Перейти до змісту

Евро 5 для обраних?


VovkleV

Рекомендовані повідомлення

Доброго часу доби шановні! Хочеться підняти темку з викидами (вихлопом) наших "прекрасних" маршруток......як відноситесь ви до такого, коли за маршруткою "світу божого невидно". Як з таким боротись? 

Сьогодні шурую на роботу в сторону Рівного, їде 9-ка "Еталон"(напевне "еталон рукожопості" хотіли назвати того "сарая") і коптить так що просто .опа! Зупиняюсь біля нього на аварійці - говорю: хто тебе на маршрут такого "красавца" випустив!? На що побачив демонстративно закрите вікно.......ладно думаю. Набираю доблесні 102. ну типу тойто тойто така ситуація......через трохи передзвонюють що типу ви дзвонили і ми розбираємось ..... але приладу котрий вимірює викиди наразі у місті немає можемо тільки скласти протокол на адмін порушення.......?????

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взагалі то, автор хотів сказати де те Євро 5, про яке торочить нам держава....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не нижче Євро-5 не можна ввозити з 01.01.16. але ці богдани і еталони вони виготовлені в нас

Пропуск на митну територію України з метою вільного обігу та першу реєстрацію в Україні транспортних засобів за кодами товарних позицій 8701 20, 8702, 8703, 8704, 8705 згідно з УКТ ЗЕД як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, нових і таких, що були в користуванні, здійснюють за умови їх відповідності екологічним нормам:

не нижче рівня "ЄВРО-3" - з 1 січня 2013 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до дати введення екологічних норм не нижче рівня "ЄВРО-3" як обов'язкових;

не нижче рівня "ЄВРО-4" - з 1 січня 2014 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до дати введення екологічних норм не нижче рівня "ЄВРО-4" як обов'язкових;

не нижче рівня "ЄВРО-5" - з 1 січня 2016 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2015 року включно;

не нижче рівня "ЄВРО-6" - з 1 січня 2018 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2017 року включно"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 hour ago, la20 said:

, вироблених в Україні

Тобто папа Богдана, вже коли "писав" цей закон, і не планував ставити на свої авто двигуни з "європейськими" нормами викидів? От же ж еколог хитро виєлдований цей папа.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чому ви вирішили що богдани і єталони погані автобуси?, воони просто випрацювали свій ресурс. переважній більшості цих автобусів по 10 років і під мільйон км. пробігу, в європі через 4-5 років автобус просто не пройде тендер на маршрут.

По капіталці мотора ісузу. 1000 баксів це запчастини з роботою? яка гарантія на роботу і запчастини? куди підвезти мотори?

Тепер по суті. Більшість людей заробляє як в Зімбабве, витрачає гроші як в Зімбабве, ціни як в Зімбабве. І при цьому ви хочете європейський транспорт? не смішіть. Автопарк не буде оновлюватись ще роки 4, поперше на це нема грошей (кредитів), подруге окупність нового автобуса більше 5 років (строк тендера) потретє обслуговування автобуса євро5 дуже дороге. Тому, панове, будем їздити як в Зімбабве, або на добитих автобусах які чадять и брязкають або на неменш добитих тролейбусах які мруть в самих непідходящих місцях.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

богдан - еталон хороші автобуси??? ви дтп з ними бачили? Спрінтер старий перероблений краще ніж ці "чуда"......да як міські автобуси вони "підуть", але як міжміські явно ні! Далі контроль вихлопу всетаки - якщо введені норми і це є місто , тобто саме у міській зоні "сарай" їздить -  то нехай вихлоп сарая відповідає хоча б нормі ЄВРО 3 а не євроноль........і хто повинен за цим всім слідкувати???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, я дтп з ними бачив, в тому числі коли бмв на 140 влітало лоб в лоб з богданом, в бмв два трупа а в автобусі тяжких тілесних небуло. автобус і бмв відновленню не підлягали.

Вихлоп сарая нормам євро3 не буде відповідати хочаб тому що на маршруті в луцьку автобусів євро3 аж штук 15, 9 з них це єталони на 9 маршруті, один зних вас обурив. всі решта автобусів в кращому випадку євро2, ато і євро 0. Лишається питання скільки ви готові платити щоб їздити на автобусах євро5?

З.І.
Де пост людини яка обіцяла за 1000 баксів капіталки моторів ісузу робити? мені треба такий "золотий" спеціаліст, а він пост підтер і втік?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 hour ago, vitOK said:


Де пост людини яка обіцяла за 1000 баксів капіталки моторів ісузу робити? мені треба такий "золотий" спеціаліст, а він пост підтер і втік?

 

Нічого він не підтерав, це його самого вже кільканадцятий раз підтерли :) . Та й навряд чи Карамба вміє капіталити двигуни внутрішнього згорання.

Так, для загального розвитку: скільки вартує капіталка двигуна ісузу і який в нього ресурс після цього?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, vitOK сказал:

Лишається питання скільки ви готові платити щоб їздити на автобусах євро5?

Це таке *стрьомне* питання, з серії, скільки ви готові платити, щоб в ковбасі було мьясо. Це не є питання кінцевого споживача, а питання законодавчої й виконавчої влади. Маєтся на увазі, що автобус на євро 2 не вартує 10к уо, а на євро 5 - 100к уо, питання стоїть, що автобус на євро 2 окуповуєтся  за 3 роки (образно кажучи), а на євро 5 - за 6. Поки бізнес вигідний, й поки правила однакові для всіх, будуть купувати автобуси, які треба, а не які дешевші. Але ж ми гондурас, й жити в цьому гамні нам ще довго, бо всім на все насрать

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, MANJAK11 сказано:

Це таке *стрьомне* питання, з серії, скільки ви готові платити, щоб в ковбасі було мьясо. Це не є питання кінцевого споживача, а питання законодавчої й виконавчої влади.

Попит формує пропозицію,не навпаки. Ми отримуємо те за що готові платити.  Дуже смішно вимагати стандарти євро, жалітися на дорогий проїзд і звинувачувати у всьому владу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 minutes ago, kot said:

 Дуже смішно вимагати стандарти євро, жалітися на дорогий проїзд і звинувачувати у всьому владу.

Ага. А ще смішніше, коли влада вимагає від громадян купувати авто з Євро 5 (через заборону першої реєстрації машин з меншим індексом Євро), а сама кліпає на своїх заводах авто з двигунами, які не відповідають Євро 5. Причому в країні їздить купа мотлоху з двигунами, які навіть не Євро 3 чи 4, і нічого. Про екологію мова взагалі не йде, лише лобіювання інтересів Богдана і АвтоЗАЗа шляхом прописування законів під себе.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Єталон і двіжок тут ТАТА

В процессе серийного производства двигатель автобуса постоянно дорабатывался до соответствия экологическим стандартам. Это находило отражение в обозначениях модификаций автобусов. В результате большинство модификаций автобуса имели разновидности по двигателю. В нижеприведенном списке для каждой модификации первым указывается обозначение автобуса с двигателем, отвечающим стандартам Евро-1 (выпускались в 20022006 годах), вторым — с двигателем стандарта Евро-2 (выпускались в 20062012 годах), третьим — с двигателем стандарта Евро-3 (выпускались в 20092013 годах), четвертым — с двигателем стандарта Евро-4 (выпускаются с 2012 года)

Богдан

так само. від Е1 до Е4 (кажись, вже і не помню, давно було)

а задимів, бо поламался наверно, старенький вже, а єхать нада, бабло косіть!

о, стаття заказна, свежак майже, і рожи ті самі

в кінці цікаво, як обіжають "богдан" месні власті

По иронии судьбы, те троллейбусы, которые были списаны в Люблине после поставок туда «Богданов», выкупил Луцк. Старые Ельч ездят и мимо автозавода. Вместо собственных «Богданов»…Наверное, подъем «Автосборочного завода №1» наступит тогда, когда местные власти во всех городах поймут, что нужно покупать транспорт собственного производства.

а еще, по іронії судьби, поляки продають нам тролейбуси мерседес, новая модель! а ми їм, наші старі, вони їх пошпаклюють і будуть їздити, ну то вже другая історія...

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, volker78 сказано:

а еще, по іронії судьби, поляки продають нам тролейбуси мерседес, новая модель! а ми їм, наші старі, вони їх пошпаклюють і будуть їздити, ну то вже другая історія...

"Польща, наприклад, купляє нові, сучасні тролейбуси в тому числі і в луцького автозаводу, а нам віддає старі. Але ми і таким раді", – резюмував Сергій Григоренко.

http://konkurent.in.ua/news/golovna/7353/polscha-kuplyaye-novi-trolejbusi-a-nam-viddaye-stari-ale-mi-i-takim-radi-sergij-grigorenko.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@volker78 не пишіть дурниць - купували старий для музею

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 часов назад, case_l сказал:

@volker78 не пишіть дурниць - купували старий для музею

чітай

ну а тут, такі да, по іншому зп@діли, укрожурналісти, контора та сама

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...