jack74 Опубліковано 4 Вересня, 2017 в 11:58 #26 Опубліковано 4 Вересня, 2017 в 11:58 За таку роботу і такий "колхоз" ціна дуже навіть гарна. Якби мені обирати, я б на такий варіант погодився б. (Зара для цікавості і порівняння спробую знайти рахунок за заміну підшипників в Сафроні)
Shturman Опубліковано 4 Вересня, 2017 в 12:12 Автор #27 Опубліковано 4 Вересня, 2017 в 12:12 13 хвилин тому, jack74 сказано: За таку роботу і такий "колхоз" а чому "колхоз"?
jack74 Опубліковано 4 Вересня, 2017 в 12:39 #28 Опубліковано 4 Вересня, 2017 в 12:39 Взагалі "колхозом" називається будь-яка зміна заводської конструкції, а в даному випадку "колхоз" я мав на увазі в хорошому сенсі
Shturman Опубліковано 4 Вересня, 2017 в 12:48 Автор #29 Опубліковано 4 Вересня, 2017 в 12:48 8 хвилин тому, jack74 сказано: я мав на увазі в хорошому сенсі зрозумів.
Shturman Опубліковано 4 Вересня, 2017 в 12:49 Автор #30 Опубліковано 4 Вересня, 2017 в 12:49 ну мені в Луцьку за ремонт/реставрацію задньої балки озвучували суму в 5000 грн
jack74 Опубліковано 4 Вересня, 2017 в 13:10 #31 Опубліковано 4 Вересня, 2017 в 13:10 1 година тому, jack74 сказано: ...(Зара для цікавості і порівняння спробую знайти рахунок за заміну підшипників в Сафроні) Знайшов. (машина - Пижик 2007 року народження, оригінальний пасажир, 1,9Д) І це 2015-й рік! Майже 3000! Нехай навіть трохи більше, бо безготівка, але це лише заміна підшипників! Без перепресовки пальців! Робим висновки Shturman, так що тобі обійшлося в дуже гарну ціну ПиСи: на Перше Квітня не списувати, бо можу ще й скан Акту виконаних робіт викласти
Shturman Опубліковано 4 Вересня, 2017 в 13:15 Автор #32 Опубліковано 4 Вересня, 2017 в 13:15 Я теж так думаю. Кажуть що ті рідні підшипники виходжують дуже мало, а ті що ставлять в Полонному ходять в рази довше. По відгуках на форумах я зробив висновок що це дуже класне технічне рішення. І ще, до них їдуть чи не з усієї України, а це я думаю теж не мало що важить
jack74 Опубліковано 4 Вересня, 2017 в 13:29 #33 Опубліковано 4 Вересня, 2017 в 13:29 Ну, щоб всунути туди більші підшипники, вони, певно, мусили ставити тоньші пальці. Вірніше я думаю, що пальці ті ж самі, просто обточені під "більший" підшипник. Рідні зношені пальці ж мали виработку, от її й обточили. Одним пострілом вбили двох зайців Наскільки ця "рацуха" безпечна? - це питання складних розрахунків... Заводська їх товщина, сподіваюсь, була розрахована все ж з "запасом" по міцності...
Kiolan Опубліковано 4 Вересня, 2017 в 13:35 #34 Опубліковано 4 Вересня, 2017 в 13:35 Можливо це їхнє відео, там і телефони є і розказано що саме розточують
Shturman Опубліковано 4 Вересня, 2017 в 13:36 Автор #35 Опубліковано 4 Вересня, 2017 в 13:36 здається вони розточують внутрішній отвір в ричагах, щоб вставити туди ширші підшипники, а пальці залишаються без змін тому що внутрішній діаметр їхніх підшипників такий же як і заводських. Детальніше на їхньому сайті https://balka-remont.com.ua/tekhnicheskij-razdel
Shturman Опубліковано 4 Вересня, 2017 в 13:36 Автор #36 Опубліковано 4 Вересня, 2017 в 13:36 1 хвилина тому, Kiolan сказано: Можливо це їхнє відео так це відео їхнє
jack74 Опубліковано 4 Вересня, 2017 в 14:30 #37 Опубліковано 4 Вересня, 2017 в 14:30 подивився відео. РЕСПЕКТ мужикам! Знають, що роблять. Їхні підшипники (ті, тракторні, що вони ставлять замість заводських) всього лиш на 2 мм більші в діаметрі (тобто, товщина металу балки в посадковому місці зменшується (зточується) всього на 1мм), але по ширині вони вони більші майже В ЧОТИРИ РАЗИ! Тобто, замість рідного шириною 10мм (по голці), вони ставлять підшипники з голкою 37мм! Це типу якби замість одного підшипника працювало вже чотири! Та ще й масльонка! Це вже навічно, якщо не лінуватись спринцювати (але не переборщити, щоб не повивертати сальники)
Olaff Опубліковано 5 Вересня, 2017 в 10:09 #38 Опубліковано 5 Вересня, 2017 в 10:09 Ну, а на рахунок Сафрону.... мені вистачило у 2012 році поміняти підшипники ступиць. Впаяли від авто з АБС, коли моя без (вони відрізняються реально+ціна). Я й не перевіряв по парт. номерах. Як раз в Полонному й виявили таку хню.
Sashkajek Опубліковано 5 Вересня, 2017 в 10:19 #39 Опубліковано 5 Вересня, 2017 в 10:19 Там специ ше ті,мені конусний підшипник пресом влупили(який просто вставляється руками)...прибіг і каже втебе посадочний отвір розбий...а ще люблять брати роботу яку не вміють робити...но це про окремих екземлярів....були і толкові ...
Litovets Опубліковано 5 Вересня, 2017 в 13:07 #40 Опубліковано 5 Вересня, 2017 в 13:07 2 часа назад, Sashkajek сказал: Там специ ше ті,мені конусний підшипник пресом влупили(який просто вставляється руками)...прибіг і каже втебе посадочний отвір розбий...а ще люблять брати роботу яку не вміють робити...но це про окремих екземлярів....були і толкові ... Чого тут дивуватися? Всі наші СТО це типу "школа" для майстрів. Всі хто хоче працювати в цій галузі якийсь певний час працюють на "дядю" вчаться на авто клієнтів "дяді" ну а потім го працювати на себе ремонтуючи і обслуговуючи автівки вже своїх клієнтів десь у якомусь гаражику. Ніякому більш-менш спецу сто літ не впало гнути горба на того "дядю" хазяїна СТО за такі відсотки які платять наші жлоби-підприємці.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.