Перейти до змісту

Укртелеком


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Дзвонив. Сказали або перейти на тариф "легкий", а потім, через 24 години, знов на "стандарт", або підійти на Укртелеком і написати заяву на підвищення швидкості.

  • Відповідей 2,9 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано

Необхідно:

1. В управлінні перейти на новий тарифний план (Наприклад Ого Стандарт -на Ого Стандарт).

2. Подзвонити в сапорт і попросити підняти швидкість.

3. На протязі доби дочекатись результату.

Опубліковано

Це тільки в мене швидкість на порту міняється? Причому спочатку було 10022 потім 9850 зараз 8408

Опубліковано

Це тільки в мене швидкість на порту міняється? Причому спочатку було 10022 потім 9850 зараз 8408

Або DSL перепідключався, або механізм SRA працює.

кабеля стареют, имхо

Это смотря за какой отрезок времени указаны значения :))

А, вообще, кабеля стареют медленно. Быстро стареют телекомовские скрутки под дождем. Непонятно, почему они категорически не рекомендуют спаивать?

Опубліковано

кабеля стареют, имхо

Это смотря за какой отрезок времени указаны значения :))

А, вообще, кабеля стареют медленно. Быстро стареют телекомовские скрутки под дождем. Непонятно, почему они категорически не рекомендуют спаивать?

ну "кабеля" я сказал в общих чертах

а как говорит один старый телефонист - воздушная изоляция лучше всего

Опубліковано (змінено)

О точно! Забув про SRA.

А проміжок часу десь 2-3 години. Не думаю шо кабелі так швидко старіють rolleyes.gif

Змінено користувачем Jl6owa
  • 2 тижня потому...
Опубліковано (змінено)

Де справедливість? Різниця в тарифах - мiж районами і мiстом 15 раз? Капєц, таке враження складаеться що його нiколи не піднімуть, пока не з'явиться якiсь конкурент, якiй в цьому тисячолітті мабудь не з'явиться!

Скiлькi можна давити і тягнути з того села?

Змінено користувачем v1tk0v
Опубліковано (змінено)

А ти думаєш, що обладнання та оптика до села на 10-20 абонентів копійки коштують? Крім цього треба ще й відповідний обслуговуючий персонал.

Була фірма Державна, витрати мало рахували і було в пріорітеті тефонізація-інтернетизація, тепер фірма часна і головне в стабільній політиці розвитку це -дохід, а тому я не здивуюся якщо села принаймі не відключать, то ціни 100 % на інтеренет не спадуть, треба відпрацьовувати вкладені кошти (борги Укртелекому :) )

Сам підмітив що - "не з"явиться" бо це малоперспетивно.

Змінено користувачем Ukrainec
Опубліковано

Яке обладнаня н? Якій персонал? Говориться про існуючих абонентів в реальному часі! Тобто якщо я буду меньше платити - то не потягне лінія і персоналу стане меньше ? Може-й так, я розумію - що треба тягнути з когось бабло.

Але треба совість хоча-б якусь мати!

РS. з рештою згідний, так воно і є, так ми і до чогось до живемось.

Опубліковано

Яке обладнаня н? Якій персонал? Говориться про існуючих абонентів в реальному часі! Тобто якщо я буду меньше платити - то не потягне лінія і персоналу стане меньше ? Може-й так, я розумію - що треба тягнути з когось бабло.

Але треба совість хоча-б якусь мати!

А про банківські борги Укртелекому на вже прокладку ви не подумали? Чи ви думаєте що інтернет вам провели, вас підключили за 120 грн і все, ніхто нікому не винен? Будь-які сільські напрямки (з невеликою густиною населення) оператору влітають в копійочку, а абонентам високими тарифами, які покривають витрати протягом кількох років на прокладку(а якщо врахувати що кредити на той час бралися в далярах, то розумієте які це суми зараз). Так що треба радіти тому що є, бо найближчим часом жоден кабельний, комерційний оператор інтернету нічого до сіл не проведе.

Звісно мені теж, як будь-якому пересічному користувачу хотілося б дешевших послуг, але все має свою розумну ціну!

Опубліковано

Не знаю на рахунок кредитів (за це повинен хтось відповідати) а лінію ми тягнули за свої гроші ! І не думаю що комусь це надавалось безкоштовно.

А в якій (карман) (багато карманів) це йшло то інша справа?

І це - було вигідно! Навіщо рекламувати було свою біду, (яку не можуть потянути ) ходячи в кожен дім.

Звісно користуюсь тим шо є,

але моглоб бути краще.

Дякую за пояснення!

Опубліковано

- "але моглоб бути краще"

Нефіг нить!

Стань оператором - зроби краще!

Але нажаль, чи то на щасття зараз не комунізм.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

А воно й не дивно: стільки людей перейшло на Білан/Київстар.

І в мене модем вже пилюкою припадає, треба буде влючить, провірить, бо ще плачу!

Опубліковано

А воно й не дивно: стільки людей перейшло на Білан/Київстар.

І в мене модем вже пилюкою припадає, треба буде влючить, провірить, бо ще плачу!

хз...я плачу за ДО 10мбіт а отримую 6...Грёбаний телеком :(

І докопатись нема до чого..тому що постановка тарифу ДО знімає всі питання... :lol:

Опубліковано

Ніхто не підкаже чи Укртелеком підключає нет, якщо спарений телефон? І яка процедура цього?

Опубліковано

В офісі оплачую до 24... отримую 21.... вдома до 24... отримую 3,5, з постійними обривами :g05: Все пропаяно до стовпа, відстань - до 2км, сукі в колодязь лізти не хочуть...

Тиждень тому написав заяву в Головне управління з питань захисту прав споживачів - раніше "полюбовно" вирішували з телекомом (ногою наступали на жмут проводів в колодязі, на 3 міс. вистачало), тепер "страх потєрялі"

Опубліковано

А воно й не дивно: стільки людей перейшло на Білан/Київстар.

І в мене модем вже пилюкою припадає, треба буде влючить, провірить, бо ще плачу!

хз...я плачу за ДО 10мбіт а отримую 6...Грёбаний телеком :(

І докопатись нема до чого..тому що постановка тарифу ДО знімає всі питання... :lol:

Так в тебе може лінія більше не підтримує!

варіанти:

а) звернись на техпідтримку, допомагає в більшості випадків;

б) замов тариф "до 5Мбіт", і я думаю що тоді швидкість буде у відповідності до тарифу.

Опубліковано

Ніхто не підкаже чи Укртелеком підключає нет, якщо спарений телефон? І яка процедура цього?

Якщо не хочуть підключити - не заставиш, знайдуть 1000 причин ("один з провідників на землі", "немає пар", "там у вас ущільнення"). А, взагалі, підключають

Опубліковано

Так в тебе може лінія більше не підтримує!

варіанти:

а) звернись на техпідтримку, допомагає в більшості випадків;

б) замов тариф "до 5Мбіт", і я думаю що тоді швидкість буде у відповідності до тарифу.

Мав до цього тариф на 8 мбіт за 150ре

було рівно 8 Мбіт ввечері..в день 4-5.

Це наводить на думку що швидкість таку подає саме телеком і в цьому лінія не винна.

тех підтримка після 15 хвилин очікування весь час каже що есть технічні неполадки і скоро їх буде усунено))) каже вже 3тій місяць :D

Опубліковано

Ніхто не підкаже чи Укртелеком підключає нет, якщо спарений телефон? І яка процедура цього?

Якщо не хочуть підключити - не заставиш, знайдуть 1000 причин ("один з провідників на землі", "немає пар", "там у вас ущільнення"). А, взагалі, підключають

Пробував на спарений... морозився телеком, морозились сусіди... плюнув, через знайомихв телекомі домовився, поміняли номер і підключення.(не шарю як там воно зроблено але телефон перестав бути спареним) хоча в телекомі плювались що пар нема і нічого зробити не можуть, залишайте заявку...

Опубліковано

Мав до цього тариф на 8 мбіт за 150ре

було рівно 8 Мбіт ввечері..в день 4-5.

Це наводить на думку що швидкість таку подає саме телеком і в цьому лінія не винна.

тех підтримка після 15 хвилин очікування весь час каже що есть технічні неполадки і скоро їх буде усунено))) каже вже 3тій місяць :D

Харе флудити. Навантаження ні мережу саме ввечері.... І ніколи техпрацівникі телекому не зізнавались, що у них проблеми. Зазвичай "сам дурак"

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...