Перейти до змісту

Сигнализация с автозапуском


dimmon

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Мое мнение:

Очень удобная весч, пока допиваешь кофе включил, выходишь и садишся в уже прогретую машинку готовую к езде. То что говорят что надо снимать иммобилайзер и изза этого машина менее защищена, считаю фигней если поставить проверку на брелок/карточку/жучек. В следующую машинку (а может еще и в эту) обязательно поставлю.

Народ скажите у кого "Сигнализация с автозапуском" напишите свои впечатления. Кто не ставил спецом напишите причины. Может ктото ставил автозавод на механическую КПП, напишите минусы и плюсы? Одного не знаю как люди решают проблемы с автозаводом на механике, ведь там надо ставить на ручник, а зимой когда автозавод наиболее нужен ручник же примерзает. Вобщем давайте покурим эту тему...

Опубліковано

Дімон привіт :D Є ще така штука як "автономка" - стоїть воно собі під капотом - абсолютно незалежне від двигуна......запуск цієї приблуди може бути по таймеру/дистанційний, може підтримувати температуру в салоні, може прогрівати двигун.....причому це все без запуску двигуна ;) .

розживусь на нормальне авто - собі поставлю автономку :P

А автозапуск - х/з якщо продумати нормально і реалізувати - то може бути.

Опубліковано

Не забувайте, що літом автозапуск корисний також - можна не тільки прогріти двигун, а й охолодити салон (це в кого є кондиціонер) :D

Опубліковано
Дімон привіт :( Є ще така штука як "автономка" - стоїть воно собі під капотом - абсолютно незалежне від двигуна......запуск цієї приблуди може бути по таймеру/дистанційний, може підтримувати температуру в салоні, може прогрівати двигун.....причому це все без запуску двигуна :) .

розживусь на нормальне авто - собі поставлю автономку ;)

А автозапуск - х/з якщо продумати нормально і реалізувати - то може бути.

Думаю автономка обойдется гараздо дороже + навверно всеравно хоть минутку надо обогревать двигло так сказать масло погонять чтобы ехать. Да и както автозавод прикольней :)

Опубліковано

Отличная штука, у друга стоит... Очень удобно! Пока пьешь утренний чаек, машинка прогревается. Особенно классно зимой, проснулся клацнул, пока собрался ехать уже все стекла отпотели и в салоне тепло.

ИМХО: На счет безопасности скажу так, если кто-то хочет угнать твою машину, угонит, чтоб там не стояло. Т

Опубліковано

На механіці автостарта вроді не роблять. да і на автоматі раніше була вимога, щоб машина на парковочній передачі стояла (в крайньому випадку я бачив саме таку систему).

а в загальному класна штука.

ЗІ треба бачити здивовані погляди перехожих, коли машина сама по собі заводиться :)

Опубліковано

Роблять автостарт і на механіці. На автоматі інакше, як в положенні "Р" (паркінг) і з піднятим ручником автомобіль дистанційно не запуститься.

Наскільки я знаю, в нових машинах скрізь є датчики, електроніка і т.п. Тому і на механіку ставлять автозапуск, який спрацює тільки в тому випадку, коли коорбка на нейтральній передачі (про це сигналку сповістить електроніка).

Опубліковано
На автоматі інакше, як в положенні "Р" (паркінг) і з піднятим ручником автомобіль дистанційно не запуститься.

автомат ще на нейтралі сигналкою теж чудово заводиться :)

сизналка вроді пробує автозапуск полюбому... а вже логіка машини дає зробити це або в Р або в N. можеш виставити ручку на R, D, чи 1234 і повернути ключ на запуск двигуна. в мене нічого не відбувається, стартер в цих положеннях відключено

Опубліковано

В мене теж електроніка дозволяє запустити машину стартером тільки в "Р" або "N". Сигналкою - точно знаю, що в "Р", в "N" не пробував.

Логіка машини - це само собою, але ж ти можеш стартером завести машину, коли машина не стоїть на ручнику, а автозавод сигналізації цього не дасть зробити. Так що тут все в комплексі діє - логіка сигналки і логіка машини.

Опубліковано
Роблять автостарт і на механіці.

Делают то делают, но при этом машинка должна стоять на ручнике но вот и проблема что как это дело зимой, ведь зимой ставить на ручник самоубийство он же примерзает.

Опубліковано

Зимою можна ручник чуть-чуть піднімати - рівно настільки, щоб загорівся індикатор, а не до упора. При таких розклАдах сильно не повинно примерзнути.

Опубліковано

Есть самый простой когда ручник не работет, а на передачу не ставят - кирпич под колесо, главное при выездене забыть его убрать ;-)

Опубліковано
Зимою можна ручник чуть-чуть піднімати - рівно настільки, щоб загорівся індикатор, а не до упора. При таких розклАдах сильно не повинно примерзнути.

Всеравно както стремно, я просто думал что есть какието другие способы стопорить колеса, ну кроме кирпича конечно :D

Опубліковано
Зимою можна ручник чуть-чуть піднімати - рівно настільки, щоб загорівся індикатор, а не до упора. При таких розклАдах сильно не повинно примерзнути.

Всеравно както стремно, я просто думал что есть какието другие способы стопорить колеса, ну кроме кирпича конечно :)

ще можна якоря з собою возити (щоб авто непокотилось - заякорився і вперед) або накрайняк будівельного фена (щоб гріти потім колодки, коли примерзнуть) :D

Опубліковано

Возить в богажнике пару кирпичей, или ментовскую колодку тож не выход...

Если уж есь деньги на то чтоб на автомобиль поставить сигнализацию с автозапуском, я думаю можно найти еще немного чтоб поставить датчик на упор рукоятки КПП при включении какой-то передачи. Ну а блокировка колес в зимнее время эт все равно с механикой останется проблема, либо не пользоваться автозапуском (хотя в зимнее время он больше всего необхдим), либо подпирать машину...

Опубліковано

У друга стоїть сигналка з автопуском двигуна (ZX1050)біля 2 років користувався цією функцією тільки 4 рази, зовсім непотрібна опція і опасна теж ,враховуючи те що машина стоїть тільки на ручнику. знайомий встановлює сигналізації - каже ,що ту опцію зовсім ніхто нехоче підключати , не рекомендує!

Опубліковано
У друга стоїть сигналка з автопуском двигуна (ZX1050)біля 2 років користувався цією функцією тільки 4 рази, зовсім непотрібна опція і опасна теж ,враховуючи те що машина стоїть тільки на ручнику. знайомий встановлює сигналізації - каже ,що ту опцію зовсім ніхто нехоче підключати , не рекомендує!

Чем она опасна, если датчики стоят и на рукоядке КПП и на ручнике, а не рекомендует бо гемора по установке наверное больше :duel:

Опубліковано
Чем она опасна, если датчики стоят и на рукоядке КПП и на ручнике

опасна она еще и тем что запуск двигателя идет в обход сигнализации, что есть дыра в безопастности вашего авто.

Опубліковано
опасна она еще и тем что запуск двигателя идет в обход сигнализации, что есть дыра в безопастности вашего авто.

Как это в обход, ставиться как он там называется трансфунктер или как :0075: короче типа имобилайзера, машина заводиться и работает потом ждет первого нажатия на педаль тормоза и если человека с брелком нет в машине тогда глохнет. это вы просто ее готовить не умеете (с) :) А захотят спереть авто, ты хоть 10 сигнализаций поставь так всерано укрдут, в самомо худжем случаем сам ключи отдешь :duel: так что тут больше вопрос удобства.

Опубліковано
У друга стоїть сигналка з автопуском двигуна (ZX1050)біля 2 років користувався цією функцією тільки 4 рази, зовсім непотрібна опція і опасна теж ,враховуючи те що машина стоїть тільки на ручнику. знайомий встановлює сигналізації - каже ,що ту опцію зовсім ніхто нехоче підключати , не рекомендує!

В мене стоїть сигналка з автозапуском - я вже навіть забув, що це таке ключ в положенні "Старт". Так що в твого друга просто інше бачення комфорту.

А підключати твій знайомий електрик не хоче - тому що або не вміє, або лінується. Хто нормально вміє підключати - береться, і добре робить. Я недавно побував в одного "спеца" (на цьому ж форумі його оголошення прочитав) - так в мене склалося враження, що в деяких питаннях я більше за нього знаю. Він дивувався з автозапуска, а потім почав кривлятися, мол, ай, то таке, я нікому такого на сувєтую...

Как это в обход, ставиться как он там называется трансфунктер или как :duel:

Транспондер.

Опубліковано
Как это в обход, ставиться как он там называется трансфунктер или как :D

Транспондер.

Трансфлюкатор, трансглюкатор. Транспондер - це і є той чіп який є в ключі і з яким звязується іммобілайзер.

Ставиться модуль обходу штатного іммобілайзера, в якому всередині лежить другий ключ, якщо все правильно підключено то заводський іммобілайзер не втрачає своїх охороних функцій. Тому що коли машина знята з охорони - машина опитує той ключ який вставлений в замок запалювання, а не той що в модулі.

Ярчик - попробуй чи без ключа глохне машина, коли нажимаєш педаль тормоза. :D

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...