Harddriver Опубліковано 12 Грудня, 2022 в 09:58 #1 Опубліковано 12 Грудня, 2022 в 09:58 (змінено) Такий: Беру як донора. Єдина умова - цілий, не поплавлений трансформатор Змінено 12 Грудня, 2022 в 10:00 користувачем Harddriver
Harddriver Опубліковано 12 Грудня, 2022 в 10:08 Автор #2 Опубліковано 12 Грудня, 2022 в 10:08 Кому цікаво - згорів через годину на 300 ватах навантаження: Отака ф-ня малята Техніка якісна Вихідні ключі ніби цілі: 1
Unknown Опубліковано 12 Грудня, 2022 в 10:24 #3 Опубліковано 12 Грудня, 2022 в 10:24 Будеш пропеллер для охолодження ставити після ремонту?
Dima4s Опубліковано 12 Грудня, 2022 в 11:13 #4 Опубліковано 12 Грудня, 2022 в 11:13 він не розрахований на годинні роботи.. думаю ти вже і сам це зрозумів)) я тепловізором дивився на свого( в мене вінга на 900ватт без вентилоятора), після 10 хвилин температура за сотню як на трансформаторі, так і на платі. Вчепив вентилятор, стало 60 плата і 95 транс. 2
Harddriver Опубліковано 12 Грудня, 2022 в 12:15 Автор #5 Опубліковано 12 Грудня, 2022 в 12:15 1 час назад, Unknown сказал: Будеш пропеллер для охолодження ставити після ремонту? Так, в одному вже стоїть. Цей працював без проблем на дохлому аккумі "сотці". Як поміняв на новий, отака фігня і відбулася ( 1
YVitaliy Опубліковано 12 Грудня, 2022 в 14:12 #6 Опубліковано 12 Грудня, 2022 в 14:12 Скільки вже таких за цю осінь бачив, жодного разу не було, щоб всі мосфети залишились цілими. Хоч один в парі мав пробій. Достатньо продзвонки на мультитестері. Була ситуація, коли радіатор разом з транзисторами відпаявся і впав на дно... 2
Dima4s Опубліковано 12 Грудня, 2022 в 14:21 #7 Опубліковано 12 Грудня, 2022 в 14:21 2 годин тому, Harddriver сказано: Так, в одному вже стоїть. Цей працював без проблем на дохлому аккумі "сотці". Як поміняв на новий, отака фігня і відбулася ( бачив таку думку, що потужні акуми не просажуються по напрузі до 11-12в, а тримають, скажемо, 13.5в і ось ця різниця заставляє грітись інвертор набагато більше. 1 1
YVitaliy Опубліковано 12 Грудня, 2022 в 17:24 #8 Опубліковано 12 Грудня, 2022 в 17:24 2 годин тому, Dima4s сказано: грітись інвертор набагато більше Довше. 300 Ват на виході, навіть якщо не враховувати реактивне навантаження і втрати на трансформаторі, це приблизно 25 ампер на первинній обмотці трансформатора. 100 амперного новенького акумулятора якраз і хватило б на 3 години. А старого вбитого - ні. Взагалі, 3 години роботи без охолодження при такому навантаженні - це монстр а не упс. В упсах є запас напруги для первинної обмотки (наприклад, стартових 10 вольт, 2.5 вольта в запасі), по зворотньому зв'язку він порівнює вихідну напругу і регулює напругу на первичці. Коли вже вихідна напруга падає нижче мінімальної, а запасу вхідної немає, упс вирубається. 1 1
Sashapetrash Опубліковано 14 Грудня, 2022 в 01:30 #9 Опубліковано 14 Грудня, 2022 в 01:30 (змінено) на сьогодні той упс буде коштувати як крило літака навіть і не робочий, причина думаю ясна а ось те що ТС користувався без примусового охолодження то дивно, про роботу упсів від автомобільних акумів є тем багато да і відео на ютубі хватає, де тестують і показують що воно починає кипіти вже після 15-ти 20-ти хвилин роботи, при споживанні в 150-180 ват, а при 300 то мабуть вже через 5-7 щодо таких експерементів то радив би використати на виході конденсатор та дросель, оскільки модифікована синусоїда таке собі, бавитись не раджу, особливо якщо збираєтесь живити насос котла чи холодильник ще з нюансів холодильник для прикладу споживає то не багато, але має так званні пікові споживання, наприклад при запуску компресора короткочасно може споживати кіловат а то і більше тому ті упси то така собі забава я б на місті ТС-а подивився в сторону китайських інверторів вже готових з чистим синусом на виході, ціна приблизно за інвертор на 3500 ват(само собою в пікові, довготривале навантаження ділимо на два) десь в межах 4000 грн., його мінімально доробити бо так як пишуть у відгуках працюють вони прекрасно і болгарки тягнуть і кавомашини, мікрохвилюовки, але китайці кладуть в комплект хиленькі дроти, да і всередині силові провідники замінити на кращі по січенню, і поставити якийсь додатковий обдув(лишнім не буде, хоча вони вже обладнані якимось там куллером) якось так ще забув вказати не маловажний нюанс, інвертор заряджати акум не вміє тому до акума ще треба буде зарядне, тут я рекомендую або купити готове автомобільне, або ж зробити самому тим паче зарджати акум автомобільний упсом, теж саме збочення, тут транс кипіти буде так само, але вже від струму зарядки акума Змінено 14 Грудня, 2022 в 02:07 користувачем Sashapetrash 1 1
Dima4s Опубліковано 14 Грудня, 2022 в 08:13 #10 Опубліковано 14 Грудня, 2022 в 08:13 6 годин тому, Sashapetrash сказано: ще забув вказати не маловажний нюанс, інвертор заряджати акум не вміє тому до акума ще треба буде зарядне, тут я рекомендую або купити готове автомобільне, або ж зробити самому тим паче зарджати акум автомобільний упсом, теж саме збочення, тут транс кипіти буде так само, але вже від струму зарядки акума А можна зарядку паралельно на клеми акума кинути? нічого не буде з упсом? тобто зєднати +упса з + батареї і + зарядки. і мінуси так само скрутити в купу. наприклад упс видає 0.7А. а мені треба 10А. якщо я вчеплю на клеми акума зарядку, не відключаючи від упса, щоб і упс заряджав і зарядка, чи не бахне упс?
Dima4s Опубліковано 14 Грудня, 2022 в 08:16 #11 Опубліковано 14 Грудня, 2022 в 08:16 @Sashapetrash https://prnt.sc/c-OZVUzIt74b
alexvvv Опубліковано 14 Грудня, 2022 в 08:39 #12 Опубліковано 14 Грудня, 2022 в 08:39 23 хвилин тому, Dima4s сказано: А можна зарядку паралельно на клеми акума кинути? нічого не буде з упсом? тобто зєднати +упса з + батареї і + зарядки. і мінуси так само скрутити в купу. наприклад упс видає 0.7А. а мені треба 10А. якщо я вчеплю на клеми акума зарядку, не відключаючи від упса, щоб і упс заряджав і зарядка, чи не бахне упс? Упс точно не повинен бахнути, бо він призначений для того, щоб на нього подавати напругу (з акумулятора чи з зарядки), тому теоретично не бахне, але коли упс буде багато струму споживати, питання в тому чи зарядка зможе стільки видати, чи є в неї захист від короткого замикання, якщо є, то має бути норм. 1
Sashapetrash Опубліковано 14 Грудня, 2022 в 10:20 #13 Опубліковано 14 Грудня, 2022 в 10:20 2 часа назад, Dima4s сказал: А можна зарядку паралельно на клеми акума кинути? нічого не буде з упсом? тобто зєднати +упса з + батареї і + зарядки. і мінуси так само скрутити в купу. наприклад упс видає 0.7А. а мені треба 10А. якщо я вчеплю на клеми акума зарядку, не відключаючи від упса, щоб і упс заряджав і зарядка, чи не бахне упс? так робити не потрібно, краще заряджати окремо, хіба що пробувати відєднати саму упсову схему зарядки, тобто або відключити обмотку транса та що дає напругу для зарядки, або по схемі там дивитись, але треба зробити так щоб плата упса бачила що акум заряджається по ідеї зробити можна, але треба дивитись того упса і його схему якщо вона є 1
YVitaliy Опубліковано 14 Грудня, 2022 в 11:34 #14 Опубліковано 14 Грудня, 2022 в 11:34 2 годин тому, alexvvv сказано: коли упс буде багато струму споживати, питання в тому чи зарядка зможе стільки видати, чи є в неї захист від короткого замикання, якщо є, то має бути норм. Таке можливо тільки у випадку, коли це on-line упс або просто інвертор. Якщо це простий avr упс, то все банально: упс працює від батареї, значить в розетці ніц немає, отже зарядка вимкнена. Коли в розетці з'являється енергія, упс відключається від батареї, отже і від зарядки нічого не бере. Але то таке. Мене от декілька разів переконували (намагались), що якщо на вихід упса підключити зарядку, і заряджати нею той же акумулятор, від якого живиться упс, то акумулятор не буде розряджатися. Таке собі джерело дармової енергії. 1
alexvvv Опубліковано 14 Грудня, 2022 в 13:07 #15 Опубліковано 14 Грудня, 2022 в 13:07 1 година тому, YVitaliy сказано: що якщо на вихід упса підключити зарядку, і заряджати нею той же акумулятор, від якого живиться упс, то акумулятор не буде розряджатися. Таке собі джерело дармової енергії. Це якась дуже складна схема, щоб акумулятор не розряджався, його треба відключити від упса.
Harddriver Опубліковано 16 Грудня, 2022 в 16:45 Автор #16 Опубліковано 16 Грудня, 2022 в 16:45 (змінено) В 14.12.2022 в 03:30, Sashapetrash сказал: на сьогодні той упс буде коштувати як крило літака навіть і не робочий, причина думаю ясна а ось те що ТС користувався без примусового охолодження то дивно, про роботу упсів від автомобільних акумів є тем багато да і відео на ютубі хватає, де тестують і показують що воно починає кипіти вже після 15-ти 20-ти хвилин роботи, при споживанні в 150-180 ват, а при 300 то мабуть вже через 5-7 щодо таких експерементів то радив би використати на виході конденсатор та дросель, оскільки модифікована синусоїда таке собі, бавитись не раджу, особливо якщо збираєтесь живити насос котла чи холодильник ще з нюансів холодильник для прикладу споживає то не багато, але має так званні пікові споживання, наприклад при запуску компресора короткочасно може споживати кіловат а то і більше тому ті упси то така собі забава я б на місті ТС-а подивився в сторону китайських інверторів вже готових з чистим синусом на виході, ціна приблизно за інвертор на 3500 ват(само собою в пікові, довготривале навантаження ділимо на два) десь в межах 4000 грн., його мінімально доробити бо так як пишуть у відгуках працюють вони прекрасно і болгарки тягнуть і кавомашини, мікрохвилюовки, але китайці кладуть в комплект хиленькі дроти, да і всередині силові провідники замінити на кращі по січенню, і поставити якийсь додатковий обдув(лишнім не буде, хоча вони вже обладнані якимось там куллером) якось так ще забув вказати не маловажний нюанс, інвертор заряджати акум не вміє тому до акума ще треба буде зарядне, тут я рекомендую або купити готове автомобільне, або ж зробити самому тим паче зарджати акум автомобільний упсом, теж саме збочення, тут транс кипіти буде так само, але вже від струму зарядки акума В 14.12.2022 в 15:07, alexvvv сказал: Це якась дуже складна схема, щоб акумулятор не розряджався, його треба відключити від упса. Все значно простіше. Китайське зарядНЕ (вумне, отаке) навантажено на акку, який навантажено на UPS APC-500. Від мережі УПС відключений взагалі. Для резервного світла хватає Тут інша "заковика". Упс програмно обмежено 30 хвилинами роботи. Звонив "гуру" по упсам, (тай прочій електроніці), Юрі В., так от він сказав, що цю "защолку" йому програмно не вдалось прибрати. А дешеві УПС-и, які працювали стільки, скільки на них подавалось 12 вольт лишились в 2000-них, разом з молодими апетитними тьолками, халявними зарплатами для ІТ-шників, грішми, що не влізали в кишеню і т.п. Змінено 16 Грудня, 2022 в 17:12 користувачем Harddriver 1 1
Sashapetrash Опубліковано 16 Грудня, 2022 в 18:04 #17 Опубліковано 16 Грудня, 2022 в 18:04 щось хз про яку таку защолку мова ось відео, да противні кацапи, але факт
Sashapetrash Опубліковано 16 Грудня, 2022 в 18:06 #18 Опубліковано 16 Грудня, 2022 в 18:06 навіть тут показано що упс працює більше 40-ка хвилин, перший раз чую про "защолкі", ну і упс вроді не 2000-х звичайна галіма АПС-шка
Harddriver Опубліковано 16 Грудня, 2022 в 18:40 Автор #19 Опубліковано 16 Грудня, 2022 в 18:40 Я б не сказав, щр вона галіма. Старий, той що згорів, тримав справно. Там в серіях вся заковика, кажуть.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти