Перейти до змісту

Повернення неякісного товару


Goami

Рекомендовані повідомлення

Тут таке питання. Я купив товар. На коробці і на самому товарі написано що він має деяку функцію. Але насправді цієї функції не виявлено (не те щоб я не виявив, а її дійсно немає). Звичайно, навіщо нам таке щастя. Саме правильне рішення - піти в магазин і попросити назад свої гроші, або щоб мені дали аналогічний товар від іншого виробника. Питання слідуюче: чи має право продавець мені відмовити? Також в які сроки він повинен обміняти товар\повернути гроші?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Споживач протягом 14 днів має право поміняти товар на аналогічний, який має необхідні споживачу властивості. Якщо потрібного товару немає - споживач має право вимагати повернення коштів, сплачених за товар. Кошти повинні бути повернути негайно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не юридична точка зору. Має негайно повернути товар чи замінити. Закон каже що ти маєш вивчити споживчі характеристики чи побачити їх на упаковці а уже потім купувати. Підстави є- невідповідність вказаним характеристикам(звичайно це не то що просити гроші за телефон який працює менше ніж написано в інструкції-звалять на якість звязку з мережею ітп.). . Або роз'яснити як діє дана функція хто зна може ти її приосто не знайшов.

Довго друкував. Yarchik уже написав

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Функції НЕМАЄ! Дійсно немає.

Я так розумію, якщо на коробці пише одне, а всередині інше - це серйозна підстава для обміну. Це навіть не відноситься до так званої двотижневої гарантії, це серйозний... ну не те щоб брак.... але щось з цієї опери. Якби я купив, наприклад, ноутбук, на якому написано що він підтримує wi-fi а насправді нічого не підтримував би, це ж підстава для кіпішу, правда?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Звичайно, Але деколи може бути ноут продають скажімо Samsung R60. Він є з комплектаціями Core2Duo процом і Celeron M. Тобто відрізняється модельний номер. Так що потрібно звіряти SN товару при покупці. Я думаю при купівлі можливий варіант підсунути під виглядом R60 із С2D Celeronівський проц. Питання чи таке можливо і чи можна шось доказати при неспівпадінні SN на коробці і пристрої(не перевірив в магазині наприклад). Чи можна доказати помилку торгової точки? Це уже юридичні питання

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так-с. Суть питання така. Чи можу я без проблем і скандалів, з законом на моєму боці, обміняти в магазині куплений товар (або отримати назад гроші), якщо на цьому товарі написано (прямо на ньому, на товарі, буквами написано) що він володіє такою-то функцією, а насправді він цієї фунції не має (точно не має, 100%, не гоню, провіряв). 2 тижня з моменту покупки пройшли

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перевір серійники на коробці і флесі. Якщо співпадає - то до магазину.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 тижні пройшли... :0045:

Чи можу я без проблем і скандалів, з законом на моєму боці, обміняти в магазині куплений товар (або отримати назад гроші)

продавєць може стояти на своєму, що товар є належної якості (тобто немає жодних причин для повернення) і не захоче ні повертати гроші ні обмінювати ні усувати недоліки. і тобі в такому випадку залишається йти до спілки захисту прав споживачів. ну а там все по процедурі. само-собою йти не просто зі словами а з товаром, чеком і тд.

P.S. Так а може тобі на виробника в суд подати? :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 тижні пройшли... :0045:
Чи можу я без проблем і скандалів, з законом на моєму боці, обміняти в магазині куплений товар (або отримати назад гроші)

продавєць може стояти на своєму, що товар є належної якості (тобто немає жодних причин для повернення) і не захоче ні повертати гроші ні обмінювати ні усувати недоліки. і тобі в такому випадку залишається йти до спілки захисту прав споживачів. ну а там все по процедурі. само-собою йти не просто зі словами а з товаром, чеком і тд.

P.S. Так а може тобі на виробника в суд подати? :D

господи, ну невже я по китайськи пишу.... "продавєць може стояти на своєму, що товар є належної якості (тобто немає жодних причин для повернення)" - як належної? Я ж написав, що товар не підтримує функцію яку має підтримувати, на якому написано шо він її підтримує! Це всеодно шо купити... блін навіть незнаю шо... ну вот фотоаппарат, на якому написано 10мегапікселів, а фоткати він буде з розширенням 1280х960. Фоткає? Фоткає. Не глючіть? Нє. Але ж мегапікселів всього то 1.3! То шо, продавець не поміняє чи буде возмущатись? Чи може в того продавця будуть інші ЗАКОННІ причини мені відмовити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це все людський фактор. Він може сказати НІ, при тому сам розуміючи, шо товар, як ти говориш, не підтримує функцію яку має підтримувати. Хто принциповий той почне відстоювати своє право а хтось може "забити" на це. От відмовляючи тобі, він буде надіятись, шо ти з категорії останніх. Хоча за законом він ЗОБОВ"ЯЗАНИЙ або усунути недоліки, або обміняти, або повернути гроші.

Ну а в прикладі з фотоапаратом, то переконанням про кількість мегапікселів має бути заключення експерта про ту саму кількість в даному апараті. Ше ні одного продавця не бачив який би без всяких проблем взяв і зразу поміняв товар чито повернув гроші.

Закон для всіх один.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шо ж ти там таке секретне викупив, шо не хош народу розказати? :0045:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

всім спсб :0045: коли питання вирішиться, відпишусь :D якшо вирішиться...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Карочє, так.

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" (ст. 1), 15)? недолік - це будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем).

Отже, флешка є такою, що містить недолік.

Стаття 8 цього ж закону передбачає права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Так само ст. 15 передбачає:

У разі коли надання недоступної, недостовірної, неповної або несвоєчасної інформації про продукцію та про виробника (виконавця, продавця) спричинило:

1) придбання продукції, яка не має потрібних споживачеві властивостей, - споживач має право розірвати договір і вимагати відшкодування завданих йому збитків.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Розкажу про свою ситуацію:

- Купив у магазині "Х" контролер 1394;

- Інсталював, девайс виявився неробочим;

- Через днів пять прийшов в магазин з вимогою повернути гроші;

- Контролер протестували, сказали що неробочий, запровонували інший;

- Я відмовився попросив повернути сплачені гроші;

- Запитали про чек. Чек я звичайно мав :)

- Гроші повернути відмовились знову запропонували інший (аналогічний) товар;

- Я відмовився. Сказав "або гроші, або я напишу на вас скаргу в управління у справах захисту прав споживачів і вони прийдуть до вас із перевіркою" (на той час моя заява могла стати підставою для проведення позапланової перевірки; перевірка могла відбутись, а могла і не відбутись)

- Мої аргументи виявились переконливими: я написав заяву про повернення грошей, додав касовий чек і мені повернули гроші.

Усе це міроприємство зайняло близько 40хв. Згадувати неприємно...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.

2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прошу вибачення. Не прочитав що пройшло 14 днів. Попередні мої пости прошу видалити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не треба нічого видаляти :) Vaso і Yarchik, дякую за чітку і по темі інформацію :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Видаляти не буду, але думаю, що Vaso трохи не правий.

Наведена ним стаття регламентує порядок повернення товару належної якості. Я ж вважаю, що в даному випадку товар є неналежної якості. При цьому я керуюся ст. 1 Закону України "Про захист прав споживачів", яка передбачає, що недолік - це будь-яка невідповідність продукції ... інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем).

За таких обставин, вважаю, що якщо є невідповідність інфі, що на коробці - значить, товар з недоліками, а відтак, його не можна повертати, як якісний товар.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шура правильно усьок тєму :D

Такі да. Якщо товар не відповідає інформації, яка надана про нього виробником - його можна вважати таким, що містить недоліки (тобто, є неякісним). Нещодавно в мене була цікава справа, де клієнт купив бруківку тротуарну червоного, чорного і коричневого кольорів. Зокрема, от чорна:

IMG263-1207222947.jpg

А вона, коли її почали розбирати, виявилася з сірими плямами на поверхні.

IMG263-1207223030.jpg

Як повідомили представники виробника, "бруківка даного типу не є декоративною, а отже, зовнішній вигляд її не має значення, нею можна вимощувати подвір'я, і свої недекоративні, а інші функції (я так розумію, топтальні :)) бруківка виконуватиме". Однак в рекламному буклеті говорилося, що "наша бруківка покликана доповнити бездоганний вигляд вашого будинку не менш бездоганним виглядом подвір'я". Ніде не говорилося, що купіть в нас червону, чорну, коричневу бруківку - а вона буде сіро-плямистою.

Справу ми виграли в Луцькому міськрайонному суді та Апеляційному суді Волинської області. Верховного поки що не було.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 року потому...

У меня такая проблемма!Купил в АЛОО телефон HTC HD2,а он на 2-й неделе начал глючить(сегодня 14-й день) - на протяжении этого времени он 2-а раза завис просто переходя из режима блокировки к внешнему экрану и при выходе из звонков.Я позвонил в магазин и мне сказали что телефоном уже я пользовался и не могу теперь его заменить.Но как выявить проблемму(в чем бы это небыло) без использования купленого товара???Мне предложили сервисное обслуживание,но блин я не хочу его ремонтировать!!!Телефон то новый и не за малые деньги.Телефон стоит не 300грн(та даже пусть и 300грн), а все 5099грн.ПОетому подскажите что мне делать??Я готов поменять на другой такой же товар или на другого производителя,но мне было отказано.Как быть в такой ситуации???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У меня такая проблемма!Купил в АЛОО телефон HTC HD2,а он на 2-й неделе начал глючить(сегодня 14-й день) - на протяжении этого времени он 2-а раза завис просто переходя из режима блокировки к внешнему экрану и при выходе из звонков.Я позвонил в магазин и мне сказали что телефоном уже я пользовался и не могу теперь его заменить.Но как выявить проблемму(в чем бы это небыло) без использования купленого товара???Мне предложили сервисное обслуживание,но блин я не хочу его ремонтировать!!!Телефон то новый и не за малые деньги.Телефон стоит не 300грн(та даже пусть и 300грн), а все 5099грн.ПОетому подскажите что мне делать??Я готов поменять на другой такой же товар или на другого производителя,но мне было отказано.Как быть в такой ситуации???

В даному випадку, вони праві - ремонт. Про обмін не може бути й мови.

З А К О Н У К Р А Ї Н И

Про захист прав споживачів

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної

якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо

товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном,

кольором, розміром або з інших причин не може бути ним

використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом

чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну і я поплачусь ))

Купив в новій лінії товар. Товар згорів. Чек зберігся. Приношу, кажу дайте інший, ось чек. Менегер по гарантії каже, в нас вже такого товару немає,ми вам вернемо гроші. АЛЕ! Оскільки ви купували не за налічку а через платіжнку картку, то крім товарного чека потрібна виписка з того карткового рахунку.

Та виписка очевидно додавалась до чека коли я розраховувався карткою, але я зберіг тільки чек.

Менегер каже, ну тоді сорі, допобачення. Я кажу ніх.... , дайте гроші, і по ходу кажу, що якби і була та виписка, то всерівно ви б мені на картковий рахунок не вернули б гроші, оскільки цей рахунок вже закритий!

Кажу, ось чек, ось непрацюючий товар, давайте буду заповнювати заяву на обмін(повернення грошей). Дали-заповнив. Поки дзвінка не було, і вже напевно пройшло 14 днів...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У меня такая проблемма!Купил в АЛОО телефон HTC HD2,а он на 2-й неделе начал глючить(сегодня 14-й день)...

Маю HTC HD2, з першого ж дня перешився на цю неофіційну прошивку, і відтоді зависання ловив тільки із-за власних помилок (наприклад, запустив одночасно дві навігаційні програми, які не могли поділити доступ до GPS-приймача; або ж щось подібне). Глюки можуть бути із-за сім-картки, із-за роутера, до вай-фая якого апарат намагається під'єднатися під час виходу зі сну і т.д.

Якщо є бажання - можна спробувати перепрошивку. Форум, лінк на який я дав - у допомогу. Або ж хтось, хто вміє це робити з бордівчан.

Крім того, HTC HD2 - це потужний апарат на ВінМобайлі, корявість якої хоч і прикрита оболонкою HTC Sense, але від того ОСь не стала менш корявою. І для роботи з нею та тонкої настройки треба мати навики.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну і я поплачусь ))

Купив в новій лінії товар. Товар згорів. Чек зберігся. Приношу, кажу дайте інший, ось чек. Менегер по гарантії каже, в нас вже такого товару немає,ми вам вернемо гроші. АЛЕ! Оскільки ви купували не за налічку а через платіжнку картку, то крім товарного чека потрібна виписка з того карткового рахунку.

Та виписка очевидно додавалась до чека коли я розраховувався карткою, але я зберіг тільки чек.

Менегер каже, ну тоді сорі, допобачення. Я кажу ніх.... , дайте гроші, і по ходу кажу, що якби і була та виписка, то всерівно ви б мені на картковий рахунок не вернули б гроші, оскільки цей рахунок вже закритий!

Кажу, ось чек, ось непрацюючий товар, давайте буду заповнювати заяву на обмін(повернення грошей). Дали-заповнив. Поки дзвінка не було, і вже напевно пройшло 14 днів...

З А К О Н У К Р А Ї Н И

Про захист прав споживачів

Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості

7.

...При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі

підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на

час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни -

виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за

товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в

разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в

інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом

семи днів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У меня такая проблемма!Купил в АЛОО телефон HTC HD2,а он на 2-й неделе начал глючить(сегодня 14-й день) - на протяжении этого времени он 2-а раза завис просто переходя из режима блокировки к внешнему экрану и при выходе из звонков.Я позвонил в магазин и мне сказали что телефоном уже я пользовался и не могу теперь его заменить.Но как выявить проблемму(в чем бы это небыло) без использования купленого товара???Мне предложили сервисное обслуживание,но блин я не хочу его ремонтировать!!!Телефон то новый и не за малые деньги.Телефон стоит не 300грн(та даже пусть и 300грн), а все 5099грн.ПОетому подскажите что мне делать??Я готов поменять на другой такой же товар или на другого производителя,но мне было отказано.Как быть в такой ситуации???

З власного досвіду можу вам сказати, що вам доведеться здавати його по гарантії в ремонт. Якщо ремонт затягнеться більше ніж на 14 днів, або якщо ремонт не допоможе, вам необхідно буде довести в магазині що телефон містить істотний недолік - тобто такий що не можна усунути за 14 днів, або він проявляється знову після ремонту. Можливо доведеться здавати в сервісний двічі або й тричі (як в моєму випадку), але на третій раз в сервісному вимагайте не ремонту (обов*язково письмово в заявці зазначте!), а заключення уповноваженого експерта що недолік проявляється знову або що його не можна усунути за 14 днів. Із заключенням уповноваженого експерта йдете назад в Алло, (захватіть з собою паспорт!) і пишете заяву на повернення грошей. Заяву задовільнять на місці. Захист справ споживачів зможе діяти тільки якщо вам відмовлять, але вам потрібно мати письмові докази цього. Мій досвід стосується магазину Алло на Лесі Українки, товар вартував приблизно 1000грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...