Перейти до змісту

Diver

Рекомендовані повідомлення

Знову ж таки по смотрящему, це має бути супер професіонал, щоб показати як шарову вибити, коробку зняти, клапан EGR почистити, форсунки помити, карту дверей зняти щоб кліпси більш менш цілі, запобіжники знати де, зняти поводок з двірників . Скільки  зарплата має бути в нього?  Друге. Людина розбирає машину і їде на базар за болтом, гайкою, шайбою, підкрилком. Немає запчастини, дорого, заказав через інтернет буде на кінець тижня. Як бути машина висить. Гроші йдуть. Тримати склад запчастин, навіть самих ходових нереально, повірте. Мусите знати ваш постійний контингент. Я колись теж думав про таке, потім відмовився. Можна в боксі накопати ям і здавати їх, чи естакад. В оренду давати компресора, прес,і зйомники, фіксатори на  на ГРМ, вони  коштують від 50 евро до 1000-2000 евро деякі. Купляти самому хазяїну машини на раз- два нерентабельно. І то палка в двох кінцях, коли на ноль вийдете??

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 77
  • Створено
  • Остання відповідь
On 12.06.2018 at 22:32, Techniker сказано:

Питання з практики звідки взята ціна 50-60 грн. і що в неї входить?? Який інструмент має бути? Пропажа поломка інструменту?? Залом, зріз болта найки, шпильки чим доставати і хто це роьитиме?? Різак газовий на підвіску?? Прес для сайленблоків. Більш менш запакована станція тягне від 150000-200000 тис скромно. По 50-60 грн коли відіб"ється?? А поломка інструменту а поновлення обладнання?? А криві ручки орендаторів??? Повірте не все так просто. Здайте в оренду приміщення просто і буде вам щастя.

@Techniker дякую за гарні запитання. Дуже добре розумію, що все це зовсім не просто і досить ризиково. Здавати в оренду, найнадійніший варіант, але і найбільш безперспективний - не має бази для розвитку. Розраховувати лише на 50-60 грн. і на повне завантаження площин і потужностей - теж досить наївно. Відповідно, лише на це і не розраховуємо. Так чи інакше прийдеться розширювати спектр додаткових сервісів та послуг. Наприклад, без участі професійного майстра ніяк не обійтись - обов'язково при самостійному ремонті будуть вилазити проблеми, з якими любитель не впорається. Також обов'язково потрібна буде постійна наявність основних розхідників. Тобто все іде до того, що сама ідея СТО самообслуговування тісно взаємопов'язана з темою професійного СТО і торгівлі автотоварами. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 годин тому, Ромко сказано:

У Львові така ідея вже реалізована як мінімум на одному СТО, можете поцікавитись як воно на практиці.

Так, дякую. У Києві також є. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...