Перейти до змісту

Механика или автомат?


dimmon

Механика или автомат?  

82 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
з 5-ти ступінчатим автоматом все гуд і тут альтернативи немає в цьому ціновому діапазоні, але 4-риступінчатий - це вчорашній день і краще вже механіка

Погоджуся з b0rg, імхо теж брєд.

Я більше 2-х років відїздив на Тойоті з 3-х ступінчатим автоматом. Ніякого дискомфорту у їзді не було, навпаки, претензій до такого автомату не мав.

І швидкості його мені теж вистачало 125-130км/час максимум, а мені більше і не потрібно. І розхід бензину був в нормі.

Зауважу, що машинці було вже 20років, а мотор і акпп ніхто і не думав розбирати, все працювало як часи, не дивлячись на немаленький пробіг.

  • 3 тижня потому...
  • Відповідей 58
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
імхо брєд. так як це питання смаку - дехто навпаки любить довгі передачі, менше перемикань. відповідно ресурс "на ізнос" в 4ступінчатого автомата більше ніж у 6ступінчатого...

ось так просто брєд, ти спочатку назвав брєдом мій пост, а потім сам же підтвердив що 4-тири ступка це вчорашній день

відповідно ресурс "на ізнос" в 4ступінчатого автомата більше ніж

От наприклад, TOYOTA RAV-4 vs. HONDA CR-V багато на форумах обговорювалась ця парочка, ціна однакова, але в тойоти 4 ст.АКПП, а в хонди 5тиступка, за тіж гроші, що цікавіше для клієнта? А ще коли різниця споживання автоматів мінімум 3л (13vs10л) на сотню. Я щось не розумію про який брєд я говорю.

я не збираюсь щось доводити власникам раритетів з 3-х ступкою (як кажуть дякувати Богу, що їздить, а ще якщо добре то взагалі), моєму Віто не 20 років, а всього лише 9-ть і мене в ньому все пре, але я розумію, що час не стоїть на місці і з'являються більш прогресивні речі. Багато залежить від виробника, тобто від певних настройок коробки, двигуна, але все ж таки 5-ти ступка краща за 4-ри ступку, аналогічно як в механіці 5 ступка краща за 4риступку, а 6ступка краща за 5тиступку, бо прікольніше їхати 130-140 км/год з 2500 обертами ніж завалювати за 4000.

Опубліковано

люблю механику. всякое бывает. бывает ускориться надо очень быстро.

еще совсем не понял любовь к низким оборотам.

Опубліковано
люблю механику. всякое бывает. бывает ускориться надо очень быстро.

На автоматі тапку в пол, автомат розуміє, що від нього хоче - і на одну-дві-три передачі вниз (залежно від ситуації), та й прискорюйся :) Кік-даун називається.

еще совсем не понял любовь к низким оборотам.

Ну, тіпо бензини менше хавається.

Опубліковано

мне чего то всегда казалось что низкие обороты убивают мотор

куда быстрее высоких. маслянное голодание, топливо сгорает не полностью и

нагар оседает на поршнях и клапанах.

Опубліковано
От наприклад, TOYOTA RAV-4 vs. HONDA CR-V багато на форумах обговорювалась ця парочка, ціна однакова, але в тойоти 4 ст.АКПП, а в хонди 5тиступка, за тіж гроші, що цікавіше для клієнта? А ще коли різниця споживання автоматів мінімум 3л (13vs10л) на сотню. Я щось не розумію про який брєд я говорю.

я ж говорю - пишеш брєєєд :) як можна порівнювати розхід на двох різних машинах, на двох різних моторах - і повязувати це тим що там автомат 4ст а там 5ст? :blink:

має бути те саме авто (маса, аеродинаміка, підвіска, шини і тиск у них) і той самий двигун (тип, об'єм, однакова програма ЕКК) - і різні коробки - ось тоді можна говорити про якесь порівняння

а так - порівняння "нє із міра сєго". а ще краще поїздити. в мене було 4 авто - 2 перших на ручці, 2 других на автоматі. і тут мені здається я можу порівнювати, хоча б з своїх вражень...

мне чего то всегда казалось что низкие обороты убивают мотор

куда быстрее высоких. маслянное голодание, топливо сгорает не полностью и

нагар оседает на поршнях и клапанах.

була така тут весела статєйка - "пра дізєля"

"мотору лучше автомат. -но я думаю... мотору по#уй что ты думаешь, ему лучше автомат" :)

тобто в тому то і справа, що автомат вибирає не низькі оберти. і не високі. а правильні.

Опубліковано

Власне шо брать то діло кожного, і в тому і в іншому є свої плюси та мінуси.

коли було авто на механіці думав ніколи не сяду на автомат, купив авто на автоматі, знов подумав, от покатаюсь і слідуюче авто буде механіка, але покатався на автоматі то механіки нехочу.. :-)

звісно є варіанти коли з задачами справиться тільки механіка, тобто потрібне лише людський (професійний водійський) фактор, але в більшості випадків автомат краще для всіх: водія, неводія "У", жінок, автомобіля, на автоматі також мона все відчувати і вичворяти, просто є різні автомати, авто і водії..

от власне така моя думка.

Опубліковано

ptk, я з тобою згідний на 100%

На автоматі можна вичворяти.....

В мене Омега на автоматі, є можливість переключати передачі вручну+ спорт режим

і на автоматі можна розважитись досить непогано.....

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...