Перейти до змісту

Податкова реформа


Nikandr

Що думаєте про цю реформу?  

38 проголосували

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

В рамках реформы с 2011 г. планируется сократить перечень видов деятельности, при которых можно платить единый налог, а предприниматели с годовым доходом до 300 тыс. грн будут освобождены от уплаты всех налогов, кроме взносов в социальные госфонды.

Госкомпредпринимательства вчера обнародовал концепцию проекта закона «Об упрощенной системе налогообложения, учете и отчетности субъектов малого предпринимательства», пишет Коммерсантъ-Украина.

Авторы проекта подсчитали, что доходы государства от уплаты единого налога за 11 лет его существования увеличились в 32 раза – до 4,1 млрд. грн., а предприниматели создали более 1,2 млн. рабочих мест. Впрочем, объемы выручки и ставка единого налога не менялись с 1998 г. и уже не отвечают реалиям.

Комитет расширил перечень видов деятельности, которыми нельзя будет заниматься тем, кто перейдет на упрощенную систему налогообложения. Сейчас он включает, в частности, добычу и производство драгоценных металлов, камней, производство подакцизных товаров, игорный бизнес. Ограничения также будут распространяться на оптовых торговцев и посредников; СПД, которые оказывают услуги мобильной связи и аренды земельных участков; коллекционеров; интернет-магазины; аудиторов; бухгалтеров; услуги по продаже, аренде и оценке недвижимости; рекламную деятельность.

Активную минимизацию будет стимулировать и реформа ставок налога, говорят эксперты. Концепцией предусмотрено увеличение предельного уровня годового дохода для физлиц – до 600 тыс. грн. (сейчас 500 тыс. грн.), для юрлиц – до 3 млн. грн. (1 млн. грн.). Если предприниматель-физлицо получит доход до 300 тыс. грн., он не будет платить единый налог (исключение – 6% в случае предоставления услуг аренды жилых помещений), если же он получит 300-600 тыс. грн. – налог составит 200-1000 грн. в месяц (сейчас – 20-200 грн.; услуги аренды – 10%). Для юрлиц, получающих доход до 1 млн. грн., ставка остается прежней – 6% (для плательщиков НДС) и 10% (без НДС), 1-2 млн. грн. – 9% и 12%, 2-3 млн. грн. – 12% и 15% соответственно.

Кроме того, все предприниматели должны будут платить взносы в соцфонды на общих основаниях – с минимальной зарплаты, а не с суммы единого налога, как сейчас (42% – в Пенсионный фонд и 15% – в другие соцфонды). За нарушение правил предлагается штрафовать или отменять регистрацию плательщика единого налога. За содействие в отмывании денег вводится уголовная ответственность со сроком лишения свободы до пяти лет. Эти изменения могут вступить в силу 1 января 2011 г., а их реализация, по подсчетам комитета, увеличит платежи в бюджет на 60%.

focus.ua

Опубліковано

На мою думку, податкова реформа має проводитись в таких напрямках:

1. Запровадження прогресивної шкали оподаткування фізичних осіб - від 10 до 25 %.

2. Ставка ПДВ для споживчих товарів має бути знижена мінімум в 2 рази.

3. Підвищити пенсійний вік для пільгових категорій населення із зниженням їх пенсій (нардепам насамперед).

4. Запровадити податок на нерухомість в якості місцевого податку.

5. Скасувати місцеві податки і збори, що не мають фіскального навантаження.

6. Оподатковувати доходи фізичних осіб, які перевищують прожитковий мінімум. Доходи після оподаткування мають перевищувати прожитковий мінімум.

7. Збільшити розмір єдиного податку, бо він він дійсно вже давно не відповідає реаліям.

Опубліковано

цікаво, до якого розміру збільшити єдиний податок?

а ти вважаєш, що 200 грн/міс. при обороті в 500000 грн це справедливий податок? :)

Опубліковано

цікаво, до якого розміру збільшити єдиний податок?

а ти вважаєш, що 200 грн/міс. при обороті в 500000 грн це справедливий податок? :)

тут користувач kudrom проводив разрахунки по даному питаню, преведу їх ще раз:

Не сказав би що 500 тис. це дуже багато, давайте порахуємо, ділимо на 12: 41667 грн. в місяць виручка. Замітьте - ВИРУЧКА, не прибуток, тобто всі гроші які вам прийшли.

Рахуємо далі, припустимо ви не надаєте послуги, собівартість яких це ваша зарплата, а торгуєте оргтехнікою, маєте націнку 10%.

Повірте, це досить реальна націнка для дрібних підприємців, які не мають можливості вийти на крупний опт. Значить, собівартість буде:

41667/1,1 = 37879 грн.

Лишається - 3788 грн.

Питання - це шалені гроші для вас? Чи може за такі гроші краще вже піти кудись наймитувати і не мати того гемора?

При націнці 15% виходить трішки більше 5000.

Пробуємо прикинути про 300 тис? Пропоную для самостійного опрацювання для закріплення пройденого матеріалу.

І зовсім вже інша справа, наскільки справедливим є однаковий єдиний податок, незалежно від націнки.

Бо якщо ці 41667 грн. - це ваша собівартість, яка складається суто з зарплати, ну тоді інша справа, можна говорити про щось.

Опубліковано

Спарва в тому, що оборот більшості ПП у власній бухгалтерії і для податкової різниться суттєво.

Опубліковано

На мою думку, податкова реформа має проводитись в таких напрямках:

1. Запровадження прогресивної шкали оподаткування фізичних осіб - від 10 до 25 %.

2. Ставка ПДВ для споживчих товарів має бути знижена мінімум в 2 рази.

3. Підвищити пенсійний вік для пільгових категорій населення із зниженням їх пенсій (нардепам насамперед).

4. Запровадити податок на нерухомість в якості місцевого податку.

5. Скасувати місцеві податки і збори, що не мають фіскального навантаження.

6. Оподатковувати доходи фізичних осіб, які перевищують прожитковий мінімум. Доходи після оподаткування мають перевищувати прожитковий мінімум.

7. Збільшити розмір єдиного податку, бо він він дійсно вже давно не відповідає реаліям.

Скажи, а какое у тебя образование? Судя по этим пунктам - никакого.

Вот тебе похожих мудрых действий, как в п.1

В США до недавнего времени верхняя планка дохода была ограничена 1 млн. долларов. Тем не менее, средняя зарплата CEO в Fortune-500 была 10 млн. долларов. Вопрос - как? Ответ - да легко. А налоги платитись с 1 млн. долларов. Нетрудно посчитать, сколько недополучил бюджет от таких ограничений.

П.2 - это вообще ад. Давай сразу отменим НДС, че там уменьшать. И засечем, на каком дне после отмены НДС цены улетят в небеса.

П.3 - Пенсия депутатам платится не из денег пенсионного фонда. На самом деле там расчеты очень сложные, но даже если депутатов убивать после 60 - в пенсионном фонде денег больше не станет.

П.4 - А собирать этот налог ты будешь? С пулеметами и авиаударами?

П.5 - Проблема налогов не в том, что они есть, а в том, что есть хитрожопые, которые их не платят, потому что имеют липовые льготы и кучу схем с уводом денег в тень.

П.6 - А может просто убивать богатых? Потому что богатые не поймут, как можно ходить на работу месяц и получать за это "прожитковый минимум".

П.7 - Существует как минимум 2 схемы, при которых 300,000 в год, превращаются в чистый доход в ЛЮБОЙ сфере деятельности. Это я тебе как инспектор налоговой службы второго ранга говорю. А 300 штук в год - это очень нормальный доход. Те расчеты, которые приводил kudrom говорят лишь о том, что у него юрист не умеет читать законы.

Опубліковано

тут користувач kudrom проводив разрахунки по даному питаню, преведу їх ще раз:

Можна было не приводить, считаю я нормально, а расчеты считаю как минимум некорректными.

Если вы с кудромом считаете, что зарабатывая 4-5 тысяч гривен вы должны отдать вашему государству 200 гривен - какие же вы патриоты тогда, хотя бы с такой точки зрения?

Опубліковано

а дозвольте запитать у образованого інспєктора второго ранга як це ПДВ стримує ріст цін?

Даже не знаю, как начать объяснять. Это может затянуться, или ты можешь быть человеком, который очень много знает не про то.

Попробуй сам-себе-из-гугля ответить на 3 вопроса:

1. Кто на самом деле платит все налоги?

2. Что такое "ДС" в названии налога НДС?

3. Куда девается собранный НДС?

Это, наверное, и будет все объяснение.

Опубліковано

інспєктор второго ранга, не вийо, а напишіть пояснення, не тільки мені цікаво буде.

Это понятно, но мне почему-то подумалось, что частым упоминанием выражения "інспєктор второго ранга", ты хочешь меня задеть. На это я могу сказать только одно - ты выиграл.

А вместо объяснения я напишу следующее - у большинства населения украины, при упоминании слова "налоги", в голове появляется 2 мысли

1. Наш бизнес платит налоги.

2. Наш бизнес душат налогами.

И это даже не образование такое, это проблема восприятия действительности. О том, что налоги - это вообще что-то другое, даже мелкой мыслишки не возникает. Пока так будет в головах, любые объяснения, интересные и не очень, бессмысленны. А "інспєктори второго ранга" бессмысленными вещами занимаются только тогда, когда сами этого хотят.

Опубліковано

так, хтось тут мене цитує не в контексті

я не ворог ні держави, ні підприємців

єдиний податок став тим засобом, який дозволив дуже серйозно вирости малому бізнесу в Україні, це чудовий механізм для старту бізнесу, але його проблема в рівнянні всіх під одну рамку, про це я і говорив

взагалі ідея про звільнення від оподаткування починаючого малого бізнесу просто чудова - державі гірше не стане, а так в людей буде стимул починати власну справу, і зовсім інша справа яким чином контролювати щоб "малим" не стало підприємства з багатомільйонними оборотами

будь-яке підприємство чи підприємець зацікавлений комусь іншому платити чимпоменше, а собі чимпобільше, завдання держави і законодавства зробити так, щоб правила були єдиними для всіх і зрозумілими 

хотілося б почитати конкретне роз’яснення інспектора по моїх розрахунках, а не лише посилання на юриста, бо так поки попахує непрофесійністю

Опубліковано

дизель, усвідомлюю всю важливість податкової системи та праці податкових інспекторів зокрема. я лише цікавлюся, яким чином податок, що збільшує вартість товару для кінцевого споживача(який і є кінцевим платником даного податку) стримує ріст цін.

Опубліковано

взагалі ідея про звільнення від оподаткування починаючого малого бізнесу просто чудова - державі гірше не стане, а так в людей буде стимул починати власну справу, і зовсім інша справа яким чином контролювати щоб "малим" не стало підприємства з багатомільйонними оборотами

будь-яке підприємство чи підприємець зацікавлений комусь іншому платити чимпоменше, а собі чимпобільше, завдання держави і законодавства зробити так, щоб правила були єдиними для всіх і зрозумілими 

Это противоречие. Нельзя всем играть по одним правилам и одновременно хотеть не платить налогов.

хотілося б почитати конкретне роз’яснення інспектора по моїх розрахунках, а не лише посилання на юриста, бо так поки попахує непрофесійністю

Там не треба нічого роз'яснювати. Розрахунки правильні, але схема для розрахунків обрана найпростіша. Є схеми, більш лояльні до підприємців, про які, однак, не всі підприємці знають. Правду кажучу, таких підприємців - переважна більшість. Добре це, чи погано - це вже я не знаю. "Попахує непрофесійністю" - можливо, в цьому випадку ти завжди можеш собі сказати - "Вау, я виграв у податкового інспектора!".

Опубліковано

diezel, я магістр з фінансів з червоним дипломом. І за кожен пункт, який я написала, я готова відповісти і обгрунтувати його. По податку на нерухомість я пишу кандидатську :). А яка освіта у тебе?

У тебе дуже крута освіта, ти напевне закінчила ВНУ чи, навіть, Тернопільську академію, що випускає вельми сильних економістів. Дуже дивно, що людина з такою освітою пише таку маєчню та щей відстоює її. У мене, наприклад, неповна середня освіта з синім дипломом і я навіть не знаю, як до тебе правильно звертатись - пані магістер чи пані з червоним дипломом.

Давай почнемо з пункту 1.

Ось у мене такі питання:

Які додаткові переваги отримає пересічний громадянин при введені прогресивної шкали?

Чому в Україні введена фіксована ставка податку на доходи громадян?

І чому, при такій мізерній ставці, збережено схему з єдиним податком для підприємців?

Опубліковано

diezel, я магістр з фінансів з червоним дипломом. І за кожен пункт, який я написала, я готова відповісти і обгрунтувати його. По податку на нерухомість я пишу кандидатську :). А яка освіта у тебе?

У тебе дуже крута освіта, ти напевне закінчила ВНУ чи, навіть, Тернопільську академію, що випускає вельми сильних економістів. Дуже дивно, що людина з такою освітою пише таку маєчню та щей відстоює її. У мене, наприклад, неповна середня освіта з синім дипломом і я навіть не знаю, як до тебе правильно звертатись - пані магістер чи пані з червоним дипломом.

Давай почнемо з пункту 1.

Ось у мене такі питання:

Які додаткові переваги отримає пересічний громадянин при введені прогресивної шкали?

Чому в Україні введена фіксована ставка податку на доходи громадян?

І чому, при такій мізерній ставці, збережено схему з єдиним податком для підприємців?

Не магістер, а магістр :)

Ти не відповів на моє запитання. Яка в тебе спеціальність? щоб я знала, в чому ти розбираєшся і чи розбираєшся в економіці зокрема.

1. пересічного українського громадянина важко віднести навіть до середнього класу, тому якщо ставка знизиться з 15 % до 10 %, то переваги очевидні. Втрати до бюджету будуть компенсовані зростанням ставки для достатньозабезпечних та багатих.

2. Через зловживання і ухилення від сплати, і в ногу з нашими сусідами по СРСР.

3. Це питання швидше до влади, ніж до мене. Я вже свою думку на рахунок цього написала, а те, що розмір єдиного податку не змінюється, це свого роду популізм.

Опубліковано

та які там схеми? тут все просто - якщо виручка йде не на рахунок, а готівкою і при цьому нема касового апарату - хто проконтролює, чи записуєш ти її в книгу доходів?

прикрити єдиний цей момент - і куча людей починають не вписуватися в 500 тис., не те що в 300 тис.

Опубліковано

Не магістер, а магістр :)

Ти не відповів на моє запитання. Яка в тебе спеціальність? щоб я знала, в чому ти розбираєшся і чи розбираєшся в економіці зокрема.

Ок, магістр, так магістр. На твоє запитання є відповів найбільш повно - у мене неповна середня освіта. Я не розбираюсь в економіці зокрема і ні в чому в цілому. Я простий і пояснюю все простими словами. Скажу зразу - твої відповіді на питання по першому пункту занадто дитячі, як на мене. Давай будем глибше все розкривать? Ось, наприклад

Які додаткові переваги отримає пересічний громадянин при введені прогресивної шкали?

1. пересічного українського громадянина важко віднести навіть до середнього класу, тому якщо ставка знизиться з 15 % до 10 %, то переваги очевидні. Втрати до бюджету будуть компенсовані зростанням ставки для достатньозабезпечних та багатих.

Я тобі дам два визначення. Якщо, раптом, ти про них нічого не знаєш - просто постарайся прийняти їх на віру.

1. Починаючи з певної суми доходу, чим людина стає багатша, тим вона платить менше податків. Якщо простіше - Найбільш багаті платять найменші податки.

2. В любій країні, в любий час, основний податковий тягар несе на собі середній клас.

От, відштовнувшись від цих визначень і того, що ти написала, можна зрозуміти, що якщо пересічний громадянин щось і виграє, то тільки те, що середній клас йому дасть. А чи дасть той середній клас що небудь?

Давай подивимся ось сюди:

Чому в Україні введена фіксована ставка податку на доходи громадян?

2. Через зловживання і ухилення від сплати, і в ногу з нашими сусідами по СРСР.

Зовсім ні. Два рази - ні. Україні завжди треба грошей: тоді - інвестиції, зараз - позики. А ніхто тобі не дасть грошей, якщо вони зразу "ухнуть" в "тінь". Тобто, бізнес, може, і дав би, але йому не дозволять. Примусово, чи ні, але в Україні виробили пакет мір для легалізації тіньового капіталу, серед яких була і фіксована ставка податку на доходи. І ось тепер ти пропонуєш її скасувать. Ти в курсє, що зараз фінансова криза? Та весь той середній клас, який ти хочеш оподаткувать, просто поверне гроші в тінь і все.

Ну і на останок.

І чому, при такій мізерній ставці, збережено схему з єдиним податком для підприємців?

3. Це питання швидше до влади, ніж до мене. Я вже свою думку на рахунок цього написала, а те, що розмір єдиного податку не змінюється, це свого роду популізм.

На тобі ще одне визначення:

Держава(ти чомусь її плутаєш з владою) ні в чому не винна.

Ось тобі доказ - приходить на форум користувач і каже: "У підприємця в любій сфері діяльності є можливість мати ці 300К в якості чистого прибутку". І замість того, щоби просто спитать, користувачу кажуть - "бігом розказав щас все, бо від тебе тхне непрофесіоналізмом". Ну і хай йому тхне, шо ж тепер зробиш? Це ж як ядерна зброя - розумний зробить сам, дурному воно і не треба. Люди розучились просто задавати питання, вони чомусь при цьому ще й хочуть показати свій "професіоналізм".

А 300К в рік - це досить пристойна сума. Якщо не брать до уваги явні "конвертаційні структури", то це як раз той середній клас, який мав би ділитися по твоій схемі, але він платить 200 грн в місяць і йому добре. Так з кого ж ти зібралась брати 25% податку на доходи?

Тому ніхто і не буде підвищувать ліміт по єдиному просто так, бо від цього краще буде тільки розумним, які і так обнагліли, обдираючи "пересічного громадянина, якого не можна віднести". І не популізм це, а нормальний стан речей. 300К неоподаткованого доходу в рік - такого ніде в Європі нема. У мене однокласник працює податковим радником в Німеччині і ми, час від часу, порівнюємо стан речей на Украіні і там. Реакція у нього одна: "Та у вас же податковий рай. Чому ж ви стогнете, ніби помираєте?" І відповідь у мене завжди одна

Опубліковано

Я тобі дам два визначення. Якщо, раптом, ти про них нічого не знаєш - просто постарайся прийняти їх на віру.

1. Починаючи з певної суми доходу, чим людина стає багатша, тим вона платить менше податків. Якщо простіше - Найбільш багаті платять найменші податки.

2. В любій країні, в любий час, основний податковий тягар несе на собі середній клас.

Я тебе верю!

Но попробую спросить: почему и как так получается?

Думаю, и talja в институте другое учила. :)

Опубліковано

Дізель, почитай економічні книжки, без образ :)

Те, що багаті платять найменші податки, не зовсім так. Може, ти мав на увазі криву Лаффера, згідно якої є оптимальна ставка податку, підвищення якої веде до ухилення від сплати податків (вона приблизно становить 35 %).

В більшості країн той, хто більше заробляє платить більше. Ти знаєш, що в нас співвідношення доходів 10 % найбагатших і 10 % найбідніших верств - 40-50:1? Нормальним є співідношення 1:10 - не більше.

І ще - економіка не математика - тут ніколи не буде ознозначної відповіді, чи буде прийняте рішення праивльним.

Замість того, щоб критикувати, запропонуй сам щось. А то ти, як наші депутати, шукаєш відмазки, як щось не зробити, а не можливих шляхів як вирішити проблему.

Опубліковано

П.4 - А собирать этот налог ты будешь? С пулеметами и авиаударами?

П.5 - Проблема налогов не в том, что они есть, а в том, что есть хитрожопые, которые их не платят, потому что имеют липовые льготы и кучу схем с уводом денег в тень.

В 130 країн якось збирають і в нас збирали до Радянського Союзу податок на нерухомість. І збирають в усьому світі цивілізовано - без кулеметів.

Є такий податок з власників собак (надходження в область вимірюють десятками чи сотнями грн.). Як ви думаєте, він доцільний?

Ти кажеш, що я по-дитячому написала. А те, що ти кажеш, що треба багатих повбивати....оце вже по-дитячому. Багатих треба заставити платити податки, бо якраз таки тягар в нас лежить на бідних, а не на середньомі класі - його в нас майже нема.

Опубліковано

Но попробую спросить: почему

Потому что таковы особенности экономического развития в теперешнем обществе. Инструменты ухода от налогообложения доступны всем, только цена доступа к этим инструментам - либо правильные знания; либо деньги, чтобы купить эти правильные знания; либо власть, чтобы неправильные знания превратились в правильные.

как так получается?

В разных странах - по разному, но получается стабильно. Про Украину, я думаю, рассказывать смысла нету. Даже если этому не учат в институтах, достаточно просто оглянуться вокруг. А если брать другие страны - то, вот пример с картинкой про США, мне его хорошие люди когда-то показали

post-280-1272536729,27_thumb.jpg

0. 2007 год, продажа акций на сумму в 3,7 миллиарда долларов

1. уплата 15% налога: $3,7-$0,555=$3,14 в остатке

2. $3.7 миллиардов goodwill в свою же дочку;

3. получение налоговых льгот на 15 лет = +$751 миллион на тот момент;

4. переправили свои будущие доходы от управления компанией в дочку. Это +$800 миллионов в год и четкое обеспечение исполнения налоговых льгот.

Таким образом, с ~4 ярдов чистой выручки - налогов 0, налоговых льгот - $200 миллионов. И так - практически всегда.

Опубліковано

Дізель, почитай економічні книжки, без образ :)

Те, що багаті платять найменші податки, не зовсім так. Може, ти мав на увазі криву Лаффера, згідно якої є оптимальна ставка податку, підвищення якої веде до ухилення від сплати податків (вона приблизно становить 35 %).

В більшості країн той, хто більше заробляє платить більше. Ти знаєш, що в нас співвідношення доходів 10 % найбагатших і 10 % найбідніших верств - 40-50:1? Нормальним є співідношення 1:10 - не більше.

І ще - економіка не математика - тут ніколи не буде ознозначної відповіді, чи буде прийняте рішення праивльним.

Замість того, щоб критикувати, запропонуй сам щось. А то ти, як наші депутати, шукаєш відмазки, як щось не зробити, а не можливих шляхів як вирішити проблему.

talja, я их читал. И читаю до сих пор.

Я бы мог тебя спросить, как ты считаешь доходы, когда никто другой их толком не может посчитать. Мог бы спросить, почему 1:10 - нормальное соотношение. Мог бы спорить с твоими ответами, объясняя и дальше простыми словами. Но не буду, потому что не вижу смысла в этом. Я не хочу спорить с учебниками.

Вобщем, дискуссия окончена. Поздравляю тебя с красным дипломом, желаю успешной защиты диссертации и надеюсь, что, до момента внедрения твоих идей в украине, я буду гражданином другой страны.

Раз уж ты мне дала совет, то дам тебе и я. Отложи в сторону австрийцев(или кого ты там что) и почитай, хотя бы, чикагцев, хотя бы тех, что были или есть близко к нобелю. И про "экономика=математика", и про остальное. Откроешь для себя новый мир.

Без образ.

Опубліковано

))) Тут в мене склалось враження, що частина бордівців - совок.

Яке ваше діло до того скільки хто і як заробляє?

Ну є ставка 200 грн в місяць при обороті <=500К в рік.

Але ви не забувайте, що коли там є найняті працівники - то проблем на порядок вище.

Чому ніхто не згадує, що в нас податкова любить міняти правила заднім числом?

Податок на нерухомість - добре, але з нашими реаліями може вийти, що все село буде

платити податок на нерухомість, адже обістя в селі 300квм - це нормальне в нас явище.

Чому ніхто не говорить, що в нас 36 контролюючих органів ?

Чому ніхто не говорить, що в нас кількість людей зайнятих в цих органах в порядки вища ніж при СССР та в західних країнах ?

Ось коли цю всю банду конкретно відправити працювати, тоді може і бюджет при нинішніх доходах буде в +?

Чому в нас вартість продуктів харчування чи послуг вища ніж в Европі ?, там що зарплати нижчі?

))))

П.С. Нікому нічого паганого я не бажаю )))

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...