Kaktus1990 Опубліковано 28 Березня, 2010 в 12:45 #1 Опубліковано 28 Березня, 2010 в 12:45 Вчера в суботу 27 марта, примерно в 22-00 сгорел дата центр компании “Технологии будущего”, которая предоставляет хостинг услуги под торговой маркой Hosting.ua. Тысячи единиц оборудования оказались под влиянием огня, к сожалению система пожаротушения не сработала, по этому технический персонал дата центра боролся с пожаром вручную. На данный момент десятки тысяч сайтов оказались недоступными, так же как и сайт компании - hosting.ua.
oSs Опубліковано 28 Березня, 2010 в 14:09 #2 Опубліковано 28 Березня, 2010 в 14:09 Хостинг "Украина" готова предоставить месяц бесплатного размещения сайтов для клиентов hosting.ua, сайты которых постарадали во время пожара в одесском дата-центре hosting.ua. Для того, что б воспользоваться данной услугой вам необходимо оформить заказ на тарифный план Домашний, Базовый или Бюджетный и написать запрос в техподдержку о предоставлении бесплатного хостинга. Бесплатный хостинг будет предоставлен только для сайтов, которые были расположены в дата центре hosting.ua.Джерело
Yarchik Опубліковано 28 Березня, 2010 в 14:11 #3 Опубліковано 28 Березня, 2010 в 14:11 Хостинг "Украина" готова предоставить месяц бесплатного размещения сайтов для клиентов hosting.ua, сайты которых постарадали во время пожара в одесском дата-центре hosting.ua. Для того, что б воспользоваться данной услугой вам необходимо оформить заказ на тарифный план Домашний, Базовый или Бюджетный и написать запрос в техподдержку о предоставлении бесплатного хостинга. Бесплатный хостинг будет предоставлен только для сайтов, которые были расположены в дата центре hosting.ua.Приклад, як підняти власний бізнес на чужій біді - переманити клієнтів, з високою вірогідністю того, що вони не повернуться до "погорільця".
ronya Опубліковано 28 Березня, 2010 в 14:29 #4 Опубліковано 28 Березня, 2010 в 14:29 Приклад, як підняти власний бізнес на чужій біді - переманити клієнтів, з високою вірогідністю того, що вони не повернуться до "погорільця".Так як ти вважаєш: це хороший приклад чи поганий?
skinik Опубліковано 28 Березня, 2010 в 14:36 #5 Опубліковано 28 Березня, 2010 в 14:36 У мене там 2 сайти знаходилося. З вчорашнього вечора недоступні. Бекапи БД є, а файлів немає. Цікаво чи відновлять файли і коли?
Yarchik Опубліковано 28 Березня, 2010 в 14:46 #6 Опубліковано 28 Березня, 2010 в 14:46 Приклад, як підняти власний бізнес на чужій біді - переманити клієнтів, з високою вірогідністю того, що вони не повернуться до "погорільця".Так як ти вважаєш: це хороший приклад чи поганий?Роня, ти хочеш про це поговорити?Дивуюся, як ти ще голосувалку не створив...
ronya Опубліковано 28 Березня, 2010 в 15:10 #7 Опубліковано 28 Березня, 2010 в 15:10 2 Yarchik:Ти висловив думку в якомусь негативному контексті, мол хтось в когось силою клієнтів відбиває.А щоб далі продовжити думку - пасуєш.
Yarchik Опубліковано 28 Березня, 2010 в 15:19 #8 Опубліковано 28 Березня, 2010 в 15:19 2 Yarchik:Ти висловив думку в якомусь негативному контексті, мол хтось в когось силою клієнтів відбиває.А щоб далі продовжити думку - пасуєш.Роня, людина, яка бачить те, чого немає - або шизофренік, або унікум.Де я писав, що хтось у когось силою клієнтів відбиває?Чи ти не розумієш простої логіки мого повідомлення? Постараюся пояснити, спеціально для тебе.Хостінг-провайдер "А" не забезпечив захисту даних своїх клієнтів - допустив пожежу. Внаслідок цього ці дані пошкодилися, чи втратилися. А клієнти незадоволені, клієнтам треба хостінг. Конкурент погорільця - хостінг-провайдер "Б" висловлює своє співчуття для тих, чих сайти постраждали від втрати даних, і готовий безкоштовно надати один місяць хостінгу для постраждалих. Як ти думаєш - чим керується хостінг-провайдер "Б": самаритянською добротою, чи розрахунком? Я вважаю - розрахунком. Розрахунок простий:1. Клієнтам, у яких накрилися сайти, цікаво буде отримати хостінг ВЖЕ, і безкоштовно хоча б на місяць - цей місяць дасть змогу потестувати надійність нового хостінг-провайдера. Отже, клієнтам пропозиція цікава.2. Клієнт, якщо прийде до хостінг-провайдера "Б" - навряд чи повернеться до хостінг-провайдера "А", який вже один раз продемонстрував неможливість захистити обладнання і дані.3. Якщо клієнта влаштовуватиме хостінг-провайдер "Б" - то йому не буде сенсу щось міняти.Таким чином, "безкоштовний" сир є лише заманухою, і намаганням перетягнути на себе клієнтів.Ти хочеш сказати, що твій рівень інтелекту не дав змоги так розгорнуто оцінити моє попереднє повідомлення? Ну, тоді вимикай комп'ютер - і йди готувати уроки, завтра в школу!
ronya Опубліковано 28 Березня, 2010 в 16:01 #9 Опубліковано 28 Березня, 2010 в 16:01 2 Yarchik:По моєму я тебе не ображаю. А те що ображаєш ти, говорить про те що або в тебе немає що толком сказати, або про рівень твого виховання.Якщо щось дуже не подобається - пиши в приват, або у флейм.Ти подав новину в негативному контексті, я спробував уточнити чому ти так думаєш, а ти почав нервуватись. Справа в тому що на подію можна дивитись і з іншого боку: В провайдера трапилась біда - згорів датацентр, а резервних потужностей немає. А клієнтам треба десь хоститись. Якби провайдер hosting.ua в першу чергу думав про клієнтів (людей), то сам би арендував би потужності у конкурентів чи спробував знайти якесь рішення щоб захистити бізнес своїх клієнтів. А він щось не дуже поспішає.А тим часом клієнти втрачають гроші. Конкуренти оцінюють ситуацію, вороги радіють.І тут один з конкурентів проявив ринкову смекалку (молодець). Він пропонує технічну допомогу і безкоштовний місяць для тих, хто потерпів від біди. Звісно, що в нього є свої власні інтереси. Але надає тим самим протягує руку клієнтам.Загалом це нормальна ринкова практика. Я б сказав що подія доволі нейтральна, так як є і негатив і позитив.А прикладом негативного відношення до клієнтів, є якраз перший провайдер, а не другий.
Yarchik Опубліковано 28 Березня, 2010 в 16:35 #10 Опубліковано 28 Березня, 2010 в 16:35 2 Yarchik: По моєму я тебе не ображаю. А те що ображаєш ти, говорить про те що або в тебе немає що толком сказати, або про рівень твого виховання. Якщо щось дуже не подобається - пиши в приват, або у флейм. Не вказуй мені, куди мені писати - і я не скажу тобі, куди тобі йти Ти подав новину в негативному контексті, я спробував уточнити чому ти так думаєш, а ти почав нервуватись. Я не подавав новин. Я висловив свою точку зору щодо вже поданої новини. І тим більше я не нервуюся.А прикладом негативного відношення до клієнтів, є якраз перший провайдер, а не другий.Я десь писав про те, що другий провайдер демонструє негативне відношення до клієнтів?Роня, повторю тобі ще раз: досить бачити те, чого немає, і коментувати його.
fog Опубліковано 28 Березня, 2010 в 20:38 #11 Опубліковано 28 Березня, 2010 в 20:38 В деяких моментах згоден з Yarchik. Тему перенесу у флейм.. спілкуйтесь А по темі то думаю виплачувати компенсації власникам обладнення та інформації повинні ті, хто підписався під останнім актом перевірки протипожежної системи.
ronya Опубліковано 28 Березня, 2010 в 21:45 #12 Опубліковано 28 Березня, 2010 в 21:45 Не вказуй мені, куди мені писати - і я не скажу тобі, куди тобі йти Хто почав перший про школу? Ти чи я? Ото ж бо й воно, не вказуй іншим і не вказуватимуть тобі! Я висловив свою точку зору щодо вже поданої новини. І тим більше я не нервуюся. Тоді скажи чому ти починаєш хамити? Я десь писав про те, що другий провайдер демонструє негативне відношення до клієнтів? Хіба хтось тобі каже що це ти казав? Ти виставив другого провайдера в негативному світлі. Цитую: Приклад, як підняти власний бізнес на чужій біді - переманити клієнтів. Чи це не твоя фраза? Чи ти відмовляєшся від своїх слів? Тобі спробував пояснити що є і інша точка зору, а ти починаєш вести себе досить грубо. Навіть якщо ти старожил і тебе є певний авторитет на форумі - то це не дає тобі права хамити іншим форумчанам!
difoto Опубліковано 29 Березня, 2010 в 04:49 #13 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 04:49 ronya. тебе видимо .надо поабщятса с одним человеком. здесь . на форуме. думаю .вы найдете общий. язык.
Адміністратори serega Опубліковано 29 Березня, 2010 в 07:05 Адміністратори #14 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 07:05 ось якОчевидно, что в дата-центре нельзя применять водную систему пожаротушения, но пожарные, прибывшие на место происшествия, попросту не имели других возможностей для тушения пожара, поэтому работали, как могли. В результате серверы пострадали и от огня, и от воды. Кроме того, в ходе тушения пожара пожарные выбили окна в дата-центре. ...По неофициальной информации, система пожаротушения не сработала не по причине технических проблем, а потому, что была отключена вручную. Просто она очень часто срабатывала и сотрудники Hosting.ua ее отключали. ©
Zevs_Isver Опубліковано 29 Березня, 2010 в 07:14 #15 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 07:14 пожарные выбили окна в дата-центрехм, окна в дата центре.... разве что в офисах....Просто она очень часто срабатывала и сотрудники Hosting.ua ее отключалину их можно понять... инертным газом не особо подышиш.....
Yarchik Опубліковано 29 Березня, 2010 в 07:18 #16 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 07:18 Просто она очень часто срабатывала и сотрудники Hosting.ua ее отключали ну их можно понять... инертным газом не особо подышиш..... Нєфіг курити в серверних - от і не буде система аварійного пожежогасіння спрацьовувати.
Boromir Опубліковано 29 Березня, 2010 в 07:34 #17 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 07:34 пожарные выбили окна в дата-центрехм, окна в дата центре.... разве что в офисах....Просто она очень часто срабатывала и сотрудники Hosting.ua ее отключалину их можно понять... инертным газом не особо подышиш.....діло "не подихаєш", діло в ціні.... чув здається, що одна заправка вартує тисячі гривень, а нормально налаштувати і обслуговувати у нас не має кому. От і стоять вони у нас в більшості випадків для галочки.
Zevs_Isver Опубліковано 29 Березня, 2010 в 08:31 #18 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 08:31 ого судя по фоткам у них в "серверной" были окна....... я фигею
ronya Опубліковано 29 Березня, 2010 в 09:21 #19 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 09:21 у них в "серверной" были окна....... я фигею Думаєш вони той центр будували з нуля? Купили готове приміщення та підігнали під свої потреби. 2 Ді Дякую за пораду. Кому цікаво, відео з датацентром Google тут.
Zevs_Isver Опубліковано 29 Березня, 2010 в 10:28 #20 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 10:28 у них в "серверной" были окна....... я фигею Думаєш вони той центр будували з нуля? Купили готове приміщення та підігнали під свої потреби. сомниваюсь что купили, просто арендуют, хоть бы замуровали окна.... о какой безопасности может ити речь если человек с лесницей, молоточком и бутылочкой с бензнином может спатить фсё нафиг и никакая система пожаротушения непоможет (разве что всё пеной залить).... хостинги по 5 баксофф в год руля..... p.s. так им и нужно, пусть головой думают
difoto Опубліковано 29 Березня, 2010 в 10:38 #21 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 10:38 Безопасность - это файрволл, антивирь, бэкапы, кондиционирование и независимое питание. Про окна ничче не сказано
Адміністратори serega Опубліковано 29 Березня, 2010 в 10:48 Адміністратори #22 Опубліковано 29 Березня, 2010 в 10:48 Кому цікаво, відео з датацентром Google тут.Стара інформація. Зараз гугл використовує нові сервери, більш компактні:http://softserver.com.ua/article.php/server-google-31122008
Гість Опубліковано 30 Березня, 2010 в 18:54 #23 Опубліковано 30 Березня, 2010 в 18:54 У мене там 2 сайти знаходилося. З вчорашнього вечора недоступні. Бекапи БД є, а файлів немає. Цікаво чи відновлять файли і коли? Привіт, брат по нещастю. В мене - аналогічно, от тільки я надіявся на бекапи самих хостерів, в мене взагалі бекапів нема, тепер сідниці залишилися майже без волосся... Хоча кажуть ніби віртуальний хостінг не постраждав, і відновлять за тиждень.
skinik Опубліковано 3 Квітня, 2010 в 12:39 #24 Опубліковано 3 Квітня, 2010 в 12:39 Кілька днів тому відновили роботу моїх сайтів. Я хостився в uahosting.com.ua , вони розміщували сервери на базі згорівшого дата-центру, тепер перемістили сервери в США, назад в Україну не надто хочеться вертатися.
Kaktus1990 Опубліковано 3 Квітня, 2010 в 13:57 Автор #25 Опубліковано 3 Квітня, 2010 в 13:57 А яка різниця у серверній кмнаті є вікна чи ні?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.