Painter83 Опубліковано 16 Вересня, 2009 в 14:29 #1 Опубліковано 16 Вересня, 2009 в 14:29 РАМА 26" MTB 7005 Lite Tubing, Keen Tec-Geometrie ВИЛКА Suntour SR XCM V2 100mm РУЛЕВАЯ КОЛОНКА Tattoo SI-919 РУЛЬ Tattoo Tattoo Riserbar Oversize ВЫНОС Tattoo Comp СЕДЛО Tattoo Kevlar ГЛАГОЛ Tattoo Comp МАНЕТКИ Shimano ST-EF50-7L ПЕРЕДНИЙ ПЕРЕКЛЮЧАТЕЛЬ Shimano FD-C050 ЗАДНИЙ ПЕРЕКЛЮЧАТЕЛЬ Shimano Acera ТОРМОЗА Tektro RBP-Y855AL ВТУЛКИ Tattoo Tour / Thread Tour КАССЕТА Shimano MF-TZ07 ОБОДА Tattoo BGM BX-32 26"x36L ПОКРЫШКИ KENDA K-Rad K-905 26x2,3 СИСТЕМА Shimano FC-M191 КАРЕТКА Tattoo CH-52 ПЕДАЛИ VP-561 Flatpedals ВЕС 14,1 кг Велосипед был куплен для катания по городу, иногда по полю что резонно со временем проабгрейдить?
b0rg Опубліковано 16 Вересня, 2009 в 20:27 #2 Опубліковано 16 Вересня, 2009 в 20:27 что резонно со временем проабгрейдить? весь вел шуткую звичайно, але ровер дуже бюджетний, там міняти як подумати треба все. але на такій рамі - то не варто нічого... але краще не морочся, і сезон-два просто катайся і забудь про апгрейди.
Адміністратори kmd Опубліковано 16 Вересня, 2009 в 21:36 Адміністратори #3 Опубліковано 16 Вересня, 2009 в 21:36 Та і МТБ по неї за круто сказано Місто однако. Бюджетний гарно зібраний міський ровер. Катать і катать на ньому.
Painter83 Опубліковано 17 Вересня, 2009 в 06:11 Автор #4 Опубліковано 17 Вересня, 2009 в 06:11 что резонно со временем проабгрейдить? весь вел шуткую звичайно, але ровер дуже бюджетний, там міняти як подумати треба все. але на такій рамі - то не варто нічого... але краще не морочся, і сезон-два просто катайся і забудь про апгрейди. я не оч....хорошо разбераюсь в велах, но чем ужасна эта рама?
b0rg Опубліковано 17 Вересня, 2009 в 06:38 #5 Опубліковано 17 Вересня, 2009 в 06:38 вона не "ужасна", вона цілком відповідає своєму класу. просто в середньо-нормальні (а тим паче дорогі та продвинуті) рами виробник закладає купу технологічних ноу-хау: звичайно в осовному сплав, з набагато кращими характеристиками по жорсткості, по вазі, по затуханню вібрацій і т.д. потім це гідроформінг труб, потім це змінна товщина стінки впродовж труби, потім це різні додаткові елементи жорсткості і т.п. ну і сама геометрія - вона прораховується, сотні раз тестується, міняється і доповняється в пошуку ідеалу... так зразу говорити багато і довго, та й в інеті статей, порівнянь, і т.п. саме краще покатай на цьому ровері, помім купи в андрюхи ось ЦЮ рамку, збери і відпишись в своїх враженнях але повторюсь - краще не морочся, і сезон-два просто катайся і забудь про апгрейди
Painter83 Опубліковано 17 Вересня, 2009 в 08:05 Автор #6 Опубліковано 17 Вересня, 2009 в 08:05 вона не "ужасна", вона цілком відповідає своєму класу. просто в середньо-нормальні (а тим паче дорогі та продвинуті) рами виробник закладає купу технологічних ноу-хау: звичайно в осовному сплав, з набагато кращими характеристиками по жорсткості, по вазі, по затуханню вібрацій і т.д. потім це гідроформінг труб, потім це змінна товщина стінки впродовж труби, потім це різні додаткові елементи жорсткості і т.п. ну і сама геометрія - вона прораховується, сотні раз тестується, міняється і доповняється в пошуку ідеалу...так зразу говорити багато і довго, та й в інеті статей, порівнянь, і т.п. саме краще покатай на цьому ровері, помім купи в андрюхи ось ЦЮ рамку, збери і відпишись в своїх враженнях але повторюсь - краще не морочся, і сезон-два просто катайся і забудь про апгрейди спасибо за разъяснения и дружелюбность
Tais Опубліковано 17 Вересня, 2009 в 08:46 #7 Опубліковано 17 Вересня, 2009 в 08:46 Велосипед был куплен для катания по городу, иногда по полючто резонно со временем проабгрейдить? Вполне хороший вел для этих целей! А вот апгрейдить стоит только тогда, когда поездишь и сам поймешь, что хочется что-то изменить... А пока катайся в свое удовольствие!
Lexx_Giant Опубліковано 17 Вересня, 2009 в 09:16 #8 Опубліковано 17 Вересня, 2009 в 09:16 Апнеш те що здохне під час експлуатації і будеш далі кататись..В ЦЕЙ ВЕЛ НЕ ВАРТО ВКЛАДАТИ ГРОШІ.
Igrek Опубліковано 17 Вересня, 2009 в 10:56 #9 Опубліковано 17 Вересня, 2009 в 10:56 Їздити, їздити і їздити. Якщо щось здохне - міняти (якщо влаштовувало, то можна на таке ж саме, якщо хочеться кращого - то на краще). Ну або зрозумієш, що хочеться переходити на наступний рівень... і будеш весь велосипед міняти. Я на подібному вже третій рік. Міняв касету і цеп на такі ж самі. Гальмівні колодки на картриджні. Гальма подарували кращі - поставив. Вже після 5000 ця історія стає веселішою - замінено педалі, десь на черзі система, касета, цеп, покришка задня...
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.