Перейти до змісту

приклад фотосесії

ninel

Рекомендовані повідомлення

Фотографувальсь трохи більше години, дівчина займається фітнесом. В кого які зауваження?

post-2845-1236455657.jpg

post-2845-1236455684.jpg

post-2845-1236455696.jpg

post-2845-1236455703.jpg

post-2845-1236455710.jpg

post-2845-1236455718.jpg

post-2845-1236455726.jpg

post-2845-1236455736.jpg

post-2845-1236455744.jpg

post-2845-1236455754.jpg

post-2845-1236455762.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на фотках ти? чи ти фотограф?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

О....які тут можуть бути зауваження :0072:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я фотограф, замовлення приймаю на фотосесії, бажаючим можу ще скинути лінк на інші фотографії

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а какие зауваження?

если до фоток, то девка так ниччо! Но в семейный альбом оно кагбэ не подходит, а в рамку ставить - тоже не очень. А так - фотки классные, резкость везде есть, шо еще?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

))))

А на яких фотографіях нема різкості?

Завдання не для "рамок" ставилось а в сімейний альбом не всі ставлять фотографії "я і моя собака", це вже питання спірне

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

difoto: "резкость везде есть" :)

эта пять!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я наприклад перешарп штучний не люблю

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

скажу вам открыто, можно?

фотки - отстойные. И фотосессией это называть - слишком пафосно и самоуверенно.

Когда-то я тоже думал, что зная основы идрёной фотографии смогу сделать тыщу клевых снимков аля "дочка у фонтана", но...