fantazy Опубліковано 30 Липня, 2008 в 17:33 Поділитися #1 Опубліковано 30 Липня, 2008 в 17:33 Звоню на фотаком - ніхто не бере трубку. (780003)Потрібний інтернет.. а його немає.На борду заходить. Така ж проблема у сусідів. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
REDAKTOR Опубліковано 30 Липня, 2008 в 17:44 Поділитися #2 Опубліковано 30 Липня, 2008 в 17:44 fantazy Навіщо тему у флейм?! Цілком актуально - ситуація аналогічна! Ну а загалом, останнім часом, якість надання послуг компанією дата груп - неприємно вражає Складається враження, що вони кайф ловлять від власної безнаказаності Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
fantazy Опубліковано 30 Липня, 2008 в 17:51 Автор Поділитися #3 Опубліковано 30 Липня, 2008 в 17:51 Ну і що робити? P.S. Я взагалі дивуюсь як ще борда відкривається. Там же при загрузці купа посилань на інші сайти Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Ha3aP Опубліковано 30 Липня, 2008 в 18:11 Поділитися #4 Опубліковано 30 Липня, 2008 в 18:11 Аналогічно. Тільки номер 780003 занятий постійно. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
MANJAK11 Опубліковано 30 Липня, 2008 в 18:26 Поділитися #5 Опубліковано 30 Липня, 2008 в 18:26 мене це все вже починає дуже сильно дратувати ((( ще недавно з найкращого (на мою думку) інтернету, датагруп поступово стає найгіршим може це укртелеком викупив датагруп ? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Barmalei Опубліковано 30 Липня, 2008 в 19:09 Поділитися #6 Опубліковано 30 Липня, 2008 в 19:09 Люди, напишите, кто что знает когда инет появица Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Black Опубліковано 30 Липня, 2008 в 19:13 Поділитися #7 Опубліковано 30 Липня, 2008 в 19:13 Оператор рішень вирішив всіх відключити сьогодні... А резервних каналів що у них немає??? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ursa Опубліковано 30 Липня, 2008 в 19:22 Поділитися #8 Опубліковано 30 Липня, 2008 в 19:22 Ситуация началась ещё в конце рабочего дня. Страничка грузится 5 минут. Внешнего нет. Пингуются все шлюзы, пингуются просто отлично - <1мс. Телефон занят. Насколько я понимаю - это проблема глобальная, такое пару раз было раньше - пропадал инет и "умирал" ЦОА "Фотакома". Как только проблема с коннектом исчезала - телефон начинал работать. Во всех остальных случаях - дозвониться можно без особых проблем (когда глюки на "местном" уровне). С чем связано это "занято" - непонятно. Может, телефон висит на тех же проводах, что и инет Или его отключают из-за проблем с электрикой в главной серверной. Или же из-за того, что все заняты восстановлением инета - и тогда нет никакой разницы "занято" там или "длинные гудки" В последнее время - больше года точно - никаких проблем с инетом я не наблюдаю. Исключение - когда массово резали кабеля и была гроза. Поэтому пока не вижу повода сильно расстраиваться - всё образуется Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ursa Опубліковано 30 Липня, 2008 в 19:29 Поділитися #9 Опубліковано 30 Липня, 2008 в 19:29 Собственно, вот и "прорвало" Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Black Опубліковано 30 Липня, 2008 в 19:33 Поділитися #10 Опубліковано 30 Липня, 2008 в 19:33 Ну інтернет до першої грози від Датагруп - це зрозуміло, ми вже звикли, а от в чому справа сьогодні??? Кілька годин нема інету, телефон ніхто не бере як завжди. Повинні бути ж резервні канали, крута контора типа, а якість відсутня можна сказати... Якщо до завтрішнього ранку нічого не зроблять, почнуть дзвонити підприємства, а це вже невесело буде всім там... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Гість XDE Опубліковано 30 Липня, 2008 в 19:36 Поділитися #11 Опубліковано 30 Липня, 2008 в 19:36 "Інтернет від "Датагруп" – швидке втілення ваших мрій! " ппц все життя мріяв сидіти днями і очікувати коли появиться інетНу якби користувачам якось повідомили, що проблема є, коли приблизно вирішиться мож хто і зрозумів, а так здається що провайдеру насрать на всіх, не де нічого ніхто не знає, звінкі всі ігноруються. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Адміністратори serega Опубліковано 30 Липня, 2008 в 19:36 Адміністратори Поділитися #12 Опубліковано 30 Липня, 2008 в 19:36 Не в каналах проблема і не в Луцьку. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Black Опубліковано 30 Липня, 2008 в 19:38 Поділитися #13 Опубліковано 30 Липня, 2008 в 19:38 XDE, мрії збуваються Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Гість XDE Опубліковано 30 Липня, 2008 в 19:42 Поділитися #14 Опубліковано 30 Липня, 2008 в 19:42 XDE, мрії збуваються це точно "Швидкість падає, вартість зростає" Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zevs_Isver Опубліковано 30 Липня, 2008 в 19:43 Поділитися #15 Опубліковано 30 Липня, 2008 в 19:43 зато борда работала,хоть не скучно было Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Адміністратори serega Опубліковано 30 Липня, 2008 в 19:49 Адміністратори Поділитися #16 Опубліковано 30 Липня, 2008 в 19:49 Особисто мені не подобається тут сарказм в фотошопному виконанні деяких осіб Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zevs_Isver Опубліковано 30 Липня, 2008 в 19:51 Поділитися #17 Опубліковано 30 Липня, 2008 в 19:51 это колаж, график то не поддельный p.s. в + можно записать наличие графика, большенство провов всё ныкают Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
REDAKTOR Опубліковано 30 Липня, 2008 в 20:16 Поділитися #18 Опубліковано 30 Липня, 2008 в 20:16 Як не захищай дата груп, але на власний імідж люди явно забили! Ну не припустимо 10 днів, наприклад, відновлювати роботу мережі, чи розуміючи, що якась частина людей не отримує послуги - просто відпускати техніків на вихідні. Як на мене, в аварійних ситуаціях працівникам треба втричі доплатити, але вони повинні вирішити проблему. Втім, так зазвичай і робиться в поважаючих себе компаніях, АЛЕ! не в дата груп - це я веду до того, що не все тут так гладко, як декому може здаватися... Та і сьогоднішня ситуація, яскраве підтвердження неабиякої поваги до клієнтів - інету немає - технічна служба не відповідає!... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Sp_RoNdo Опубліковано 30 Липня, 2008 в 20:48 Поділитися #19 Опубліковано 30 Липня, 2008 в 20:48 В мене інет також пропадав, але технічна служба двічі на мої дзвінки відповідала і навіть конкретно: "-Вибачте, але проблема не в нас а в Києві, проблема скоро буде вирішена ітд." Такщо нех. гнать на тех.службу, оскільки поки я розмовляв ви і незмогли дозвонитись Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ursa Опубліковано 30 Липня, 2008 в 20:50 Поділитися #20 Опубліковано 30 Липня, 2008 в 20:50 Сейчас сюда придут "телекомовцы" и начнут рассказывать, как у них всё всегда классно с инетом Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
DrFaust Опубліковано 30 Липня, 2008 в 20:56 Поділитися #21 Опубліковано 30 Липня, 2008 в 20:56 взагаліто це не моє діло бо я ніколи не користувався інетом від Фотакому ака ДатаГруп але маю хоть і невеликий провайдерський досвід, скажу одне.. ніколи клієнт не похвалить провайдера коли все працює а лише завжди тільки плаче що дорого, хоча йому важко самому прикинути скільки все це коштує щоб до нього підвести омріяний кабель з інетом і скільки сили та труда на це тратиться і незнає клієнт як мозГ кіпить в 3 часа ночі коли якась хня стається.. його лише цікавить: .."..чого це інет пропав...провайдери муд..ки ніфіга нехочуть робити і навсе забили..." Але ж подумайте шановні самі своїми світлими головами.. чи є такі мозахісти які б вклали скажені гроші в організацію мережі і забили б просто так на неї ? Ви б так зробили ? Я думаю потрібно більш лояльніше відноситись до тих людей (адміни, технарі, інженери..) які якоби і болти валяють але ж все працює... а от коли все лягає так не ви ж паритесь що потрібно робити .. а вони... тому булоб краще просто потерпіти мовчки (ну або покричати в туалеті де ніхто не чує) і побажати нашим хлопакам швидко та якісно все виправити... З.І. Раніше я також міг гнати на провайдера, але після 2 років практики з таким видом діяльності дійшов одного висновку: ця робота ніколи не буде благодарною але давайте хоча б мозГ їм не парить.. самі все розуміють і якшо і затримка із виправленням проблеми то явно вона не виражена в плані всі на все забили...З.І.З.І. Це лише моє імхо, кожен вправі розуміти це по своєму... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Maggot Опубліковано 30 Липня, 2008 в 21:04 Поділитися #22 Опубліковано 30 Липня, 2008 в 21:04 ага, все класно. тільки на борду не пускало було скучно Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 30 Липня, 2008 в 22:54 Поділитися #23 Опубліковано 30 Липня, 2008 в 22:54 ursa, мы уже пришли, ща расскажем. прикинь, ни одного обрыва, даа! тем более, зачем вам внешний интернет? на сервере и так хватает фильмов, музыки и порнухи (а это как раз 95% того, для чего интернет используется) а если серьезно, то DrFaust прав - работа неблагодарная, окупаемость низкая, да и вообще масса сложностей связанных с продажей услуг тысячам совершенно разных людей со своими заморочками. это, конечно, не повод гробить качество, но я уже давно уяснил - если пров лежит, то обрывать ему линию поддержки смысла нет - сам поднимется. а для надежности надо минимум два канала, например телеком и датагруп. и желательно бекап в виде GPRS/EDGE. тогда инет пропадет только, если во всем городе вырубится свет, да и то не сразу Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ursa Опубліковано 30 Липня, 2008 в 23:16 Поділитися #24 Опубліковано 30 Липня, 2008 в 23:16 Ааааа, кто здесь? Неужели - ни единого разрыва? Ни е-ди-но-го??? И в договоре не пишет про переподключение раз в 24 часа? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Black Опубліковано 31 Липня, 2008 в 02:59 Поділитися #25 Опубліковано 31 Липня, 2008 в 02:59 зато борда работала,хоть не скучно было В мене наприклад не працювала это колаж,график то не поддельный p.s. в + можно записать наличие графика, большенство провов всё ныкают І графік тільки спочатку можна було побачити, потім і він не відкривався. А це от коли інет з'явився: Може тему перенести в Надзвичайні події??? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.