Перейти до змісту

запитання математикам


foxx77

Рекомендовані повідомлення

x2-3x+2=0 (икс в квадраті мінус три икс)

Що означає 3х?

Я так розумія треба взнати яка цифра має бути замість икса. Тобто замість 3х може бути число від 30 до 39 так? В цьому випадку, икс це число першого порядку? Чи це 3 помножити на икс?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

x2-3x+2=0 (икс в квадраті мінус три икс)

Що означає 3х?

Я так розумія треба взнати яка цифра має бути замість икса. Тобто замість 3х може бути число від 30 до 39 так? В цьому випадку, икс це число першого порядку? Чи це 3 помножити на икс?

В математичних рівняннях значення nx (n - число) означає n помножене на х

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З чого ти взяв що х1=1 , х2=2 ?

Мені ті формули ні про що не говорять, я хочу знати що по правилам математичної писанини означає 3х

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Означає, що три помножити на ікс. І так, треба підібрати, які значення ікса сюди підходить. У математиці цей процес називається розвязуванням рівняння. От Ді тобі і розвязав. Розвязується воно усно.)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це питання до учнів 6-7 класу, а не до математиків.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тут є такий розвязок

http://www.nigma.ru/index.php?s=x2-3x%2B2%3D0&t=web&yn=1&gl=1&rm=1&ms=1&yh=1&av=1&ap=1&nm=1〈=all&rg=&srt=0&fs=allbest.math

якщо підставити 1 і 2 замість іксів то 0 не виходить, чи як воно має бути?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як не виходить? :sq_ye:

12-3х1+2=0;

1-3+2=-3+3=0;

22-3х2+2=0;

4-6+2=-6+6=0;

(ікс в даному випадку означає множення)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12-3х1+2=0;

3*1+2 = 5

12=1

1-5=-4

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Еееее, альо, обережніше на поворотах.

Не треба розбивати доданки по рядках, та ще й неправильно.

А чим тебе не влаштовує те, що я написав?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

foxx77

я искренне надеюсь, что от вашей работы не будут зависеть жизни людей.

при корне х=1 имеем:

x2-3x+2=0

1*1 - 3*1 + 2 = 0;

1-3+2 = 0

0 = 0

при корне х=2 имеем:

x2-3x+2=0

2*2 - 3*2 + 2 = 0

4 - 6 + 2 = 0

0 = 0

это же школа 7 класс.

зы

3x значит 3 * х, где х может быть любым числом, которое мы просто умножаем на 3.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ага, важливо робити дії по порядку так як написано.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, можна і позбочуватись, але тоді буде так:

12-3х1+2=0;

-3*1+2 = -1

12=1

1-1=0

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

написано может быть и наоборот - есть приорететность:

1. сначала то, что в скобках

2. корни/умножение/деление/степень/и т.д.

3. сложение/вычитание

если написано

1-3*х, где х=2

то

1. 3*х = 6 (умножение делается первым)

2. 1 - 6 = -5

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Буквы разные писать тонким пёрышком в тетрадь

Учат в школе, учат в школе, учат в школе.

Вычитать и умножать, малышей не обижать

Учат в школе, учат в школе, учат в школе.

К четырём прибавить два, по слогам читать слова

Учат в школе, учат в школе, учат в школе.

Книжки добрые любить и воспитанными быть

Учат в школе, учат в школе, учат в школе.

Находить восток и юг, рисовать квадрат и круг

Учат в школе, учат в школе, учат в школе.

И не путать никогда острова и города

Учат в школе, учат в школе, учат в школе.

Про глагол и про тире, и про дождик на дворе

Учат в школе, учат в школе, учат в школе.

Крепко-накрепко дружить, с детства дружбой дорожить

Учат в школе, учат в школе, учат в школе.

(Слова М. Пляцковского)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

1. 3*х = 6 (умножение делается первым)

2. 1 - 6 = -5

буде 4-6=-2

і ще ми додаємо в рівнянні 2 і одержуємо 0.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Глагол в даному випадку — частина мови, а не то, шо ви подумали. :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

просто тут -3х не просто дія віднімання а від"ємне число, тоді як не переставляй буде 0. А я його як додатне використовував.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

буде 4-6=-2

і ще ми додаємо в рівнянні 2 і одержуємо 0.

Да при чем тут это, какие -2???

Я же написал:

1-3*х, где х=2

то

1. 3*х = 6 (умножение делается первым)

2. 1 - 6 = -5

к уравнению это не имеет никакого отношения. я просто пытаюсь человеку показать, какая последовательность действий в этом примере при х=2.

Чтобы у него не получалось, как с историей про "сколько будет 2+2*2 ? ", где именно важен смысл приоритета действий.

просто тут -3х не просто дія віднімання а від"ємне число, тоді як не переставляй буде 0. А я його як додатне використовував.

вы прикалываетесь или серьёзно??

-3х - это именно "віднімання".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

foxx77, просто ти там неправильний фінт зробив. Якщо сконцентруєшся і вдумаєшся, зрозумієш, що саме не так.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

спочатку множемо 3 на х, потім якщо немає більш пріоритетних дій, виконуємо дії зліва на право.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

РЫДАЛЪ! несите зач0тку!

имхо, фокс нас всех прикалывает :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

йомана... :blink: Я просто в шоці! Це просто... Ну... Ееее... П'ять хвилин тупо втикав на перше повідомлення теми і переосмислював все своє життя... :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кажете, розумні всі, да? Ідіть он у сусідню тему, виручіть чувака, там поридайте.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Судячи з профілю, топікстартеру 32 роки... Куди котиться світ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.

  • Останні відвідувачі   0 користувачів онлайн

    • Жодного зареєстрованого користувача не переглядає цієї сторінки


×
×
  • Створити...