Перейти до змісту

Шиповка


Harddriver

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Сніжна ковзанка, в яку зараз перетворились дороги та раптове зниження температури, від якого дубіє навіть зимова гума заставляє або зовсім не їздити (дешевше вийде ;)), або другий раз за зиму "перевзуватися".

Вчора був на Формулі - вибір шипованих невеликий (а може порозбирали, хз). "Під шип" гуми більше, але далі  питання: які шипи ставити і де гарно та недорого роблять? Хто знає - відписуємось.

 

Опубліковано

Я взагаліто ставлю 2 нових, взамін подарованого непотребу, але всеодно цікаво - а чого, якщо знос протектора невеликий?

Опубліковано

Хтось щось може сказати про Фаворит на Зої Космодем'янської? Шипують російським шипом, але за 85 коп./шт. Ще є контора на Стрілецькій - шипують французьким UGIGRIP, але вже за гривню.

Опубліковано
Сніжна ковзанка, в яку зараз перетворились дороги та раптове зниження температури, від якого дубіє навіть зимова гума заставляє або зовсім не їздити (дешевше вийде ;) ), або другий раз за зиму "перевзуватися".

З якого то дива зимова гума від 15 градусів дубіти повинна ? Люди радять при глибині протектора 4 мм зимові шини міняти.

Опубліковано

Чисто суб'єктивні відчуття - виїдеш з гаража - тишина, півгодини постояв, рушив - якийсь гул. Та й ковзає більше/"ковзанок" більше. Чому - не знаю :)

Опубліковано
Чисто суб'єктивні відчуття - виїдеш з гаража - тишина, півгодини постояв, рушив - якийсь гул. Та й ковзає більше/"ковзанок" більше. Чому - не знаю :)

в мене такі шини 2-ий сезон. Ніяких таких чудес не помічаю.

Опубліковано
Чисто суб'єктивні відчуття - виїдеш з гаража - тишина, півгодини постояв, рушив - якийсь гул. Та й ковзає більше/"ковзанок" більше. Чому - не знаю :)

Маже гума теє во... не дуже добра. І шипи тут ні до чого, накату чи льоду насправді не так вже й багато по місту, на трасі ще менше. А з ожеледицею боротися шипами..... не варте воно того, бо нічого вони не дадуть.

Опубліковано

Чого, дають ше й як. Я раз на світлофорі став, коли була сильно ожеледиця, зато мазда яка їхала ззаду, без шипів - нє :) Швидкість була невелика, але вистачило.

Опубліковано

Нічо, моя всеодно різіну хоче мінять, бо різна висота ззаду і спереду - ніби не напрягає, але у випадку заміни на запаску-нічо хорошого.

От поставлю - тоді і відпишусь, вговорив.

А ти сам доречі пробував, як воно, з шипами і без ? ;)

Опубліковано

Правда то різні машини, на октавії були шипи, на льоду воно краще стає чим без них, різниця не така вже й значна як дехто думає, але часто цього може вистачати щоб не заїхати в когось. Їздив і на інших машинах без шипів тоді, то різниці в каші, і на снігу в користь шипів не відчутно. Мені.

Зараз в батька на мітсубіші, хакапеліта 5 сав нешиповка, хоча по дефолту вона шипована, але зовсім інша вага машини, ширина резини, повний привід, стабілізація нема шо рівняти, дав газу і не переживаєш шо тебе десь там винесе, чи станеш поперек дороги, звісно в повороти на швидкості 60 по льоду заходити не треба, але все ж набагато безпечніше і не той клас щоб порівнювати.

Опубліковано

Відчуття - явно покращився тормозний шлях, припинився боковий знос (в межах розумної швидкості), машина стала чутливою до незначних рухів кермом. Одним словом стало схоже на керування машиною, а не катером :)

Шипи - зупинився на двухфланцевих UgiGrip-France по 1 грн. взамін однофланцевих Russia по 0,85 , що пропонувала контора, вказана вище. Поставив на нову гуму 165/80 R14 85 Q Hankook Winter I*PIKE W409. Чому-тому що 165/80 R14 в Україні це єдиний вибір, та й доречі не самий поганий.

Є ще Fulda Kristall, саме такі стояли на передній осі (зараз ззаду), але вони взагалі не під шип.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...