Перейти до змісту

Яку максимальну швидкість ви розвивали на свому автомобілі?


rossonero1899

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Тему б перейменувати,на а-ля :"Міряймося пісюнами" . А в чому фішка теми,не розумію? Тихіше їдеш,далі будеш. Куди спішити,знайшли чим хизуватися.

  • Відповідей 379
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Та копійчина при 160 мабуть по всій дорозі гуляла, без гідрача, хулє, люфти механіки. Як їдеш кудись то відмічайся в темі щоб спільнота знала куди не варто їхати щоб з тобою не зустрітись.

невгадав, тримаєтся комфортно, і так на майбутнє гідрач тобі великої уверенності не дасть, а от надійна подвеска да

Ваз 2106 (1.6 розточений на макс, 5ст, 3 редуктор) 170-180 їхала як мені тоді здавалось впевнено

3 роки несідав за руль тієї "шохи" (їздив Golf2, Passat3,4,6,...) не так давно розганяв її до 120, спітнів від страху, відчуття що її кидає по всій дорозі :_07:

Опубліковано

140 км/ч, ВАЗ 2103 1,5, 4ст, все рідне. Більше не ризикнув жити закортіло ))

От копійка 160-180 це закруто, може задні колеса низькі, тому і спід. бреше?

Опубліковано

140 км/ч, ВАЗ 2103 1,5, 4ст, все рідне. Більше не ризикнув жити закортіло ))

От копійка 160-180 це закруто, може задні колеса низькі, тому і спід. бреше?

195/50 R15 калькулятор дати?

Тему б перейменувати,на а-ля :"Міряймося пісюнами" . А в чому фішка теми,не розумію? Тихіше їдеш,далі будеш. Куди спішити,знайшли чим хизуватися.

ну так якщо неподобаєтся тема навіщо вибачте на слові "гадити тут"? наразі тема називаєтся "

Яку максимальну швидкість ви розвивали на свому автомобілі?"

і да в цій темі наразі міряются пісюнами хто скільки де і як їхав. створіть тему хто найпомаліше їхав , і флудіть собі там.

Опубліковано

Foross O"kay,нашальнике :)

ЗЮ. Колись,коли дерева були молодими,і моїм першим авто був ВАЗ 21013,теж пер,як дурний. По дорозі на Рожище Мерчедеса обганяв і тішився,як дитє. Тепер виріс і зрозумів,яким був глупим.

ЗЗЮ. Все зникаю.Міряйтеся далі. :)

Опубліковано

Foross, суть не в тому, що ми не віримо, що ти їхав стільки і не в тому, що твоя машина може такого досягнути - суть дискусії в тому- а навіщо це робити на машині, котра навіть з деякми технологічними змінами не створена для цього.

Твоя самовпевненіст у знанні доріг та впевненість у собі і своїй машині являє собою простий приклад дитячого максималізму, або скажемо не дитячого, а юнацького. повір мені, написав так, не ображаючи тебе, а для того, щоб зрозумів, що з точки зору дорослого здорового глузду - такого типу їзда не є нормальним. і вважаючи те, що ти їздиш по дорогам де крім тебе є багато інших учасників руху - прошу лише одне - краще лишній раз притормози свою ногу праву, перш ніж давити на газ бо машина - то є набір заліза, котрий можна виинути, замінити і т.д. а людина - то складний організм, в якому заміни органів не передбачені природою, і те, що їх зараз роблять не зовсім правильно і скоріше виключення ніж правило.

Будь обережним, бо ти за кермом автомобіля, а значить несеш відповідальність не лише за своє життя, а й за життя тих, хто в машині поруч і взагалі поруч з твоєю машиною.

p.s. хороших тобі доріг і безвідказної техніки...

Опубліковано

Хочете поганяти, готуйте відповідно авто і їдьте в спеціально відведені для цього місця (наприклад, трек "Чайка" в Києві). А ганяти на дорогах загального призначення, та ще й на таких як у нас - маячня якась.

Опубліковано

Foross, суть не в тому, що ми не віримо, що ти їхав стільки і не в тому, що твоя машина може такого досягнути - суть дискусії в тому- а навіщо це робити на машині, котра навіть з деякми технологічними змінами не створена для цього.

Твоя самовпевненіст у знанні доріг та впевненість у собі і своїй машині являє собою простий приклад дитячого максималізму, або скажемо не дитячого, а юнацького. повір мені, написав так, не ображаючи тебе, а для того, щоб зрозумів, що з точки зору дорослого здорового глузду - такого типу їзда не є нормальним. і вважаючи те, що ти їздиш по дорогам де крім тебе є багато інших учасників руху - прошу лише одне - краще лишній раз притормози свою ногу праву, перш ніж давити на газ бо машина - то є набір заліза, котрий можна виинути, замінити і т.д. а людина - то складний організм, в якому заміни органів не передбачені природою, і те, що їх зараз роблять не зовсім правильно і скоріше виключення ніж правило.

Будь обережним, бо ти за кермом автомобіля, а значить несеш відповідальність не лише за своє життя, а й за життя тих, хто в машині поруч і взагалі поруч з твоєю машиною.

p.s. хороших тобі доріг і безвідказної техніки...

ну а все почалось з чого?)) " я просто написав швидкість і тут понеслось...."

це все можна обговорювати дуже довго алеж не в цій темі правда??

п.с дякую вам теж

Опубліковано

До 80 км/год по місту

До 110 км/год за містом

До 130 км/год по дорогах з 2-ма і більше смугами в одному напрямку, розділеними газоном.

З більшою швидкістю відповідальність за пасажирів, оточуючих, рідних не дозволяє.

Та й дороги ні к чорту. Та й закони не дозволяють. Та й штрафи немаленькі. Та й економія пального. Та й для чого?

Просто для того, щоб всюди встигати можна просто раніше виїхати.

Опубліковано

140 км/ч, ВАЗ 2103 1,5, 4ст, все рідне. Більше не ризикнув жити закортіло ))

От копійка 160-180 це закруто, може задні колеса низькі, тому і спід. бреше?

195/50 R15 калькулятор дати?

Не треба. Краще скажи який редуктор і коробка.

На штатних при 180 км/год получаються оберти двигуна більше семи тисяч.

Опубліковано

140 км/ч, ВАЗ 2103 1,5, 4ст, все рідне. Більше не ризикнув жити закортіло ))

От копійка 160-180 це закруто, може задні колеса низькі, тому і спід. бреше?

195/50 R15 калькулятор дати?

Не треба. Краще скажи який редуктор і коробка.

На штатних при 180 км/год получаються оберти двигуна більше семи тисяч.

1,5 , коліно 3, распред вал нива , укорочен поршня ТФТ, пиляна головка блока, збільшення ходу поршня, коробка полонез 5, редуктор рідній,

аеродром рівня дорога 4 передача майже 5 тисяц це заклали 160.

врахувати горку у смолигові то на 5 було приблизно 5-6 тисяч (точно не скажу на тахометр не дивився.)

Опубліковано

Друже, в тебе спідометр бреше ще й сильно. Аж ніяк не вкладається у вимоги EЭК ООН №39.

Коробок "полонезівських" було три як мінімум:

до 87 року ставили КПП з передаточними числами I - 3,753; II - 2,132; III - 1,378; IV - 1,000; V - 0,881

87-93 роки - ставили КПП передаточними числами I - 3,778; II - 1,944; III - 1,307; IV - 1,000; V - 0,803

з 93 року - ставили КПП передаточними числами I - 3,830; II - 1,971; III - 1,321; IV - 1,000; V - 0,806

Четверта передача у всіх пряма.

Редуктори на ВАЗівську "класику" знаю чотири різновиди:

2102 40 9 4,44

2101 43 10 4,3

2103 41 10 4,1

2106 43 11 3,9

З твоїми колесами на четвертій передачі з "рідним" редуктором 4,3 при 160 км/год частота обертання колінчастого валу двигуна складала б 6328 об/хв.

Навіть з самим довгим редутором від 2106 при 5000 об/хв на четвертій передачі швидкість буде ~140 км/год. В принципі, фактично паспортні дані :-)

Опубліковано

Я собі зібрав на базі КПП 2106 п'ятиступку, редуктор 2103 4,1. При 6000 на першій 60-65 км/год, на другій біля 100 (по спідометру). А взагалі, як правило, переключаюсь з 1 на 2 при 30-35, з 2 на 3 при 50-55, на 4 при 70, 5-та після 90 (всі швидкості по спідометру). Дана КПП відрізняється більш довгими і збалансованими передачами, тобто між ними менша різниця передаточних чисел, немає такого "провалу" між першою і другою, який характерний 2101 і 2103 (2105/2107) КПП. Зараз ось думаю, непогано було б поставити редутор 2101 (4,3) або 2102 (4,44)...

Опубліковано

Друже, в тебе спідометр бреше ще й сильно. Аж ніяк не вкладається у вимоги EЭК ООН №39.

Коробок "полонезівських" було три як мінімум:

до 87 року ставили КПП з передаточними числами I - 3,753; II - 2,132; III - 1,378; IV - 1,000; V - 0,881

87-93 роки - ставили КПП передаточними числами I - 3,778; II - 1,944; III - 1,307; IV - 1,000; V - 0,803

з 93 року - ставили КПП передаточними числами I - 3,830; II - 1,971; III - 1,321; IV - 1,000; V - 0,806

Четверта передача у всіх пряма.

Редуктори на ВАЗівську "класику" знаю чотири різновиди:

2102 40 9 4,44

2101 43 10 4,3

2103 41 10 4,1

2106 43 11 3,9

З твоїми колесами на четвертій передачі з "рідним" редуктором 4,3 при 160 км/год частота обертання колінчастого валу двигуна складала б 6328 об/хв.

Навіть з самим довгим редутором від 2106 при 5000 об/хв на четвертій передачі швидкість буде ~140 км/год. В принципі, фактично паспортні дані :-)

значіть в ланоса 2004 року випуску теж бреше( пічально.

а ти про двигуна читав? чи маскимальну швидкість дає тільки кпп і редуктор?думаю непотрібно мені тут розказувати(гуглити), для чог оставлять колен вал, від 3, укорочені поршні, для чого збільшують ступіть тиску у циліндрах.

п.с для чого мені паспортні дані?якщо в мене машина не стокова

Опубліковано

Skoda fabia new, 1,4 (86 к.с., 135 Н.м.) 180км/год на кордоні з Рівненською областю, де дорога рівна і пряма.

Опубліковано

Читав. Можна приблизно порахувати, яку потужність він має розвивати, щоб розігнати жигулика до 180 км/год. А толку? Прості розрахунки на пальцях показують, що в даній конфігурації це неможливо.

Опубліковано

Читав. Можна приблизно порахувати, яку потужність він має розвивати, щоб розігнати жигулика до 180 км/год. А толку? Прості розрахунки на пальцях показують, що в даній конфігурації це неможливо.

я тобі точно сказав 180?? читайте уважно пости "160-180" в мене заклався спідомерт на 160 (рідній) заду їхав ланос в якого на спидометрі було чуть більше 170, згоден ,всі спідометри брешуть через те і написав "160-180"

які ви мені розрахунки на пальцях показали, коробку редуктор? не смішіть.

якби ви читали добре, то знали що в такій конфігурації жигулика розігнати до 160 немає ніяких проблем. не вірите?

чекаєм виїзд смотри на крупу, беріть іномарку і будем мірятись, що як і скільки їде. тому небачу далі сенсу щось вам розказувати, і доказувати.

п.с приблизно порахувати? будь-ласка потратьте свій час і розрахуйте скілкьи мені моя конфігурація дала К.с, крутного моменту, ато я ніяк взнати неможу

Опубліковано

п.с приблизно порахувати? будь-ласка потратьте свій час і розрахуйте скілкьи мені моя конфігурація дала К.с, крутного моменту, ато я ніяк взнати неможу

Дані потужності та крутного моменту міряють на спеціалізованому стенді.

Насилування горажним тюнінхом мертвого з заводу двигуна 40 річної давності, і отримання ТАКОГО приросту шо "№;;№ц - веселять :)

Опубліковано

п.с приблизно порахувати? будь-ласка потратьте свій час і розрахуйте скілкьи мені моя конфігурація дала К.с, крутного моменту, ато я ніяк взнати неможу

Дані потужності та крутного моменту міряють на спеціалізованому стенді.

Насилування горажним тюнінхом мертвого з заводу двигуна 40 річної давності, і отримання ТАКОГО приросту шо "№;;№ц - веселять :)

ну так "саня" мені сказав що можна підрахувати, цікавить його думка)

як зрозуміти вашу фразу " отримання ТАКОГО приросту шо "№;;№ц - веселять" ? бред а не строчка. Швидкість 160 це для вас дуже великий приріст? смішно.

п.с vaz2101.org.ua читайте і дивітся, що роблять з "мертвих двигунів 40 річної давності" буде дуже здивовані.

Опубліковано

Читай уважно. Можна розрахувати приблизно, яку потужність він має розвивати, щоб досягнути такої швидкості. Якщо цікавлять характеристики конкретного екземпляру - пряма дорога на динамометричний стенд. Deemon все правильно сказав.

160 з горбочка й за вітром - реальна швидкість. 180 - нема в нас таких гір.

P.S. При рості швидкості з 160 км/год до 180 км/год затрати потужності на подолання аеродинамічного опору зростають на ~40%

Опубліковано

Насилування горажним тюнінхом мертвого з заводу двигуна 40 річної давності, і отримання ТАКОГО приросту шо "№;;№ц - веселять :)

Скажіть це, наприклад, хазяїну цієї шохи...
Опубліковано

Скажіть це, наприклад, хазяїну цієї шохи...

Перше речення по лінку

"полная замена всего железа, родные остались крышка багажника и капот)"

Не сперечаюсь - є професійний підхід (хоча жигулі жигулями і залишаються, як не вбивайся біля них), а є юнацький рожевий она романтизм, про останній - можна почитати вище, у цій темі.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...