Перейти до змісту

Откататка дисков


chief

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Хотел узнать отзывы и цены, кто катал диски на шиномонтажах?

Интересует как титаны (стрёмно называть титанами), так и обычные железные...

Вот я никогда не катал титаны.... Говорят они дороже и по времени прокатка больше занимает...

А как узнать откатали их или нет? Ведь не видно по ним...

Опубліковано

"титани" розігрівають і тоді рівняють. якщо по ньому не видно, то навіщо його катати?

залізні викатував на дубенській в шиномонтажі який в будці, але вроді найкращий їх працівник перейшов кудись на струмівку, куди точно незнаю. По ціні: зняли покришку - вирівняли диск - наділи покришку = 35 грн.

Негативні враження від шиномонтажу на аветрі, що на Зв"язківців - умудрились зігнути стальний диск двіччі :( при цьому на тій же дубенській його спокійно перезули.

Опубліковано
"титани" розігрівають і тоді рівняють.

Незнал, что нагревают...

якщо по ньому не видно, то навіщо його катати?

Ну вот мой кум заносил и выносил диск с сервиса на киверцовской... сказали что катали 2 часа... трещин нет...

перед тем как занести мы смотрели на диск и после = разницы никакой ;)

Как увидеть что не надурили, а действительно катали диск и т.д.?

Опубліковано
Ну вот мой кум заносил и выносил диск с сервиса на киверцовской... сказали что катали 2 часа...

ну так а смисл? колесо било, спускало, що не подобалось? навіщо їх було "рівняти"?

Опубліковано
Ну вот мой кум заносил и выносил диск с сервиса на киверцовской... сказали что катали 2 часа...

ну так а смисл? колесо било, спускало, що не подобалось? навіщо їх було "рівняти"?

Ну вообще колесо было стукнуто в бардюр очень сильно.... могли быть трещены и т.д.

.... ну вообщем понятно никто ничего не знает, а все катают.....

Опубліковано
.... ну вообщем понятно никто ничего не знает, а все катают.....

Я звісно в тому не спеціаліст, проте я катаю у випадках коли вже веде руля, відчутно стукіт, спускає колесо або потрібно зробити розвал сходження..

але мені розповідали, якщо багато їздити на квадратних колесах і тим більше на великій швидкості, то підвіска та підшипники міняються набагато швидше....

з другого боку потрібно шоб колесо було нормальне, адже воно повинно бути кругле а не квадратне, а побачити чи колесо бите можна коли роблять балансування, тоді не нормальне коло колесо робить...

Опубліковано
.... ну вообщем понятно никто ничего не знает, а все катают.....

Я звісно в тому не спеціаліст, проте я катаю у випадках коли вже веде руля, відчутно стукіт, спускає колесо або потрібно зробити розвал сходження..

але мені розповідали, якщо багато їздити на квадратних колесах і тим більше на великій швидкості, то підвіска та підшипники міняються набагато швидше....

з другого боку потрібно шоб колесо було нормальне, адже воно повинно бути кругле а не квадратне, а побачити чи колесо бите можна коли роблять балансування, тоді не нормальне коло колесо робить...

Я с тобой конечно соглашусь, но есть но...

1. вести руль может и от гули в колесе, а поскольку большинство из нас ездит на 2-ух годовалой резине по нашим дорогам, то гули - это не удивительный факт, а так же старые машины у которых уже розвалом не обойдешься - постоянно с отклонениями

2. стук в колесе может и от подшипника быть, суппорт и т.д. (как вариант)

3. розвал делаю исключительно после ремонта подвески (и только)

4. квадратные колеса (имхо) на много чего влияют в целом

5. балансировка - не показатель, что колеса квадратные (опять же гуля в резине)... А что-бы балансировали без резины я не слышал...

Вообще-то интересовал момент определения состояния диска после откати (с железными все понятно), а так же куда желательно обратится и приблизительные цены.

Опубліковано
то гули - это не удивительный факт

Вообще-то интересовал момент определения состояния диска после откати (с железными все понятно), а так же куда желательно обратится и приблизительные цены.

Скільки їзджу гуль ще не було може того що резину вибираю. а звернутись можна на Дубнівську 68 - майстри не погані.

Опубліковано
то гули - это не удивительный факт

Вообще-то интересовал момент определения состояния диска после откати (с железными все понятно), а так же куда желательно обратится и приблизительные цены.

Скільки їзджу гуль ще не було може того що резину вибираю. а звернутись можна на Дубнівську 68 - майстри не погані.

да у меня гуль тоже нет... просто думал отреставрировать диски: откатать, а потом на моторе отпескоструить и покрасить...

Опубліковано
.....

5. балансировка - не показатель, что колеса квадратные (опять же гуля в резине)... А что-бы балансировали без резины я не слышал...

ну до гуль я ше неколи не докатався, швидше в мене робиться великий отвір чи вже дріт вилазить..

і шось я так думаю шо гулі то коли на резині їздити так років з 5-7 не міняючи її, ну або шось дешеве.

а колись при мені балансували колесо, то майстер просто брав крейду і тримав біля диска, і вона красіво малювала на резині круг, от круг був правильний, а диск квадратний... тобто суть не в балансуванні як такому, а втому шо при балансуванні видно стан диску...

а відносно покраски дисків то воно звісно класно, але зважаючи на стан наших доріг думаю не варто, тим більше шо коли катають диски то вся кразка облазить, а я впевнений шо катати прийдеться дуже скоро, після чергового катання...

Опубліковано

Минулої зими зловив яму. На шиномонтажі зняли ската і на балансувальній машині покрутили диска - неозброєним оком було видно що він кривий. катав біля заводу "мотор", після "катання" диск став рівний, тріщин нема, їздить нормально.

Скільки коштувало непамятаю.

Якщо є тріщини - заварюють на вул.Ковельська (навпроти спиртзаводу)

Ще катають на заправці "Мавекс" вул.К.Карого

отака от інформація, мо кому цікаво

Опубліковано
Минулої зими зловив яму. На шиномонтажі зняли ската і на балансувальній машині покрутили диска - неозброєним оком було видно що він кривий.

Извиняюсь, ты титан катал?

Опубліковано
теж катав всі чотири диски біля Мотору. Легкосплавні. Заплвтив 360 грн за роботу.

И как балансировка?

Опубліковано
а потом на моторе отпескоструить и покрасить...

А хіба там ще пескоструять? Казали що нема якоїсь ліцензії - івсьо гаплик замовленням.....

Опубліковано
а потом на моторе отпескоструить и покрасить...

А хіба там ще пескоструять? Казали що нема якоїсь ліцензії - івсьо гаплик замовленням.....

2 года назад пескоструили мне там через знакомых, сам не присутствовал...

  • 2 року потому...
Опубліковано

доброго дня! порадьте місце да надійно відкатають стукнутий об бардюр легкосплавний диск, можливо треба варити, срочно треба

Опубліковано

1. катають добре на Ківерцівській, під готелем Мотор (заїзд з дороги)

2. катають і варять навпроти Спиртзаводу (шиномонтаж типу сарай)

3. чув що добре катають та варять біля Ліпін, р-н церкви за військоматом (Теремно).

Опубліковано

доброго дня! порадьте місце да надійно відкатають стукнутий об бардюр легкосплавний диск, можливо треба варити, срочно треба

варив на дубнівській біля консульства, цегляний будинок з надписами аргон шиномонтаж і т.д (як кажуть в народі колишній крематорій)

диск(R15) розвалив об бордюр шо аж відлетів шматок. заварили, зразу покрасили. дав 100грн.

якшо завозите до мотора то там мужик всеодно їх везе на дубнівську. то краще самому завезти бо він трохи непунктуальний.

тел - 0983261843

розкажу до кінця. забрав я диск там завіз його до мотора там покатали, зробили шину (розірвана по корту була, ніхто не хотів братись), поставили все як було. там заплатив ще за все десь до 200 грн.

  • 11 місяців потому...
Опубліковано

на віанорі що біля переїзду по карпенка за відкатку сталевого дистку запросили 80 грн

кажу - а чого в прайсі пише від 40 грн

а вони кажуть що робота ще 40 грн

видно 3 освіти вищі мають

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...