TreNeR Опубліковано 23 Лютого, 2015 в 16:53 #326 Опубліковано 23 Лютого, 2015 в 16:53 Я нікого не хочу переконувати. Кожен вирішує сам шо лити і чим мазати свою техніку
Dgura Опубліковано 24 Лютого, 2015 в 15:29 #327 Опубліковано 24 Лютого, 2015 в 15:29 Пацієнт RS Recon Gold TK 2012 (мала бути 2013, вияснилось в процеcі) Пережив, два велосезона, дві зими і 4-и гірських велопохода по Карпатам, а також багатоооо волинських боліт. Пацієнт і оригінальні запчастини Інструменти масло зі штанів, масло з правою штани залишилось в нозі, через те шо перевернув вилку. Засрані сальники і пильник Нові просочені 15w маслом Нові пильники, якась прозора густа змазка в середині. Повітряна пружина з червоними соплями, і маслом зі штанів Злите масло з демфера Всі поверхні і запчастини прочистив ізопропіловим спіртом, поршні і резинки в повітряній камері намаз червоними карамельними соплями від срам, перед вставляннім ніг в штани, пильники з паралонками намазав 15w масло, потім знизу в штани по 6мл 15w залив. В демферну ногу залив 120мл 5w. Зібрана вилка, знайдіть одну відмінність Вилка проста як дрова, сам процес дуже швидкий, 90% часу зайняло це розкладання складання, і нюанси розборки. В процесі виявилось шо в цій вилці можна ще хід міняти проставки, Solo Air працює через клапан, і це була хороша новина, але погана те шо мій ремнабори на Recon Gold для вилок 2013+ і половина резинок тупо не підійшла, прийшлось залишити cтарі. А по стані вилки можу сказать, шо тре хоч раз в рік розбирать чистить штани, ноги пильники і паралонки і заливать свіже масло. В демфер і повітряна пружина все було чьотко і все було в змазці, можна було і не лізти. В моєму випадку паралонки і сальники була забиті грязюкою, але ще незворотніх пошкоджень не було.
sanbOK Опубліковано 24 Лютого, 2015 в 18:40 #328 Опубліковано 24 Лютого, 2015 в 18:40 Зібрана вилка, знайдіть одну відмінність Ходу більше стало?
ant@res Опубліковано 25 Лютого, 2015 в 09:50 #331 Опубліковано 25 Лютого, 2015 в 09:50 А коли поставив на вел і пойорзав, висота ходу часом не змінилася?
Dgura Опубліковано 25 Лютого, 2015 в 15:18 #332 Опубліковано 25 Лютого, 2015 в 15:18 Та всьо норм, спустив ноль, стиснув вилку вноль, накачав 120мм )
Ukrainec Опубліковано 25 Лютого, 2015 в 22:17 #333 Опубліковано 25 Лютого, 2015 в 22:17 Таблиця порівняння кінематичної в"язкості вилочних мастил від різних виробників:suspensionoils.pdfпо народному: від густого до рідкого
Yrgen Опубліковано 5 Квітня, 2015 в 06:24 #334 Опубліковано 5 Квітня, 2015 в 06:24 Підкажіть як розібрати і змазати таку вилку, що за чим треба робити і чим відкрутити цю пластмасову штуку де регулятор жорсткості?
Poison Опубліковано 7 Серпня, 2015 в 10:13 #335 Опубліковано 7 Серпня, 2015 в 10:13 Доброго дня маю вилку Suntour XCT підскажіть яким мастилом краще змазати ,пробував Літол24 фігня повна. І ще хтось може її переробити щоб працювала як на цьому відео ?
ursa Опубліковано 7 Серпня, 2015 в 11:28 Автор #336 Опубліковано 7 Серпня, 2015 в 11:28 Да там чем не мажь - работать она не будет. В ней дэмпфера нет.
ant@res Опубліковано 7 Серпня, 2015 в 11:53 #337 Опубліковано 7 Серпня, 2015 в 11:53 Доброго дня маю вилку Suntour XCT підскажіть яким мастилом краще змазати ,пробував Літол24 фігня повна. І ще хтось може її переробити щоб працювала як на цьому відео ? Є деякі мутки, що з ними роблять, потрібно дивитися на її роботу зараз і в якому вона стані.
Poison Опубліковано 7 Серпня, 2015 в 13:27 #338 Опубліковано 7 Серпня, 2015 в 13:27 ant@res, Скрипить ,пропускає мастило ,тупить, накат приблизно 700-800км.Я розумію що вилка не ахті ,але хочеться щоб хоч трохи працювала ,прибрати скрипіння і вигон масла хочаб.
romanc Опубліковано 24 Вересня, 2015 в 16:21 #339 Опубліковано 24 Вересня, 2015 в 16:21 ursa, Спасибо большое, вилка заработала как надо.
romanc Опубліковано 24 Вересня, 2015 в 16:32 #340 Опубліковано 24 Вересня, 2015 в 16:32 ant@res, Скрипить ,пропускає мастило ,тупить, накат приблизно 700-800км.Я розумію що вилка не ахті ,але хочеться щоб хоч трохи працювала ,прибрати скрипіння і вигон масла хочаб.Первый вопрос, откуда там масло? Если стоит гидравлический картридж блокировки, а он ставится в вилки XCM и XCR, то его нужно выбросить.Если уже кто-то делал кустарное ТО и долил масла, то перебирай и сливай масло или заменяй сальники (пыльники), конечно, если они не гофрочки.Смазывать можно ниже пыльников,если есть грязеотталкивающая смазка, или силиконом, но из-за отсутствия регулировки отскока она будет скакать и стучать на отскоке. Я немного решил этот вопрос, правда уменьшился ход вилки до 80мм.
Poison Опубліковано 25 Вересня, 2015 в 20:42 #341 Опубліковано 25 Вересня, 2015 в 20:42 ant@res, Скрипить ,пропускає мастило ,тупить, накат приблизно 700-800км.Я розумію що вилка не ахті ,але хочеться щоб хоч трохи працювала ,прибрати скрипіння і вигон масла хочаб.Первый вопрос, откуда там масло? Если стоит гидравлический картридж блокировки, а он ставится в вилки XCM и XCR, то его нужно выбросить.Если уже кто-то делал кустарное ТО и долил масла, то перебирай и сливай масло или заменяй сальники (пыльники), конечно, если они не гофрочки.Смазывать можно ниже пыльников,если есть грязеотталкивающая смазка, или силиконом, но из-за отсутствия регулировки отскока она будет скакать и стучать на отскоке. Я немного решил этот вопрос, правда уменьшился ход вилки до 80мм.Сальнікі пропускають масло яким змазанана вилка і пружини в середині так було з дня покупки ,зараз ant@res змазав молібденовою змазкою вилка почала краще працювати але масло потрохи всерівно на ногах лишає.
ursa Опубліковано 25 Вересня, 2015 в 21:16 Автор #342 Опубліковано 25 Вересня, 2015 в 21:16 Та лучше уж пусть масло на ногах будет, чем насухо они будут тереться
omnia0099 Опубліковано 4 Листопада, 2015 в 14:02 #343 Опубліковано 4 Листопада, 2015 в 14:02 Підскажіть хто в Луцьку займається продажем і заміною бушингів на передню вилку.Дякую.
Саня94 Опубліковано 21 Березня, 2017 в 21:55 #344 Опубліковано 21 Березня, 2017 в 21:55 Всім добрий вечір, вирішив трішки підняти тему! На операційному столі SR Suntour NRX 9100 На даний момент вилка розібрана все вичищено і помито підготовлено до зборки. Вилка не спускає масло не травить. Є наступні питання: Чому не працює LockOut ? Коли блокую вилка стає жорсткішою але не блокується. Як це можна виправити? Як можна збільшити хід вилки? І як? і що саме? змазати потрібні деталі при зборці вилки. Буду вдячний за допомогу)
romanc Опубліковано 22 Березня, 2017 в 05:58 #345 Опубліковано 22 Березня, 2017 в 05:58 Блокировкой картридж заведует, там шестигранником закр, и должно заблокироваться. Смазываются только поршень и башинги ну и пружину можно.
sanbOK Опубліковано 22 Березня, 2017 в 06:21 #346 Опубліковано 22 Березня, 2017 в 06:21 8 часов назад, Саня94 сказал: Чому не працює LockOut ? Коли блокую вилка стає жорсткішою але не блокується. Як це можна виправити? Це біда нових сантурів з газовим (здається так він називається) картріджем, що він перестає працювати через деякий час. В інтернеті є способи, як заколхозити щоб він знову почав працювати, але краще просто замінити. Старі повітряні сантури до 12-13 року мали розбірний картридж блокування і він без проблем обслуговувався. Зараз таку вилку знайти важко хоча на ХТ я зустрічав. 8 часов назад, Саня94 сказал: Як можна збільшити хід вилки? Там 75мм максмум.
Саня94 Опубліковано 22 Березня, 2017 в 07:44 #347 Опубліковано 22 Березня, 2017 в 07:44 1 час назад, sanbOK сказал: Це біда нових сантурів з газовим (здається так він називається) картріджем, що він перестає працювати через деякий час. В інтернеті є способи, як заколхозити щоб він знову почав працювати, але краще просто замінити. Старі повітряні сантури до 12-13 року мали розбірний картридж блокування і він без проблем обслуговувався. Зараз таку вилку знайти важко хоча на ХТ я зустрічав. Там 75мм максмум. А ходу є тільки рівно 50мм далі впирається у пластикову проставку!
Саня94 Опубліковано 22 Березня, 2017 в 07:47 #348 Опубліковано 22 Березня, 2017 в 07:47 1 час назад, romanc сказал: Блокировкой картридж заведует, там шестигранником закр, и должно заблокироваться. Смазываются только поршень и башинги ну и пружину можно. А чим краще змазати поршень і башинги? маслом вилочним чи густою смазкою?
Ukrainec Опубліковано 22 Березня, 2017 в 11:42 #349 Опубліковано 22 Березня, 2017 в 11:42 Значить викини ту вставку, в сантурах зазвичай це просто вирішується. А чим мазати, то це як кому віра дозволяє, можна мілітарігрізом, а можна і хорошою змазкою на основі кальцієвого мила. В повітряну камеру варто капнути спеціалізованої рідкої змазки (в сантурах бачив вона просто суперська), або просто густого трансмісійного мастила.
Саня94 Опубліковано 22 Березня, 2017 в 13:44 #350 Опубліковано 22 Березня, 2017 в 13:44 1 час назад, Ukrainec сказал: Значить викини ту вставку, в сантурах зазвичай це просто вирішується. А чим мазати, то це як кому віра дозволяє, можна мілітарігрізом, а можна і хорошою змазкою на основі кальцієвого мила. В повітряну камеру варто капнути спеціалізованої рідкої змазки (в сантурах бачив вона просто суперська), або просто густого трансмісійного мастила. Дякую, вставку підріжу трихи хай залишається. Є непогана смазка на основі кальцієвого мила, змажу нею. На рахунок мастила якої в'язкості влити трансмісійного? І чи треба залити в штани вилки масло? Пильники змазати сіліконом?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.