Перейти до змісту

Механика или автомат?


dimmon

Механика или автомат?  

82 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

з 5-ти ступінчатим автоматом все гуд і тут альтернативи немає в цьому ціновому діапазоні, але 4-риступінчатий - це вчорашній день і краще вже механіка

Погоджуся з b0rg, імхо теж брєд.

Я більше 2-х років відїздив на Тойоті з 3-х ступінчатим автоматом. Ніякого дискомфорту у їзді не було, навпаки, претензій до такого автомату не мав.

І швидкості його мені теж вистачало 125-130км/час максимум, а мені більше і не потрібно. І розхід бензину був в нормі.

Зауважу, що машинці було вже 20років, а мотор і акпп ніхто і не думав розбирати, все працювало як часи, не дивлячись на немаленький пробіг.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...
  • Відповідей 58
  • Створено
  • Остання відповідь

що для тебе норма? Для мене норма коли 8-9літрів/100км, все решта гон

покатався на хондовському автоматі, сподобалось ^_^

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

імхо брєд. так як це питання смаку - дехто навпаки любить довгі передачі, менше перемикань. відповідно ресурс "на ізнос" в 4ступінчатого автомата більше ніж у 6ступінчатого...

ось так просто брєд, ти спочатку назвав брєдом мій пост, а потім сам же підтвердив що 4-тири ступка це вчорашній день

відповідно ресурс "на ізнос" в 4ступінчатого автомата більше ніж

От наприклад, TOYOTA RAV-4 vs. HONDA CR-V багато на форумах обговорювалась ця парочка, ціна однакова, але в тойоти 4 ст.АКПП, а в хонди 5тиступка, за тіж гроші, що цікавіше для клієнта? А ще коли різниця споживання автоматів мінімум 3л (13vs10л) на сотню. Я щось не розумію про який брєд я говорю.

я не збираюсь щось доводити власникам раритетів з 3-х ступкою (як кажуть дякувати Богу, що їздить, а ще якщо добре то взагалі), моєму Віто не 20 років, а всього лише 9-ть і мене в ньому все пре, але я розумію, що час не стоїть на місці і з'являються більш прогресивні речі. Багато залежить від виробника, тобто від певних настройок коробки, двигуна, але все ж таки 5-ти ступка краща за 4-ри ступку, аналогічно як в механіці 5 ступка краща за 4риступку, а 6ступка краща за 5тиступку, бо прікольніше їхати 130-140 км/год з 2500 обертами ніж завалювати за 4000.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

люблю механику. всякое бывает. бывает ускориться надо очень быстро.

еще совсем не понял любовь к низким оборотам.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

люблю механику. всякое бывает. бывает ускориться надо очень быстро.

На автоматі тапку в пол, автомат розуміє, що від нього хоче - і на одну-дві-три передачі вниз (залежно від ситуації), та й прискорюйся :) Кік-даун називається.

еще совсем не понял любовь к низким оборотам.

Ну, тіпо бензини менше хавається.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мне чего то всегда казалось что низкие обороты убивают мотор

куда быстрее высоких. маслянное голодание, топливо сгорает не полностью и

нагар оседает на поршнях и клапанах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От наприклад, TOYOTA RAV-4 vs. HONDA CR-V багато на форумах обговорювалась ця парочка, ціна однакова, але в тойоти 4 ст.АКПП, а в хонди 5тиступка, за тіж гроші, що цікавіше для клієнта? А ще коли різниця споживання автоматів мінімум 3л (13vs10л) на сотню. Я щось не розумію про який брєд я говорю.

я ж говорю - пишеш брєєєд :) як можна порівнювати розхід на двох різних машинах, на двох різних моторах - і повязувати це тим що там автомат 4ст а там 5ст? :blink:

має бути те саме авто (маса, аеродинаміка, підвіска, шини і тиск у них) і той самий двигун (тип, об'єм, однакова програма ЕКК) - і різні коробки - ось тоді можна говорити про якесь порівняння

а так - порівняння "нє із міра сєго". а ще краще поїздити. в мене було 4 авто - 2 перших на ручці, 2 других на автоматі. і тут мені здається я можу порівнювати, хоча б з своїх вражень...

мне чего то всегда казалось что низкие обороты убивают мотор

куда быстрее высоких. маслянное голодание, топливо сгорает не полностью и

нагар оседает на поршнях и клапанах.

була така тут весела статєйка - "пра дізєля"

"мотору лучше автомат. -но я думаю... мотору по#уй что ты думаешь, ему лучше автомат" :)

тобто в тому то і справа, що автомат вибирає не низькі оберти. і не високі. а правильні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Власне шо брать то діло кожного, і в тому і в іншому є свої плюси та мінуси.

коли було авто на механіці думав ніколи не сяду на автомат, купив авто на автоматі, знов подумав, от покатаюсь і слідуюче авто буде механіка, але покатався на автоматі то механіки нехочу.. :-)

звісно є варіанти коли з задачами справиться тільки механіка, тобто потрібне лише людський (професійний водійський) фактор, але в більшості випадків автомат краще для всіх: водія, неводія "У", жінок, автомобіля, на автоматі також мона все відчувати і вичворяти, просто є різні автомати, авто і водії..

от власне така моя думка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ptk, я з тобою згідний на 100%

На автоматі можна вичворяти.....

В мене Омега на автоматі, є можливість переключати передачі вручну+ спорт режим

і на автоматі можна розважитись досить непогано.....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...