Harddriver Опубліковано 24 Вересня, 2009 в 18:50 Поділитися #51 Опубліковано 24 Вересня, 2009 в 18:50 Біля Варшавки часом і з білайну на білайн недозвонишся. Завантаженість велика - на базарі одних покупців може бути до 5000, і всі частенько телефонують. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
4iter Опубліковано 24 Вересня, 2009 в 20:53 Поділитися #52 Опубліковано 24 Вересня, 2009 в 20:53 купив собі сімку лайфа.Купив, щоб на протязі тижня-двох подзвонити на абонентів Київстара і Лайфа, а потім викинути її геть.Сімку активував сьогодні 24.09.09. Як тариф обрав собі "Простий Лайф". При виборі тарифу "Про Простий лайф" (якраз той, де по 15 коп\хв після поповнення на 35 грн) написало, "З Вашого тарифного плану перехід сюди неможливий." Скажіть, чи буде в моєму пакеті діяти акція, про яку описано на сайті оператора:С 18.09.09 подключившись к тарифному плану Простой life:) абонент имеет возможность общаться по 0,15 грн /мин по Украине в пределах 100 минут в течение 30 календарных дней после пополнения счета на 35 грн или более одним платежом. Остаток минут на следующий период не переносится, минуты не накапливаются; Взято тутП.С. Похмуре мудило, що продало мені цей пакет в салоні Лайфа, що на Волі, пробурчало, що на цей пакет ніякі акції не росповсюджуються, буде тіко 35 коп\хв і інакше ніяк. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Sp_RoNdo Опубліковано 25 Вересня, 2009 в 11:31 Поділитися #53 Опубліковано 25 Вересня, 2009 в 11:31 Life - це фігня ще та!!! Є робочий телефон, поповняється по 35 грн. щомісяця, на рахунку було щось типу 60 грн. + бонус 70 грн. Як думаєте що зробили?.. Пришла смс, що типу ваші бонуси ви можете обміняти на хвилини розмов по Україні, відправте у відповідь смс дя підтвердження вашої згоди на обмін, я звісно нічого не відсилав... Надругий день всі гроші бонусу пропали і мені нараховано 120 хвилин по Україні... Прикол в чому... В тому що ці хвилини будуть використовуватися тільки тоді коли виговоряться гроші з основного рахунку, а тепер їх вже 15 грн. (( Але це лохотрон! Дуже радий що свій лайф викінув! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
kolser Опубліковано 25 Вересня, 2009 в 13:39 Поділитися #54 Опубліковано 25 Вересня, 2009 в 13:39 Скільки людей - стільки і думок. Користуюся Life (т.п. Простий Life) вже 3 роки і мене все влаштовує. Проживаю на окраїні міста, але ніяких проблем зі зв'язком немає, да і гроші ніколи нікуди не зникали Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Maggot Опубліковано 2 Листопада, 2009 в 13:28 Поділитися #55 Опубліковано 2 Листопада, 2009 в 13:28 користуюся лайфом і я, влаштовує майже все.А ось мамі моїй після останнього поповнення крові оператор попив. Телефон був певний час без поповнення на 35 грн; в 20-х числах жовтня купили картку і поповнились, все пройшло гладко. На наступний день з 35 гривень лишилось приблизно 25, дзвінків на інші оператори здійснено не було, лайф вільний і в мережі безкоштовно, перевіряли одразу після дзвінка. Після першої десятки виникала ще підозра, що під час одної поїздки просто в кишені пусті смс навідправлялись. (Виявилось пізніше, що ні - гроші просто пропали) Ще через декілька днів пропала знову десятка, дзвінків за межі мережі не було, або були обсягом в 2-3 хвилини, знову гроші пропали впусту. Сьогодні ранком прийшла SMS від оператора з повідомленням про малу кількість грошей - зараз на рахунку 53 копійки. В підсумку за 1,5 тижня оператор КИНУВ на більше, ніж 30 гривень. Вбачаю необхідність сходити в їхній центр з декількома знаками питання.До речі це все на фоні постійних спонтанних обривів зв'язку. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Maggot Опубліковано 2 Листопада, 2009 в 16:43 Поділитися #56 Опубліковано 2 Листопада, 2009 в 16:43 В лайфцентрі сказали, що це не їх рук діло, що ми підключились до бамбадоhttp://www.bambado.com/faq.phpдали їх телефон у Києві ( 044 5878594 ) та переконували, що бамбадо не тільки в лайфа, а й будь-де (брєд, на сайті пише що тільки лайф) може прислати смс. Дійсно знімається по 10 гривень за раз.Маразм ситуації в тому, що з телефона не було відправлено жодної СМС на їх номер щоб підключитись (історію повідомлень мама стирати не вміє, так що в списку відправлених все збережено), в телефоні не встановлено жодного інтернет профілю. Отже, на їх вап-сайт зайти нема можливості, так само як і потреби. Ах так, жіночка з центра сказала в подальшому користуванні читати всі повідомлення, що приходять (я їй сказав, що рекламу не читаю і одразу видаляю) і чемно зіскочила з відповіді на пропозицію взагалі відключити номер від реклами. Щоб відключитись від "послуг" (читай рейдерства) бамбадо треба відправити платну SMS. А де гарантія що номер одразу не підключать ще до якоїсь фіґні чи дія цієї SMS не буде рівноцінна плацебо?до речі точно така сама ситуація тутТакож порадьте халявну подібно лайфовській або майже халявну щоб не було сиру в мишоловці альтернативу для спілкування трьох людей від Київстар або МТС Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Scorpio Опубліковано 2 Листопада, 2009 в 18:08 Поділитися #57 Опубліковано 2 Листопада, 2009 в 18:08 При чому тут Лайф Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Maggot Опубліковано 2 Листопада, 2009 в 18:25 Поділитися #58 Опубліковано 2 Листопада, 2009 в 18:25 bambado це гарно замаскована дочірня компанія-партнер оператора, спеціалізується на збиванні грошей з абонентів лише цього оператора. 29.01.2009, 22:00 В Украине идет масштабное мошенничество связанное с мобильным оператором «Life».Происходит это следующим образом:На мобильный телефон абонента приходит SМS с номера 3773 с предложением воспользоваться услугой «мобильный медиа-плеер» и что 5 дней услуга бесплатна. При этом, если вы отправили обратно (на номер 3773) SМS или просто прошли по ссылке в разосланном спаме в бесплатную 5 дней «услугу» – то «услуга» подключается автоматически и через 5 дней делается платной. То есть, в явном виде абонент на платную услугу согласия не дает (например: «вы согласны подключиться на платную услугу – ответьте «Да») Никаких предупреждений типа «Вы подключены к платной услуге» абонент не получает.Если после этого не отписаться от этой услуги отсылкой SМS на номер 3774 (платно 2,5грн.!!!)услуга действует автоматически, каждую неделю снимая со счета абонента по 10грн. Отписаться от услуги пожилому человеку или не продвинутому в мобильной связи – не так просто (надо знать как, и это узнается при личном визите в центр обслуживания «Life», на сайт www.bambado.com, а более нигде).Стоимость доступа к порталу wap.bambado.com – 10грн. в неделю.Т.е. со счета ничего пока не подозревающего абонента автоматически снимаются деньги каждую неделю. Если учесть количество абонентов «Life» - 11млн. – снимаются немалые деньги. Причем за услугу которая не была оказана, и согласия на оказание которой абонент не давал.Налицо мошенническая схема приличного масштаба и немаленькими суммами денег. В моем случае, после прихода вышеописанного SМS с номера 3773 с предложением воспользоваться услугой «мобильный медиа-плеер» и что 5 дней услуга бесплатна, я просто удалил SМS сразу же по получении, недочитывая до конца, как и весь остальной подобный спам. В результате - из имевшихся на счету 25грн. на 18.01.2009 деньги были сняты 21.01.2009 (10грн.) и 28 .01.2009 (10грн.), как будто я дал согласие на на подключение к этой платной «услуге».Я не давал согласия на подключение к этой платной «услуге», я не пользовался этой услугой, я не знал о том, что я подключен к этой «услуге», я ничего не получал от провайдера GMF wap.bambado.com, кроме SMS. За что сняты 20грн. со счета? За что получил их «Life» или предоставляющий «услугу» некий провайдер GMF wap.bambado.comсайт в интернете www.bambado.com , являющийся официальным партнером «Life»? Почему платная услуга активируется и продляется автоматически?Почему абонент не предупреждается о подключении платной услуги?В центре обслуживания «Life» (г. Харьков, ул.Петровского, 5) претензии о неправомерном снятии денег со счета не приняли и предложили связаться с провайдером GMF wap.bambado.com по тел. 8-044-5878594, что оказалось невозможным, так как отвечает автоответчик-робот.Нигде на сайте http://www.life.com.ua не описан предоставляемый провайдером GMF сервис, каким образом активируется и как от него отказаться. Т.е. не предоставляется полная информация.На сайте www.bambado.com не описана активация «услуги» без отправки SМS на номер 3773 и платная автоматическая активация после 5 бесплатных дней. Т.е. абоненты намеренно введены в заблуждение.Зверніть увагу на дату повідомлення, це не одиничний випадок і придумана афера не вчора. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Terrable Опубліковано 2 Листопада, 2009 в 19:28 Поділитися #59 Опубліковано 2 Листопада, 2009 в 19:28 Замечал за Лайфом одну ерунду. Приходит смс рекламного характера, ну и в конце такой текст, "если вы желаете отключить услугу, отправьте смс с текстом хххх на номер хххх". Тоесть получается, они сами подключают какие-то услуги ничего не ведающему абоненту, а абонент в свою очередь, не читает рекламные смс и попадает на бабки... в любом случае абонент попадает на бабки, так как если отправить смс об отключении, то она как и написано выше, стоит около 2.5 грн... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Scorpio Опубліковано 2 Листопада, 2009 в 19:31 Поділитися #60 Опубліковано 2 Листопада, 2009 в 19:31 Так все таки хтось повівся на шару і відправив повідомлення. Так причому тут Лайф? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Maggot Опубліковано 2 Листопада, 2009 в 19:34 Поділитися #61 Опубліковано 2 Листопада, 2009 в 19:34 Сам лайф афішує цей номер як безкоштовний, а сайт контори каже про 2,5 грн Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Maggot Опубліковано 2 Листопада, 2009 в 19:39 Поділитися #62 Опубліковано 2 Листопада, 2009 в 19:39 Так все таки хтось повівся на шару і відправив повідомлення. Так причому тут Лайф?Лайф як мінімум при тому, що вмикає платні "послуги" контент-провайдера без згоди користувача. В тому то і діло, що не повівся. "Послугу" активувати можна за ідеалізованої чесності тільки перейшовши по вап-ссилці або відправивши SMS з текстом "DA" (підозрюю, що і без тексту машина відбору грошей вмикається). На телефоні-жертві вап не настроєний, як і будь-який доступ в тирнет, не відправлено жодної смс на короткі номери, так само як і на посторонні звичайні, рекламні повідомлення видаляються. "Послугу" активували без згоди абонента. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Scorpio Опубліковано 2 Листопада, 2009 в 19:53 Поділитися #63 Опубліковано 2 Листопада, 2009 в 19:53 А що крім мами ніхто не зміг користуватись телефоном. Я вже 10 років користуюсь ЮМС-МТС і 3 роки Лайфом ніразу не замічав втрати грошей на рахунку. Сходи на Лайф і попроси хай покажуть детальний рахунок по твому номеру. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
marko Опубліковано 2 Листопада, 2009 в 20:19 Поділитися #64 Опубліковано 2 Листопада, 2009 в 20:19 Сходи на Лайф і попроси хай покажуть детальний рахунок по твому номеру.цей выріант може пройти якщо номер контрактний Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Maggot Опубліковано 2 Листопада, 2009 в 20:19 Поділитися #65 Опубліковано 2 Листопада, 2009 в 20:19 Якби телефоном міг хтось навіть теоретично користуватись я б мовчав в тряпочку і не ходив сьогодні в лайф. Як казав Антон Уральський "Я верю своим глазам, я верю своим ушам"Прогресбар розчарування в операторі у мене досяг вже 95%, перший раз довіра пошатнулась 2,5 роки тому, коли у мене з рахунку забрали свіжозібрані бонуси ~ 80 грн.цей выріант може пройти якщо номер контрактнийАбо за червонець на місці в них роздруківку випросити. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Kaktus1990 Опубліковано 2 Листопада, 2009 в 21:07 Поділитися #66 Опубліковано 2 Листопада, 2009 в 21:07 Якби телефоном міг хтось навіть теоретично користуватись я б мовчав в тряпочку і не ходив сьогодні в лайф. Як казав Антон Уральський "Я верю своим глазам, я верю своим ушам"Прогресбар розчарування в операторі у мене досяг вже 95%, перший раз довіра пошатнулась 2,5 роки тому, коли у мене з рахунку забрали свіжозібрані бонуси ~ 80 грн.цей выріант може пройти якщо номер контрактнийАбо за червонець на місці в них роздруківку випросити.В мене така ж сама фігня. Тільки не більше 4 грн "зїло" Телефоном користується 76 літня бабуся - телефон жабка, інтернет відімкнений, + до того телефон цілий день лежав у шухляді. У вечері перевіряє рахунок і виявила, що пропало коло 4 грн. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
_sergius Опубліковано 2 Листопада, 2009 в 21:46 Поділитися #67 Опубліковано 2 Листопада, 2009 в 21:46 16 літня бабуся???Щодо різних рекламних СМС від контент провайдерів, то life:) дійсно цим славиться. Але навіщо відправляти якісь там СМС-ки і потрапляти на "бабки", якщо можна просто подзвонити до оператора і напрягти його відключити ту послугу яку ти не замовляв і вона тобі нафіг не треба. Саме так я і зробив свого часу. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
popskiller Опубліковано 3 Грудня, 2009 в 20:38 Поділитися #68 Опубліковано 3 Грудня, 2009 в 20:38 На этом й-ном Лайфе с декабря у пользователей тарифа СуперЛайф не использованные деньги за месяц - СГОРАЮТ и больше не переносятся на следующий месяц !!!!!!!!!! ОПА !!! Так ушла 20-ка !!! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Wettal Опубліковано 9 Вересня, 2010 в 18:50 Поділитися #69 Опубліковано 9 Вересня, 2010 в 18:50 Новина для користувачів Лайфу:.ТОВ "Астеліт", що надає телекомунікаційні послуги під торговою маркою life:), повідомляє про перейменування та внесення змін до тарифного плану "life:) ГАЛИЧИНА". З 16.09.2010 року для всіх існуючих абонентів тарифного плану "life:) ГАЛИЧИНА" буде змінено назву тарифного плану на "life:) Разом Захід". Додатково для тарифного плану "life:) Разом Захід" буде введено нові умови, а саме: скористатись тарифом "life:) Разом Захід" зможуть абоненти на адміністративній території Львівської, Івано-Франківської, Тернопільської, Закарпатської, Чернівецької, Волинської областей. ТОВ "Астеліт" наголошує, що інші умови тарифного плану "life:) Разом Захід" залишаться без змін...А тут офіційно http://www.life.com.ua/index.php?area=mylife&lng=uk&page=1-28 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
IronSun Опубліковано 28 Липня, 2011 в 13:56 Поділитися #70 Опубліковано 28 Липня, 2011 в 13:56 Щоб не створювати нову тему. Хто вже спробував "Безлімітний Інтернет"? На сайті вроді все "чисто" звучить: 999ГБ/29грн. При получении и передаче данных из сети Интернет в обьеме, превышающем 10 ГБ/мес., скорость доступа к сети Интернет будет ограничена до 64 Кбит/сек. Цікаво, яка ж тоді не лімітована швидкість? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Wettal Опубліковано 16 Вересня, 2011 в 15:14 Поділитися #71 Опубліковано 16 Вересня, 2011 в 15:14 Інформація для користувачів ТП "Свободный life Максимум Запад (Галичина)" Услуга "life 5 копеек" Период подключения к услуге: 15.09.2011- 31.10.2011 Услуга действует на постоянной основе.Стоимость: 10 грн (с НДС и без ПФ). Оплата осуществляется только с основного счета. Срок действия услуги: 30 календарных дней с момента активации. Услуга автоматически продлевается на последующие 30 дней в случае наличия 10 грн (с НДС и без ПФ) на ОС. Услуга доступна только для ТП "Свободный life Максимум Запад" Согласно услуге "life 5 копеек" абоненты имеют возможность осуществлять звонки на номера фиксированной связи, а также на номера других операторов Украины стоимостью 0,05 грн/мин в пределах 200 минут на протяжении 30 дней. В случае, если 200 минут будут использованы ранее, нежели за 30 дней или в случае отсутствия достаточной суммы для продления услуги, последующие звонки по вышеуказанным направлениям будут тарифицироваться согласно стандартным тарифам ТП "Свободный life Максимум Запад". По истечению срока действия услуги неиспользованные минуты не суммируются и не переносятся на следующий период. Абоненты имеют возможность заказать услугу только 1 раз в течении 30 дней. Для активации / деактивации: Наберите *141*30#, нажмите кнопку вызова и подтвердите свой запрос. _________________ Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Anonyme Опубліковано 22 Вересня, 2011 в 15:08 Поділитися #72 Опубліковано 22 Вересня, 2011 в 15:08 а чому немає цієї інфомації на офсайті? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Wettal Опубліковано 22 Вересня, 2011 в 20:01 Поділитися #73 Опубліковано 22 Вересня, 2011 в 20:01 а чому немає цієї інфомації на офсайті?Це питання до оператора. Знаю, що декому приходять смс-ки з пропозицією нею скористатися. Можливо не планують сильно рекламувати. Головне, що вона функціонує, і багато абонентів (в тому числі і я) її підключили. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
agerman Опубліковано 22 Вересня, 2011 в 21:26 Поділитися #74 Опубліковано 22 Вересня, 2011 в 21:26 Щоб не створювати нову тему. Хто вже спробував "Безлімітний Інтернет"? На сайті вроді все "чисто" звучить: 999ГБ/29грн. При получении и передаче данных из сети Интернет в обьеме, превышающем 10 ГБ/мес., скорость доступа к сети Интернет будет ограничена до 64 Кбит/сек. Цікаво, яка ж тоді не лімітована швидкість? не лимитированная скорость в пределах 250-300 Кбит/сек. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Anonyme Опубліковано 23 Вересня, 2011 в 06:26 Поділитися #75 Опубліковано 23 Вересня, 2011 в 06:26 а чому немає цієї інфомації на офсайті?Це питання до оператора. Знаю, що декому приходять смс-ки з пропозицією нею скористатися. Можливо не планують сильно рекламувати. Головне, що вона функціонує, і багато абонентів (в тому числі і я) її підключили.якщо так, то дана послуга переплюнула і КС, і МТС ))) треба буде і собі купити номер лайфу. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.