Перейти до змісту

Генератор на класику


Skalyan

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Всім привіт!!!

 

Запитання до практикуючих автоелектриків та просто "кулібіних")) Хто що ставив на ВАЗовську класику взамін штатного 42-ох амперного Г221??

 

На холостому ходу ввечері, особливо в прохолодну та дощову погоду явний недозаряд (ближнє світло, пічка, двірники). Коли додати газу - візуально видно як фари яскравіше починають світити, а назад на холостий - і блякло(( Коли атво рухається - все норм. Тобто або регулятор не дорегульовує, або генератор на низьких обертах більше не може видати??

 

Спершу дивився на більш новіші ВАЗівські 55-ки, але там більше втручань потрібно в електросистему, бо регулятор йде на борту генератора.

 

Зараз на ринку купа пропозицій (правда хз чийого виробництва) 70А, 80А і навіть 100А. Тобто все стає на штатне місце (навіть регулятор можна зовнішній використовувати), але відгуків не чув про них. Хто можливо стикався із таким - чи надійні вони, чи піддаються ремонту, наявність запчастин і т.д.??

 

PS Головне світло галогенки 55/60W. Додаткові ліхтарики зняв - бо тоді взагалі "пєчалька"((

 

Дякую.

Опубліковано

А хто сказав, що поставивши більш потужного ти матимеш кращий результат на х.х.?

Почитай характеристики свого генератора, особливо що стосується обертів.

І проводку перетряхни. Особливо ту що на масу.

 

Опубліковано
5 часов назад, S30 сказал:

А хто сказав, що поставивши більш потужного ти матимеш кращий результат на х.х.?

В інеті пишуть, що Г221 на 5000об дає 42А, тоді на х.х. меншу половину (орієнтовно 16-18А). Я думав логічно буде припустити, що потужнійший генератор, скажімо на 100А, буде давати на х.х. теж меншу половину, але це вже буде орієнтовно 35-40А.

 

5 часов назад, S30 сказал:

І проводку перетряхни. Особливо ту що на масу.

Не помітив різниці до перетряхування і після перетряхування проводки.

 

2 часа назад, PEACH сказал:

можу запропонувати новий з гарантією такий http://www.startvolt.com/catalogue/generatory/generator-100a-2101-lg-0101/

1450грн

Дякую за пропозицію. Виробник РОсія я так розумію?? На скільки надійними є ці генератори?? Доступність і ціна запчастин (щітки, підшипники, випрямляч)?? Він чітко стає на штатне місце - не потрібно "обработать напільніком"??

 

Максимальный выпрямленный ток, A - 105

Мощность, Вт - 1241

Регулятор напряжения, тип - Не встроенный, выносной

Количество диодов, шт - 8

Номинальное напряжение, В - 14,6

Выпрямленный ток при: 1500 оборотах ротора генератора, A - 80

Выпрямленный ток при: 3000 оборотах ротора генератора, A - 100

Выпрямленный ток при: 5000 оборотах ротора генератора, A - 105

Вес, кг - 4,3

Диаметр, мм - 140

 

Виділена характеристика походу відповідає х.х. двигуна, оскільки передатне число генератор-двигун 1:2,04??

Опубліковано

Раз так припекло то на почитай, мо що корисне знайдеш.

Хоча ці теперешні расейсько (китайські) вироби на нашому ринку не передбачувані по якості і надійності.

Опубліковано

а в чому суть питання? 
 в інтернетах на форумах валом інфи, (зайди на форум 2101)  в більшості ставлять 80А  і міняють проводку (обовязково)  від генератора до акумулятора.
 ставиться все без проблем і так само працює. 

п.с скоро сам таке робити буду, бо дуже багато музика тяне)

Опубліковано
15 часов назад, S30 сказал:

Раз так припекло то на почитай, мо що корисне знайдеш.

Хоча ці теперешні расейсько (китайські) вироби на нашому ринку не передбачувані по якості і надійності.

Та не те щоб припекло... Просто інколи задумуюсь - може то вже пора щось змінити?? Але поки далі задумувань не зайшло)) Те що якість непередбачувана теж чув - тому й беруть сумніви)) Поки нічого не чув про наявність і доступність запчастин до них.

 

14 часа назад, Foross сказал:

а в чому суть питання? 
 в інтернетах на форумах валом інфи, (зайди на форум 2101)

На форумах інфи аж забагато)) Не завжди є час її перелопатити. А суть питання була саме по тих моделях, які продаються в Луцьку (а не десь там) - я й запитав, можливо хтось таке вже робив??

 

14 часа назад, Foross сказал:

в більшості ставлять 80А  і міняють проводку (обовязково)  від генератора до акумулятора.
 ставиться все без проблем і так само працює.

80А це стартвольтовські маються на увазі?? Що означає "міняють проводку"?? Це на більші діаметри, чи збільшують к-сть шнурків?? І якщо не секрет - навіщо ця заміна?? Ніби на форумах такого не зустрічав поки.

Опубліковано

Не потрібно там ніц міняти по проводці. Міняється лише коли гнила, або більш потужного споживача підєднуєш. Тоді варто глянути січення провідника.

А так резону міняти ніякого. Це при умові що класика ще совіцького періоду (там міді не шкодували). Бо те що расєя клєпала донедавна там може бути не мідь а біметал і хз якого січення.

Опубліковано
2 годин тому, Skalyan сказано:

80А це стартвольтовські маються на увазі?? Що означає "міняють проводку"?? Це на більші діаметри, чи збільшують к-сть шнурків?? І якщо не секрет - навіщо ця заміна?? Ніби на форумах такого не зустрічав поки.

так саме вони. багато хто ставив і задоволені. 
так міняють на більше січення, щоб меньше втрат було. 
якщо хочеш мати хороше живлення то це непомішає, і витрати мінімальні. 
 
в мому випадку спочивання буде біля 140-160А , тому мені це тточно треба буде зробити. 

Опубліковано
6 часов назад, S30 сказал:

Не потрібно там ніц міняти по проводці. Міняється лише коли гнила, або більш потужного споживача підєднуєш. Тоді варто глянути січення провідника.

А так резону міняти ніякого. Це при умові що класика ще совіцького періоду (там міді не шкодували). Бо те що расєя клєпала донедавна там може бути не мідь а біметал і хз якого січення.

Класика совіцька однозначно )) Думаю із товщинами дротів там феншуй повний...

 

21 час назад, Foross сказал:

і міняють проводку (обовязково)  від генератора до акумулятора.

3 часа назад, Foross сказал:

так міняють на більше січення, щоб меньше втрат було. 
якщо хочеш мати хороше живлення то це непомішає, і витрати мінімальні.

В принципі не розумію, що дає заміна цієї ділянки проводки. Відповідно до схеми від генератора до акумулятора йде один коричневий провід, від акумулятра ще один чорний провід веде до стартера. Від клеми ж генератора відходять ще два проводи (коричневий то рожевий) які й живлять всі інші споживачі. Якщо вже й нарощувати діаметр проводу - то це коричневий+рожевий, які живлять "усьо". А що дасть нарощення даіметру ділянки ген-акб??

 

4 часа назад, Foross сказал:

в мому випадку спочивання буде біля 140-160А , тому мені це тточно треба буде зробити. 

І це все музон??

Опубліковано
4 годин тому, Skalyan сказано:

Класика совіцька однозначно )) Думаю із товщинами дротів там феншуй повний...

 

В принципі не розумію, що дає заміна цієї ділянки проводки. Відповідно до схеми від генератора до акумулятора йде один коричневий провід, від акумулятра ще один чорний провід веде до стартера. Від клеми ж генератора відходять ще два проводи (коричневий то рожевий) які й живлять всі інші споживачі. Якщо вже й нарощувати діаметр проводу - то це коричневий+рожевий, які живлять "усьо". А що дасть нарощення даіметру ділянки ген-акб??

 

І це все музон??

завтра найду вам темку там все більш детальніше описано. 

так, музика)

Опубліковано
12 часа назад, Foross сказал:

завтра найду вам темку там все більш детальніше описано.

Буду вдячний.

 

12 часа назад, Foross сказал:

так, музика)

Напевно добряче рубає при такому споживанні :0083:

Опубліковано

Цікавить ще один момент - де в Луцьку можна перевірити стартер та генератор на стенді??

 

В даний момент є проблемка із стартером. В момент пуску двигуна інколи стартер виконує свою роботу, а інколи чути лише один чіткий клац і стартер не зпрацьовує. Бувають періоди працює ідеально, а бувають що потрібно "клацнути" разів 5-8 щоб він стартанув і запустив двигун. На минулому тижні взагалі не зміг завести авто, оскільки навіть "клац" пропав і як назло коли вже було темно на вулиці, хоча перед цим катався півдня і заводився норм (правда інколи із "клацанням"). "Смикнули" на буксир і після того знову стартер почав працювати як і раніше - інколи з "клацанням", а інколи одразу запускався.

 

Була підозра на втягуєче, або ж на бендікс. Стартер знімався та був у майстрів на Боженка біля ДПЗ. Сказали, що зробили йому профілактику бо до нього претензій немає і замінювати нічого не потрібно. Також сказали, що в них є стенд і його перевіряли (але що в них за стенд невідомо). Порадили перевірити акумулятор і "масовий" провід від кузова до двигуна - що й було зроблено. Вчора-сьогодня катався - ситуація трохи покращилась, але інколи все одно стикаюсь із "клацанням". Тобто проблемка залишилась і швидше за все щось вилізе знову в якийсь не підходящий момент.

 

Хто що може порадити?? Наперід дякую!!

 

PS Питав в тих хлопців на Боженка з приводу стартвольтовських потужніших генераторів - вони не дуже добре про них відізвались і сказали, що "вони довго не ходять".

Опубліковано

Що саме на стенді ти хочеш перевірити? На стенді може все працювати.

Швидше всього в тебе зносилися "пятаки" у втягуючому.Якщо стартер старенький.

Відповідно втягуюче спрацьовує, але електричний ланцюг не замикає.

Перевір стан пятаків і клеми на втягуючому.

Лікується заміною пятаків , або підкладанням шайби під старі, щоб зробити їх "вище".

Про проводку і масу сказали вірно.

Ще може бути зношена електрична частина в ключі запалювання. Лікується заміною.

Опубліковано
В 08.03.2017 at 20:26, S30 сказал:

Що саме на стенді ти хочеш перевірити? На стенді може все працювати.

Швидше всього в тебе зносилися "пятаки" у втягуючому.Якщо стартер старенький.

Відповідно втягуюче спрацьовує, але електричний ланцюг не замикає.

Перевір стан пятаків і клеми на втягуючому.

Лікується заміною пятаків , або підкладанням шайби під старі, щоб зробити їх "вище".

Про проводку і масу сказали вірно.

Ще може бути зношена електрична частина в ключі запалювання. Лікується заміною.

Тобто все ж таки на втягуюче потрібно звернути увагу. Зрозуміло, дякую. На бендіксі ніби всі зуби однаково виглядають, явних дефектів не помітно. Тобто в зачепелення він повинен без проблем входити.

 

Стартер старенький звісно, втулки міняні. І він щойно після очередної профілактики. Втягуюче замінювалось півроку назад орієнтовно. Замок запалювання плюс-мінус так само, може трохи більше ніж півроку. Хіба можливо зараз такі запчастини...

 

 

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...