Перейти до змісту

Активістам велосипедного руху...


druid

Рекомендовані повідомлення

"Cycling advocacy" / "Велосипедний активізм"

Львів, 29 листопада 2008 р.,

Час Зміст

10:00-10:10 Знайомство, ice-breaking

10:10-10:20 Вступне слово про семінар та про організаторів, привітання від БР,

10:20-11:00 Загальне уявлення про велоінфраструктуру. Найбільші велосипедні країни та міста, тенденції східної Європи. Роль кооперації стейк-холдерів у розвитку інфраструктури міст.

11:00-11:45 Роль громадських активістів у створенні велоінфраструткури (на прикладі Нью Йорка, Скоп’є, Братислави). Київська історія успіху

11:45-12:00 Перерва на каву

12:15-13:00 Абетка велогромадської діяльності: формулювання запиту від імені громади, визначення адресата, організація тиску

13:00-13:45 Ключові інструменти: успішні вуличні акції та відносини зі ЗМІ

13:45-15:00 Перерва на обід

15:00-15:45 Практичне завдання №1: формулювання запиту мешканців міста до місцевої влади щодо потреби велосипедної інфраструктури (що, де, як, коли?)

15:45-16:30 Практичне завдання №2: створення ідеї та планування вуличної акції

16:30-17:00 Аналіз практичної роботи, підсумки

17:00-17:15 Закриття семінару, заповнення оціночних форм

Участь безкоштовна.

Хто хоче?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Думаю, полезное мероприятие.

Жалко только, что среди активных велосипедистов так мало велосипедных активистов ;)

Был бы в расписании покатушечный пункт - желающих бы прибавилось :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Десь до години 12 сьогодні спробуйте визначитися і напишіть список бажаючих. Треба буде ще домовлятися з організаторами про нашу участь. Цей тренінг в основному для львівян, але вони запрошують і гостей. Мають бути гості з інших регіонів і країн. Гарна нагода заявити про себе і почати співпрацю.

Я буду в Львові сьогодні ввечері. На тренінгу буду спочатку...... весь час не маю можливості бути.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Был бы в расписании покатушечный пункт - желающих бы прибавилось :D

Кинуть в бус велосипеды? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Був на тренінгу. Те що очікував - отримав. Познайомився з велосипедними активістами (виявляється вони десь є). Це абсолютно різні категорії людей, які крім того що кататись на велосипеді ще хочуть зробити щось корисне в цьому житті. Починаючи від лідерів груп, керівників громадських організацій закінчуючи звичайними студентами, які хочуть створити велосипедну стоянку у своєму вузі. Таких назбиралось більше двох десятків. Переважно зі Львова. Були ще з Чернівців і Києва.

Що корисного.

Отримав деякий досвід (переважно Києва) по створенню велосипедної інфраструктури. Вони цим займаються вже 5 років.

Чернівці тільки починають.

У Львові ситуація дуже цікава. Рік назад розроблена Концепція велосипедної інфраструктура, але вона вже рік лежить в міській раді і нічого не відбувається. З іншого боку, тут є ряд організацій велосипедного спрямування, але немає однієї сильної структури, яка б обєднувала всіх. Дуже розпорошені сили.

Сам поділився досвідом, який виявився дуже цікавим для всіх - навіть для Києва.

Про досвід Луцька почули і його оцінили. Це було приємно.

Хотілося б зауважити на наступних речах.

1. Громадська активність, тобто робота нас з вами, скрізь була клучовим фактором у створенні велоінфраструктури. Прикладом є Нідерланди, про які вже згадувалось в сусідній темі. Там велорух почався в 60-х роках з ініціатив громадських організацій. Для скептиків: в нас є ще майже півстоліття для того щоб порівнятися з ними.

2. Відсутність велосипедних активістів і громадських рухів може призвести до прикладу Львова. В ньому влада ініціювала розробку Концепції. А громадськість не була до цього готова. Концепцію розробили (до речі за немалі гроші), а далі...... ніхт. І тепер любителі двохколісного друга будуть мовчати про те що "влада нічого не робить", "жизнь гавно" і т.д. Бо влада пішла громадськості на зустріч, а ті не змогли їм адекватно відповісти.

3. Цікавий досвід Мінська. От ви кажете: "влада нічого не робить". А в них влада взяла і зробила. Без участі громадськості. І що вийло? 300 метрів ВД в одному кінці міста, 500 метрів - в іншому, ще 600 метрів - в третьому. А як ви хотіли? Якщо той чиновник, який планував ВД - великий пузатий дядько, який їздить на джипі.

Висновки робіть самі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...