Перейти до змісту

Підкажіть де розточити литі диски під ступицю?


a.shmat

Рекомендовані повідомлення

Підкажіть будь ласка, де в Луцьку можна розточити діаметр центрального отвору (DIA) литого диска? Наявні "Фіатівські" диски з DIA 58.1 мм, а ступиця під диск з DIA 58.6 мм. Тобто розточити треба лише 0,5 мм. Також, якщо хтось таке робив - цікавить вартість такої процедури. Наперед дякую!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, a.shmat сказал:

Підкажіть будь ласка, де в Луцьку можна розточити діаметр центрального отвору (DIA) литого диска? Наявні "Фіатівські" диски з DIA 58.1 мм, а ступиця під диск з DIA 58.6 мм. Тобто розточити треба лише 0,5 мм. Також, якщо хтось таке робив - цікавить вартість такої процедури. Наперед дякую!!!

Можеш і сам навіть наждачкою на дрелі, проблем не буде ніяких. Диск центрується на болтах (гайках), а ступиця просто щоб одіти диск і при цьому співпали отвори для болтів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, foma144 сказано:

Можеш і сам навіть наждачкою на дрелі, проблем не буде ніяких. Диск центрується на болтах (гайках), а ступиця просто щоб одіти диск і при цьому співпали отвори для болтів.

Та невже??? :ohmy: Не радьте іншим того, в чому самі не впевнені ;) 

 

a.shmat 

Як показує практика - щоб встановити фіатовські диски на ваз, нічого розточувати не потрібно, вони і без того гарно стають. Ви пробували їх ставити? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, ЙОЖИК сказал:

Та невже??? :ohmy: Не радьте іншим того, в чому самі не впевнені ;) 

 

a.shmat 

Як показує практика - щоб встановити фіатовські диски на ваз, нічого розточувати не потрібно, вони і без того гарно стають. Ви пробували їх ставити? :)

Ще раз. Якщо диаметр диска більший від діаметра ступиці використовують кільця, правильно? А чому ці кільця пластикові? Напевно не один фізик не опише ті процеси і сили навантаження, що отримує колесо, коли воно їде по дорозі. І тоді стає питання, як ці сили від колеса передаються через пластикове кільце ступиці і далі і при цьому кільце не псуюється? А все тому, що кільце потрібне тільки для попередньої центровки диска, далі центровка проводиться за рахунок конусів на болтах чи гайках і тільки болти чи шпилька с гайкою тримає диск-колесо і через ці з"єднання передаються всі навантаження.

Ще додам правила підбору болтів, на всяк випадок:

 

Устанавливая колесо на ступицу автомобиля проконтролируйте число оборотов гайки или болта при затяжке до упора. Оно должно быть не менее указанного в таблице:
М12х1,25 = мин. 8 оборотов = 10 мм. несущей длины
М12х1,5 = мин. 6,5 оборотов = 10 мм. несущей длины
М12х1,75 = мин. 6,5 оборотов = 12 мм. несущей длины
М14х1,25 = мин. 9 оборотов = 12 мм. несущей длины
М14х1,5 = мин. 7,5 оборотов = 11 мм. несущей длины
1/2'' UNF = мин. 8 оборотов = 11 мм. несущей длины

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взято з власного досвіду. Так колесо центрується болтами, але в даному випадку, коли ставиться перехідне пластикове кільце воно виконує роль направляючого елементу. Важливо, щоб в разі різниці розміру ступиці і посадочного місця диска все ж таки перехідне кільце було. В мене його не було, колесо центрувалось, але після набору швидкості більше 110 км/год з'являлась вібрація в рульовій. Що тільки не робив, балансував колеса, міняв гуму, все рівненько, а вібрація була. Поставив кільця - все гуд. Тому раджу зробити висновки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую всім за поради. Спробую ще раз поміряти як рекомендує ЙОЖИК.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...