Перейти до змісту

Немає зовнішнього інтернету...


fantazy

Рекомендовані повідомлення

взагаліто це не моє діло бо я ніколи не користувався інетом від Фотакому ака ДатаГруп але маю хоть і невеликий провайдерський досвід, скажу одне.. ніколи клієнт не похвалить провайдера коли все працює а лише завжди тільки плаче що дорого, хоча йому важко самому прикинути скільки все це коштує щоб до нього підвести омріяний кабель з інетом і скільки сили та труда на це тратиться і незнає клієнт як мозГ кіпить в 3 часа ночі коли якась хня стається.. його лише цікавить: .."..чого це інет пропав...провайдери муд..ки ніфіга нехочуть робити і навсе забили..." Але ж подумайте шановні самі своїми світлими головами.. чи є такі мозахісти які б вклали скажені гроші в організацію мережі і забили б просто так на неї ? Ви б так зробили ? Я думаю потрібно більш лояльніше відноситись до тих людей (адміни, технарі, інженери..) які якоби і болти валяють але ж все працює... а от коли все лягає так не ви ж паритесь що потрібно робити .. а вони... тому булоб краще просто потерпіти мовчки (ну або покричати в туалеті де ніхто не чує) і побажати нашим хлопакам швидко та якісно все виправити...

З.І. Раніше я також міг гнати на провайдера, але після 2 років практики з таким видом діяльності дійшов одного висновку: ця робота ніколи не буде благодарною але давайте хоча б мозГ їм не парить.. самі все розуміють і якшо і затримка із виправленням проблеми то явно вона не виражена в плані всі на все забили...

З.І.З.І. Це лише моє імхо, кожен вправі розуміти це по своєму...

Співчуття бідним технікам - це, безперечно, справа благородна! Але якщо твоя робота безпосередньо пов'язана з інетом, а від таких збоїв ти втратив би суттєву частину свого місячного заробітку(з 30 днів, до прикладу,- мережа нормально працювала - 19(!)) - я б глянув на твою реакцію.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так до чого тут співчуття та благороЦтво ? іноді буває що потрібно тех. матеріал міняти, а він коштує зараз не один десяток тис. грн., а із ринкової політики на інет, провайдери вимушені по мінімально-допустимій для себе ціні продавати інет, а через те що конкуренція не маленька і загнеш ціну попадеш в історію.. клієнти розбіжаться, а за те що ви шановні платите доводиться не лише податки платити але і оплачувати ще купу рахунків, що для себе скажімо лишається чуть більше ніж для робочих які на тебе працюють от і виходить що обновити тех.матеріал немає коштів, тому доводиться адмінам в бубен стукать а технарям шаманить із того що є... більше того, я думаю що якшо дану проблему (з 30 днів, до прикладу,- мережа нормально працювала - 19) зафіксувати більш в матеріальному вигляді і звернутись до провайдера, то навряд там би настільки жостко і посилали б, думаю можна булоб домовитись про оплату невдалого місяця згідно усної домовленості, або письмового додатку до основного договору...

З.І. А якщо комусь впирається настільки якість то будьте готові не такі суми платити за канал, скажімо 1400- 1600 грн/міс, лише за 1мб/сек. От тоді можна кричати коли інет лягає більше ніж на 3 години... хоча там такого і не буває.....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

REDAKTOR

Якщо ваша робота безпосередньо залежить від стабільного доступу до інтернету, то, як на мене, варто потурбуватись про резервний канал. У будь-якого провайдера може виникнути аварійна ситуація (за останніх декілька років такі речі були помічені чи не у всіх провайдерів, які надають доступ у Луцьку).

Це, звісно ж, не знімає відповідальності за якість надання послуг з основного провайдера. В рамках договору, звичайно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

DrFaust

Ти справді вважаєш, що варто заради 20 гривень, які можуть повернути, звертатися в офіс, і втрачати робочий день:lol:

Якщо ти уважно читав попередні пости, то зрозумів би - мова про те, що останнім часом немає в провайдера надійності - немає гарантій, що завтра знову щось не виб'є, або, що ту швидкість, яка є в даний момент (130 секунд, наприклад, для 1 сторінки борди:)), не почнуть налагоджувати ще тиждень!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Рік назад на Візорі була схожа ситуація.

Незнаю наскільки правда, але по довідці Візора, тоді сказали що ім перебили оптику, коли рили дорогу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

DrFaust

Ти справді вважаєш, що варто заради 20 гривень, які можуть повернути, звертатися в офіс, і втрачати робочий день :lol:

Якщо ти уважно читав попередні пости, то зрозумів би - мова про те, що останнім часом немає в провайдера надійності - немає гарантій, що завтра знову щось не виб'є, або, що ту швидкість, яка є в даний момент (наприклад,130 секунд для 1 сторінки борди :) ), не почнуть налагоджувати ще тиждень!

хм... із 30днів лише 19 нор послуги і мова йде про 20 грн... цікаво то яку ж суму ви платите ? якщо питання до 50 грн в місяць.. то це навіть не етично гнати на провайдера який на мою думку роздає просто халяву.. тоді дійсно скористайтесь вище порадою про резервний канал... і нерви в порядку і робота буде робитись :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

To REDAKTOR Якщо твій заробіток критично залижеть від наявності каналу, то в першу чергу не треба жлобитись собі на бекап, а не рвати волосся на голові, коли пропадає інет і кричати в матюгальник на прова. Ібо, все що може зламатись, рано чи пізно зламаєтсья.

P.S. Поки писав - БІО випередив.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Резервний канал - це, безперечно, дуже класно. Але знову ж таки, проблему провайдера ми перекидаємо на користувача. Мов, та візьми собі підключи і не мучся:lol:

Так, справді, можна доплатити. Але навіщо??! Якщо і за ті 65 гривень, є всі підстави вимагати зв'язок належної якості.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Резервний канал - це, безперечно, дуже класно. Але знову ж таки, проблему провайдера ми перекидаємо на користувача. Мов, та візьми собі підключи і не мучся :lol:

Так, справді, можна доплатити. Але навіщо??! Якщо і за ті 65 гривень, є всі підстави вимагати зв'язок належної якості.

Ви помиляєтесь відносно великої підтримки за 65 грн в місяць... непам'ятаю де таке читав але суть була в слідуючому.. послуга вважається наданою якщо від клієнта пінг стабільний (тобто пофіг які затримки, головне що пінгається) і безперервний, в договорі завжди все чітко описано (якщо ні то самі винні раз підписали) про підтримку і т.д. на користувача ніхто нічого не скидає, просто самі ж ви свобідні у виборі послуг від різних провайдерів... якто кажуть: Я НЕ СОНЦЕ ВСІХ НЕ ОБІГРІЮ... мені припустимо булоб за 65 грн абонплати потерпіти 2-3 дня без інету, а от коли було потрібно стабільність і якість на всі 100%, тоді платив 1450 грн/міс і 450 грн/міс резервного каналу...і ніхто нінакого не ображався, підтримка була взагалі супер, бо коли МІЙ сервер лягав о 3 ночі, то адміни від провайдера самі звонили вночі і повідомляли що між нами канал лежить.... робіть висновки: які гроші - така і послуга..:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

DrFaust

Переконав. Піду замовляти сервіс за 1400 :lol:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...