Перейти до змісту

Згорів дата-центр - Hosting.ua


Kaktus1990

Рекомендовані повідомлення

Вчера в суботу 27 марта, примерно в 22-00 сгорел дата центр компании “Технологии будущего”, которая предоставляет хостинг услуги под торговой маркой Hosting.ua. Тысячи единиц оборудования оказались под влиянием огня, к сожалению система пожаротушения не сработала, по этому технический персонал дата центра боролся с пожаром вручную. На данный момент десятки тысяч сайтов оказались недоступными, так же как и сайт компании - hosting.ua.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хостинг "Украина" готова предоставить месяц бесплатного размещения сайтов для клиентов hosting.ua, сайты которых постарадали во время пожара в одесском дата-центре hosting.ua. Для того, что б воспользоваться данной услугой вам необходимо оформить заказ на тарифный план Домашний, Базовый или Бюджетный и написать запрос в техподдержку о предоставлении бесплатного хостинга. Бесплатный хостинг будет предоставлен только для сайтов, которые были расположены в дата центре hosting.ua.

Джерело

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хостинг "Украина" готова предоставить месяц бесплатного размещения сайтов для клиентов hosting.ua, сайты которых постарадали во время пожара в одесском дата-центре hosting.ua. Для того, что б воспользоваться данной услугой вам необходимо оформить заказ на тарифный план Домашний, Базовый или Бюджетный и написать запрос в техподдержку о предоставлении бесплатного хостинга. Бесплатный хостинг будет предоставлен только для сайтов, которые были расположены в дата центре hosting.ua.

Приклад, як підняти власний бізнес на чужій біді - переманити клієнтів, з високою вірогідністю того, що вони не повернуться до "погорільця".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Приклад, як підняти власний бізнес на чужій біді - переманити клієнтів, з високою вірогідністю того, що вони не повернуться до "погорільця".

Так як ти вважаєш: це хороший приклад чи поганий?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У мене там 2 сайти знаходилося. З вчорашнього вечора недоступні. Бекапи БД є, а файлів немає. Цікаво чи відновлять файли і коли?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Приклад, як підняти власний бізнес на чужій біді - переманити клієнтів, з високою вірогідністю того, що вони не повернуться до "погорільця".

Так як ти вважаєш: це хороший приклад чи поганий?

Роня, ти хочеш про це поговорити?

Дивуюся, як ти ще голосувалку не створив...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 Yarchik:

Ти висловив думку в якомусь негативному контексті, мол хтось в когось силою клієнтів відбиває.

А щоб далі продовжити думку - пасуєш.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 Yarchik:

Ти висловив думку в якомусь негативному контексті, мол хтось в когось силою клієнтів відбиває.

А щоб далі продовжити думку - пасуєш.

Роня, людина, яка бачить те, чого немає - або шизофренік, або унікум.

Де я писав, що хтось у когось силою клієнтів відбиває?

Чи ти не розумієш простої логіки мого повідомлення? Постараюся пояснити, спеціально для тебе.

Хостінг-провайдер "А" не забезпечив захисту даних своїх клієнтів - допустив пожежу. Внаслідок цього ці дані пошкодилися, чи втратилися. А клієнти незадоволені, клієнтам треба хостінг. Конкурент погорільця - хостінг-провайдер "Б" висловлює своє співчуття для тих, чих сайти постраждали від втрати даних, і готовий безкоштовно надати один місяць хостінгу для постраждалих. Як ти думаєш - чим керується хостінг-провайдер "Б": самаритянською добротою, чи розрахунком? Я вважаю - розрахунком. Розрахунок простий:

1. Клієнтам, у яких накрилися сайти, цікаво буде отримати хостінг ВЖЕ, і безкоштовно хоча б на місяць - цей місяць дасть змогу потестувати надійність нового хостінг-провайдера. Отже, клієнтам пропозиція цікава.

2. Клієнт, якщо прийде до хостінг-провайдера "Б" - навряд чи повернеться до хостінг-провайдера "А", який вже один раз продемонстрував неможливість захистити обладнання і дані.

3. Якщо клієнта влаштовуватиме хостінг-провайдер "Б" - то йому не буде сенсу щось міняти.

Таким чином, "безкоштовний" сир є лише заманухою, і намаганням перетягнути на себе клієнтів.

Ти хочеш сказати, що твій рівень інтелекту не дав змоги так розгорнуто оцінити моє попереднє повідомлення? Ну, тоді вимикай комп'ютер - і йди готувати уроки, завтра в школу!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 Yarchik:

По моєму я тебе не ображаю.

А те що ображаєш ти, говорить про те що або в тебе немає що толком сказати, або про рівень твого виховання.

Якщо щось дуже не подобається - пиши в приват, або у флейм.

Ти подав новину в негативному контексті, я спробував уточнити чому ти так думаєш, а ти почав нервуватись.

Справа в тому що на подію можна дивитись і з іншого боку:

В провайдера трапилась біда - згорів датацентр, а резервних потужностей немає. А клієнтам треба десь хоститись.

Якби провайдер hosting.ua в першу чергу думав про клієнтів (людей), то сам би арендував би потужності у конкурентів чи спробував знайти якесь рішення щоб захистити бізнес своїх клієнтів. А він щось не дуже поспішає.

А тим часом клієнти втрачають гроші. Конкуренти оцінюють ситуацію, вороги радіють.

І тут один з конкурентів проявив ринкову смекалку (молодець). Він пропонує технічну допомогу і безкоштовний місяць для тих, хто потерпів від біди. Звісно, що в нього є свої власні інтереси. Але надає тим самим протягує руку клієнтам.

Загалом це нормальна ринкова практика.

Я б сказав що подія доволі нейтральна, так як є і негатив і позитив.

А прикладом негативного відношення до клієнтів, є якраз перший провайдер, а не другий.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 Yarchik:

По моєму я тебе не ображаю.

А те що ображаєш ти, говорить про те що або в тебе немає що толком сказати, або про рівень твого виховання. Якщо щось дуже не подобається - пиши в приват, або у флейм.

Не вказуй мені, куди мені писати - і я не скажу тобі, куди тобі йти :)
Ти подав новину в негативному контексті, я спробував уточнити чому ти так думаєш, а ти почав нервуватись.
Я не подавав новин. Я висловив свою точку зору щодо вже поданої новини. І тим більше я не нервуюся.
А прикладом негативного відношення до клієнтів, є якраз перший провайдер, а не другий.
Я десь писав про те, що другий провайдер демонструє негативне відношення до клієнтів?

Роня, повторю тобі ще раз: досить бачити те, чого немає, і коментувати його. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В деяких моментах згоден з Yarchik.

Тему перенесу у флейм.. спілкуйтесь :)

А по темі то думаю виплачувати компенсації власникам обладнення та інформації повинні ті, хто підписався під останнім актом перевірки протипожежної системи.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не вказуй мені, куди мені писати - і я не скажу тобі, куди тобі йти :)

Хто почав перший про школу? Ти чи я?

Ото ж бо й воно, не вказуй іншим і не вказуватимуть тобі!

Я висловив свою точку зору щодо вже поданої новини. І тим більше я не нервуюся.

Тоді скажи чому ти починаєш хамити?

Я десь писав про те, що другий провайдер демонструє негативне відношення до клієнтів?

Хіба хтось тобі каже що це ти казав?

Ти виставив другого провайдера в негативному світлі.

Цитую:

Приклад, як підняти власний бізнес на чужій біді - переманити клієнтів.

Чи це не твоя фраза?

Чи ти відмовляєшся від своїх слів?

Тобі спробував пояснити що є і інша точка зору, а ти починаєш вести себе досить грубо.

Навіть якщо ти старожил і тебе є певний авторитет на форумі - то це не дає тобі права хамити іншим форумчанам!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ronya. тебе видимо .надо поабщятса с одним человеком. здесь . на форуме. думаю .вы найдете общий. язык.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

ось як

Очевидно, что в дата-центре нельзя применять водную систему пожаротушения, но пожарные, прибывшие на место происшествия, попросту не имели других возможностей для тушения пожара, поэтому работали, как могли. В результате серверы пострадали и от огня, и от воды. Кроме того, в ходе тушения пожара пожарные выбили окна в дата-центре.

...

По неофициальной информации, система пожаротушения не сработала не по причине технических проблем, а потому, что была отключена вручную. Просто она очень часто срабатывала и сотрудники Hosting.ua ее отключали.

©

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

пожарные выбили окна в дата-центре

хм, окна в дата центре.... разве что в офисах....

Просто она очень часто срабатывала и сотрудники Hosting.ua ее отключали

ну их можно понять... инертным газом не особо подышиш.....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Просто она очень часто срабатывала и сотрудники Hosting.ua ее отключали

ну их можно понять... инертным газом не особо подышиш.....

Нєфіг курити в серверних - от і не буде система аварійного пожежогасіння спрацьовувати. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

пожарные выбили окна в дата-центре

хм, окна в дата центре.... разве что в офисах....

Просто она очень часто срабатывала и сотрудники Hosting.ua ее отключали

ну их можно понять... инертным газом не особо подышиш.....

діло "не подихаєш", діло в ціні.... чув здається, що одна заправка вартує тисячі гривень, а нормально налаштувати і обслуговувати у нас не має кому. От і стоять вони у нас в більшості випадків для галочки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ого судя по фоткам

IMG_4044__-500x333.jpg

IMG_4046__-500x333.jpg

у них в "серверной" были окна.......

я фигею :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

у них в "серверной" были окна.......

я фигею :(

Думаєш вони той центр будували з нуля?

Купили готове приміщення та підігнали під свої потреби.

2 Ді

Дякую за пораду.

Кому цікаво, відео з датацентром Google тут.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

у них в "серверной" были окна.......

я фигею :(

Думаєш вони той центр будували з нуля?

Купили готове приміщення та підігнали під свої потреби.

сомниваюсь что купили, просто арендуют,

хоть бы замуровали окна.... о какой безопасности может ити речь если человек с лесницей, молоточком и бутылочкой с бензнином может спатить фсё нафиг и никакая система пожаротушения непоможет (разве что всё пеной залить)....

хостинги по 5 баксофф в год руля.....

p.s. так им и нужно, пусть головой думают

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Безопасность - это файрволл, антивирь, бэкапы, кондиционирование и независимое питание. Про окна ничче не сказано :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Кому цікаво, відео з датацентром Google тут.

Стара інформація. Зараз гугл використовує нові сервери, більш компактні:

http://softserver.com.ua/article.php/server-google-31122008

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У мене там 2 сайти знаходилося. З вчорашнього вечора недоступні. Бекапи БД є, а файлів немає. Цікаво чи відновлять файли і коли?

Привіт, брат по нещастю. В мене - аналогічно, от тільки я надіявся на бекапи самих хостерів, в мене взагалі бекапів нема, тепер сідниці залишилися майже без волосся... Хоча кажуть ніби віртуальний хостінг не постраждав, і відновлять за тиждень.

b2c9c5b073cf.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кілька днів тому відновили роботу моїх сайтів. Я хостився в uahosting.com.ua , вони розміщували сервери на базі згорівшого дата-центру, тепер перемістили сервери в США, назад в Україну не надто хочеться вертатися.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А яка різниця у серверній кмнаті є вікна чи ні? :unsure:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...