Перейти до змісту

Bergamont Blades


Painter83

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

РАМА 26" MTB 7005 Lite Tubing, Keen Tec-Geometrie

ВИЛКА Suntour SR XCM V2 100mm

РУЛЕВАЯ КОЛОНКА Tattoo SI-919

РУЛЬ Tattoo Tattoo Riserbar Oversize

ВЫНОС Tattoo Comp

СЕДЛО Tattoo Kevlar

ГЛАГОЛ Tattoo Comp

МАНЕТКИ Shimano ST-EF50-7L

ПЕРЕДНИЙ ПЕРЕКЛЮЧАТЕЛЬ Shimano FD-C050

ЗАДНИЙ ПЕРЕКЛЮЧАТЕЛЬ Shimano Acera

ТОРМОЗА Tektro RBP-Y855AL

ВТУЛКИ Tattoo Tour / Thread Tour

КАССЕТА Shimano MF-TZ07

ОБОДА Tattoo BGM BX-32 26"x36L

ПОКРЫШКИ KENDA K-Rad K-905 26x2,3

СИСТЕМА Shimano FC-M191

КАРЕТКА Tattoo CH-52

ПЕДАЛИ VP-561 Flatpedals

ВЕС 14,1 кг

Велосипед был куплен для катания по городу, иногда по полю

что резонно со временем проабгрейдить?

post-3292-1253111368.jpg

Опубліковано
что резонно со временем проабгрейдить?

весь вел :)

шуткую звичайно, але ровер дуже бюджетний, там міняти як подумати треба все. але на такій рамі - то не варто нічого...

але краще не морочся, і сезон-два просто катайся і забудь про апгрейди.

  • Адміністратори
Опубліковано

Та і МТБ по неї за круто сказано :)

Місто однако. Бюджетний гарно зібраний міський ровер. Катать і катать на ньому.

Опубліковано
что резонно со временем проабгрейдить?

весь вел :)

шуткую звичайно, але ровер дуже бюджетний, там міняти як подумати треба все. але на такій рамі - то не варто нічого...

але краще не морочся, і сезон-два просто катайся і забудь про апгрейди.

я не оч....хорошо разбераюсь в велах, но чем ужасна эта рама?

Опубліковано

вона не "ужасна", вона цілком відповідає своєму класу. просто в середньо-нормальні (а тим паче дорогі та продвинуті) рами виробник закладає купу технологічних ноу-хау: звичайно в осовному сплав, з набагато кращими характеристиками по жорсткості, по вазі, по затуханню вібрацій і т.д. потім це гідроформінг труб, потім це змінна товщина стінки впродовж труби, потім це різні додаткові елементи жорсткості і т.п. ну і сама геометрія - вона прораховується, сотні раз тестується, міняється і доповняється в пошуку ідеалу...

так зразу говорити багато і довго, та й в інеті статей, порівнянь, і т.п. саме краще покатай на цьому ровері, помім купи в андрюхи ось ЦЮ рамку, збери і відпишись в своїх враженнях ;)

але повторюсь - краще не морочся, і сезон-два просто катайся і забудь про апгрейди

Опубліковано
вона не "ужасна", вона цілком відповідає своєму класу. просто в середньо-нормальні (а тим паче дорогі та продвинуті) рами виробник закладає купу технологічних ноу-хау: звичайно в осовному сплав, з набагато кращими характеристиками по жорсткості, по вазі, по затуханню вібрацій і т.д. потім це гідроформінг труб, потім це змінна товщина стінки впродовж труби, потім це різні додаткові елементи жорсткості і т.п. ну і сама геометрія - вона прораховується, сотні раз тестується, міняється і доповняється в пошуку ідеалу...

так зразу говорити багато і довго, та й в інеті статей, порівнянь, і т.п. саме краще покатай на цьому ровері, помім купи в андрюхи ось ЦЮ рамку, збери і відпишись в своїх враженнях ;)

але повторюсь - краще не морочся, і сезон-два просто катайся і забудь про апгрейди

спасибо за разъяснения и дружелюбность ;)

Опубліковано
Велосипед был куплен для катания по городу, иногда по полю

что резонно со временем проабгрейдить?

Вполне хороший вел для этих целей!

А вот апгрейдить стоит только тогда, когда поездишь и сам поймешь, что хочется что-то изменить...

А пока катайся в свое удовольствие! :0095:

Опубліковано

Їздити, їздити і їздити. Якщо щось здохне - міняти (якщо влаштовувало, то можна на таке ж саме, якщо хочеться кращого - то на краще). Ну або зрозумієш, що хочеться переходити на наступний рівень... і будеш весь велосипед міняти.

Я на подібному вже третій рік. Міняв касету і цеп на такі ж самі. Гальмівні колодки на картриджні. Гальма подарували кращі - поставив. Вже після 5000 ця історія стає веселішою - замінено педалі, десь на черзі система, касета, цеп, покришка задня... :)

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...