Перейти до змісту

Форум


shur1k

Рекомендовані повідомлення

Відкривається форум для студентів політєха...свої побажання або роздуми і т.д і т.п писати в ПМ.

www.forum.lntu.info

:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

роздумами це назвать важко бо тут і думать нема чого

- домен не edu (чогось перше шо в очі кинулось (сам не вважаю це таким страшним але умова бажана)

- лого не перероблено під тематику

- розділи взагалі ппц

я не студент політеху, може тому цей сайт у мене не викликає ніяких позитивних емоцій... хоча ні, негативні емоції він викликає у мене тому що він реально ніякий

Це просто напросто поставлений РНР двіжок. Скажем так, нічого крім пароля і непродуманих розділів адмін свого туди не вніс.

Обіжайсо не обіжайсо але краще б вже на укозі зробили. (сам проект ucoz поважаю за продуманість, але в той же час ненавиджу за розплод юзерів з псевдосайтами)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

О! Зайшов на http://lntu.info ...

заодне прокоментую ресурс який напрошується на відвідування після вражень про форум...

- ну верхівка сторінки просто супер, мінімалістично так сказать, флеш лого без продовження... на КПК буде якраз

- цитата Біанта

OMNIA MEA MECUM PORTO (ВСЕ СВОЄ НОШУ З СОБОЮ)
скоріш за все css файли досі лежать в завойованому персами місті, їх Біант донести до веб серверу не зміг...

- справа є менюшко.. проекти називається, з цих посилань працює тільки одне 'Офіційний сайт ПНК' і веде воно на сайт зроблений вищезгаданим укозом...

- Новини від нас, аж 2 новини за 2008-02-22 і 2007-11-26 і ті 2 перекопіпащені з рос ресурсів без перекладу...

зато вивісили карту відвідувачів...

Ukraine (UA) 532

United States (US) 8

Russian Federation (RU) 6

Norway (NO) 4

Europe (EU) 3

China (CN) 2

Estonia (EE) 1

Sweden (SE) 1

Slovakia (SK) 1

Italy (IT) 1

United Kingdom (GB) 1

Germany (DE) 1

просто вражаюче...