xc90 Опубліковано 23 Червня, 2024 в 17:17 #1 Опубліковано 23 Червня, 2024 в 17:17 (змінено) Цікавить реальний досвід користування хоча б 1+ рік. Якщо є хороший профільний форум - буду вдячний за посилання. Зокрема, чи можна купувати із суттєвим зниженням запасу ходу (100-130км) - який потенційно може бути запас через рік і які фактори на це впливають? p.s. Було б добре якусь окрему гілку для всіх інших автовиробників. Зокрема, розглядаю також Zoe і "табуретки" типу i-Miev. Змінено 23 Червня, 2024 в 17:19 користувачем xc90
foma144 Опубліковано 24 Червня, 2024 в 09:12 #2 Опубліковано 24 Червня, 2024 в 09:12 Найкраще про це скажу ті, хто ремонтує. Для мене це - https://www.youtube.com/@CarRepairVideos Зв'яжіться з ними, можливо в них є постачальники чи на продаж. 1
Plum Опубліковано 30 Червня, 2024 в 22:59 #3 Опубліковано 30 Червня, 2024 в 22:59 Маю Leaf 2106 (30 kWh) вже десь три з половиною роки, за цей час машина проїхала у мене десь біля 50 тисяч км, зараз загальний пробіг трошки менше 110 тисяч. Минулими вихідними жінка їздила у Львів цією машиною, а так як швидких зарядок дорогою немає аж до Малих Підлісок, вона про всяк випадок провела по 40 хвилин в Горохові на повільній зарядці дорогою і туди, і назад. Але по вартості дорога обійшлася копійки. Минулого року я двічі їздив Ліфом на Світязь. Заряджався в Ковелі на швидкій зарядці, часу на це витрачав менше, ніж потрібно, щоб попити кави, жодного дискомфорту. За час, поки машина в мене, запас ходу від зарядки впав реально мінімально, практично неромітно, і інколи і при 100% заряду зараз показує до 160-170 км (факторів насправді багато). Я вже і перестав давно слідкувати за SOH батареї, вона просто працює. Заряджаю в 99.9% випадків вдома струмом 16-25А (маю зарядку з можливістю регулювання) Влітку мені складно уявити обставини, за яких заряду не вистачить на день їзди по місту. Взимку, звісно, все трохи менш райдужно, але на кілометрів 100-120 можна розраховувати. Основний «ворог» батареї — температура. Як висока, так і низька, але особливо висока. А так як Ліф не має контуру охолодження батареї, то перегріти її можна швидкими зарядками або надміру агресивною їздою влітку, активно розряджаючи розгонами і заряджаючи рекуперацією при гальмуванні. Саме тому водіям ЕкоТаксі, наприклад, забороняють заряджатися на швидкій зарядці більше разу на добу, бо батарея не встигла б охолонути між зарядками. Також Li-Ion батареї не дуже люблять зарядку вище 80%, але, чесно кажучи, мій Ліф майже завжди заряджається до 100% і особливої шкоди від цього я не спостерігаю і з такими темпами деградації батареї вистачить ще дуже надовго. Маючи ще Tesla Model 3, я досі вважаю Ліф одним з найкращих автомобілів для міста і одним з кращих автомобілів на роль першого електромобіля. Машина максимально невибаглива і проста, надійна і якщо його заряджати здебільшого вдома повільною зарядкою, то батарея буде їздити дуже довго. 2 6
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти