Перейти до змісту

Вибір велогуми


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Ні в кого часом не завалялась Конті Rubber Queen 26/2.2? Купив би, якщо в нормальному стані і за розумну ціну.

  • 3 місяця потому...
  • Відповідей 163
  • Створено
  • Остання відповідь
  • 3 тижня потому...
Опубліковано

По моему субъективному мнению фолдинговая эволюшн версия НоббиНиков со снейкскином немного лучше держится на утоптанном городском снегу чем простая проволочная. Хотя и там и там трипл компаунд. Ну и весит на ~150 гр меньше на колесе.

Опубліковано
По моему субъективному мнению фолдинговая эволюшн версия НоббиНиков со снейкскином немного лучше держится на утоптанном городском снегу чем простая проволочная.

А если бы её перед тобой прикатывал Симаха или Жданович - держала бы ещё процентов на 20 лучше... :D

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Continental Explorer Protection 2.1 (перед+зад):

Плюси: накат, добре тримає в поворотах, впринципі їде по болоту але на низькому тиску, очищається норм, при нормальному тиску нема проколів

Мінуси: в піску погано, при висому тиску легко зривається, з"їдається асфальтом просто нещадно, на снігу при морозі ахтунг.

Continental Doble Fighter 1.9 (перед):

Плюси: напів слік, тримається на твердому грунті сносно, в поворотах на асфальті теж норм, ще не падав, жодного проколу за пів сезону

Мінуси: болото для нього смерть, раджу не експерементувати, так само як і перший сніжок

Continental Mounting King II 2.2 Race Sport (2011) (перед)

Continental X-King 2.2 Race Sport (2011) (задок):

Плюси: по снігу ця парочка гребе як має бути, Блек чилі компаунд не дубіє на морозі, легенькі покри

Мінуси: поки не спостерігав. В говнах і інших умовах використовувати ще не приходилось, хай но прийде весна...

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Вчера переобулся в хурикейны.

HURRICANE-4825d.jpeg

Это просто пипец как катят. Средняя на работу выросла на 5 км\ч. И тишинаааааа.

ЗЫ -200 грамм на байке :)

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Ранувато. Я на заднє колесо поставив Блек Джек нового зразку... Грунт, яук тільки з асфальту зіжджаєш.. мокрий і слизький.. бєєєєєєєєє.))))

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Вчора перезувся з тракторних Швальбе Блек Джек, зразку 2010 року, з заднього і Кенди БлуГрув з переднього на Швальбе Марафон ХР на перед і Швальбе Марафон на зад.

Тепер по порядку:

Покришки, які зняв використовуються мною взимку і для походів. В походах орієнтовна вага велосипеда + велосипедиста зі всім спорядженням доходить до 145 кг.. (уявіть навантаження на вилку, заднє колесо при камянистому спуску і на гальма !!!) Гума показала себе з найкращого боку. По асфальту котила більш-менш, а на грунтах і камінні навіть надута 3.8 зад і 3.4 перед.. давала хороший контроль вела на болотистих камянистих спусках і підйомах. Задня прогрібала реально скрізь.. навіть втоплена в багнюку на третину вигрібала під значною вагою на ура. Не було також сповзання коліс при проходженні схилів паралельних руху, правда передок гуляв чуть.. бо основна вага була сконцентрована, таки, на задньому колесі. Умови експлуатації - каміння, мокре каміння, глина, сніжно-болотяно-листяна каша, розбита колія з рідким багном, мокрі гілки під гостирим кутом щодо руху. Все це проходилось без особливих проблем. По сухих камянистих спусках валив на швидкості за 60 км/год. Був реально в захваті від задньої покришки. Передню Кенду вже пора списувати... 3 роки такої експлуатації не могли пройти легко для неї. Думаю її місце займе швидше за все або Блек Джек нового зразку або Альберт від Швальбе або Контік Експлорер.

Після того як перезувся, вчора.. вел поїхав зовсім по іншому. На асфальті і вкатаному грунті просто летить.. в піску передок носить, але їхати можна, вчора проходив трасу "Великого прання", з нюансами звичано... довга база Фішера, напханий важкий рюкзак, тиск в шинах 3.8 зад, 3.5 перед доводилось звичайно знижувати швидкість і більше працювати гальмами і трансмісією.. але трасу було пройдено .. і це не може не радувати. Основна їхня стихія це асфальт, вкатаний грунт, поїздки від 100 км в день по твердому покритті з незначними зіздами для стоянок в лісок. На польовій дорозі бомба.., але треба остерігатися піску.

Особливо хочу звернути увагу на захист цих покришок. Орієнтовно за 5000 км пройдених на Швальбе Марафон (місто зі склом і всякою фігнею яка валяється на обочині дороги і тротуарі, "похід" на Світязь під важким рюкзаком і з бруківкою, катання по лугах, вкатаних польових дорогах.... і т.д.) не було жодного проколу (!!!) заднього колеса. Боковий захист теж на високому рівні Снейк Скін захищає відмінно. Переднє.. поки не з мого досвіду.. одна з найбільш захищениних (якщо не сама захищена) шина для туризму в тому числі по пустелях, гірських серпантинах і розбитому асфальті. Schwalbe Marathon XR Double Defense має високий ступінь захисту який, проте, має дуже низький опір коченню.

Як то кажуть "будєм пасматрєть"..)) планую на них прокататися з рюкзаком на травневі свята на день два з кілометражем так до 200 -250 км. Перевірю в бойових умовах.. відпишусь. :)

Очікую, що оправдає своє імя і ціну... але запаску і насос на всяк випадок з собою вожу.)))))

Опубліковано

dry2.jpg

вот такой Michelin Dry2 reinforced - наше все! а учитывая зимние цены чейна "два по цене одного" - очень вкусно

очень быстро катит по любой сухой поверхности, от бетонки/асфальта до корчей и камней. дождя и грязи тоже не боится, но в серьезном замесе сливает тем же нобикам или альбертам - dry2 просто не заточен под это. но пока боковые зацепы будут за что-то хвататься, байк однозначно продвинется вперед.

на сухом грунте или песочке лучше у меня ехал только Hutchinson Python, но на нем с дороги лучше не съезжать, а в грязь тем более не соваться.

проездив прошлые пол-сезона на Michelin Dry2 2.20, взял в этом 2.30 reinforced (укрепленные борта) и переобулся с альбертов сразу, как подсохла весенняя распутица. на них же буду ездить уже до глубокой осени :ok2:

ps. внутрь хорошо бы положить камеры Michelin Latex C4. я к ним тоже привык за год - не подвели ни разу. с их тягучестью, почти бескамера. ездить можно на низком давлении и не бояться проколов. но есть необходимость подкачивать на 3-5 пси каждый день

Опубліковано

І ще...

Для гір у мене ось така пара покришок намалювалась.)))

Перед Швальбе Альберт у версії 2.25

Зад Швельбе Нобі Нік у версії 2.25

+ лайтові камери до них.

Передня забезпечує щеплення на камянистих..і головне мокрих (!!!) спусках. Задня.. відповіно.. накат і гальмування за рахунок твердішого компаунду і не так страшно її ковзяння по мокрому камінню і корінню. Хочу цю прарочку у максмальних веорсіях.. відповідно для Альберту це Альпенкрос.. а для НН це Еволюшн, фолдінг.

Також багато що залежить від тиску в шинах і налаштування підвіски.. АЛЕ шини.. це деталь... якою байк безпосередньо контактує з трасою.. і щоб замість них там не опинились ваші лікті, коліна або голова.. варто на них звернути першочергову увагу. :ok:

Опубліковано

О, нагадали про тему:

У Львові на гонці відтестував свою гоночку гуму, а саме Continental Mounting King II 2.2 Race Sport (2011) (перед) та Continental X-King 2.2 Race Sport (2011) (задок). Враження абсолютно позитивні. Ікс Кінг котить чудово, при цьому немає пробуксовувань в пісочку та на листі. При гальмуванні на спуску теж добре себе показав. Від передка взагалі мало не в захваті. Піщаний спуск з хорошою колією по середині і участаками сипучого пісочку проходився впевнено як ніколи. Ні сантиметру всторону передок не пішов в пісках, в колії/з колії вибирався на 5.

Чекаю тепер гавнєца, для тест драйву.

  • 2 року потому...
Опубліковано

Дайте пораду по виборі гуми, які критерії вибору, як її мацати, був на базарі - ніби щось є, але як у них розбиратись, мацав, ніби одинакові, тільки протектор і ціни різні.

Логіка каже, що чим більший шар протектора на покришці тим більший ресурс вона буде мати.

Колесо 26, бюджет мінімальний, мінімально допустимий.

Ці всі "панти" у вигляді рознокольорових смужок і написів мені не потрібні, аби катала довго, ну якщо не довго то якомога більше.

Дякую.

Забув добавити, катаю переважно на асфальті(70%), але часом і пересічна місцевість(30%).

Опубліковано

Куупи один раз хорошу гуму, наприклад туристичний Швальбе Марафон.. і забудеш про проблеми на кільки найближчих років.

Опубліковано

Стояли у мене Хюрікейни, гума взагалі безшумна і накат на висоті, але по бездоріжжі погано себе веде, а якщо дощ, то взагалі ніяк не їде.

Тому вирішив поставити щось ширше і агресивніше і недавно у Велозоні взяв собі два блек джеки, поки тільки позитивні враження, особливо радує ця гума на наших розбитих дорогах, м'яко їде. Та і накат нормальний при тиску від 3,5. Правда жужить на швидкості, але мені цей шум навіть подобається.

На рахунок базарної гуми, я б не ризикнув її купувати. А запах від неї :dont:...

Опубліковано

Куупи один раз хорошу гуму, наприклад туристичний Швальбе Марафон.. і забудеш про проблеми на кільки найближчих років.

есть Марафон задорого, то есть ещё Speed Cruiser у них. вообще по $20 за штуку или даже дешевле

Опубліковано

Блек-джек взагалі тихоня порівняно із рокет роном(назва відповідає шумності). Гудіння гуми, тріск тріщотки(хз як уркаїнською) - рекласуюча музичка

Опубліковано

Куупи один раз хорошу гуму, наприклад туристичний Швальбе Марафон.. і забудеш про проблеми на кільки найближчих років.

Дорогувато, пара моїх коліс не буде вартувати стільки, скільки пара такої гуми.

Тим більше вони розраховані на трасу, а що робити коли буду десь у лісовій місцевості? Вибрати передачу 1-1 і крутити як стартер?

На даному етапі просто придивляюсь, хотілось би почути поради стосовно вибору гуми. Я студент, багато грошей звісно не маю, от і питаюсь, як знайти таку, яка би була золотою серединою у співвідношенні ресурс/ціна, максимум, що готовий віддати за штуку це сотня гривень, не більше, але бажано менше.

Опубліковано

БлекДжек мені здається одним з найкращих варіантів по співвідношенню ціна/вартість. І антипробивний шар мені в них дуже подобається.

Але для тих хто трясеться над кожним грамом - це не варіант. Важкі.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...