Перейти до змісту

Вирівнювання неглибоких вм'ятин


Yarchik

Рекомендовані повідомлення

Про тонкий метал на шеврольотах сказано і написано багато. Десь в мене на боковинах (задня стійка, і вище) взялися неприємні вм'ятинки - як ніби хтось ліктем міцно обперся... Діаметр вм'ятин - 3-4 см, глибина - десь 1-1,5 мм. Вигин йде "плавний", без різких переходів, таке враження, що якби зсередини на вм'ятинку натиснути - все б вирівнялося. Майстри, з якими спілкувався, пропонують тільки шпаклювання і фарбування. Не хочу. Чув, що можуть вирівнювати такі вм'ятинки руцями. Майстри цю обставину підтвердили, але в Луцьку нікого не порадили, сказали, що є люди в Києві та в Дніпропетровську. Може, хтось когось порадить на місці? Авто - Шевроле Епіка, колір - чорний.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На форумі вже викладався "рецепт" як з таким боротися. Був відеоролик з демонстрацією процесу. Балончик зі стиснутим CO2 (вроді) щоб заморозити вм'ятину та звичайний фен для сушки волося. От і все обладнання. Потім лише тряпочкою протерли місце, де було вм'ятина і все ок.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти впевнений, що таким методом можна вирівняти вм'ятину на стійці? Стійка - це металева частина кузова, а не пластмасовий бампер... Щось я вперше чую...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ДЕ ЦЕЙ РОЛИК?!?!?!?!

В топік - вмятину можна морозити азотом. Перше, що спадає на думку - TapiGum - від Чистого Света, правда дорогувато - мені з "корпоративною" знижкою вийде десь грн 90 за 0.5 л.

Лежить до речі 1, в гаражі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене до цього діла руки ростуть десь нижче спини...

Може, є якісь майстерні хороші?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маю аналогічну проблему, але не на стійці а на задній дверці. Пробував руцями сам, знявши повністю обшивку з дверей, але руки не пролазять :)

Куди не звертався - скрізь кажуть шпаклювати! А може й справді плюнути на все, і зашпаклювати\покрасити!?? Колір авто білий.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ролик був, треба шукати. Там вирівнювали вм'ятину на дверці. Не пластмаса, точно.

Ще вм'ятини магнітами пробують витягувати, але великий ризик попсувати фарбу :-( Та й досить потужний магніт знайти проблематично.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хороший знайомий кузовщик "катає" зсередини, де можна зняти "бляху". Завтра, якщо вспію, буду робити дверку. Фотік взяв :)

Повбивав би цих "маркетологів" бюджетних хрєнових :) Німецьке залізо - то таки залізо. Амортизує, і все. Колись знищили 4 круга болгарочних, поки "стойку" півтораметрову від буса мерса поздовж розпиляли (не було уголка) :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А присоскою витянуть не получиться :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А присоскою витянуть не получиться :)

ХЗ, може й можна - імхо, присоска там добре присосеться :) Але я не знаю, як це робиться... і не хочу робити того сам. Краще заплачУ людям, які це вміють робити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

http://forester-club.org.ua/faq/entry/4/

здаеться ви про це розказуете?

ролик там е

якщо не це сорі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А присоскою витянуть не получиться

Вантузом, вантузом...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

http://forester-club.org.ua/faq/entry/4/

здаеться ви про це розказуете?

ролик там е

якщо не це сорі

Який жах! Я не ризикнув би таке робити... звідки та хімія знає, як вм'ятину вирівнювати? Воно може ще більше деформувати... хтось пробував? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Просмотрел я данный ролик и почитал ответы форумчан по данной теме и могу сказать следующее: в данном ролике демонстрируется вмятина "хлопушка". Согласен что при перепаде температур можно "вытянуть" повреждение, но если последняя находится на стойке или в другом месте, в котором кручение металла снижено до минимума такую вмятину вывести довольно трудно. И если вам всё-же удастся совладать с ней края залома всегда будут видны... а здесь без помощи специалиста по покраске и полировке авто не обойтись. Да и подкрасить "коня" в наше время не сложно, благо материала и технологий обработки много, остаётся (что самое проблематичное) найти хорошего обладателя материала и технологий + ГОЛОВА И УМ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так то воно так, але при продажі можуть виникнути проблеми.

Раз "гонщик" в черзі на автомийці, від нічого робити показав мені 4 місця, де моя машина фарбувалась. Оце було :huh:

Viіshenka, +1, азот в багажнику, поїхав до кузовщика....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Показал что красилась? Ну тогда если "гонщик" увидел тогда действительно сделано плохо... Сегодня (тот кто умеет делать) сделают так что от оригинала отличить не возможно! У меня на машине есть несколько "поддутых" я имею в виду подкрашеных мест, которые определить нельзя. Вот здесь сказывается мастерство и ещё не маловажный фактор таланта мастера который всё это делал.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

да понятно, какой-нить уазик можно просто краской в тон залить, никто и не заметит. а если, например, перламутровый металлик, причем ориентированный? тут только красить деталь целиком

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

http://forester-club.org.ua/faq/entry/4/ - цей спосіб дійсно лише для "хлопушок". Звичайно, коли є можливість добратися до вм'ятини з середини, то нічого заморожувати не треба. Просто надавити і все.

Для інших випадків цей спосіб не придатний :-(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Люди які професійно цим займаються знайдуть різницю, хоча б по зерну фарби.

Можливо коли немає сонця то не видно, але в ясний день коли придивитися, і знати на що дивитися, то все ж таки помітно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

http://forester-club.org.ua/faq/entry/4/

здаеться ви про це розказуете?

ролик там е

якщо не це сорі

Який жах! Я не ризикнув би таке робити... звідки та хімія знає, як вм'ятину вирівнювати? Воно може ще більше деформувати... хтось пробував?

Попробувано на Дачії Логан, і Seat Ibiza. Тонкий метал, "хлопушка". Результат - 0.

Може все-таки рідкий СО2 потрібен, хоча "морозило" добре, і промисловим феном грів добряче, а не побутовим.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Може все-таки рідкий СО2 потрібен

офтоп, увере что жидкий со2?

жидким он бывает при очень больших давлениях

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Фізика процесу то зрозуміла і нічого страшного із себе нестановить. Температура нагріву максимум 70-80 по Цельсію. Охолодження від -18 до -40 гр по тому же Цельсію.

Фаза 1. Нагріти метал , щоб він трішки розширився і був в напруженому стані.

Фаза 2. Миттєво охолодити тим самим спровокувавши швидке "стиснення" (зменшення розміру) металу і самовирівнювання вмятини.

Слід відмітити, що автор охолоджував грамотно , від периферії до центру.

То Harddriver.

Фарбу непошкодив?

Ризиковий Ви , батєнька. :)

Промисловий фен це не сушка дло волосся, а рідкий азот це нижче -100 гр. (температура рідкого азоту становить -196 гр по Цел.).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Може все-таки рідкий СО2 потрібен

офтоп, увере что жидкий со2?

жидким он бывает при очень больших давлениях

Необовязково. ЇЇ ж перевозять не при дуже високих тисках.

http://www.techgazy.ru/techgazy/info/kreo_5.html

Нетакий вже і великий тиск від 7 до 17 атмосфер приблизно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Необовязково. ЇЇ ж перевозять не при високих тисках.

как сказать

10-15 атмосфер...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Необовязково. ЇЇ ж перевозять не при високих тисках.

как сказать

10-15 атмосфер...

Так дивлячись з чим рівняти. Наприклад напомповане колесо велосипеда розраховане на 4,5 бара це біля 4 атм.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...