Перейти до змісту

Повернення неякісного товару


Goami

Рекомендовані повідомлення

З власного досвіду можу вам сказати, що вам доведеться здавати його по гарантії в ремонт. Якщо ремонт затягнеться більше ніж на 14 днів, або якщо ремонт не допоможе, вам необхідно буде довести в магазині що телефон містить істотний недолік - тобто такий що не можна усунути за 14 днів, або він проявляється знову після ремонту. Можливо доведеться здавати в сервісний двічі або й тричі (як в моєму випадку), але на третій раз в сервісному вимагайте не ремонту (обов*язково письмово в заявці зазначте!), а заключення уповноваженого експерта що недолік проявляється знову або що його не можна усунути за 14 днів. Із заключенням уповноваженого експерта йдете назад в Алло, (захватіть з собою паспорт!) і пишете заяву на повернення грошей. Заяву задовільнять на місці. Захист справ споживачів зможе діяти тільки якщо вам відмовлять, але вам потрібно мати письмові докази цього. Мій досвід стосується магазину Алло на Лесі Українки, товар вартував приблизно 1000грн.

Якщо протягом 14 днів вони не відремонтують телефон, то нічого доводити не доведеться. Після 14 днів сервіс повинен повернути робочий апарат або видати акт про неможливість відремонтувати в обмежений законом термін. Згідно такого акту в АЛЛО можна буде отримати новесенький телефон.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...