Перейти до змісту

Продавець продав флешку, несумісну з телефоном


gorik

Рекомендовані повідомлення

Ситуація така, що я купив дружині телефона Motorolla U9. При покупці попросив продавця дати до нього флешку на 1 Гіг. Він поставив Kingston.

Пізніше, вже вдома в інструкції я вичитав, що компанія Motorolla гарантує нормальну роботу телефону лише з картками SanDisk. Але оскільки ніяких глюків виявлено не було, то просто упустили цей інцидент.

Через місяць використання телефону почались глюки: телефон сам виключається, довго думає, підвісає, і що найбільше лякає дуже сильно гріється. На форумі Motorolla також знайшлися люди з такими ж проблемами і одним рішенням - замінити флешку на SanDisk. Якщо флешку вийняти з телефону, то всі проблеми зникають.

А тепер питання: чи маю я право вимагати заміну картки пам*яті на SanDisk?

З.І. Я рахую, що тут 100% вина продавця, який недосконало знає свії товар.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А до продавця ти звертався? Телефон на гарантії? Можливо, частково вина продавця і є , однак чи є в тебе вся достатня доказова база , хто саме з продавців продав тобі флешку , несумісну з телефоном і що флешку ти придбав не за власною ініціативою, а за порадою продавця?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Боюся, якщо продавець не захоче замінити - то дуже складно буде щось доказати... хоча не кажу, що нереально. Просто дуже складно.

ЗІ. Якщо не замінить - примудрись "спалити" флешку, і вимагай нову :)

Або спали телефон і флешку :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На гарантії і телефон і флешка.

Mala, так говорити не можна, того що так про все можна сказати.

Це називається некомпетентність.

Yarchik, дякую, значить піду взавтра просто поговорити з ними.

А якщо відмовлять, що порадиш?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На гарантії і телефон і флешка.

Mala, так говорити не можна, того що так про все можна сказати.

Це називається некомпетентність.

Yarchik, дякую, значить піду взавтра просто поговорити з ними.

А якщо відмовлять, що порадиш?

Так вже ж порадив: спалити телефон і флешку :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так вже ж порадив: спалити телефон і флешку ;)

в твоєму випадку це мабуть найкращий варіант(тільки акуратно)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мдаааа, проблема, конечно... ;)

Извините, если умничаю, но я купил бы новую флэху SanDisk за 40 грн. и не парил бы себе мозги. Ибо время и нервы дороже. :)

Хотя, кому как... Но рисковать испортить карточку и телефон я точно не советовал бы!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ЗІ. Якщо не замінить - примудрись "спалити" флешку, і вимагай нову :)

Або спали телефон і флешку ;)

Бугага ! Поливши попередньо бензином !!! :( Пред"яви продавцю інструкцію, де чорним по білому написано, що флеха має бути тільки SanDisk та документи, що підтверджують покупку саме в нього. (Чек, якщо такий є та гарантійний талон). А далі, він, якщо не захоче поближче познайомитись з працівниками управління з захисту прав споживача(що буде для нього значно дорожче), швиденько і без шуму обміняє тобі флешку на іншу, або поверне гроші. Хоча ні, гроші не поверне, бо по закону товар можна повернути протягом двох тижнів здається, а от обміняти повинен. Вона ж справна, я так розумію, і нормально буде працювати в іншому пристрої. Чи вже згоріла, тому і гріється ? Тоді тим більше, є гарантія на флеху, хай дає сандиск на заміну, або пали йому кінгстони, поки гарантія не закінчиться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бугага!

Andruha_gpz28, а як ти збираєшся доказати, що флешка була куплена саме для телефона? От прийшов до мене чувак, і каже: "Продай мені телефон, і таку флешку". Я й продав. І в чому моя вина, як продавця? Більше того, я попередив - що Моторола не рекомендує совати ту флешку, але чувак сказав мені, щоб я заткнувся, бо він флешку бере для МР3-плеєра.

Поряд були мої колеги, касир, інші відвідувачі, яких я знаю... Вони підтвердять всі обставини.

І що?

Для повернення "справних" речей закон відводить 14 днів, а не понад місяць часу. А обміну підлягають тільки "несправні" речі.

Не забувай, що розділ називається "Юрисдикція". Тому, якщо пишеш щось, що вважаєш розумним - будь-ласкавий, обґрунтуй з юридичної точки зору, а не в режимі "бугага".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Складно буде щось довести. Та й вартість флешки не варта тієї мороки. Некомпетеність продавця. Ну є таке, але як довести? Він ж не продава вам картку іншого формату, яка не підходить до цього телефону. І те microSD, і те microSD. Motorola може й рекомендує SunDisk, а Kingston цілком може написати, що його продукція рекомендується до використання у всіх пристроях, що підтримують даний формат пам'яті. І що тут докажеш?

Просто прийти в магазин і заявити, що мол флешка не працює і попросити обміняти на іншу. Може й поміняють, але якщо не захочуть, то є можливості цього уникнути. Наприклад, направлять вас в сервісний центр, щоб принесли заключення, де сказано, що проблема саме в карті пам'яті. Попробуйте таке заключення отримати :-)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую всім, хто відгукнувся.

Буду купувати нову флешку.

Раз немає сенсу псувати собі нерви, значить немає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 Yarchik. Тільки без образ, будь-ласка. Топікстартер же сказав. " ... купив дружині телефона Motorolla U9. При покупці попросив продавця дати до нього флешку на 1 Гіг. Він поставив Kingston."

Довести щось, якщо продавець займе позицію, описану Ярчиком, нереально. Ситуація дійсно доволі цікава, тому що якщо карта пам"яті SD, то вона повинна відповідати всім технічним умовам стандарту карт пам"яті SD, і абсолютно пофіг, якого вона виробника. Заключення АСЦ отримати можна спробувати, тому що тут http://www.motorola.com/content.jsp?globalObjectId=2253-4857 кажуть, що Евант на Київському Майдані є офіційним сервісом мотороли в Луцьку.

Але з іншої сторони, тут пишуть слідуюче: "Изготовитель (сервисный центр Motorola) имеет право отказать в обслуживании не сертифицированного оборудования. Гарантийные обязательства могут утратить свою силу в случае:"

.... Повреждения, вызванного неправильной эксплуатацией, в том числе, эксплуатацией совместно с неоригинальным вспомогательным оборудованием, не рекомендованным компанией Motorola....

А рекомендованою, якщо вірити інструкції, є лише пам"ять SanDisk.

Так що можуть і послати, напевне.

http://www.motorola.com/content.jsp?globalObjectId=1483-2669

Але це я так, на хлопський розум, а далі слово за професіоналами.

А якщо вже прийнято рішення купити нову флешку, то напевне це найкращий вихід з ситуації.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...