chief Опубліковано 29 Липня, 2009 в 11:09 #1 Опубліковано 29 Липня, 2009 в 11:09 Хотел узнать отзывы и цены, кто катал диски на шиномонтажах?Интересует как титаны (стрёмно называть титанами), так и обычные железные...Вот я никогда не катал титаны.... Говорят они дороже и по времени прокатка больше занимает...А как узнать откатали их или нет? Ведь не видно по ним...
keepo Опубліковано 29 Липня, 2009 в 12:24 #2 Опубліковано 29 Липня, 2009 в 12:24 "титани" розігрівають і тоді рівняють. якщо по ньому не видно, то навіщо його катати? залізні викатував на дубенській в шиномонтажі який в будці, але вроді найкращий їх працівник перейшов кудись на струмівку, куди точно незнаю. По ціні: зняли покришку - вирівняли диск - наділи покришку = 35 грн. Негативні враження від шиномонтажу на аветрі, що на Зв"язківців - умудрились зігнути стальний диск двіччі при цьому на тій же дубенській його спокійно перезули.
chief Опубліковано 29 Липня, 2009 в 12:54 Автор #3 Опубліковано 29 Липня, 2009 в 12:54 "титани" розігрівають і тоді рівняють. Незнал, что нагревают... якщо по ньому не видно, то навіщо його катати? Ну вот мой кум заносил и выносил диск с сервиса на киверцовской... сказали что катали 2 часа... трещин нет... перед тем как занести мы смотрели на диск и после = разницы никакой Как увидеть что не надурили, а действительно катали диск и т.д.?
keepo Опубліковано 29 Липня, 2009 в 13:25 #4 Опубліковано 29 Липня, 2009 в 13:25 Ну вот мой кум заносил и выносил диск с сервиса на киверцовской... сказали что катали 2 часа...ну так а смисл? колесо било, спускало, що не подобалось? навіщо їх було "рівняти"?
chief Опубліковано 29 Липня, 2009 в 14:34 Автор #5 Опубліковано 29 Липня, 2009 в 14:34 Ну вот мой кум заносил и выносил диск с сервиса на киверцовской... сказали что катали 2 часа...ну так а смисл? колесо било, спускало, що не подобалось? навіщо їх було "рівняти"?Ну вообще колесо было стукнуто в бардюр очень сильно.... могли быть трещены и т.д. .... ну вообщем понятно никто ничего не знает, а все катают.....
ptk Опубліковано 1 Серпня, 2009 в 20:36 #6 Опубліковано 1 Серпня, 2009 в 20:36 .... ну вообщем понятно никто ничего не знает, а все катают.....Я звісно в тому не спеціаліст, проте я катаю у випадках коли вже веде руля, відчутно стукіт, спускає колесо або потрібно зробити розвал сходження..але мені розповідали, якщо багато їздити на квадратних колесах і тим більше на великій швидкості, то підвіска та підшипники міняються набагато швидше....з другого боку потрібно шоб колесо було нормальне, адже воно повинно бути кругле а не квадратне, а побачити чи колесо бите можна коли роблять балансування, тоді не нормальне коло колесо робить...
chief Опубліковано 1 Серпня, 2009 в 23:05 Автор #7 Опубліковано 1 Серпня, 2009 в 23:05 .... ну вообщем понятно никто ничего не знает, а все катают.....Я звісно в тому не спеціаліст, проте я катаю у випадках коли вже веде руля, відчутно стукіт, спускає колесо або потрібно зробити розвал сходження..але мені розповідали, якщо багато їздити на квадратних колесах і тим більше на великій швидкості, то підвіска та підшипники міняються набагато швидше....з другого боку потрібно шоб колесо було нормальне, адже воно повинно бути кругле а не квадратне, а побачити чи колесо бите можна коли роблять балансування, тоді не нормальне коло колесо робить...Я с тобой конечно соглашусь, но есть но...1. вести руль может и от гули в колесе, а поскольку большинство из нас ездит на 2-ух годовалой резине по нашим дорогам, то гули - это не удивительный факт, а так же старые машины у которых уже розвалом не обойдешься - постоянно с отклонениями2. стук в колесе может и от подшипника быть, суппорт и т.д. (как вариант)3. розвал делаю исключительно после ремонта подвески (и только)4. квадратные колеса (имхо) на много чего влияют в целом5. балансировка - не показатель, что колеса квадратные (опять же гуля в резине)... А что-бы балансировали без резины я не слышал...Вообще-то интересовал момент определения состояния диска после откати (с железными все понятно), а так же куда желательно обратится и приблизительные цены.
opel95 Опубліковано 2 Серпня, 2009 в 09:42 #8 Опубліковано 2 Серпня, 2009 в 09:42 то гули - это не удивительный фактВообще-то интересовал момент определения состояния диска после откати (с железными все понятно), а так же куда желательно обратится и приблизительные цены.Скільки їзджу гуль ще не було може того що резину вибираю. а звернутись можна на Дубнівську 68 - майстри не погані.
chief Опубліковано 3 Серпня, 2009 в 20:11 Автор #9 Опубліковано 3 Серпня, 2009 в 20:11 то гули - это не удивительный фактВообще-то интересовал момент определения состояния диска после откати (с железными все понятно), а так же куда желательно обратится и приблизительные цены.Скільки їзджу гуль ще не було може того що резину вибираю. а звернутись можна на Дубнівську 68 - майстри не погані.да у меня гуль тоже нет... просто думал отреставрировать диски: откатать, а потом на моторе отпескоструить и покрасить...
ptk Опубліковано 3 Серпня, 2009 в 23:06 #10 Опубліковано 3 Серпня, 2009 в 23:06 .....5. балансировка - не показатель, что колеса квадратные (опять же гуля в резине)... А что-бы балансировали без резины я не слышал...ну до гуль я ше неколи не докатався, швидше в мене робиться великий отвір чи вже дріт вилазить..і шось я так думаю шо гулі то коли на резині їздити так років з 5-7 не міняючи її, ну або шось дешеве.а колись при мені балансували колесо, то майстер просто брав крейду і тримав біля диска, і вона красіво малювала на резині круг, от круг був правильний, а диск квадратний... тобто суть не в балансуванні як такому, а втому шо при балансуванні видно стан диску...а відносно покраски дисків то воно звісно класно, але зважаючи на стан наших доріг думаю не варто, тим більше шо коли катають диски то вся кразка облазить, а я впевнений шо катати прийдеться дуже скоро, після чергового катання...
Marshall Опубліковано 4 Серпня, 2009 в 07:24 #11 Опубліковано 4 Серпня, 2009 в 07:24 Минулої зими зловив яму. На шиномонтажі зняли ската і на балансувальній машині покрутили диска - неозброєним оком було видно що він кривий. катав біля заводу "мотор", після "катання" диск став рівний, тріщин нема, їздить нормально.Скільки коштувало непамятаю.Якщо є тріщини - заварюють на вул.Ковельська (навпроти спиртзаводу)Ще катають на заправці "Мавекс" вул.К.Карогоотака от інформація, мо кому цікаво
chief Опубліковано 6 Серпня, 2009 в 00:02 Автор #12 Опубліковано 6 Серпня, 2009 в 00:02 Минулої зими зловив яму. На шиномонтажі зняли ската і на балансувальній машині покрутили диска - неозброєним оком було видно що він кривий.Извиняюсь, ты титан катал?
Marshall Опубліковано 6 Серпня, 2009 в 05:17 #13 Опубліковано 6 Серпня, 2009 в 05:17 так, але правильніше казати ЛЕГКОСПЛАВНІ
VaLeRa Опубліковано 8 Серпня, 2009 в 16:50 #14 Опубліковано 8 Серпня, 2009 в 16:50 теж катав всі чотири диски біля Мотору. Легкосплавні. Заплвтив 360 грн за роботу.
chief Опубліковано 8 Серпня, 2009 в 19:30 Автор #15 Опубліковано 8 Серпня, 2009 в 19:30 теж катав всі чотири диски біля Мотору. Легкосплавні. Заплвтив 360 грн за роботу.И как балансировка?
VaLeRa Опубліковано 9 Серпня, 2009 в 11:20 #16 Опубліковано 9 Серпня, 2009 в 11:20 ну там все ж в комплекте, сразу и балансировка делается. Теперь руль не бьет.
datacopy Опубліковано 10 Серпня, 2009 в 14:15 #17 Опубліковано 10 Серпня, 2009 в 14:15 а потом на моторе отпескоструить и покрасить...А хіба там ще пескоструять? Казали що нема якоїсь ліцензії - івсьо гаплик замовленням.....
chief Опубліковано 11 Серпня, 2009 в 05:47 Автор #18 Опубліковано 11 Серпня, 2009 в 05:47 а потом на моторе отпескоструить и покрасить...А хіба там ще пескоструять? Казали що нема якоїсь ліцензії - івсьо гаплик замовленням.....2 года назад пескоструили мне там через знакомых, сам не присутствовал...
St@S_ Опубліковано 19 Березня, 2012 в 08:03 #19 Опубліковано 19 Березня, 2012 в 08:03 доброго дня! порадьте місце да надійно відкатають стукнутий об бардюр легкосплавний диск, можливо треба варити, срочно треба
Sandro Опубліковано 19 Березня, 2012 в 09:51 #20 Опубліковано 19 Березня, 2012 в 09:51 1. катають добре на Ківерцівській, під готелем Мотор (заїзд з дороги)2. катають і варять навпроти Спиртзаводу (шиномонтаж типу сарай)3. чув що добре катають та варять біля Ліпін, р-н церкви за військоматом (Теремно).
staras Опубліковано 19 Березня, 2012 в 10:02 #21 Опубліковано 19 Березня, 2012 в 10:02 доброго дня! порадьте місце да надійно відкатають стукнутий об бардюр легкосплавний диск, можливо треба варити, срочно требаварив на дубнівській біля консульства, цегляний будинок з надписами аргон шиномонтаж і т.д (як кажуть в народі колишній крематорій)диск(R15) розвалив об бордюр шо аж відлетів шматок. заварили, зразу покрасили. дав 100грн.якшо завозите до мотора то там мужик всеодно їх везе на дубнівську. то краще самому завезти бо він трохи непунктуальний.тел - 0983261843розкажу до кінця. забрав я диск там завіз його до мотора там покатали, зробили шину (розірвана по корту була, ніхто не хотів братись), поставили все як було. там заплатив ще за все десь до 200 грн.
St@S_ Опубліковано 19 Березня, 2012 в 12:01 #22 Опубліковано 19 Березня, 2012 в 12:01 чекаю ще відгуків саме за дубнівську, теремнівську що біля пхихлікарні
SlavikSOFT Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 08:25 #23 Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 08:25 на віанорі що біля переїзду по карпенка за відкатку сталевого дистку запросили 80 грнкажу - а чого в прайсі пише від 40 грна вони кажуть що робота ще 40 грнвидно 3 освіти вищі мають
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.