Перейти до змісту

Наші Хоббі/захоплення - "очумелые ручки"


Zheny@

Рекомендовані повідомлення

Там все просто. http://www.123avr.com/z8.htm тут про ШІМ на МК я вчився. Для цих функций думаю буде достатньо ATtiny2313 рахуй ще декілька кнопочок і 3 транзистора ну і там дрібнички. З написанням програми можу допомогти, запрограмувати МК також можу:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 143
  • Створено
  • Остання відповідь

Знову до теми мого хоббі:) Зробив невеличкий перехідничок USB->COM який створює віртуальний СОМ порт на ПК які не мають фізичного СОМ порту. Для себе зробив не повно функціональний, а лише на сигнали передачі даних Rx i Tx.

post-4534-1245426637.jpg

post-4534-1245426641.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прикольно)))) А ця "печатна плата"... це просто припой ?)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прикольно)))) А ця "печатна плата"... це просто припой ?)

"печатна плата" - друкована плата - склотекстоліт - це ізолятор покритий шаром зазвичай міді. Спочатку плата малюється на папері/ком'ютері, я надаю перевагу коп'ютеру:) потім цей малюнок переводиться на склотекстоліт, я це роблю за допомогою друку на лазерному принтері, а потім праски:) потім вона травиться, зазвичай в хлорному залізі, або кислоті, тоді ми отримаємо потрібні нам провідники/дорожки. На фото можна побачити їх, я їх лужу припоєм, просто так припоєм думаю не вийде зробити :D Ось приблизно такий процес виготовлення власної друкованої плати. Є ще варіант купити так звані монтажні плати, там є просто отвори з кроком 2,54 та навколо них контактні площадки, але всі з'єднання на таких платах потрібно робити за допомогою великої кількості припою та провідників, естетичними такі плати назвати важко тай часто ці провіднички які "вісять" є своєрідними антенами, які вловлюють всілякі перешкоди:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

FOX92, вибач, кажу ж чайник :blush:

Ось щось приблизно ще знайшов)

icon_plus_1.gifCпособ 3
Способ 3: Изготовление с помощью лазерного принтера.

Еще один способ. Утюг. Я использую обычный стаpый электpоутюжок с теpмоpегулятоpом, pегулятоp ставлю на "лен". Лазеpный пpинтеp или ксеpокс с однокомпонентным тонеpом. Опpобованы HP LJ3P и LJ4L с полным успехом, с QMS и копиpами Mita не получилось ничего - слой тонеpа очень тонкий. Пpи печати из виндов ставлю контpаст на максимум, слой тонеpа пpи этом легко пpощупывается пальцем. С пеpезапpавленными каpтpиджами не пpобовал, хотя по моим наблюдениям они иногда дают даже более толстый слой тонеpа. Мелкая шкуpка, очищенный бензин или ацетон для обезжиpивания. Бумага. Я пользуюсь листками из жуpнала Stereo&Video. Там очень тонкая мелованная бумага. Типогpафская кpаска не мешает. Hа обычной каландpиpованной бумаге тоже пpобовал, но получается отвpатно. Финская меловка (~80 г/м) вpоде бы подходит, но pазмокает слишком медленно.

Пpоцесс: Печатается на тонкую меловку зеpкально пеpевеpнутый pисунок платы. Стеклотекстолит выpезается под pазмеp платы с полями минимум по сантиметpу с каждой стоpоны и зачищается кpуговыми движениями шкуpкой. Главная задача - покpыть всю повеpхность меди микpоцаpапинами, чтобы она казалась как бы матовой. После зашкуpки обезжиpить тщательнейшим обpазом, а заодно убpать всю пыль, даже из цаpапин. Стеклотекстолит кладется медью на тонеp и бумага обоpачивается и фиксиpуется скотчем чтобы не съехала пpи пpишкваpивании. Hужен легкий натяг, но пеpетягивать вpедно. Иногда полезно обеpнуть полученный бутеpбpод еще одним листом писчей бумаги для того, чтобы уменьшить веpоятность того, что под утюгом бумага с тонеpом "поедет". Плата кладется тонеpной стоpоной ввеpх. Hа нее плоскостью ставится пpогpетый утюг секунд на 20-30, чтобы стеклотекстолит пpогpелся. Потом pебpом утюга с умеpенным нажимом (тут надо pуку набить экспеpиментально) несколько pаз тщательно пpоходится вся повеpхность. Если пеpежать тонеp pастекается в стоpоны и pисунок получится pазмазанным, если недожать - может не пpилипнуть. Hа плату 10x10 см у меня уходит около 2-3 минут. После того, как остыла, плата кладется в теплую воду минут на 20-30, после чего pазмокшая бумага легко удаляется, оставляя тонеp на плате, а меловой слой на тонеpе. Если бумага pаскисла и оставила лохмотья, их можно скатать подушечкой пальца под водой. Hоpмально пpиставший тонеp даже ногтем скоpябать тяжко, так что если под пальцем что то отвалится - значит недогpели или недожали в пункте). Mеловой слой на повеpхности тонеpа игpает pоль дополнительной маски, котоpая закpывает поpы в тонеpе, но если недоpазмочить, то он может закpывать и отвеpстия под последующее свеpление(я всегда их делаю, потому как это потом избавляет от накеpнивания).

Сушится без нагpева, тонеp имеет свойство отваливаться если мокpую плату сушить под лампой или на батаpее. Hепpопечатки подpисовываются несмываемым маpкеpом. Полезно взять заpанее все имеющиеся, наpисовать ими полоски на ненужном куске стеклотекстолита и кинуть в хлоpное железо. Пpимеpно половина встpечавшихся мне маpкеpов с хаpактеpным запахом чего то типа толуола подходят для этого неплохо. Во всяком случае минут 5 деpжат, если не теpеть. BTW: у меня непpопечатки появляются максимум на одной плате из 10). Если меловой слой где то пpикpыл отвеpстия (на сухой плате это видно пpекpасно) - можно его аккуpатно с них убpать иголочкой. Тpавится в подогpетом pаствоpе хлоpного железа. Раствоp должен быть достаточно концентpиpованным, я одну объемную часть кpисталлов на глазок заливаю двумя частями гоpячей (60-70 гpадусов) кипяченой воды и после полного pаствоpения фильтpую... Темпеpатуpу выше 50 гpадусов не делал никогда, уже пpи 40-50 на тpавление уходит всего несколько минут, а пpи более гоpячем pаствоpе тонеp и поплыть может. Теpеть плату ватным тампоном нежелательно, лучше покачивать, но надо следить, чтобы не осталось воздушных пузыpьков на повеpхности... После тpавления тонеp удаляется чем нибудь (я пользовал смывку для лака для ногтей или аэpозоль Flux-Off). После этого свеpлится, обpезается и так далее, как обычно. Пpовеpено, pаботает. Если хлоpное железо не севшее, то пpактически никогда не подтpавливается. Доpожки уже 0.5 мм могут не получиться, я обычно делаю в pайоне 0.8мм. Двухстоpонние платы делать пpосто не пpобовал - не очень то и надо было, хотя не исключаю что пpи известной аккуpатности и тщательном совмещении листов на пpосвет пеpед закладкой между ними текстолита удастся сделать и их... Единственное - не пpедставляю как фиксиpовать пpи этом (может быть узкие полоски двухстоpоннего скотча на полях).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нема тут за що вибачатись))))) А такі тексти ховай в "спойлер":)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Да..., зараз стільки можливостей. Не те що лише транзистор МП-39, МП-42.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зробив невеличкий перехідничок USB->COM

MAX232?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

MAX232 це лише перетворювач рівнів і не більше, сам перехідник це FT232 від FTDI:) І замість МАХ232 я використав ST232 просто вони вдома були, більшість дрібних деталей з непрацюючих плат HDD та CD ROM. СОМ з мамки випаяв, UBS з згорівшої флешки, от такий перехідничок вийшов майже з підручних матеріалів:)

2 serega не дивлячись на мій вік, я ще застав ці транзистори, починав на них се робити, в них просто супер характеристики :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори
2 serega не дивлячись на мій вік, я ще застав ці транзистори, починав на них се робити, в них просто супер характеристики :D

ага, і універсальні: верх корпуса відрізав - і отримуєш фотоелемент :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ага)))))) От тільки в мене ніяк не получалось рівно відрізати:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

MAX232 це лише перетворювач рівнів і не більше, сам перехідник це FT232 від FTDI:)

Ну да, точно. Подзабыл малость. Валяется дома, когда-то хотел собрать K-Line адаптер для машины, а потом забил.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не знайшов я на Варшавці ні 3-колірних світлодіодів, ні потрібної мені мікросхемки) Мабуть правда замовлю)

Якщо підійдуть такі UL-AF-5060U4FU57GH190BC-A то можу на тестування дати пару штук :) Куплені в Києві по 6.90грн, я часто замовляю всякі такі фінтіплюшки в інеті.

post-2302-1245679881.jpg

post-2302-1245679907.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 KOTuK RGB матрицю робив? Якшо так то по можливості зроби відео роботи:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Угу) Мені теж цікаво) І цікаво, наскільки вони яскраві)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 Tarzanych порада ШІМ роби в районі 60-100Гц так краще регулюється яскравість.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тільки герци? Навіть не кілогерци?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

АгА))) Я експерементував))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ультраяскраві, 9шт на всю потужність - ловляться "зайчики".

Це не матриця буде, це буде підсвітка мікроскопа, 16млн. кольорів.

Світлодіоди - струмові прилади. Найкраще (але й складніше) живити спеціальними драйверами, там частота 100кГц-250кГц.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я теж думаю, що краще не менше 1-10 кГц.

А драйвери купляти не бачу сенсу)

Ще таке питання, в описы пише, що 3 ныжки R, G, B + спільний анод)

А тут всі 6 ніжок) Це добре, але точно ця модель? Ще судячи по опису, яскравість в них менша ніж в звичних світлодіодах) Правда кут розсіювання більший)

На ринку немає НІЧОГО( Ледь знайштов контролер ATMega8, і то мабуть замовлю)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Світлодіод - струмовий прилад, напруга не так важлива :) Драйвер забезпечує стабільний струм, що продовжує життя світлодіоду і вдається досягти макс. яскравості, при мінімально можливому нагріві.

Всі контори, що продають ці світлодіоди, пишуть, що у них спільний анод, при цьому дають даташит, в якому аноди роздільні :)

Насправді аноди роздільні.

А купувати запчастини у нас на ринку - остання справа, коли "горить". Зазвичай я замовляю в Києві, Харкові, Донецьку або в Вінниці :) "Автолюкс", "Нічний експрес" довозять сюди.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так мікроконтролер так само)

Я про яскравість)

Ця модель - 200-300 мКд

Звичайний світлодіод, опуклий, з лінзою, дає потік світла 1-2 Кд)

Або я неправильно зрозумів ці поняття, або він тьмяніший)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На рахунок частоти, я помітив, що при 15кГц та 43кГц регулювалась яскравість значно гірше ніж при 60Гц. Десь на форумі ношов виписку про використання ШІМ так там також пише, що для світлодіодів краще вибрати частоту біля 100Гц:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

як саме гірше?)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо "ця модель" це ті світлодіоди, що на моєму фото - то у них 700mcd/250mcd/250mcd (GRB).

Звичайні 5мм 5-55mcd.

Звичайні ультраяскраві - 0.3-4cd (але там 2-4 кристалика) :)

Не забуваємо, що люмени - векторна (напрямлена) величина :)

Звичайні потужні (1Вт і більше) ультраяскраві 270(!) люменів дають.

А ще бувають не звичайні, надпотужні, 10Вт, там 1350 люменів буває :) В автівках, замість галогенок використовують :)

Давайте перелазити в скайпи/аськи/ПМ :) Я дивуюсь, що ще немає РО на тиждень :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...