xpublic Опубліковано 19 Березня, 2008 в 15:57 #1 Опубліковано 19 Березня, 2008 в 15:57 купую Омегу В, 2.5 з автоматом. Завжди їздив на ручній, полазивши по опелёвських форумах поняв що з нею можуть бути проблеми, рішив продіагностувать її ще до покупки, оскільки на даний момент тільки теоретично знаю шо таке коробка автомат
b0rg Опубліковано 19 Березня, 2008 в 19:59 #2 Опубліковано 19 Березня, 2008 в 19:59 - самоконтроль (рівень масла, проходження тестових сигналів) йде зазвичай ще при запуску, є лампочка коробки на панелі, вона загорається на стартері і повинна гаснути після запуску двигуна- візуально - щуп масляний коробки на рівень, ознаки підтікання на з'єднаннях коробки з блоком- ходові - відсутність сторонніх шумів, особливо при перемиканні, ривків при наборі швидкості, спробувати працездатність режимів "спорт" і "зима", заднього ходу- на сервісі на діагностичний комп'ютер (якщо авто має такий роз'єм). їхати певно краще на автохауз, вони дуже толкові хлопаки, хоча й в цінах трохи заганяються.
Yarchik Опубліковано 19 Березня, 2008 в 20:22 #3 Опубліковано 19 Березня, 2008 в 20:22 Я колись читав таку рекомендацію: завести двигун, натиснути гальмо, перевести важіль в положення "Д" (здається, саме "Д"... а може, "Р" ? ), і не відпускаючи гальма - починати натискати на газ. Якщо фрикціони в коробці цілі - машина заглохне. Якщо вже спрацьовані - буде гудіти і не глохнути. ІМХО, це гвалтування коробки. Але таке читав на повному серйозі.
b0rg Опубліковано 19 Березня, 2008 в 20:24 #4 Опубліковано 19 Березня, 2008 в 20:24 жах. а не радили при їзді перевести ривком коробку з режиму D в P ?
xpublic Опубліковано 20 Березня, 2008 в 06:48 Автор #5 Опубліковано 20 Березня, 2008 в 06:48 Я колись читав таку рекомендацію: завести двигун, натиснути гальмо, перевести важіль в положення "Д" (здається, саме "Д"... а може, "Р" ? ), і не відпускаючи гальма - починати натискати на газ. Якщо фрикціони в коробці цілі - машина заглохне. Якщо вже спрацьовані - буде гудіти і не глохнути.ІМХО, це гвалтування коробки. Але таке читав на повному серйозі. Водій вчора таке саме мені наш розказував, коли так робиш, машина стоїть на місці але не глохне, оберти мають бути не більше 1700, якшо вже 1900 то коробка проблемна
xpublic Опубліковано 22 Березня, 2008 в 13:50 Автор #6 Опубліковано 22 Березня, 2008 в 13:50 як виявилось, все набагато простіше, на сервісі за лукойл заправкой на дубенській, дядя з здоровенним автомобільним компутером, за 100хрн підключаеться до машини і робить діагностику мотора, кліми, коробки, звонив на автохаус то хотіли 120хрн
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.