Перейти до змісту

Допоможіть в зміні тарифу на Укртелекомі


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Виникла проблемка.

Захотів змінити тариф. Захожу на май укртелеком, каже, що ви вже зареєстровані. Очевидно зареєстрували батаніки, що робили підключення, але пройшло 2 роки і ті дані загубились. Звоню на гарячу лінію. Просять телефон, потім кажу на кого зареєстрований, далі просять обліковий рахунок. Перерив весь договір і акт, що до нього докладається (інших листків немає), а обліковий рахунок ніде не вказаний. Квитанції про оплату теж немає, оскільки їх ніхто не зберігає. А без того облікового запису не хочуть анульовувати реєстраційні дані.

Питання - шо дєлать?

Гіпотетично я, навіть якби захотів, нічого неправомірного зробити не можу.

Можна якось взнати обліковий рахунок за номером телефону?

Опубліковано

Сходи оплати телефон і будеш мати квитанцію. А взагалі то їх потрібно зберігати на протязі зазаначеного на них терміну. Так, що сам винен.

Опубліковано

Дякую, але він останній раз був на форумі 22 квітня. А проблему хочеться вирішити сьогодні.

Опубліковано

все те разы что восстанавливал забытые логины на ОГО достаточно звонить с теле к которому подключён ОГО иметь перед глазами "бумажку с логин-пасс для ПППоЕ" и пользователя рядом

но мож шас что то поменялось

Опубліковано

Думаю для отримання номеру особового рахунку буде достатньо підійти в одне з відділень телекомсервісу з паспортом особи, на яку зареєстрований номер телефону.

Опубліковано

Київський сапорт зараз запитує номер особового рахунка, що вказаний на квитанції про оплату послуг Укртелекому.

Якщо ще не вирішив проблему, напиши завтра зранку в приват, скажу тобі номер рахунка, або ще щось придумаєм. З дому на жаль не можу.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...