Перейти до змісту

Вібираю повітряну вилку


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Є бажання замінити стару пружинну вилку на нову бажано влізти в бюджет 4000+-500грн . Знайов ось таку вилку Suntour Epicon - Epixon ,чи хтось мав з нею справу? В інтернеті вроді хвалять.

 

  • Відповідей 108
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

http://www.srsuntour-cycling.com/ru/bike/forks/Epixon-TR-Epixon-26-5351.html  Її характеристики ,також пропонують  RockShox Recon Silver TK  http://rockshox-forks.ru/products/item/vilka_rockshox_recon_silver_tk_/  ,але вона дорожча і тяжча ,і меньший хід,зате з запчастинами не буде проблем.:D

Опубліковано

Епіксон краще брати з старих (до 2013 року) там розбирається все що можна розібрати. В нових масляний картридж не обслуговується і якщо він клинить то краще купити нову вилку ніж шукати чи замовляти новий.

 

Якщо іде гонитва за лайтом то 4000грн не та сума, яку потрібно готувати та і ставити лайток якщо не приймаєш участі в змаганням особо сенсу не бачу. 

 

Якщо хочеться щось нове то ось не поганий варіант http://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=2670&t=308533&hilit=enix . Вага в районі 1600. якщо вірити інтернетам (як епікон). Хочу собі таку вилку, але під 27,5.

Опубліковано

Основне призначення вилки буде для походів 50-70 км ,бо з пружинною руки втомлюються страшно ,от і вирішив знайти щось мякіше .

Опубліковано

Ну и пружинка может быть мягкой)), но тяжелее. У жены Тора 318, мягкая, с отскоком, неубиваемая, но вес 2,4 кг. Ей на смену пришел рекон.

Опубліковано

Не зовсім зрозуміло, для яких таких цілей потрібна вилка з ходом 120-140мм. Так любите, щоб передок був задертий доверху? 

100мм вистачає з головою, імхо. Все інше від лукавого.

Опубліковано
20 часов назад, Poison сказал:

Основне призначення вилки буде для походів 50-70 км ,бо з пружинною руки втомлюються страшно ,от і вирішив знайти щось мякіше .

 

Для походів краще щось по проще або ригід. Виключно моє ІМХО.

Опубліковано
2 часа назад, sanbOK сказал:

 

Та Міро завжди щось ввижається :)

Чукча не чітатєль? ;)

Пост Poison'а. Перше посилання. 

 

c103515b68aa.png

 

Опубліковано
6 часов назад, Miro сказал:

Чукча не чітатєль? ;)

Пост Poison'а. Перше посилання. 

 

c103515b68aa.png

 

 

я думаю Poison помилився з моделлю і малось на увазі ХС, а не трейлова версія Екпікона.

Опубліковано
12 часа назад, sanbOK сказал:

Для походів краще щось по проще або ригід. Виключно моє ІМХО.

А які аргументи на користь такого твердження?

А якщо похід 50-70км з 50-60% грунту?

Опубліковано
3 минуты назад, Vadimm сказал:

А які аргументи на користь такого твердження?

А якщо похід 50-70км з 50-60% грунту?

Не звертай уваги. То Саньку щось як завжди привиділось. ;) Флудити - не по грунтам їздити, як відомо.

Опубліковано
2 хвилин тому, Vadimm сказано:

А які аргументи на користь такого твердження?

А якщо похід 50-70км з 50-60% грунту?

1. вага, 0,9кг ригідної проти 1,5+ аморт.

2. простота в обслуговуванні

3. ціна

4. розгін

 

Якщо похід 50-70км, то це не похід.

Грунти це мається на увазі гарно вкатана грунтова дорога?

 

Опубліковано

@TARAS96 грунти це мається на увазі те покриття, де є вибоїни - може бути наприклад, гарно вкатана глибоким тракторним протектором грунтова дорога :). Люба вибоїна передасть імпульс амортизатору, а в разі його відсутності - долоні і кистьовому суглобу, яка різниця який грунт - простий чи складний? Чи це щоб підколоти?

Я задав питання бо мав досвід катання по гарно вкатаним грунтам із дешевою вилкою (65 мм ходу) на вказані відстані - біль в кистьовому суглобі наприкінці поїздки такий, що катання не в кайф. І навіть на наступний день цей біль відчувався. Про яку ригідну вилку в такому разі може йти мова?

Та й з поломками у вилці я ще жодного разу не стикався, ані в попередній дешевій, ані в теперішній дорогій. Цей аргумент радше актуальний для дальніх покатушок, на 2 і більше діб.

Опубліковано

Я трохи їздив на жорстких вилках, незручності звичайно є, але здебільшого воно того варте.

Ніде ніяких болей на наступний день ніколи не відчував.

Не все вирішує одна вилка, руль та гріпси теж відіграють неабияку роль.

Опубліковано

@TARAS96 ще трошки, і вийде що жорстка вилка краща за плюшеву. Перефразовуючи тебе - я троха їздив на хорошій вилці - здебільшого воно 100% того варте.

Де ти бачив норм руль і гріпси на мєгабюджетній вилці на 300-доларовому велосипеді в стоці? Гавняні гріпси і руль на хорошій вилці завжди краще ніж суперові руль і гріпси на гавняній вилці.

Ти ще скажи що в тебе на байку стоїть Сантур за 800 грн і ти задоволений.

Опубліковано
1 час назад, TARAS96 сказал:

1. вага, 0,9кг ригідної проти 1,5+ аморт.

2. простота в обслуговуванні

3. ціна

4. розгін

 

Якщо похід 50-70км, то це не похід.

Грунти це мається на увазі гарно вкатана грунтова дорога?

 

Розберімося. :)

1. Тарас, а яка у ригідної простота в обслуговуванні? Витерти кімнатний пил з вилки? Що ще? Адже там більше нічому обслуговуватись й немає. 

2. ..1,5 + аморт.. Вилка до найнера (плюс-мінус) 1750гр. Рекон той же.

3. Ціна. От тільки у цьому ригідна в плюсі. 

4. Розгін. Лочиш вилку. ПРОФІТ! :)

П.С. Варте. Якщо їздити по місту на невеликі відстані. Або суто якісне покриття. Але Рівенській альтернативи ніби й немає. Ну покатаєш ти років два.  Далі захочеться на грунти/ іншу трасу. 

Нема й мови, що жорстка - не варіант.

В пам'яті виплив цікавий спогад на рівенському бреветі. Ми тоді троха плутанули, і у виході - суха грунтовка, небагато, км 7, по якій, як виявилося, просунувся гусеничний бульдозер/трактор. Дарма, що найнер, дарма, що Реба, карбоновий 730мм руль, тобто велике плече гасить вібрації.. Думав, зуби там й залишу - і на такій дорозі стає зрозуміло, що щебінь/бруківка - ще квіточки. І це на Ребі! А з жорсткою там й робити не було що.

Ах да. Ясна річ, що при провалі вперед (ямка більшого розміру, й т.д.) на ригідній ти просто йдеш вперед головою. Без емоцій! Просто немає часу. Лежиш на спині і рахуєш зорі. 

А на вилці з тим самим 100-мм ходом твоя інерція спершу йде в ноги. Ти вилку прожав до кінця, і і далі спрацьовує відскок. Ось головна відмінність))

Опубліковано
1 час назад, Miro сказал:

Не звертай уваги. То Саньку щось як завжди привиділось. ;) Флудити - не по грунтам їздити, як відомо.

 

Попі№ди мені тут про їзду грунтами. Пару тижнів назад ти навіть до грунтів не доїхав, а поїхав полірувати асвальт.

 

1 час назад, Vadimm сказал:

А які аргументи на користь такого твердження?

А якщо похід 50-70км з 50-60% грунту?

 

50-70км це покатушка на вихідних, а не похід. Можна будь-яку вилку в яку можна надути повітря.

Опубліковано

1. Таваріщ Саньок! Було б дуже душевно дискомфортно, якби не розпитав Яну Беломоіну про її спортивні успіхи. Дуже приємна і комунікабельна людина.. А грунтів я наїдався ще наступні два дні/вечори, коли ти зручно сидів вдома і грав у комп'ютерні ігрища.

2. Ти вже ж оприділись, бо незрозуміло:

 

15 часов назад, sanbOK сказал:

 

Для походів краще щось по проще або ригід. Виключно моє ІМХО.

 

43 минуты назад, sanbOK сказал:

50-70км це покатушка на вихідних, а не похід. Можна будь-яку вилку в яку можна надути повітря.

 

То попроще/ригід, то будь-яку вилку з повітрям. Це ж як?

3. Та ні, усе-таки 50-70км це похід. І ці кілометри даються так добряче, що світу милого не видиш. Подумай про болото; про Карпати. Ідеальний варіант - Карпати у сезон дощів. Почитай m2xxx, він дуже гарно розписує. Навігатора із Дімою. 

Опубліковано

MiroVadimmНе накручуйте собі, що все так погано, особисто я не розумію, як їздять шосери\фіксери, там, мабуть, усе відбиває. На мтб з жорсткою можна їздити, ви мабуть просто не пробували.

Допоможіть людині вибрати повітряну вилку для великих мандрівок.

 

Опубліковано

Ну Санек сразу предложил вариант новой.

Туризм предполагает немного другой кайф от езды, чем КК. И нагрузка велика другая. От вела хочется комфортной езды. Я для этих целей выбрал лигерад, жена тяжелый двухподвес. 

Народ ставит рули-бабочки, и мелочь гасят и хватов много. 

А по поводу вилок - если ригид, то лучше карбон, он амортизирует на мелочи, хуже хоромоль, потом алю. Но нужно обратить внимание на высоту, т.к. рама сделана под вилку со 100 мм хода. И будет легкий вес и КПД.

Если ставить амортизационную, то в принципе любую, имеющую большой ресурс, отскок и настройку под вес ездока. Чем больше денег, тем она будет легче.

 

 

Опубліковано

@TARAS96 шосери/фіксери їздять по асфальту. Я як їду по асфальту теж блокую вилку, так що з фіксерами все норм. 

Взагалі можна їздити на чому завгодно, якщо так судити, навіщо тоді робити апгрейди? 

6 часов назад, TARAS96 сказал:

Допоможіть людині вибрати повітряну вилку для великих мандрівок.

50-70 км то не велика мандрівка. Навіщо заглиблюватись у всілякі збочення типу ригідної на МТБ, вище romanc все написав, додати нічого.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.

  • Останні відвідувачі   0 користувачів онлайн

    • Жодного зареєстрованого користувача не переглядає цієї сторінки


×
×
  • Створити...