Blik Опубліковано 5 Жовтня, 2009 в 13:33 #1 Опубліковано 5 Жовтня, 2009 в 13:33 народ, підкажіть , як правильно повинна працювати задня пружина(амортизатор) на двухпідвісі. зїжав я з горки в карєрі в гараджі і велосипедний народ який споглядав спуск казав що на такій пружині їхати зась. Шо малось на увазі? Те шо мене підкидало то понятно, а шо не повинно?, а як повинно... може я просто танцор поганий...
Lexx_Giant Опубліковано 5 Жовтня, 2009 в 13:37 #2 Опубліковано 5 Жовтня, 2009 в 13:37 Я казав..Це означає, що на такому велі, як в тебе.. бажано їздити тільки по рівнині..... і всякий екстрім.. йому протипоказаний..Тоіб може це вартувати здоровя. Задумайся.
Blik Опубліковано 5 Жовтня, 2009 в 14:05 Автор #3 Опубліковано 5 Жовтня, 2009 в 14:05 я розумію, що цей вел викликає у вас тихий жах, але для мене це старт. я вже задумався про зміну коника, і певно буду покладусь на думку велобратви щодо майбутнього вибору. А під критерій покататись по лісах, містах, озерах. Який має бути уніфікований. Як у кого? Взагалі хочу дочці 13років купити лісопед і залучити до велокультури. теж цікавить думка велововків і велововчиць
difoto Опубліковано 5 Жовтня, 2009 в 14:08 #4 Опубліковано 5 Жовтня, 2009 в 14:08 Есть такая регулировка у нормальных амортизаторов, называется "скорость отскока" или rebound. Так вот у тебя этой фишки нет, а при таком агрессивном спуске при некотором стечении обстоятельств может просто выбросить из седла. Да и само крепление аммортизатора не располагает. Не зря нормальный амморт стоит от 150 у.е. А даунхильные - от 400-500. В следующий раз дам покататься на нормальном подвесе, сравнишь поведение подвески.
Blik Опубліковано 5 Жовтня, 2009 в 14:12 Автор #5 Опубліковано 5 Жовтня, 2009 в 14:12 все пізнається в порівнянні, - у Вас досвіду більше. але 400 баків натянути на вел. як для такого профі як я буде ще безглузніше.
b0rg Опубліковано 5 Жовтня, 2009 в 14:16 #6 Опубліковано 5 Жовтня, 2009 в 14:16 CIM, ді мав на увазі $400 ціна тільки даунхільного аморта сам вел там буде три нулі після цифри палюбе
Lexx_Giant Опубліковано 5 Жовтня, 2009 в 14:26 #7 Опубліковано 5 Жовтня, 2009 в 14:26 Тобі треба Хардтейл... (без заднього аморта) з більш менш робочолю вилколю.....Такий вел Б/В буде коштувати в районі 500 доларів, не зламається швидко і буде радувати прохідністю, надійністю і легкістю ходу та перемикання.
Blik Опубліковано 6 Жовтня, 2009 в 07:33 Автор #8 Опубліковано 6 Жовтня, 2009 в 07:33 ...нє, я зрозумів шо 400 баків це лише амортизатор. Але чи є сенс мені посередньому покатальцю купувати такі речі, інженерний потенцал яких, я буду використовувати на 10 %. Хоча кататись я дуже люблю. То питання залишається, мені потрібно доводити старий вел (той шо є), купувати новий у зборі, чи складати хенд мей. Шо порадите. Бу за 500 баків? так у ВЗ лісопедики нові за 450 і вище є...
Dr.Martenz Опубліковано 6 Жовтня, 2009 в 08:14 #9 Опубліковано 6 Жовтня, 2009 в 08:14 за 500 ты возмешь б/у класом выше чем новый за 450, которого тебе хватит надолгоа свой продавай, потому как тяжелый, несуразный, и подвеска вскоре начнет скрипеть
Lexx_Giant Опубліковано 6 Жовтня, 2009 в 10:31 #10 Опубліковано 6 Жовтня, 2009 в 10:31 І навіть не класом вище... а думаю на рівні ЛХ.. А за 450 ти нове візьмеш Алівіо-Діор максимум.. і то.. в залежності від виробника рами.Ти продай свій вел і за зиму можна буде купити щось набагато краще і серйозніше.
Blik Опубліковано 6 Жовтня, 2009 в 12:43 Автор #11 Опубліковано 6 Жовтня, 2009 в 12:43 ...згоден. буду пробувати продати.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.