DrFaust Опубліковано 23 Жовтня, 2009 в 19:17 #51 Опубліковано 23 Жовтня, 2009 в 19:17 Скажімо я був роботодавцем.. і ніфіга подібного, від свого адміна я не вимагав знань і вмінь по технічному профілі, хоча знав що він це може і знає як себе поводити з технікою, і все ж чітко розділяв роботи... не повинно бути що 1 людина відповідає майже за всю роботу, відразу випливає логічний висновок що людина незамінна, а це правду кажучи неправда і водночас неправильно....
gen552 Опубліковано 23 Жовтня, 2009 в 23:16 #52 Опубліковано 23 Жовтня, 2009 в 23:16 не повинно бути що 1 людина відповідає майже за всю роботуТак, розподіл праці має бути 100%.
vampirich Опубліковано 24 Жовтня, 2009 в 17:18 #53 Опубліковано 24 Жовтня, 2009 в 17:18 як на мене ти не правий Як на мене то ми про різні речі говоримо. Я казав про людину яка не вміє розібратися з проблемою, якщо вона виникне, а ти описуєш ситуацію коли проблема не входить в обов"язки працівника. адмін повинен вміти розгребти проблемну ситуацію... а чи зобов"язаний він її розгрібати це вже інше питання
madkot Опубліковано 24 Жовтня, 2009 в 18:07 Автор #54 Опубліковано 24 Жовтня, 2009 в 18:07 адмін повинен вміти адмінити а інженер - "інженерити" і не обовязково це все поєднувати. хірург не повинен вміти лікувати зуби і знати як це робить теж не зобовязанний
Terrable Опубліковано 24 Жовтня, 2009 в 18:29 #55 Опубліковано 24 Жовтня, 2009 в 18:29 Мдя.. а я вот и мониторы ремонтировал, картриджи заправлял, сетку прокладывал на стремЯнках, и сеточку админил на 50+ компов раньше итд. И получал копейки.. теперь я понимаю, что без этого никак, на чем-то учиться надо. И очень рад, что мне еще деньги платили на тех работах, потому что греб себе кучу знаний с каждым днем.
madkot Опубліковано 24 Жовтня, 2009 в 21:12 Автор #56 Опубліковано 24 Жовтня, 2009 в 21:12 ну так ніхто ж не каже що це зло - проблема у тому що роботодавці коли бачать що ти можеш і те і інше і ще за дядю з того то кабінету зробити будуть тебе грузити на все що ти вмієш робити і що можеш навчитись і трахати будуть за провали в всьому цьому а з/п платити люблять лише за одне.
romanuk Опубліковано 25 Жовтня, 2009 в 19:05 #57 Опубліковано 25 Жовтня, 2009 в 19:05 Ну з монітором ви трохи перегнули! Є таки сис-адміни які встраюються на роботу і не можуть rg-45 обжати не пямятають на память "біло оранжевий-оранжевий ..." або роут прописати .А на тисячу гривень можна і робити в час кризису... Сам сижу без роботи не щитаючи пару фірм на яких працюю за викликом .. хоч раніше і керував іт відділом. Сис-адмін чи спеціаліст іт сектору повинен на більшості маленьких фірмах може і середніх робити всю слаботочку чи то телефона зробити чи принтера відремонтувати чи віндовс настоїти.......
georg Опубліковано 25 Жовтня, 2009 в 19:48 #58 Опубліковано 25 Жовтня, 2009 в 19:48 Ну з монітором ви трохи перегнули! Є таки сис-адміни які встраюються на роботу і не можуть rg-45 обжати не пямятають на память "біло оранжевий-оранжевий ..." або роут прописати .А на тисячу гривень можна і робити в час кризису... Сам сижу без роботи не щитаючи пару фірм на яких працюю за викликом .. хоч раніше і керував іт відділом. Сис-адмін чи спеціаліст іт сектору повинен на більшості маленьких фірмах може і середніх робити всю слаботочку чи то телефона зробити чи принтера відремонтувати чи віндовс настоїти....... теперь я знаю причину кризиса, по крайней мере - на Украине...
Cotja Опубліковано 25 Жовтня, 2009 в 19:55 #59 Опубліковано 25 Жовтня, 2009 в 19:55 Если бы водителей принимали на работу как программистовВакансия: Водитель легкового а/м.Требования:1. Профессиональные навыки управления грузовыми и легковыми автомобилями, троллейбусами, трамваями, поездами метрополитена и фунникулера, экскаваторами и бульдозерами, спецмашинами на гусеничном ходу, боевыми машинами пехоты и современными легкими/средними танками. Навыки экстремального вождения обязательны.2. Знание и опыт ремонта поршневых двигателей, автоматических и ручных трансмиссий, систем зажигания, бортовых компьютеров, антиблокировочных, ауди и навигационных систем обязательны. Опыт проведения окрасочных работ приветствуется.3. Претенденты должны иметь сертификаты Mersedes, BMW, GENERAL MOTORS, HONDA, SUZUKI, ГАЗ, ВАЗ, ЗАЗ, БелАЗ а так же справки об участии в крупных международных ралли не более чем двухгодичной давности.4. Кроме того иметь представление о длительных морских походах на атомных подводных лодках, навыки пилотирования новейших истребителей СУ.5. Данная вакансия предусматривает мелкий ремонт чайников, калькуляторов, спутниковых систем навигации, ядерных реакторов и работы на токарных и фрезерных станках.6. З/п от 1000грн., определяется по итогам собеседования. Рабочий день ненормированный7. Соцпакет:Проезд до места работы (в одну сторону)Бесплатные бутерброды с хлебомПсихиатрическое лечение после испытательного срока в 3 месяцаСкопипастено отсюда
skinik Опубліковано 1 Листопада, 2009 в 09:56 #60 Опубліковано 1 Листопада, 2009 в 09:56 Як би там не було, але 1000грн в наш час це дуже мало. тим паче від такої потужної структури як Там там. Я 2 роки тому працював «компутерщиком» за 700грн, у мене був фактично вільний робочий графік, я працював кілька годин у день(іноді працював вдень і вночі, якщо треба було відновлювати роботоздатність ПК і обладнання). У той час долар коштував 5грн…А працювати повний роб. день за 1000грн у 2009 році це з розділу фантастики. Інфляція і таке інше, тому варто і зп відповідно піднімати.
madkot Опубліковано 1 Листопада, 2009 в 10:22 Автор #61 Опубліковано 1 Листопада, 2009 в 10:22 трішки поправлю тут мова не про повний а понаднормовий робочий день і з дуже поганим графіком роботи
SunSeth Опубліковано 1 Листопада, 2009 в 11:06 #62 Опубліковано 1 Листопада, 2009 в 11:06 Інфляція і таке інше, тому варто і зп відповідно піднімати.Варто, але зараз навпаки з/п зменшують, типо криза.
skinik Опубліковано 1 Листопада, 2009 в 11:50 #63 Опубліковано 1 Листопада, 2009 в 11:50 Криза кризою, але 1000грн за ненормований роб.день це знущання, а не зп.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.