BARAKUDA Posted February 19, 2010 at 11:37 AM Share #1 Posted February 19, 2010 at 11:37 AM Рейтинг составлен на основе данных британского агентства Brand Finance. По его подсчетам, первое место в списке занимает Wal-Mart, марка крупнейшей торговой сети мира. Аналитики оценили ее в $41,4 млрд. На второе место в рейтинге вырвался бренд интернет-гиганта Google ($36,2 млрд), опередив Coca-Cola ($34,8 млрд). В первую десятку самых дорогих брендов также вошли: IBM, Microsoft, GE, Vodafone Telecoms, HSBC, hp и Toyota. Самым дорогим российским брендом, по мнению аналитиков Brand Finance, стал Сбербанк. В рейтинге бренд крупнейшей финансовой организации России занимает 57 место с оценкой в $11,7 млрд, хотя еще в 2009 году находился на 147 позиции. Также в рейтинге представлены "Газпром", "Билайн" и "Лукойл". Напомним, что первое место в рейтинге самых дорогих брендов мира в прошлом году, по версии Interbrand, заняла компания Coca-Сola. Тогда ее торговую марку оценили в $68,7 млрд. На втором месте оказалась IBM ($60,2 млрд), а на третьем - Microsoft ($56,6 млрд). Google занял в списке Interbrand 7 место, а стоимость бренда компании оценили в $32 млрд. http://www.askwoman.ru/news/?id=17217 Link to comment Share on other sites More sharing options...
b0rg Posted February 19, 2010 at 02:24 PM Share #2 Posted February 19, 2010 at 02:24 PM дивно. в першій десятці раніше обов'язково був Макдональдс Link to comment Share on other sites More sharing options...
rossonero1899 Posted February 19, 2010 at 06:24 PM Share #3 Posted February 19, 2010 at 06:24 PM дивно. в першій десятці раніше обов'язково був МакдональдсПоходу люди зрозуміли що там за їжа і зробили висновки Link to comment Share on other sites More sharing options...
colt5 Posted February 19, 2010 at 10:25 PM Share #4 Posted February 19, 2010 at 10:25 PM Макдональдс - це не їжа, це нерухомість. А нерухомість в усьому світі впала. Link to comment Share on other sites More sharing options...
b0rg Posted February 20, 2010 at 07:15 AM Share #5 Posted February 20, 2010 at 07:15 AM яка нерухомість??? вони орендують приміщення в більшості точок це бренд. одне слово коштує десятки мільярдів доларів Link to comment Share on other sites More sharing options...
colt5 Posted February 21, 2010 at 12:29 AM Share #6 Posted February 21, 2010 at 12:29 AM яка нерухомість??? вони орендують приміщення в більшості точокце бренд. одне слово коштує десятки мільярдів доларів мабуть така дрібниця як 6 500 ресторанів нічого не варта в порівнянні з 64 мілярдами. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scabiosa Posted February 22, 2010 at 08:04 AM Share #7 Posted February 22, 2010 at 08:04 AM мабуть така дрібниця як 6 500 ресторанів нічого не варта в порівнянні з 64 мілярдами. ключове слово "франчайзинг" Цей ресторан і Ви можете відкрити, будучи власником приміщення, якщо ... і тут купа умов від торгової марки, а взамін "логотип", "технології" тощо. Link to comment Share on other sites More sharing options...
colt5 Posted February 22, 2010 at 11:50 PM Share #8 Posted February 22, 2010 at 11:50 PM Наспрвді ключовими є слова: "Рейтинг составлен на основе данных британского агентства Brand Finance"Макдональдс опустився в рейтингу з 12 на 17 місце, бо вартість компанії за рік не дуже збільшилась порівняно з ТОР10 рейтингу.Виручки від продаж не впали. Франшиза теж в основному на %% тієї ж виручки.15% всіх ресторанів є власністю компанії і управляються на пряму. Ще до 7% ресторанів є спільною власністю чи сателітів з різними частками.До речі, є не лише ресторани.Щодо умов франшизи, то в різних країнах різні контракти, але базові умови жорсткі.В компанії є багато брендів на ринку і ритейл це основний, але не єдиний напрямок діяльності. Link to comment Share on other sites More sharing options...
difoto Posted February 23, 2010 at 07:18 AM Share #9 Posted February 23, 2010 at 07:18 AM Та при чем тут компания и ее бизнес, прибыль и проценты?Стоимость бренда и стоимость компании - абсолютно разные вещи. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.