Перейти до змісту

Перша ластівка економічної кризи вже в Луцьку


AltoAngelo

Рекомендовані повідомлення

Сьогодні взнав, що завод на якому я працюю "ВАТ Україна СКФ" (колишній ГПЗ) оголосив що працівники з листопада по грудень будуть працювати всього по 3 дні на тиждень. Керівництво заводу з "дрожащім голосом" каже, що замовлень на продукцію нема і не буде (що раніше працювали всі сім днів на тиждень). Близькі знайомі до начальтсва, по дружбі кажуть, що завод за декілька місяців просто закриється.

Я так сиджу і згадую, як деякі безвідповідальні політики з піною в роті кричали, що кризи НЕМА.

Я так розумію, що візьму табличку зі своїми даними, повішу її на шию і стану біля театралки, в пошуках роботи. І так вчинять більшість працівників заводу(будівництва теж заморожуються).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 62
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Ця ластівка далеко не перша. Подібні заходи (по скороченню робочих днів та відправленню працівників у відпустки за свій рахунок) здійснюються зокрема на ЛуАЗі і Кромберг-енд-Шуберті. Все це пов'язано з кризою автомобільної промисловості, в першу чергу, на Заході.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 Taurus Я ще в чора спілкувався з начальником зміни на "Кромберзі", робочий день там не скоротили. Години капають - зарплата нараховується.

А на підшипниковому, ЗП на пряму нараховується від кількості виробленої продукції, ніяких ставок там нема. Якщо люди будуть робити там по 3 дні на тиждень, то в них ЗП буде 600 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перша ластівка економічної кризи вже в Луцьку

пардон, но как-то поздно до вас докатилось...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перша ластівка економічної кризи вже в Луцьку

пардон, но как-то поздно до вас докатилось...

Так, може і пізно. Тільки коли 1 тис. працівників стане без робітними, за один день. Ти уявляєш які будуть наслідки для міста?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на Модерне уже 2ю неделю 3хдневная рабочая неделя

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, може і пізно. Тільки коли 1 тис. працівників стане без робітними, за один день. Ти уявляєш які будуть наслідки для міста?

в рамках одного города мыслить - узко. повторение ситуации десятилетней давности...

я сам лично помню аналогичные ситуации на том же ГПЗ. тоже месяцами дома сидели.

но тогда была локальная ж()па. а сейчас глобальная. которая у нас усугубляется внутригосударственными проблемами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Shura 1) І я про це саме. В інших країнах, влада старається хоч якось "вирулити ситуацію", а в нас на жаль... :)

Одним словом, потібно шукати нову роботу....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Одним словом, потібно шукати нову роботу....

правильно

в торговле.... или в банке

и как "держава" вырулит если конверные заводы всего мира снижают производтво?

выкупать у завода подшипники и ложить в гос.резерв?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Одним словом, потібно шукати нову роботу....

правильно

в торговле.... или в банке

Там де душі спокійніше :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну и откуда такая информация по СКФ Украина.

Я тут на работе сижу получаю заказы, читаю и херею от такой ДЕЗЫ!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2Daman газеты нужно читать ...... :)

Лектор делает доклад об успехах пятилетки:
- В городе А построена электростанция... Реплика из зала:
- Я только что оттуда. Никакой электростанции там нет! Лектор продолжает:
- В городе Б построен химический завод... Тот же голос:
- Неделю назад я там был. Никакого завода там нет! Лектор взрывается:
- А вам, товарищ, нужно поменьше шляться и побольше газеты читать!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну и откуда такая информация по СКФ Украина.

Я тут на работе сижу получаю заказы, читаю и херею от такой ДЕЗЫ!!!

Менше пива треба пити :)

-------------------------------------------------------------------------

Життя прекрасне, не зважаючи на маленькі "перегибы" на місцях. Нічого, все буде ОК :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Напишіть будь-ласка коли нам виходити на роботу, а то ми сидимо тєряємося :)

Чим більше кіпішу тим більша криза.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну и откуда такая информация по СКФ Украина.

Я тут на работе сижу получаю заказы, читаю и херею от такой ДЕЗЫ!!!

Менше пива треба пити :)

-------------------------------------------------------------------------

Життя прекрасне, не зважаючи на маленькі "перегибы" на місцях. Нічого, все буде ОК :)

Лутше пиво пить, чем панику устраивать! :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наскільки чув,на "триденку" дійсно перейшли ЛуАЗ і Модерн,про ЛПЗ чув,що будуть скорочення штату(мала рентабельність),на кількох крупних будівельних фірмах також пройшли скорочення(тільки не знаю чи офіційно працевлаштованих чи ні).

Знаю,що всім порізали,а багатьом взагалі закрили овердрафти.Гроші ходять від клієнта до клієнта через банк від одного до трьох днів.

Так шо мабуть безробіття массового не уникнути і бартеру також.

ЗІ:от я думаю,нашим людям не привикать виживати в таких умовах-дачі та села виручать, а от пендосам гаплик.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наскільки чув,на "триденку" дійсно перейшли ЛуАЗ і Модерн,про ЛПЗ чув,що будуть скорочення штату(мала рентабельність),на кількох крупних будівельних фірмах також пройшли скорочення(тільки не знаю чи офіційно працевлаштованих чи ні).

Знаю,що всім порізали,а багатьом взагалі закрили овердрафти.Гроші ходять від клієнта до клієнта через банк від одного до трьох днів.

Так шо мабуть безробіття массового не уникнути і бартеру також.

ЗІ:от я думаю,нашим людям не привикать виживати в таких умовах-дачі та села виручать, а от пендосам гаплик.

смєшалісь в кучу коні, люді. ..

овердрафтне кредитування уже відновлено. То, що гроші ходять, згідно постанови 319, іншим графіком, просто змусить більш відповідально ставитись до планування платежів. Та й режим проходження платежів уже не аткий категоричний згідно змін до Постанови.

ну і про піндосів- у них теж є ще неорані землі:))і повторюсь- поки грубий схудне, худий здохне. а піндоси грубі:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знаю,що всім порізали,а багатьом взагалі закрили овердрафти.Гроші ходять від клієнта до клієнта через банк від одного до трьох днів.

погано знаєш! овери повернули в четверг-пятницю, гроші з пятниці знов ходять день в день. проблеми з затримками платежу тепер можуть бути лише локально в певних банків...

Так шо мабуть безробіття массового не уникнути і бартеру також.

ЗІ:от я думаю,нашим людям не привикать виживати в таких умовах-дачі та села виручать, а от пендосам гаплик.

такий впевнений в пендосах? та ми з голоду спухнем поки тим пендосам гаплик прийде - величезні грошові резерви, величезні законсервовані свої родовища нафти і газу, добра половина з ТОП-100 компаній світу саме з пендосії, та й пендоси самі по собі такі патріоти що нам і не снилось...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...у сегменті non-food, як стверджує засновник мережі "Нова Лінія" Олег Шандар, відбулося незначне скорочення.

"У зв'язку з падінням обсягів продажів і необхідністю зберегти зарплату співробітників на колишньому рівні ми плануємо звільнити близько 10% персоналу центрального офісу. Але тих співробітників, які вже працює у супермаркетах цей процес не торкнеться", - говорить він. Не звільняють поки робітників і київські виробничі підприємства. За словами президента Федерації роботодавців України Олександра Соколовського, скорочення обсягів продажів і, відповідно, обсягів виробництва змушує їх про це замислитись.

"Після новорічних свят можуть початися масові скорочення", - не виключає він...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я декілька раз зіштовхувався з Шандаром(коли він відкривав Нову Лінію), тому мушу сказти, що говорить і пише він одне, а робить він зовсім інше(так як треба). З мого маленького досвіду в "Новій Лінії" можу сказати, що майбуть скорочуть штат продавців-менеджерів, бо вони сама слаба і без захистна ланка в цій структурі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Криза на СКФ? ;) Мого батька, який там працює, в суботу викликають на роботу. План великий.

Та й по кількості фур на території Модерна теж не скажеш що у них криза.

П.С. Та до кризи на СКФ все таки готуються. Цього року не підписали з працівниками колективного трудового договору. А раніше було що при звільненні виплачували 12 окладів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чутки в самій "Новій Лінії" підтверджують слова Шандора, що продавці на місцях звільнятись не будуть. І в цьому є беззаперечна логіка: адже саме ці люди створюють продажі, консультують клієнтів і стимулюють їх до покупки. Разом з цим, планується скорочення в ЦО, в чому також вбачаю беззаперечну закономірність: коли фірма росте і розвивається, постійно створюються нові адміністративні відділи, посади, які реально (на практиці) приносять мало користі. Тому періодично структура компанії, яка динамічно розвиваєтся, повинна переглядатись і змінюватись (вдосконалюватись), в першу чергу, за рахунок скорочення зайвих ланок, які часто дублюють функції інших підрозділів. Це не тільки оптимізує управління, дозволить скасувати багато бюрократичних процесів, а й зменшить адміністративні витрати компанії.

Стосовно ЛуАЗу: в пресі з'явився коментар щодо теперішньої ситуації на заводі голови їхньої профспілки:

Більше половини працівників ВАТ «Луцький автозавод» зараз перебуває у вимушених відпустках. Про це сьогодні, 21 жовтня, повідомив власкор ЗІК.

Голова профспілкової організації ВАТ «ЛУаЗ» Віталій Предмирський розповів, що у цьому «винна» економічна криза. За його словами, загальна ситуація в Україні з кредитуванням, бюджетом та безліччю інших чинників руйнує промисловість. Крім того, стверджує він, різко зменшується попит на продукцію.

Предмирський ситуацію прокоментував так: «Ми рекомендували людям взяти відпустки на тиждень. Наразі робітники працюватимуть не у дві зміни, як раніше, а в одну. Як тільки налагодиться ситуація, люди відразу ж повернуться на свої робочі місця».

Правда, коли саме ситуація налагодиться, очільник профспілкової організації не знає. Він лише зауважив, що на сьогодні робиться все можливе, аби повернути процес у нормальну «колію». Заплановано навіть здешевити продукцію автозаводу.

Подібна ситуація спостерігається сьогодні й на інших великих промислових підприємствах Волині.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

держава винна автозаводу більше 150млн.грн. (повернення ПДВ)

якби вернулиб то і працівникам робота знайшлась

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та не знайшлась би. Легковушки перестають випускати - перенесли виробнцтво. Автобусів навипускали, а їх не беруть (поганенька якість, драконові кредитні умови). Що працівникам робити, якщо продукція не продається?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

держава винна автозаводу більше 150млн.грн. (повернення ПДВ)

якби вернулиб то і працівникам робота знайшлась

а не те ли это 150млн.грн. (повернення ПДВ) которые Автозавод хочет за типа_продажу (может и было такое я не настаиваю) за граниуцу "дивайса для предотвращения эрозии трубопроводов в результете электролиза"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...