zluden' Опубліковано 29 Березня, 2010 в 15:05 #1 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 15:05 Ситуація така:хлопчині був привезений товар на замовленнягарантійка зробленачерез 2 дні він заявляє що одна з функції товару не працює (не бачить його флешку). оглянувши товар було встановлено, що все справне, працює без збоїв, що було продемонстровано покупцю. хоча і справді його флешку не бачило. давши рекомендацію поміняти флешку товар був повернений покупцеві.через годину лунає дзвінок і чути наступне: "я посовєтувався з сестрою, я хочу віддати товар і повернути гроші, бо є захист справ споживачів..."далі покупець став стверджувати що колір йому неподобається і меню неподобається )))питання:-я як продавець повинени йому вернути кошти? адже:1. товар належної якості (противне не доведено)2. товар був привезений під замовлення (замовлення відбувалося по асці і моб телефоні)-як поступати в цій ситуації?
Yarchik Опубліковано 29 Березня, 2010 в 15:10 #2 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 15:10 Може, в нього флешка відформатована не в FAT32, а в NTFS? І із-за цього вся проблема?Протягом 14 днів продавець зобов'язаний поміняти товар належної якості, (незалежно від того, яким чином відбувалося замовлення товару) якщо покупець доведе, що товар не використовувався, і збережено всі ярлики, упаковку та ін.Перевірка роботоздатності товару не є "використанням".
zluden' Опубліковано 29 Березня, 2010 в 15:14 Автор #3 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 15:14 та ні я дивився не NTFSтак суть в тому що поміняти, а не віддати гроші
4iter Опубліковано 29 Березня, 2010 в 15:18 #4 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 15:18 та ні я дивився NTFSтак суть в тому що поміняти, а не віддати грошіа має бути фат32. флешку в нтфс-і може не побачити
Yarchik Опубліковано 29 Березня, 2010 в 15:23 #5 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 15:23 От і я кажу: має бути ФАТ32, а то й ФАТ (якщо флешка не більше 4 гіг)
Zevs_Isver Опубліковано 29 Березня, 2010 в 15:23 #6 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 15:23 що колір йому неподобається і меню неподобаєтьсяесли цвет не оговаривался - не катит на отмазкуесли меню одинаковое в таких моделя - тоже не каит на отмазку ИМХО
difoto Опубліковано 29 Березня, 2010 в 16:19 #7 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 16:19 Фсе катит. В течение 14 дней можно возвращать, даже если тебе просто разонравился логотип производителя.
Саня Опубліковано 29 Березня, 2010 в 16:48 #8 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 16:48 Яких умов має дотриматися покупець, щоб повернути гроші за товар належної якості?
nickel Опубліковано 29 Березня, 2010 в 17:14 #9 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 17:14 Повернути товар можна тільки у випадку, якщо він не використовувався.
Саня Опубліковано 29 Березня, 2010 в 17:39 #10 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 17:39 Взагалі це питання регламентується Стетею 9 Закону України "Про захист прав споживачів"[hide] Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості 1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) ( 172-94-п ) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України. 2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару. 3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів. [/hide]Поняття "використовувся" в законі не розкрите, але саме через нього виникають суперечки. Для продавців воно служить зачіпкою, щоб відмовити в обміні товару. Пломби на місці, споживчі властивості збережено, упакування і т.д. - все є. Але ви ж товар використовували. Наприклад, здійснили 2-3 дзвінки з ного телефону чи подивилися ввечері трохи новий телевізор. І все. Нікого ж не цікавить, що телевізор на вітрині дивиться трохи не так, як вдома, битий піксель на LCD не завжди відразу можна помітити, передбачити зручність підключення кабелів і т.д. Ви товар вже використовували і повернути не можете.
Yarchik Опубліковано 29 Березня, 2010 в 18:16 #11 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 18:16 Ну от суд і розсудить - використовували, чи ні. І що можна вкладати в термін "використання". ІМХО, якщо я включив товар для перевірки роботи - це не використання. Або якщо я приміряв куртку. Але якщо я включив товар, і дійсно використовував його - день, два... або ж погуляв у куртці півдня - тоді, якщо продавець доведе мною факт використання - він не зобов'язаний буде мені нічого міняти.
difoto Опубліковано 29 Березня, 2010 в 18:46 #12 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 18:46 А кстати, да, деньги возвращаются, когда нельзя обменять. Это зацепка.
nickel Опубліковано 29 Березня, 2010 в 19:00 #13 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 19:00 Ну от суд і розсудить - використовували, чи ні. І що можна вкладати в термін "використання". ІМХО, якщо я включив товар для перевірки роботи - це не використання. Або якщо я приміряв куртку. Але якщо я включив товар, і дійсно використовував його - день, два... або ж погуляв у куртці півдня - тоді, якщо продавець доведе мною факт використання - він не зобов'язаний буде мені нічого міняти.думаю за 2 дні він встиг нормально покористуватися
zluden' Опубліковано 29 Березня, 2010 в 19:16 Автор #14 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 19:16 навіть не знаю як поступити в цій ситуаціїзакон на стороні покупцяа якщо ссилатися на те шо користувався, то хто дасть заключення покористований він чи ні? суд? доводити до суду геть не хочетьсяє ж такі люди...
Саня Опубліковано 29 Березня, 2010 в 19:39 #15 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 19:39 думаю за 2 дні він встиг нормально покористуватисяТоді навіщо законом передбачено аж 14 днів? якщо кожен продавець знає, що два дні цілком достатньо, щоб нормально покористуватися товаром. Сьогодні купив, завтра приніс - все, не проходить, бо ти користувався.
Witiok Опубліковано 29 Березня, 2010 в 19:49 #16 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 19:49 От чи є причина міняти коли меню не сподобалось..Адже не дізнався б якби не покористувався (ввімкнув/вимкнув/прослухав якесь мп3)..то вже покористувався а не перевірив роботоздатність?....
Адміністратори serega Опубліковано 29 Березня, 2010 в 19:53 Адміністратори #17 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 19:53 А топікстартер продавець?Що таке "продавець" в поняттях закону?
nickel Опубліковано 29 Березня, 2010 в 19:54 #18 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 19:54 навіть не знаю як поступити в цій ситуаціїзакон на стороні покупцяа якщо ссилатися на те шо користувався, то хто дасть заключення покористований він чи ні? суд? доводити до суду геть не хочетьсяє ж такі люди...Якщо товаром користувався, то закон на твоєму боці. Мені вистачало розмови з клієнтом, щоб зробити висновок, користувалися товаром чи ні. Якщо так, то клієнту відмовляв у поверненні грошей. На погрози про звернення до "захисту прав", давав телефон і адресу "захисту прав". Якщо клієнт і звертався туди, то там йому пояснювали те саме. За 1.5 року роботи в одному з найбільших магазинів побутової техніки, не було жодного судового позову. Але це політика фірми, а як людина раджу повернути гроші.
Саня Опубліковано 29 Березня, 2010 в 20:03 #19 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 20:03 Тобто все відбувається на розсуд продавця. Хочу міняю, не хочу - не міняю. Клієнт правий лише до того часу, поки не заплатив гроші.
Witiok Опубліковано 29 Березня, 2010 в 20:04 #20 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 20:04 До конкретного даного випадку флешку форматуєм як треба при ньому і показуєм повну роботоздатність товару як прийде споживач..тоді чи маєш ти повертати гроші за товар що користований точно бо флешка пхалась, вмикався девайс і по зрозумілій причині не працювало. За що тоді вчепиться ?..товар належної якості ..що й продемонстровано. так думаю. можливо на таймері розмов ще щось буде...Я так розумію якщо у присутності клієнта доведено його неправоту (ця функція вимкається але от так, флешка погана у нас краща і читається, Сімка брудна ось і проблеми)..Як перевірити наприклад телевізор чи його не вмикали - не відомо..колір, фасон, габарити видно і без цього
nickel Опубліковано 29 Березня, 2010 в 20:53 #21 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 20:53 Як перевірити наприклад телевізор чи його не вмикали - не відомо..колір, фасон, габарити видно і без цього Дуже-дуже уважно вислухати клієнта - це золоте правило. І якщо клієнт розказує, що користувався, попросити написати заяву з проханням повернути гроші, в якій все описати. Клієнт сам дасть тобі козир в руки.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.