Victorius Опубліковано 21 Серпня, 2009 в 08:42 #1 Опубліковано 21 Серпня, 2009 в 08:42 Така справа - вчора взявся міняти манетки. З манетками ніби розібрався - шо як і кудою виколупується/заправляється... Зняти то я їх зняв, а от заправити нормально назад тросик в рубашку не виходить "Розлохматив" один тросик . Тра йти за новым. Але ж порадьте - як його правильно заправляти в рубашку, та особливо - в ковпачки! З.Ы. І які тросики перекидок кращі? Чи не паритися і брати звичайну "нержавійку"? Сподіваюся, знадобиться не тільки мені
ursa Опубліковано 21 Серпня, 2009 в 08:46 #2 Опубліковано 21 Серпня, 2009 в 08:46 Прокручивай их, когда вставляешь. В ту сторону, когда они не будут естественным путём расплетатся "Убитый" тросик можешь попробовать вернуть в исходное или близкое к нему состояние при помощи плоскогубцев... Но лучше возьми новый.
Victorius Опубліковано 21 Серпня, 2009 в 08:57 Автор #3 Опубліковано 21 Серпня, 2009 в 08:57 И прокручивал, и смазывал...Первый колпачек прохожу нормально, рубашка - нормально. Во втором колпачке одна жилка обязательно за что-то цепляется... И все - приехали...Кстати - чем откусывать - кусачками?
ursa Опубліковано 21 Серпня, 2009 в 08:59 #4 Опубліковано 21 Серпня, 2009 в 08:59 Ага, кусачками. Модными Сними колпачок с рубашки, продень аккуратно тросик и одень колпачок обратно Ну если они там намертво зажаты/запаяны - возьми новые рубашки.
Victorius Опубліковано 21 Серпня, 2009 в 09:06 Автор #5 Опубліковано 21 Серпня, 2009 в 09:06 Колпачки снимал.Получается, что жилка тросика цепляется за металическое кольцо внутри колпачка. Дальше при прокручивании это еще усугубляется, жилка действует как пружинка - и пару сантиметров тросика тю-тю...Шо за модные кусачки?Как воопче осуществляется продевание тросиков "в промышленных масштабах"? Должна же быть какая-то технология...Или пойти поискать тросики с тефлоновым покрытием? Может те лучше будут заправляться?
ursa Опубліковано 21 Серпня, 2009 в 09:08 #6 Опубліковано 21 Серпня, 2009 в 09:08 Закрути и хорошо прижми раасплетённые концы тросика. Модные кусачки - это типа для модных дорогих рубашек В промышленности тросики идут новые с хорошо обжатыми кончиками, поэтому продеть их сквозь рубашки не представляется особо сложным процессом
Victorius Опубліковано 24 Серпня, 2009 в 16:21 Автор #7 Опубліковано 24 Серпня, 2009 в 16:21 Ітого - пішов і купив нові тросики перекидок. Нержавійка.Без проблем продів через усі манєтки, рубашки, ковпачки, перекидки.По ходу справи запитував у майстерні - казали, що б/в тросики продіти важко.Шкода...
ursa Опубліковано 24 Серпня, 2009 в 19:11 #8 Опубліковано 24 Серпня, 2009 в 19:11 Чего жалеть-то? Копейки стоят
S30 Опубліковано 30 Серпня, 2009 в 18:09 #9 Опубліковано 30 Серпня, 2009 в 18:09 Вставлю і свої пять копійок. Кінчики тросика потрібно просто пропаяти і все буде пучком. Можливо комусь в пригоді стане такий спосіб продовження життя старого тросика.
b0rg Опубліковано 30 Серпня, 2009 в 19:02 #10 Опубліковано 30 Серпня, 2009 в 19:02 навіщо? це ж розхідні матеріалитак можна і до відновлення гальмівних колодок дійти. але чи можна буде довіряти тоді таким гальмам?
Victorius Опубліковано 31 Серпня, 2009 в 05:56 Автор #11 Опубліковано 31 Серпня, 2009 в 05:56 Розхідні матеріали, то воно може і так... Але у моєму випадку тросики були майже нові - проїхали може зо 150 км. Так шо необхідності їх заміну не було. А так прийшлося віддати 34 грн за пару тросиків і кінцевиків . А колодки до речі, теж відновлюють - бачив на Велокиєві десь об.явку. Щодо надійності не знаю, але їздять же люди на відновлених автомобільних колодках .
S30 Опубліковано 31 Серпня, 2009 в 06:31 #12 Опубліковано 31 Серпня, 2009 в 06:31 навіщо? це ж розхідні матеріалитак можна і до відновлення гальмівних колодок дійти. але чи можна буде довіряти тоді таким гальмам?Навіщо впадати в крайнощі.Троси це троси, колодки це трішки інше.В мене троси на ровері вже кілька тисяч км пройшли.І невідомо скільки км у попереднього власника.Ну розтягуються з часом, так підтягнув і далі їздиш.А щоб порвати трос, це треба постаратися.
b0rg Опубліковано 31 Серпня, 2009 в 07:14 #13 Опубліковано 31 Серпня, 2009 в 07:14 S30, а ти поміняй, а потім поділись з нами враженнями про легкість, швидкість та приємність в перемиканні а тоді поговоримо
S30 Опубліковано 31 Серпня, 2009 в 07:51 #14 Опубліковано 31 Серпня, 2009 в 07:51 S30, а ти поміняй, а потім поділись з нами враженнями про легкість, швидкість та приємність в перемиканні а тоді поговоримо 1.Мене абсолютно влаштовує легкість, швидкість і приємність тих які в мене є. 2.Якщо ти рахуєш, що я непробував міняти, то помиляєшся. Міняв, ніц незмінилося. Було це коли придбав ровера і перебирав його по-гвинтику. Коплект нових тросів лежить прозапас. 3.Непотрібно доводити рубашки з тросами до такого стану, що трос гальмується в рубашці із-за срані яка в неї набилася.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.