе: 9-10 років.Якщо враховувати, що дороги побудовані в 70-х роках, вони без ремонту експлуатуються 30-40, а іноді і 50 років.В період інтенсивного будівництва доріг загального користування заповнювачем в органомінеральних сумішах були місцеві матеріали та відходи промисловості, які мають малу морозостійкість (до 30 циклів).У сумішах використовували переважно не дефіцитні бітуми, а кам’яновугільний дьоготь, смоли та інші відходи виробництва. З часом органічні в’яжучі матеріали втратили свої когезійні і адгезивні властивості – в результаті цього дорожні покриття покриваються тріщинами, через які в конструкцію дорожнього покриття просочується вода.Збільшення циклів заморожування-розморожування цієї зими, коли їх кількість досягла 32 (що вдвічі більше, ніж за останні зими), призводить до масового руйнування дорожнього покриття, яке з кожним роком буде збільшувати свої масштаби, якщо не будуть вжиті заходи щодо виправлення існуючої ситуації зі станом доріг.фінанс.юа
Black Опубліковано 28 Лютого, 2013 в 07:19 #1734 Опубліковано 28 Лютого, 2013 в 07:19 (змінено) Сніг прибирати треба було, опадів вже давно нема, а дороги мокрі і зараз, бо зсунутий обабіч сніг розтає вдень і замерзає вночі, розпі...чи дороги далі. Вони так будуть їх щовесни робити, якщо не зроблять нормальне покриття і не прибиратимуть сніг. Змінено 28 Лютого, 2013 в 07:25 користувачем Black
Arden Опубліковано 28 Лютого, 2013 в 07:38 #1735 Опубліковано 28 Лютого, 2013 в 07:38 Тематичний ресурс:Укряма
Abrikos Опубліковано 28 Лютого, 2013 в 15:47 #1736 Опубліковано 28 Лютого, 2013 в 15:47 Девять нелепых способов ремонта дорог в Украине (відео) Еще одна технологическая новация - если яма заполнена водой, жидкость можно выдавить с помощью свежей асфальтной смеси.
Volyniaka Опубліковано 28 Лютого, 2013 в 16:05 #1737 Опубліковано 28 Лютого, 2013 в 16:05 Хто вкрав дороги? У ціні бензину акциз становить близько 20%, або 2,2 грн/л (за середньої вартості літра 11 грн), у дизпальному — приблизно 50 коп./л. Відповідно є й певна логіка — що більше їздиш, то більше платиш державі за дороги. Тільки в нашому випадку вийшло якось негоже: пальне купили, податки сплатили, а доріг немає. Куди пішли сплачені автомобілістами мільярди гривень? ... Візьму на себе сміливість стверджувати, а нижче спробую довести, що й нині головне джерело проблем — контрабанда... Однак схоже на те, що пан Калетнік зазначене ним порівняння митних і залізничних даних не робив. Інакше цього інтерв'ю не було б. І ось чому. У згаданому листі Мінфіну йдеться про імпорт торік 2,03 млн т бензину. Своєю чергою, за даними "Укрзалізниці" 2012 р. в Україну з-за кордону в режимі імпорт надійшло 2,742 млн т бензину. Різниця в даних становить трохи більш як 700 (!) тис. т, або 25% від усього імпорту! Після цього починаєш розуміти, чому пан Калетнік волів залишитися в парламенті... ... У своєму депутатському запиті Юрій Сиротюк стверджує, що схему контрабандних поставок нафтопродуктів 2012 р. було розроблено і реалізовано групою компаній "Газ Україна", лідером якої є такий собі Сергій Курченко (син генпрокурора фігурував у запиті як куратор групи від реальних бенефіціарів). Цей молодик 27-ми років недавно став власником харківського "Металіста", за який, за даними ЗМІ, міг заплатити попередньому власникові Олександру Ярославському до 300 млн дол. Повністю ТУТ 1
special Опубліковано 28 Лютого, 2013 в 20:47 #1738 Опубліковано 28 Лютого, 2013 в 20:47 Як там дорога на Ковель, можна в порівнянні..
MaestroA Опубліковано 1 Березня, 2013 в 06:08 #1739 Опубліковано 1 Березня, 2013 в 06:08 Як там дорога на Ковель, можна в порівнянні..Анус! Особливо від Луцька десь до Кременця. Часто-густо просто не має куди крутити руля. В порівнянні дорога "Кременець - Турійськ" - це автобан.Наполегливо рекомендую не їхати в темну пору доби!
Dream Опубліковано 1 Березня, 2013 в 08:00 #1740 Опубліковано 1 Березня, 2013 в 08:00 Назвали волинські дороги, які ремонтуватимуть за державні гроші. ПЕРЕЛІКПЕРЕЛІК ВУЛИЦЬ (зліва ‒ назва обʼєкту, справа ‒ орієнтовна вартість робіт, зазначена в тисячах гривень)ЛУЦЬККапітальний ремонт вулиць:8 Березня ‒ 266Вереснева ‒ 150Вишківська ‒ 250Гетьмана Сагайдачного ‒ 500Городецька ‒ 181Горького ‒ 595Кременецька ‒ 503Привокзальна ‒ 200Стефаника ‒ 200Тарасова ‒ 300Ранкова ‒ 380Гнідавська ‒ 990Полонківська ‒ 580,1Корольова ‒ 250Винниченка ‒ 400Запорізька ‒ 200Градний увіз ‒ 150Капітальний ремонт тротуарів:на проспекті Відродження ‒ 200на проспекті Волі ‒ 6000на проспекті Перемоги ‒ 150на вулиці Даньшина (район ДНЗ 21 та 36) ‒ 120на вулиці Загородній (район ЗОШ №22) ‒ 40на вулиці Конякіна ‒ 200на вулиці Набережній ‒ 150на вулиці Наливайка (район ЗОШ №11) ‒ 100Капітальний ремонт світлофорів ‒ 200Капітальний ремонт мостів ‒ 500Проектні роботи ‒ 400Поточний ремонт доріг ‒ 1500Санітарне прибирання ‒ 5161,2УСЬОГО ‒ 20816,3
VaLeRa Опубліковано 1 Березня, 2013 в 14:19 #1741 Опубліковано 1 Березня, 2013 в 14:19 ipua, це дивлячись в кого тротуарну плитку збираються купити.... а мабудь в ту ціну вже закладене будівництво чогось дуже потрібного ще собі і дітям...
Dream Опубліковано 1 Березня, 2013 в 17:21 #1742 Опубліковано 1 Березня, 2013 в 17:21 Луцький мер зауважив, що луцькі дороги «зійшли» разом зі снігом через перепади температури. Він додав, що там, де відбувався капітальний ремонт шляхів, із дорогами усе нормально, а ось де був ямковий ремонт, там дороги «злетіли». Романюк каже, що погода знищила дороги, «стрибаючи» від плюса до мінуса. © Вони зговорились чи що, блін! Я тут порахував на гісметео (і на rp5.ua) скільки було разів за зиму 2011-12 і за зиму 2012-13 перепадів температури з плюса на нуль чи мінус і навпаки. Вийшли такі цифри: Грудень 2011 - 12(12) Січень 2012 - 13(13) Лютий 2012 - 8(8) Всього: 33 Грудень 2012 - 10(10) Січень 2013 - 8(8) Лютий 2013 - 12(12) Всього: 30 Тобто, за минулу зиму таких перепадів було більше чим за цю!!! Я ще розумію коли в масштабах України хрін порахуєш, але щоб ті ж самі аргументи, що й Азіров, наводити для окремо взятого міста! Вибачте, це тре або мати велику наглість, або мати некомпетентних підлеглих! 2
V.Wolf Опубліковано 1 Березня, 2013 в 18:33 #1743 Опубліковано 1 Березня, 2013 в 18:33 Незабуваєм про теплоємність матеріалів. Пиво теж можна за 15 хв. в холодильник 5 разів ховати та пробувати чи холодне. Тотальних промерзань за кожну зиму 2-3 всього. Помоєму справа в технології. Всі під рівень як "книжка пише"
Гість rl72 Опубліковано 1 Березня, 2013 в 19:39 #1744 Опубліковано 1 Березня, 2013 в 19:39 Вони зговорились чи що, блін!а на держслужбі завжди так... щоб не видумувати велосипед, завжди простіше списати в когось... мер ж не сам придумав виправдання, йому ж його хтось готував
Dream Опубліковано 1 Березня, 2013 в 20:15 #1745 Опубліковано 1 Березня, 2013 в 20:15 йому ж його хтось готувавтак я ж і кажу: тєкст по дєбільному напісан, тобто "це тре ... мати некомпетентних підлеглих"
Igoryoshek Опубліковано 4 Березня, 2013 в 12:36 #1746 Опубліковано 4 Березня, 2013 в 12:36 Добрий день! Будьте уважні, на початку і в кінці вул. Загородня встановили два знаки "Рух заборонено", тобто не можна рухатись цим шляхом з вул Відродження та вул. Теремнівська.
Jaguar-35769 Опубліковано 4 Березня, 2013 в 13:07 #1747 Опубліковано 4 Березня, 2013 в 13:07 (змінено) Добрий день! Будьте уважні, на початку і в кінці вул. Загородня встановили два знаки "Рух заборонено", тобто не можна рухатись цим шляхом з вул Відродження та вул. Теремнівська."Встановили" ???? А коли їх звідти знімали?Напевне не так часто тудою їжджу. Змінено 4 Березня, 2013 в 13:08 користувачем Jaguar-35769
Igoryoshek Опубліковано 4 Березня, 2013 в 13:30 #1748 Опубліковано 4 Березня, 2013 в 13:30 (змінено) З Відродження висів "Рух заборонено", а з Теремнівської "Вїзд заборонено" десь через 100-200 м від початку перехрестя, місяць чи два назад їх зняли, а зараз нові обидва "Рух заборонено" причому на самому початку перехресть. Змінено 4 Березня, 2013 в 13:39 користувачем Igoryoshek
Dream Опубліковано 4 Березня, 2013 в 14:18 #1749 Опубліковано 4 Березня, 2013 в 14:18 Дик жеж є вулиця Липинська. Навіщо та Загородня?..
Sirgo Опубліковано 4 Березня, 2013 в 16:27 #1750 Опубліковано 4 Березня, 2013 в 16:27 Спостерігав як сьогодні ремонтували Ковельську трассу. Правда вибірково, дещо заліпили(по іншому не назвеш), деякі ямки залишили. Мабуть щоб не розслаблялись.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти